Piese noi sau SH?, Piese noi sau piese din dezmembrari |
Piese noi sau SH?, Piese noi sau piese din dezmembrari |
Aug 28 2010, 10:25 PM
Post
#41
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Nu poti sa generalizezi. Acum 3 ani (parca 3 sunt) am gasit un set de anvelope de vara pe 16" date jos de pe un E60 tocmai adus din Germania la 100 de Euro. Erau in stare foarte buna, uzura si vechime mica, proprietarul trecuse pe 18", vanduse jantele si anvelopele ii ocupau locul degeaba in garaj. Le am si acum pe masina si mai merg fara probleme si anul viitor. Dar in general asa e, anvelopele sh nu au fost date jos de bune ce erau, ci de uzura mare sau vechime. In afara de anvelope (in stare buna), OBC4, jantele BBS si suruburile de la flansa de cardan nu cred ca am montat altceva folosit pe masina. Am pus numai piese noi. Nu am generalizat. Īntotdeauna vor exista excepţii, īnsă trebuie să ai mult noroc să găseşti un set complet de pneuri bune la māna a doua. De cele mai multe ori, dacă nişte pneuri sh nu prea sunt uzate, unul dintre ele e sigur peticit, şi cel mai aiurea e că poate fi peticit pe peretele lateral, nu pe suprafaţa de rulare, adică e compromis. Iar să pui pneuri cu profil diferit pe aceeaşi punte e o mare greşeală. Mă rog, cum ai spus şi tu, poţi da peste un set ok, īnsă foarte foarte greu. Ok, stai sa ne intelegem, eu spuneam cu totul altceva. Sunt de acord cu ce spui. Cu pneuri noi si scumpe, ai mai multe sanse sa te opresti mai repede. Dar din punctul meu de vedere: mi-am luat pneuri sh, pentru ca vara veniturile mele tind catre zero. Am nevoie de masina totusi si am nevoie sa se opreasca in siguranta. Ce aveam pe masina erau niste cioarse facute praf. Ca o paranteza, am avut si eu in 2006 P6000, erau niste gunoaie din cauza ca mergeam destul de tare. Acum aveam niste Michelin, care la fel, ma duceau sanie daca mergeam mai tare. Asa ca mi-am luat Continental sh. Ideea e ca oricum in iarna veniturile se schimba, atunci am sa-mi permit sa le schimb iar. Intelege ca din punctul meu de vedere, sh-urile astea de gume sunt un compromis pentru cateva luni tocmai in ideea ca eu de exemplu rareori depasesc 50-60km/h cu masina. Ziua n-am unde, noaptea oricum merg la croaziera, intelegi? Nu ma intereseaza ca bag 400 ron acum si 2000 in iarna/vara. Asta-i irelevant prin prisma faptului ca eu vreau sa merg cu masina. Costa, platesc. La asta m-am referit cand am spus ca e o diferenta intre ratiune si pasiune Hai sa nu fim mai catolici decat papa si sa privim lucrurile si din alte puncte de vedere Eu īnţeleg ceea ce vrei să spui, īnsă nici ceea ce spun eu nu īnseamnă să fii mai catolic decāt papa. Ideea este că, din punctul meu de vedere, fără să jignesc pe cineva, decāt să pui consumabile sh, mai bine treci la altă maşină mai ieftină din punct de vedere al īntreţinerii şi al consumabilelor. Probabil că din punctul tău de vedere, din moment ce nu mergi tare, sunt ok şi nişte pneuri sh, īnsă din experienţa mea (limitată) de viaţă, socoteala asta nu prea stă īn picioare. Adică, exact atunci cānd spui că o să faci ceva īntr-un anumit fel ca să nu fie probleme, se īntāmplă ceva neprevăzut şi eşti obligat să procedezi cu totul altfel. Īn cazul de faţă, intervine o urgenţă şi n-ai ce face şi trebuie să mergi tare. E mai bine să fii pregătit pentru o astfel de situaţie, aşa văd eu lucrurile. Asta cu pneurile noi putem spune că e o chestie un pic mai excentrică īn Romānia pentru că e vorba de costuri mari. Īnsă achiziţia de discuri şi plăcuţe sh e chiar o mare tāmpenie īn condiţiile īn care un set de discuri noi nu costă chiar atāt de mult la o maşină oarecum normală. cu 400 ron iei 8 gume daca stii ce si cind si de unde, si pusul p janta e max 100 ron. nu cred sa nu aveti fiecare roti complete de iarna / vara ca sa nu trb sa schimbati gumele pe aceleasi jante. avem si strazi si volume de trafic ca sa mai vedem viteza in RO,DN 1 e direct bulevard intraurban, abia ai 10-20 d km sa scuturi tobele, noroc cu escapadele in d. Cu 400 Ron iei 8 gume jalnice, uzate aproape de limita maximă, să fim serioşi. Pusul pe jantă o fi 100 Ron, dar cu tot cu echilibrare tot costă 150 Ron īn total, īn multe locuri chiar mult peste. Asta cu viteza e chiar foarte relativă, eu prind zilnic 100 km/h de mai multe ori, e adevărat că sunt şi locuri unde merg cu 30 km/h, īnsă locuri de mers tare există, chiar şi īn oraş, si nu doar seara. Iar de cānd cu criza, traficul e din ce īn ce mai lejer. |
|
|
Aug 28 2010, 10:57 PM
Post
#42
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 |
eu, imi iau cu banii aia 8 gume pe 16 cu 6-7 mm profil.
