IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> am probleme la stabilitatea masini pe sosea, am si un e 36 320 24v
Rating 4 V
ludo_ludovic2003
post Aug 31 2007, 08:20 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 51
Joined: 6-June 07
Member No.: 959
Car: E30
Engine: M20 2.5 171CP



am schimbat amortizoarele si arcurile am pus sport. Am facut unghiul de fuga din punctul asta de vedere totul este ok. cu toate astea nu stau pe sosea. de ce? arcurile sunt noi amortizoarele sunt noi sa nu fie bune amortizoarele? dati voi o solutie ca eu am inebunit nu pot depasii 120 km/h imi fuge masina de sub mine. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Aug 31 2007, 08:33 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



cauciucurile in ce stare sunt ?


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Aug 31 2007, 10:26 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Cu bucsele de la brate/bascule cum stai? Si cu capetele de bara?


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Aug 31 2007, 10:28 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



geometria ai facut-o complet? (fata/spate) Pe standul de geometrie ti-au ridicat masina de la sol inainte sa faca unghiurile?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 31 2007, 11:34 AM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



geometrie spate la e30? huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Aug 31 2007, 11:55 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP





e e36, nu e30....si la e36 se regleaza si unghiul de cadere al rotilor pe puntea spate....eu cred ca nu e bine facuta directia....daca totul e nou pus nu are voie sa joace pe sosea...


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Aug 31 2007, 06:11 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



E E36, si pe spate se regleaza si convergenta, si unghiul de cadere. Daca geometria nu a fost facuta cum trebuie, sau s-a ridicat masina inainte de reglaj (asa fac majoritatea celor care fac geometrie), iti da o senzatie foarte naspa masina, la denivelari mici luate in viteza ai impresia ca ai roti directionale pe spate.
PS: geometria se face cu masina incarcata corespunzator


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ludo_ludovic2003
post Sep 3 2007, 09:09 AM
Post #8


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 51
Joined: 6-June 07
Member No.: 959
Car: E30
Engine: M20 2.5 171CP



QUOTE (ludo_ludovic2003 @ Aug 31 2007, 09:20 AM) *
am schimbat amortizoarele si arcurile am pus sport. Am facut unghiul de fuga din punctul asta de vedere totul este ok. cu toate astea nu stau pe sosea. de ce? arcurile sunt noi amortizoarele sunt noi sa nu fie bune amortizoarele? dati voi o solutie ca eu am inebunit nu pot depasii 120 km/h imi fuge masina de sub mine. sad.gif

am cauciucuri noi. bucsele sunt noi nu bate nimic. unghiul de fuga a fost facut adevarat pe fata nu si pe spate. i-am spus omului ca trebuie si pe spate dar a zis ca nu stie. totusi nu cred ca este doar din unghiul de cadere si convergenta de pe spate. imi fuge rau. senzatia este ca nu controlezi masina , ca fuge unde vrea ea daca atinge o denivelare. ZICI CA NU AI AMORTIZOARE PE FATA PENTRUCA FATA IMI FUGE SPATELE FOARTE PUTIN ..............
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Sep 3 2007, 10:26 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



tu crezi ca unghiurile reglate de un mecanic care nu stie cum se regleaza geometria pe spate sunt corecte??
Pai unghiurile din fata sunt masurate de standul de geometrie (avea un stand computerizat, sau era din-ala cu sfori?) relativ la unghiurile de pe spate. Daca cele de pe spate sunt incorecte, atunci si cele de pe fata vor iesi gresite. La masinile cu geometria reglabila pe spate, se incepe reglajul unghiurilor cu puntea spate, apoi se fac unghiurile pe fata.

Inainte sa faci totusi geometria, trebuie sa tii cont de niste lucruri:
- daca ai jante sau cauciucuri diferite fata de specificatiile BMW, atunci trebuie sa cauti niste jante originale standard, cu dimensiuni de cauciucuri aflate in specificiatiile BMW.
- daca ai suspensii sport, intereseaza-te daca standul de geometrie are in baza de date valorile unghiurilor pentru modelul tau de suspensii (asta presupunand ca suspensiile sunt echivalente cu cele OEM)
Mai multe info despre ce importanta are geometria la masina gasesti aici:
http://www.redwoodgeneral.com/alignment.htm
(mai jos este descrisa procedura pentru masinile cu geometria spate reglabila)

Poti citi si aici (tipari si dat in cap la mecanic) procedura de geometrie explicata la un stand de geometrie folosindu-se ca model explicativ BMW E36.

