![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
ma tenta ideea sa elimin catalizatorul prin decuparea lui.
Ma gandeam ca poate obtin o respiratie "mai proaspata",dar pe de alta parte ma tem de consum. voi ce recomandati? ce beneficii am in plus si minus? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
in afara faptului ca nu o sa mai treaca masina ta testele de noxe nu o sa rezolvi nimic daca il elimini
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Catalizatorul are rol si de toba intermediara; daca il scoti o sa urle mai tare masina.. Eventual mai poti micsora zgomotul montand in locul lui o toba cu evacuare directa Io asa am vrut sa fac, dar cei dela Borla mi-au zis ca toba nu poate face fata - dpdv zgomot - la fel ca si catalizatorul.. asa ca l-am lasat in pace Consumul cred ca va creste din cauza sondei Lambda care va citi niste valori mai mari ale concentratiei de O2 in gazele de evacuare (datorita vitezei mai mari de curgere per unitatea de timp) si va ajusta nivelul de benzina, crezand ca amestecul este sarac Eventual se poate reprograma computerul de injectie, scazand debitele de benzina pana la un nivel la care se compenseaza cresterea "artificiala" indusa de senzorul de oxigen.. Parerea mea.. ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
daca ai catalizator infundat poti chiar sa scazi consumul si sa cresti performantele
multa lume uita ca este piesa de schimb daca restul tobelor sunt originale nu cred sa dauneze schimbarea cat cu o teava eu am scos la 2 masini , la una mi-a crescut consumul cu 1L/100km la alta nu s-a simtit... ambele au castigat ceva putere sus in ture...oricum abia sesizabil.. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
Eu am facut asta la E30-ul meu acum 3 saptamani.
A rezultat urmatoarele: 1. Zgomot mai mare si mai frumos(parerea mea) 2. Urca mai repede in ture 3. Consum mai scazut ( nu cu mult, dar binevenit) -------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 11-April 06 Member No.: 249 ![]() |
QUOTE (Iulika0069) Consumul cred ca va creste din cauza sondei Lambda care va citi niste valori mai mari ale concentratiei de O2 in gazele de evacuare (datorita vitezei mai mari de curgere per unitatea de timp) si va ajusta nivelul de benzina, crezand ca amestecul este sarac
Catalizatorul nu afecteaza viteza de curgere a gazelor. Si nici debitul. Viteza de curgere depinde doar de debit si de arie. Chiar daca prin absurd s-ar modifica viteza de curgere, concentratia de CO2 oricum ar ramane aceeasi. Crezi ca daca largesti / ingustezi toba modifici CO2 ? Catalizatorul se poate scoate fara probleme doar daca e o singura sonda lambda, in fata catalizatorului. Daca mai exista o sonda si dupa catalizator, atunci renuntarea la el afecteaza radical functionarea motorului. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
am doar o singura sonda lambda inainte de kat-clasic.
si as renunta la el nu pentru ca nu-mi merge masina,ci pt ca vreau pur si simplu o respiratie mai buna a masinii. am auzit cazuri cand nu mai urca masina deloc in ture cand incerca sa o urneasca de pe loc,dar la relantiu urca bine in ture,si concluzia-un kat deffect. sonda imi functioneaza bine pt ca am scoso si relantiul e mai cu "tremurate",am conectat-o si merge bine-deci e ok. Reviziile oricum majoritatea lumii stie cum se iau la noi. Deci unii sunt pro pt scoaterea kat-ului,unii sunt contra ![]() Si eu tot nu stiu ce sa fac ... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ce masina ai?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
QUOTE (paul) Catalizatorul nu afecteaza viteza de curgere a gazelor. Si nici debitul. Viteza de curgere depinde doar de debit si de arie.
Chiar daca prin absurd s-ar modifica viteza de curgere, concentratia de CO2 oricum ar ramane aceeasi. Crezi ca daca largesti / ingustezi toba modifici CO2 ? Modificand evacuarea sa fie mai putin restrictiva, se va modifica/mari si volumul de gaze pe unitatea de timp pe care il poate evacua motorul Iar sonda probabil citeste niste valori de N ori pe secunda, iar valorile astea ii vor iesi mai mari decat inainte, la o anumita turatie Daca senzorul de O2 nu functioneaza asa, atunci rationamentul nu e corect -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 11-April 06 Member No.: 249 ![]() |
QUOTE (Iulika0069) QUOTE (paul) Catalizatorul nu afecteaza viteza de curgere a gazelor. Si nici debitul. Viteza de curgere depinde doar de debit si de arie.
Chiar daca prin absurd s-ar modifica viteza de curgere, concentratia de CO2 oricum ar ramane aceeasi. Crezi ca daca largesti / ingustezi toba modifici CO2 ? Modificand evacuarea sa fie mai putin restrictiva, se va modifica/mari si volumul de gaze pe unitatea de timp pe care il poate evacua motorul Iar sonda probabil citeste niste valori de N ori pe secunda, iar valorile astea ii vor iesi mai mari decat inainte, la o anumita turatie Daca senzorul de O2 nu functioneaza asa, atunci rationamentul nu e corect Pleci de la o premisa eronata. Cantitatea de gaze evacuate de un motor nu depinde deloc de evacuare !. Evacuarea doar le evacueaza, nu le produce, nu le modifica ![]() Cantitatea de gaze arse depinde DOAR de procesul de ardere din motor. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
QUOTE (paul) QUOTE (Iulika0069) QUOTE (paul) Catalizatorul nu afecteaza viteza de curgere a gazelor. Si nici debitul. Viteza de curgere depinde doar de debit si de arie.
