IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> afara cu Katul ori ba???
alpine
post Jun 7 2006, 11:08 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 44
Joined: 2-June 06
Member No.: 329



ma tenta ideea sa elimin catalizatorul prin decuparea lui.
Ma gandeam ca poate obtin o respiratie "mai proaspata",dar pe de alta parte ma tem de consum.
voi ce recomandati?
ce beneficii am in plus si minus?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jun 8 2006, 12:09 AM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



in afara faptului ca nu o sa mai treaca masina ta testele de noxe nu o sa rezolvi nimic daca il elimini


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 8 2006, 12:44 AM
Post #3


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP





Catalizatorul are rol si de toba intermediara; daca il scoti o sa urle mai tare masina.. Eventual mai poti micsora zgomotul montand in locul lui o toba cu evacuare directa

Io asa am vrut sa fac, dar cei dela Borla mi-au zis ca toba nu poate face fata - dpdv zgomot - la fel ca si catalizatorul.. asa ca l-am lasat in pace

Consumul cred ca va creste din cauza sondei Lambda care va citi niste valori mai mari ale concentratiei de O2 in gazele de evacuare (datorita vitezei mai mari de curgere per unitatea de timp) si va ajusta nivelul de benzina, crezand ca amestecul este sarac

Eventual se poate reprograma computerul de injectie, scazand debitele de benzina pana la un nivel la care se compenseaza cresterea "artificiala" indusa de senzorul de oxigen..

Parerea mea.. biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Jun 8 2006, 03:32 AM
Post #4


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



daca ai catalizator infundat poti chiar sa scazi consumul si sa cresti performantele

multa lume uita ca este piesa de schimb

daca restul tobelor sunt originale nu cred sa dauneze schimbarea cat cu o teava

eu am scos la 2 masini , la una mi-a crescut consumul cu 1L/100km la alta nu s-a simtit... ambele au castigat ceva putere sus in ture...oricum abia sesizabil..


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
speed
post Jun 8 2006, 12:50 PM
Post #5


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 261
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 34



Eu am facut asta la E30-ul meu acum 3 saptamani.
A rezultat urmatoarele:
1. Zgomot mai mare si mai frumos(parerea mea)
2. Urca mai repede in ture
3. Consum mai scazut ( nu cu mult, dar binevenit)


--------------------
BMW 320 i, 129hp, '88
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul
post Jun 8 2006, 10:38 PM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 43
Joined: 11-April 06
Member No.: 249





QUOTE (Iulika0069)
Consumul cred ca va creste din cauza sondei Lambda care va citi niste valori mai mari ale concentratiei de O2 in gazele de evacuare (datorita vitezei mai mari de curgere per unitatea de timp) si va ajusta nivelul de benzina, crezand ca amestecul este sarac


Catalizatorul nu afecteaza viteza de curgere a gazelor. Si nici debitul. Viteza de curgere depinde doar de debit si de arie.
Chiar daca prin absurd s-ar modifica viteza de curgere, concentratia de CO2 oricum ar ramane aceeasi. Crezi ca daca largesti / ingustezi toba modifici CO2 ?

Catalizatorul se poate scoate fara probleme doar daca e o singura sonda lambda, in fata catalizatorului. Daca mai exista o sonda si dupa catalizator, atunci renuntarea la el afecteaza radical functionarea motorului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alpine
post Jun 8 2006, 11:28 PM
Post #7


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 44
Joined: 2-June 06
Member No.: 329



am doar o singura sonda lambda inainte de kat-clasic.
si as renunta la el nu pentru ca nu-mi merge masina,ci pt ca vreau pur si simplu o respiratie mai buna a masinii.
am auzit cazuri cand nu mai urca masina deloc in ture cand incerca sa o urneasca de pe loc,dar la relantiu urca bine in ture,si concluzia-un kat deffect.
sonda imi functioneaza bine pt ca am scoso si relantiul e mai cu "tremurate",am conectat-o si merge bine-deci e ok.
Reviziile oricum majoritatea lumii stie cum se iau la noi.
Deci unii sunt pro pt scoaterea kat-ului,unii sunt contra smile.gif
Si eu tot nu stiu ce sa fac ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 8 2006, 11:42 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



ce masina ai?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 9 2006, 03:12 AM
Post #9


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



QUOTE (paul)
Catalizatorul nu afecteaza viteza de curgere a gazelor. Si nici debitul. Viteza de curgere depinde doar de debit si de arie.
Chiar daca prin absurd s-ar modifica viteza de curgere, concentratia de CO2 oricum ar ramane aceeasi. Crezi ca daca largesti / ingustezi toba modifici CO2 ?

