IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Am nevoie de parerea voastra, Problema E46
PH63AAD
post Dec 7 2008, 10:59 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7-December 08
From: Romania/ USA
Member No.: 2,381
Car: E46, E92, VW Passat
Engine: 1.9, 3.9, 2.0



Salut,
Dupa multe "Check Engine"-uri in urma carora am schimbat sonda Lambda (Bosch- 450 RON), valva PCV (BMW 250 RON), Canistra de purjare (BMW 350 RON), neavand ce face am curatat si IAC-ul. Totul OK, numai ca dupa o zi intreaga de alergatura (schimbarea in bine se cere savurata), si dupa o stationare de vreo 4 ore, incercand sa plec am avut surpriza sa constat ca nu tine ralanti-ul...De fapt murea motorul in primele 3 secunde. M-au apicat dracii aia mari si am verificat inca o data ce facusem...totu;l era Ok, nu mai zic ca am schimbat si furtunele de la PCV, asa ca am desfacut IAC-ul din nou. L-am pus la loc si totul a revenit la normal.
Problema este: Motor cald>pornire fara pedala>turatie 1000 2 sec.>scade la 600>revine la 800 si acolo ramane. Daca o pornesc cu pedala, de la 100 revine instant la 800.
Ma gandesc sa cumpar un IAC nou, sau astept de la voi sfaturi sau solutii. Are cineva idee ce s-a intamplat ? Toate piesele erau noi, nimic sh,
Masina 316I, 2000, E46, 1895 cc.

Multumesc,
Daniel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristic
post Dec 11 2008, 12:56 AM
Post #2


CristiC
*****

Group: Insiders
Posts: 1,138
Joined: 19-October 05
From: Ploiesti
Member No.: 26
Car: E87
Engine: 116i 115cp 2007



mie nu-mi statea ok in turatie (la relanti varia intre 500 - 800) cu benzina de la rompetrol. i-am pus omv carera 100 si si-a revenit (de atunci bag numai de la omv ... dar de 95 - deh e criza financiara tongue.gif )


--------------------
ex E30; ex E46; now E87
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PH63AAD
post Dec 20 2008, 07:04 AM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7-December 08
From: Romania/ USA
Member No.: 2,381
Car: E46, E92, VW Passat
Engine: 1.9, 3.9, 2.0





QUOTE (cristic @ Dec 11 2008, 12:56 AM) *
mie nu-mi statea ok in turatie (la relanti varia intre 500 - 800) cu benzina de la rompetrol. i-am pus omv carera 100 si si-a revenit (de atunci bag numai de la omv ... dar de 95 - deh e criza financiara tongue.gif )

Salut,
Am crezut si eu ca e de la benzina. Problema se pare ca e debitmetrul si am luat deja unul nou. Am stat cu testerul pe ea si am vazut ce erori apareau in asteptare (pending). Mai vad eu si postez..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PH63AAD
post Dec 21 2008, 01:54 PM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7-December 08
From: Romania/ USA
Member No.: 2,381
Car: E46, E92, VW Passat
Engine: 1.9, 3.9, 2.0



QUOTE (PH63AAD @ Dec 20 2008, 07:04 AM) *
Salut,
Am crezut si eu ca e de la benzina. Problema se pare ca e debitmetrul si am luat deja unul nou. Am stat cu testerul pe ea si am vazut ce erori apareau in asteptare (pending). Mai vad eu si postez..


Salut,
Problema rezolvata!!
"check engine" si variatii de turatie pe motor cald sunt de domeniul trecutului.
Dupa 2 luni de teste si verificari (fiindca toate pareau in regula) problema s-a rezolvat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Dec 23 2008, 03:08 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



ne spui si noua cum s-a rezolvat? Merci smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PH63AAD
post Dec 23 2008, 05:43 PM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7-December 08
From: Romania/ USA
Member No.: 2,381
Car: E46, E92, VW Passat
Engine: 1.9, 3.9, 2.0





QUOTE (Darren @ Dec 23 2008, 03:08 PM) *
ne spui si noua cum s-a rezolvat? Merci smile.gif



Salut,

Am desfacut din nou IAC-ul. Nu mai era murdar numai ca uitandu-ma atent am vazut o fisura intre cele doua camere (banuiesc ca eu am produs-o la strangere...dracu' mai stie). Chestia e ca era dat jos pentru prima data, si pana atunci nu facuse nimic aiurea, si am zis ca asta e ocazia sa rezolv si "check engine" ul. La beleaua cu ralanti-ul valva PCV a fost cauza si banuiesc fisura din IAC (l-am schimbat si pe asta cu unul sh dar bun). Faptul ca a murit turatia dintr-o data o pun pe seama clapetei din IAC care probabil a ramas blocata cu ceva resturi de mizerie antrenate de solventul cu care am curatat (folosisem WD40 dar ulterior am folosit Gum cutter. A fost mai bun).

Cum am rezolvat "check engine"-ul (am schimbat si piese aiurea...recunosc...)dar acum e ok, si practic masinii i-a facut bine, mai putin buzunarului meu
Am schimbat debitmetrul (debitmetrul a fost cauza majora). Desi nu dadea nici o eroare pe tester (316i, 2000, M43TU, 1895cc) in afara ca dupa resetarea nenorocirii aleia de Check Engine, in maxim 40 de km se aprindea iar.
Pe tester totul parea ok sau nu era bine interpretat (dar ma indoiesc) numai ca eu in nemernicia mea am inceput sa schimb ca innecatu': sondele lambda, canistra de purjare, am curatat iar IAC-ul (aiurea ca n-avea nici o treaba), am schimbat toate furtunele de vacuum din fata, cel de sub intake si de la PCV, TPS-ul l-am curatat ca simteam si sindromul pedalei lipicioase, bujii NGK laser..o gramada de bani... Cind se intampla, mersul era absolut normal...numai ca lampa statea aprinsa si se reaprindea la vreo 40 km dupa reset. Ajunsesem sa tin lap-ul si un ELM 327 in torpedou ca ma apucau dracii aia mari cand se aprindea.
Debitmetrul l-am curatat initial dar degeaba. Eroarea era P0170 si din cand in cand aparea in asteptare P0101 (d'aia am curatat debitmetrul desi nu avea performante diminuate cum zicea interpretarea erorii). Din cauzele nenorocitei de P0170 ramasesera "fuel trimm" si debitmetrul de rezolvat..in rest facusem tot. Am luat debitmetru nou (apropo multumesc lui dorin75..super baiat si de mare caracter..il recomand). Cum l-am schimbat din prima secunda a scazut putin si turatia (de la 875 la 840 si a ramas "bat" acolo) ceea ce mi-a dat de gandit la acel "fuel trimm"...amestec bogat...acu merge super, deja am 900 km fara nici o lampa in plus aprinsa la bord. Demaraj super-ok, si restul ca la 76.000 cand am luat-o din Germania dupa revizie.

Oricum, debitmetrul a fost cauza Check Engine-ului si PCV+fisura din IAC pentru ralanti (plus mizeria ramasa prin ceva colturi inaccesibile la curatare)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PH63AAD
post Jan 2 2009, 07:42 PM
Post #7


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7-December 08
From: Romania/ USA
Member No.: 2,381
Car: E46, E92, VW Passat
Engine: 1.9, 3.9, 2.0



Problema rezolvata!
Topicul se poate inchide
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th July 2025 - 07:15 AM