Practical Example
Preparatory Work
Initial measurement
Controlled measuring
Free choice
Adjustment work
After adjustment
Data Print-out


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Sep 3 2007, 10:28 AM
Post #10


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





si mie imi face la fel imi trage volanu din mana si se duce ori stanga ori dreapta cum are ea chef.da eu am joc in caseta de directie si de aia.am mai pus si jante mari si nu am nici unghiul facut .oricum verifica si capetele de bara ,bara de conexiune si jocul la caseta sau bucsa semicaseta.si de acolo poate sa fie nu numai din bucsi si pivoti.la mine cred ca si ceva de genul trimelinning poate sa fie la mine.roti prea mari si am impresia ca plutesc

This post has been edited by INTERCEPTOR: Sep 3 2007, 10:38 AM


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ludo_ludovic2003
post Sep 3 2007, 12:56 PM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 51
Joined: 6-June 07
Member No.: 959
Car: E30
Engine: M20 2.5 171CP



MERCI PENTRU INFORMATII capetele de bara si caseta sunt in regula. am amortizoare sport si arcuri. cred totusi ca de aici se trag toate pentru ca inainte de ale schimba nu imi faceau probleme, si erau varza amortizoarele adica mergeam peste 200 si era masina sub mine , o simteam, acum......... totul s-a intamplat de cand am schimbat amortizoarele si arcurile.


aaaaaa si aparatul pe care am facut unghiul este cu laser nu cu ate

This post has been edited by georgem: Sep 3 2007, 01:17 PM
Reason for edit: Nu e nevoie sa dai atat de mult quote... Si poti sa editezi post-urile un timp dupa ce-ai scris.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ludo_ludovic2003
post Oct 23 2007, 04:31 PM
Post #12


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 51
Joined: 6-June 07
Member No.: 959
Car: E30
Engine: M20 2.5 171CP



am facut unghiul pana la urma si am aflat ca era de acolo. culmea am facut la unu care avea cu sfori si merge beton. am crezut ca nu poate sa fie din unghi dar uite ca .......
a si o alta intrebare "la e36 se regleaza si caderea?"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Oct 23 2007, 09:29 PM
Post #13


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (ludo_ludovic2003 @ Oct 23 2007, 05:31 PM) *
a si o alta intrebare "la e36 se regleaza si caderea?"

nu!
sau se regleaza schimband flansele de sus de la amortizoare cu unele special facute ca sa iasa caderea in parametri (da da, exista asa ceva)
sau tinichigerie scrie pe tine


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Oct 23 2007, 10:04 PM
Post #14


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP





pe spate se regleaza caderea
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Oct 24 2007, 01:13 AM
Post #15


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Alea care se regleaza sus sunt flanse pt curse ,sa poti ataca curbele cu viteza mai mare.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ludo_ludovic2003
post Nov 2 2007, 10:16 AM
Post #16


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 51
Joined: 6-June 07
Member No.: 959
Car: E30
Engine: M20 2.5 171CP



QUOTE (io`s @ Oct 23 2007, 10:29 PM) *
nu!
sau se regleaza schimband flansele de sus de la amortizoare cu unele special facute ca sa iasa caderea in parametri (da da, exista asa ceva)
sau tinichigerie scrie pe tine

nu cred ca am nevoie de tinichigerie ca masina nu a fost lovita,si apoi nu am decat foarte putin la o roata ,din stanga ,mai exact, caderea care nu este in stas ,nu se vede la ochi,doar la aparat. am intrebat ca eu cred ca daca olaresti un pic o gaura ,acolo unde flansa se prinde de amortizor se poate face ceva sa poti face caderea si pe fata . am sa incerc si daca reusesc va anunt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Nov 2 2007, 01:49 PM
Post #17


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



am zis tinichigerie pt ca un tinichigiu bun stie ce trebuie sa-i faca la oala aia ca sa cada in parametrii caderea rotii


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ludo_ludovic2003
post Feb 27 2008, 12:12 PM
Post #18


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 51
Joined: 6-June 07
Member No.: 959
Car: E30
Engine: M20 2.5 171CP





CITAT(ludo_ludovic2003 @ Aug 31 2007, 09:20 AM) *
am schimbat amortizoarele si arcurile am pus sport. Am facut unghiul de fuga din punctul asta de vedere totul este ok. cu toate astea nu stau pe sosea. de ce? arcurile sunt noi amortizoarele sunt noi sa nu fie bune amortizoarele? dati voi o solutie ca eu am inebunit nu pot depasii 120 km/h imi fuge masina de sub mine. sad.gif

am rezolvat era de la flanse mai exact de la rulmentii de la flanse, acolo aveam joc mare mare de tot. am schimbat si s-a rezolvat. merci pentru sugestii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th July 2025 - 10:26 AM