Modificand evacuarea sa fie mai putin restrictiva, se va modifica/mari si volumul de gaze pe unitatea de timp pe care il poate evacua motorul
Iar sonda probabil citeste niste valori de N ori pe secunda, iar valorile astea ii vor iesi mai mari decat inainte, la o anumita turatie

Daca senzorul de O2 nu functioneaza asa, atunci rationamentul nu e corect


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul
post Jun 9 2006, 09:46 PM
Post #10


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 43
Joined: 11-April 06
Member No.: 249





QUOTE (Iulika0069)
QUOTE (paul)
Catalizatorul nu afecteaza viteza de curgere a gazelor. Si nici debitul. Viteza de curgere depinde doar de debit si de arie.
Chiar daca prin absurd s-ar modifica viteza de curgere, concentratia de CO2 oricum ar ramane aceeasi. Crezi ca daca largesti / ingustezi toba modifici CO2 ?

Modificand evacuarea sa fie mai putin restrictiva, se va modifica/mari si volumul de gaze pe unitatea de timp pe care il poate evacua motorul
Iar sonda probabil citeste niste valori de N ori pe secunda, iar valorile astea ii vor iesi mai mari decat inainte, la o anumita turatie

Daca senzorul de O2 nu functioneaza asa, atunci rationamentul nu e corect

Pleci de la o premisa eronata.
Cantitatea de gaze evacuate de un motor nu depinde deloc de evacuare !. Evacuarea doar le evacueaza, nu le produce, nu le modifica smile.gif!
Cantitatea de gaze arse depinde DOAR de procesul de ardere din motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Jun 10 2006, 12:56 AM
Post #11


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



QUOTE (paul)
QUOTE (Iulika0069)
QUOTE (paul)
Catalizatorul nu afecteaza viteza de curgere a gazelor. Si nici debitul. Viteza de curgere depinde doar de debit si de arie.
Chiar daca prin absurd s-ar modifica viteza de curgere, concentratia de CO2 oricum ar ramane aceeasi. Crezi ca daca largesti / ingustezi toba modifici CO2 ?

Modificand evacuarea sa fie mai putin restrictiva, se va modifica/mari si volumul de gaze pe unitatea de timp pe care il poate evacua motorul
Iar sonda probabil citeste niste valori de N ori pe secunda, iar valorile astea ii vor iesi mai mari decat inainte, la o anumita turatie

Daca senzorul de O2 nu functioneaza asa, atunci rationamentul nu e corect

Pleci de la o premisa eronata.
Cantitatea de gaze evacuate de un motor nu depinde deloc de evacuare !. Evacuarea doar le evacueaza, nu pe produce, nu le modifica smile.gif!
Cantitatea de gaze arse depinde DOAR de procesul de ardere din motor.


nu va mai chinuiti nu o sa inteleaga.. eu m-am convins de ceva vreme

p.s. cum sa se modifice tocmai volumul .. muhahahhaha


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Jun 10 2006, 11:14 AM
Post #12


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Tu vrei sa zici ca timpul in care gazele de evacuare parcurg tot traseul este identic atat in cazul unei evacuari normale (catalizator, etc) cat si in cazul unei evacuari directe? Atunci dece draq i se mai spune evacuare rapida?

P.S. bec, esti taran..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Jun 10 2006, 11:36 AM
Post #13


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



mi-a mai spus si jafar biggrin.gif dar nu va cred biggrin.gif


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alpine
post Jun 10 2006, 05:04 PM
Post #14


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 44
Joined: 2-June 06
Member No.: 329





va rog mult nu incepeti ca pe alte forumuri cu glumite si cu jigniri.
sa ne rezumam asupra topicului.
am un 520 M20.
singurul lucru care ma retine in a inlatura katul e consumul.acuma am inteles ca la unii le-a scazut la unii le-a papat mai mult.
la mine pe langa asta mai scoate si aburi/fum alb lucru care,dupa ce am citit in alt topic era si din cauza katului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dannnnny85
post Jul 12 2006, 08:34 PM
Post #15


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 103
Joined: 12-July 06
Member No.: 379



Ce efecte poate avea la diesel (525 Tds)...aceleasi?