in 100ron imi monteaza 8 gume cu plumbii mei cu adeziv cu 6 mm profil poti sa mergi cu 100 This post has been edited by brown.shark: Aug 28 2010, 10:59 PM |
|
|
Aug 29 2010, 12:02 AM
Post
#43
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Incetati. In primul rand cand am zis 400ron, m-am referit la 4 gume nu 8. Cu tot cu montat si echilibrat, pentru ca asa sunt preturile aici la mine. N-am dat un etalon, am dat un exemplu. Adica mi-e ok sa dau 1 leu acum si 4 lei peste 6 luni pentru ceva mai bun. Daca am lamurit problema de fond, ratiune vs pasiune, trec si la urmatoarea: eu folosesc masina mea BMW pentru mers de colo-colo, sa-mi fac treaba. Nu ma grabesc nicaieri. In restul timpului o folosesc de placere, de plimbare. In ambele cazuri, nu depasesc viteza mai sus mentionata. In cazul in care am o urgenta, recurg la taxi sau la un serviciu de urgenta gen politie/smurd/whatever. Ca sa fim lamuriti: daca trebuie sa merg tare, nu o fac cu masina mea. Tocmai pentru ca stiu ca nu-i apta de asa ceva. De un an de zile n-am iesit din oras cu ea, pentru ca nu-mi place mie ceva la directie si n-am avut cum s-o remediez. Pentru deplasari in afara orasului, am alta masina. Ciupanezule, asta incercam sa exprim: BMW-ul meu il tin de placere, nu ca o necesitate. Merg cu el cat stiu ca poate, pe unde poate. Din cand in cand, ii mai fac si cate ceva. De exemplu am prins placute de frana si discuri la un pret foarte bun, direct de la importator si le-am schimbat. Incet incet, o sa fie o masina impecabila. Dar in momentul in care o sa fie asa, o sa fie doar masina de weekend Pentru ca mi-e prea mila de ea pe nenoricirile asta de drumuri de la noi din tara. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Aug 29 2010, 12:20 AM
Post
#44
|
|
73% BMW corupt Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP |
apropo de echilibrat
ieri am fost si am echilibrat iar rotile de vara pt ca dupa drumul Romania-Franta s au dezechilibrat si batea putin ..deh cauciucuri sh echilibrat 4 roti = 40 euro montat 1 anvelopa si echilibrat = 40 euro nu prea e convenabil sa montezi cauciucuri sh ca sa tot mergi sa le echilibrezi sau sa le schimbi |
|
|
Aug 29 2010, 01:08 AM
Post
#45
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 |
pai mai bine te duceai la un autocasse
|
|
|
Aug 29 2010, 11:06 AM
Post
#46
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Ca sa fim lamuriti: daca trebuie sa merg tare, nu o fac cu masina mea. Tocmai pentru ca stiu ca nu-i apta de asa ceva. De un an de zile n-am iesit din oras cu ea, pentru ca nu-mi place mie ceva la directie si n-am avut cum s-o remediez. Pentru deplasari in afara orasului, am alta masina. Ciupanezule, asta incercam sa exprim: BMW-ul meu il tin de placere, nu ca o necesitate. Merg cu el cat stiu ca poate, pe unde poate. Din cand in cand, ii mai fac si cate ceva. De exemplu am prins placute de frana si discuri la un pret foarte bun, direct de la importator si le-am schimbat. Incet incet, o sa fie o masina impecabila. Dar in momentul in care o sa fie asa, o sa fie doar masina de weekend Pentru ca mi-e prea mila de ea pe nenoricirile asta de drumuri de la noi din tara. Eşti un caz foarte rar. Cei mai mulţi romāni chiar nu au nici o jenă să meargă tare cu o maşină īn stare proată din punct de vedere tehnic, mai ales că ITP-ul īl iau pe şpagă. Din moment ce vrei s-o faci impecabilă tehnic, asta contează foarte mult, măcar eşti conştient de gravitatea problemelor. Nu cred că şoferii ca tine reprezintă o problemă pe drumurile publice, asta-i clar, pentru că īn mod sigur conştientizezi riscurile. Dar puştii ăia cu E36, Golf 3 sau alte cazane de 1000 € cu numere de Bulgaria (nu generalizez, ştiu foarte bine că există şi unele E36-uri impecabile) n-au nici o treabă, vor doar ca maşina să arate bine, nimic mai mult, piţipoancele se urcă īn maşină şi dacă bate articulaţia, din pneuri ies sārmele, iar maşina e un cazan din punct de vedere tehnic. Iar ăia sunt doar un exemplu, cam asta e mentalitatea generală. Toţi caută ieftin şi bun, din păcate nu prea există aşa ceva. nu prea e convenabil sa montezi cauciucuri sh ca sa tot mergi sa le echilibrezi sau sa le schimbi Exact. Plus că se pare că mulţi nu īnţeleg, īnsă un cauciuc sh poate avea multe defecte ascunse pe care nu le poţi depista imediat. Poate avea defect de fabricaţie şi din acest motiv să-ţi tremure volanul şi să crezi că problema e de la articulaţie sau de la jante, cānd de fapt pneul e problema. E prea mare bătaie de cap cu pneurile sh, şi eu m-am ars aşa, nu voi mai repeta greşeala. eu, imi iau cu banii aia 8 gume pe 16 cu 6-7 mm profil. in 100ron imi monteaza 8 gume cu plumbii mei cu adeziv cu 6 mm profil poti sa mergi cu 100 Eşti un şmecher internaţional, am īnţeles. Īn Bucureşti nu există preţuri atāt de mici, iar cei care aduc pneuri uzate din Germania nu vānd un pneu bun pe 16 cu mai puţin de 100 Ron. Poate te referi la pneuri reeşapate. This post has been edited by Ciupanezu: Aug 29 2010, 11:12 AM |
|
|
Aug 29 2010, 11:10 AM
Post
#47
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 |
nu-s dloc. trb sa cunosti doar persoanele necesare / indicate.