Chiar daca prin absurd s-ar modifica viteza de curgere, concentratia de CO2 oricum ar ramane aceeasi. Crezi ca daca largesti / ingustezi toba modifici CO2 ? Modificand evacuarea sa fie mai putin restrictiva, se va modifica/mari si volumul de gaze pe unitatea de timp pe care il poate evacua motorul Iar sonda probabil citeste niste valori de N ori pe secunda, iar valorile astea ii vor iesi mai mari decat inainte, la o anumita turatie Daca senzorul de O2 nu functioneaza asa, atunci rationamentul nu e corect Pleci de la o premisa eronata. Cantitatea de gaze evacuate de un motor nu depinde deloc de evacuare !. Evacuarea doar le evacueaza, nu pe produce, nu le modifica ![]() Cantitatea de gaze arse depinde DOAR de procesul de ardere din motor. nu va mai chinuiti nu o sa inteleaga.. eu m-am convins de ceva vreme p.s. cum sa se modifice tocmai volumul .. muhahahhaha -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Tu vrei sa zici ca timpul in care gazele de evacuare parcurg tot traseul este identic atat in cazul unei evacuari normale (catalizator, etc) cat si in cazul unei evacuari directe? Atunci dece draq i se mai spune evacuare rapida?
P.S. bec, esti taran.. -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
mi-a mai spus si jafar
![]() ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
va rog mult nu incepeti ca pe alte forumuri cu glumite si cu jigniri. sa ne rezumam asupra topicului. am un 520 M20. singurul lucru care ma retine in a inlatura katul e consumul.acuma am inteles ca la unii le-a scazut la unii le-a papat mai mult. la mine pe langa asta mai scoate si aburi/fum alb lucru care,dupa ce am citit in alt topic era si din cauza katului. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 12-July 06 Member No.: 379 ![]() |
Ce efecte poate avea la diesel (525 Tds)...aceleasi?
-------------------- 525 Tds...1992..143cp
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
QUOTE (Dannnnny85) Ce efecte poate avea la diesel (525 Tds)...aceleasi?
tu poti sa il dai jos fara nici o grija ,doar ca nu o sa mai iei itp oricum la diesel s-ar putea sa scoata mai mult zgomot.. si nu se aude neaparat frumos. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
nu vorbesc din carti: eu am scos catalizatorul nu la una, doua...ci mai multe masini, sport, limo, de oras ( 206, 1.4)..etc..la toate s-a simtit acelasi lucru:
creste elasticitatea motorului, in special la turatii mari; consumul dc nu scade ( la unele) , ramane acelasi; zgomotul este insesizabil mai mare la Mercedes E300, cu catalizator viteza max a fost 200 (trebuie 237)...galeriile erau translucide; am scos catalizatorul, era infundat de ziceai ca ce-i aia...acuma fuge..de ce oare? si la masinile cu 2 sonde se poate scoate, a 2a sonda are un rol minor..deci o puteti strapa fara probleme...la masinile la care am facut nu s-a simtit nimic Paul, nu mai vorbi din carti..sau mai bine zis, citeste-le atent, mai ales pe cele de motoare termice...contrapresiunea iti spune ceva? dc ai catalizatorul infundat rezulta ca nu mai ai evacuare,da? dc motorul nu are unde sa evacueze, automat rezulta alt regim de functionare, d-a dreptul puturos......si mai departe te las pe tine sa aprofundezi... -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
cand scoti katul masina urca mai repede in ture si crezi ca ai mai multi cai pentru ca: in general katurile sunt vechi si infundate ca naiba si drept urmare ai evacuare de 2 lei, eu l-am schimbat pe al meu si am descoperit ca pe jumatate era infundat ala vechi, cu cel nou masina urca in ture mult mai repede si "are" si mai multi cai in sensul ca ii foloseste pe toti si nu mai e innecata. cat cu sunatul... si eu am stat o vreme fara el dar dupa ceva timp m-am saturat sa porneasca alarmele pe unde trec ![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
l-am scos in cele din urma si masina merge mai bine.o simt...
suna mai puternic si consumul daca nu a scazut un pic,e acelasi ![]() concluzie:katul e o piesa de schimb!!! al meu al 2-lea era spart -------------------- currently E34 owner
Pending E36 325i |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 18-July 06 From: Timisoara Member No.: 387 ![]() |
QUOTE (alpine) ma tenta ideea sa elimin catalizatorul prin decuparea lui.
Ma gandeam ca poate obtin o respiratie "mai proaspata",dar pe de alta parte ma tem de consum. voi ce recomandati? ce beneficii am in plus si minus? salut la toti! nu as fi vrut ca acesta sa fie primul meu post pe acest forum dar n-am putut sa ma abtin ![]() un prieten posesor de e36 320i (ca si mine dealfel) a ramas in pana pe autostrada in ungaria cu cat-ul infundat si a adus masina tractata acasa. decuparea tobei + extragerea cat-ului a costat foarte putin si nu a avut drept consecinta cresterea consumului (sonda fiind pozitionata anterior catalizatorului), doar ca fara o toba finala calumea.. masina a scos un sunet de burlan spart. acum cu o toba finala Borla.. sunetul e superb si masina merge mai bine decat cu catalizator. P.S.: cu prima ocazie o sa ma scap si eu de catalizator |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 12:18 PM |