--------------------
525 Tds...1992..143cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Jul 13 2006, 02:37 PM
Post #16


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



QUOTE (Dannnnny85)
Ce efecte poate avea la diesel (525 Tds)...aceleasi?

tu poti sa il dai jos fara nici o grija ,doar ca nu o sa mai iei itp

oricum la diesel s-ar putea sa scoata mai mult zgomot.. si nu se aude neaparat frumos.


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Jul 14 2006, 10:52 AM
Post #17


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



nu vorbesc din carti: eu am scos catalizatorul nu la una, doua...ci mai multe masini, sport, limo, de oras ( 206, 1.4)..etc..la toate s-a simtit acelasi lucru:

creste elasticitatea motorului, in special la turatii mari; consumul dc nu scade ( la unele) , ramane acelasi; zgomotul este insesizabil mai mare

la Mercedes E300, cu catalizator viteza max a fost 200 (trebuie 237)...galeriile erau translucide; am scos catalizatorul, era infundat de ziceai ca ce-i aia...acuma fuge..de ce oare?

si la masinile cu 2 sonde se poate scoate, a 2a sonda are un rol minor..deci o puteti strapa fara probleme...la masinile la care am facut nu s-a simtit nimic

Paul, nu mai vorbi din carti..sau mai bine zis, citeste-le atent, mai ales pe cele de motoare termice...contrapresiunea iti spune ceva? dc ai catalizatorul infundat rezulta ca nu mai ai evacuare,da? dc motorul nu are unde sa evacueze, automat rezulta alt regim de functionare, d-a dreptul puturos......si mai departe te las pe tine sa aprofundezi...


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dust
post Jul 21 2006, 10:54 PM
Post #18


God himself?
***

Group: Members
Posts: 630
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (The Highlands)
Member No.: 388
Car: BMW nu mai e
Engine: nici motor





cand scoti katul masina urca mai repede in ture si crezi ca ai mai multi cai pentru ca: in general katurile sunt vechi si infundate ca naiba si drept urmare ai evacuare de 2 lei, eu l-am schimbat pe al meu si am descoperit ca pe jumatate era infundat ala vechi, cu cel nou masina urca in ture mult mai repede si "are" si mai multi cai in sensul ca ii foloseste pe toti si nu mai e innecata. cat cu sunatul... si eu am stat o vreme fara el dar dupa ceva timp m-am saturat sa porneasca alarmele pe unde trec smile.gif


--------------------
Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
alpine
post Jul 25 2006, 12:17 AM
Post #19


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 44
Joined: 2-June 06
Member No.: 329



l-am scos in cele din urma si masina merge mai bine.o simt...
suna mai puternic si consumul daca nu a scazut un pic,e acelasi smile.gif
concluzie:katul e o piesa de schimb!!!
al meu al 2-lea era spart


--------------------
currently E34 owner
Pending E36 325i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zody
post Jul 25 2006, 03:23 AM
Post #20


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18-July 06
From: Timisoara
Member No.: 387



QUOTE (alpine)
ma tenta ideea sa elimin catalizatorul prin decuparea lui.
Ma gandeam ca poate obtin o respiratie "mai proaspata",dar pe de alta parte ma tem de consum.
voi ce recomandati?
ce beneficii am in plus si minus?

salut la toti!
nu as fi vrut ca acesta sa fie primul meu post pe acest forum dar n-am putut sa ma abtin smile.gif
un prieten posesor de e36 320i (ca si mine dealfel) a ramas in pana pe autostrada in ungaria cu cat-ul infundat si a adus masina tractata acasa. decuparea tobei + extragerea cat-ului a costat foarte putin si nu a avut drept consecinta cresterea consumului (sonda fiind pozitionata anterior catalizatorului), doar ca fara o toba finala calumea.. masina a scos un sunet de burlan spart. acum cu o toba finala Borla.. sunetul e superb si masina merge mai bine decat cu catalizator.
P.S.: cu prima ocazie o sa ma scap si eu de catalizator
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th July 2025 - 12:18 PM