reesapate nu prea imi plac pt ca e compozitia cam grea, evident vb de cele resapate integral. am un amic in I care are un bussines cu resapare si am invatat ce e de invatat... din pct d vd al preturilor BUC e aiurea la orice, scuze , nu vreau sa jignesc p nimeni. daca eu pateam ce a patit pole cu cioara aia cu polisatul ii faceam o cheie de-i iesea urechea dreapta pe fund... This post has been edited by brown.shark: Aug 29 2010, 11:12 AM |
|
|
Aug 29 2010, 11:17 AM
Post
#48
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Mulţi dintre cei care aduc pneuri uzate sunt din Arad, oricum nu neapărat din Bucureşti.
Cam astea sunt preţurile pieţii. Ce spui tu sunt preţuri date pe prietenii poate sau contra unui serviciu. Există un depozit de anvelope pe Str. Moineşti din Militari unde vor 300 Ron pe un pneu uzat cu vreo 6 mm profil, aşa că eu ţi-am spus chiar preţuri decente, nu am menţionat prostelile. |
|
|
Aug 29 2010, 11:28 AM
Post
#49
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 |
romania asta s-a cam umplut de impresii si munca ioc. tota lumea vrea doar sa puna adaos comercial, valoare adaugata e greu...
|
|
|
Aug 29 2010, 02:41 PM
Post
#50
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Nu-s astea singurele probleme. Incet incet au gasit noi modalitati ca sa taxeze si sa impoziteze orice afacere. Dintr-un anumit punct de vedere, inteleg perfect pe multi care si-au bagat picioarele si-au plecat din tara, au vandut terenuri agricole sau fabrici intregi. Ii inteleg pentru ca am vazut ce inseamna productie autohtona, ce inseamna supermarket si ce inseamna o piata de legume si zarzavat. M-am lamurit, si cu asta, si cu spiritul de roman care cumpara din mega image sau din carefour. In acelasi timp, sa stii ca in romania se si munceste. Se munceste pe branci, pe rupte. Din pacate se munceste pentru straini, nu pentru romani. Crede-ma, problema nu-i ca nu se munceste sau ca sunt prea multe impresii. Problema-i ca am ajuns o vaca de muls pentru alte natii. Am ajuns un porc bun de taiat, din care altii taie si guvernul imparte. Asta-i problema. Resurse naturale si resurse umane pentru consumul altora. Romania e doar o ferma pentru altii si o cocina pentru noi. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Aug 29 2010, 08:38 PM
Post
#51
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Tot mentalitatea noastră e sursa problemelor.
Există mulţi romāni muncitori, asta e clar, īnsă mentalitatea ne trage cel mai mult īn jos. This post has been edited by Ciupanezu: Aug 29 2010, 08:40 PM |
|
|
Aug 30 2010, 01:32 AM
Post
#52
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Ciupanezule, sa nu citesti peripetiile lui Bart si Interceptor pe topicul cu intalnirea, ca te ia cu ameteli
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Aug 30 2010, 09:52 AM
Post
#53
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
|
|
|
Aug 30 2010, 09:54 AM
Post
#54
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Ciupanezule, sa nu citesti peripetiile lui Bart si Interceptor pe topicul cu intalnirea, ca te ia cu ameteli Pai ce, nu am cumparat piese SH. Am cumparat masina SH. De unde sa stiu ca placutele de frana nu fac fata ls DN1a? Pana nu ai testat, nu ai de unde sa sti Am mers usor oricum, doar o singura data am mers pe o roata din cauza de o curba luat prea rapid si o greseala de a mea la volan, combinat cu lipsa de amortizoare pe fata. ps. masina e incaltat cu Pirelli P3000. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Aug 30 2010, 11:59 AM
Post
#55
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 24th September 2024 - 07:47 PM |