IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> MARE DILEMA
TOTTY
post May 28 2009, 04:21 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28-May 09
Member No.: 2,766
Car: URMEAZA
Engine: MIN infringe long150cp



SALUTARE sunt cam nou in domeniu dar am o mare problema:sunt inebunit deBMW vreau sa-mi iau unul dar nu stiu c sa aleg intre e34 sie39.m-am dat cu un e34 525tds si afost super iar cu un e39 am mers500km si am coborat din el fresh.nu intorc banii cu lopata si d aia intreb cunoscatorii intretinere costuri recomandari
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 28 2009, 04:24 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Ia-ţi maşina care ţi-a plăcut mai mult.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOTTY
post May 28 2009, 04:36 PM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28-May 09
Member No.: 2,766
Car: URMEAZA
Engine: MIN infringe long150cp





ambele mi-au placut dar nu-s d vanzare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post May 28 2009, 05:38 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Acum am vazut ca ai 2 topicuri identice deschise. Am zis dincolo. Depinde de ce fonduri ai pentru achizitie, respectiv pentru ce va fi nevoie post-achizitie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post May 28 2009, 06:33 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



e 39 sau e34 numai benzinar sa fie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post May 28 2009, 06:41 PM
Post #6


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP





QUOTE (lucian @ May 28 2009, 07:33 PM) *
e 39 sau e34 numai benzinar sa fie.

De ce?
Omul este interesat de seria 5, si pune accent pe confort, din cate vad ... Prin urmare nu e racer.
Un diesel s-ar putea dovedi o optiune mai buna, cateodata.


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 28 2009, 06:47 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Un diesel nu este o opţiune mai bună decāt dacă parcurgi foarte mulţi km anual.

Diesel-urile sunt mai sensibile, mai puţin fiabile, mai costisitor de īntreţinut şi reparat.

Cel mai bine este să cumperi un E39 dacă-ţi permiţi unul īn stare foarte bună.
Decāt un E39 cazan, mai bine un E34 din ultimii ani de fabricaţie şi īntr-o stare de excepţie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post May 28 2009, 07:01 PM
Post #8


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



QUOTE (Ciupanezu @ May 28 2009, 07:47 PM) *
Un diesel nu este o opţiune mai bună decāt dacă parcurgi foarte mulţi km anual.

N-as zice asta! Nu se rezuma totul la economia de carburant.

QUOTE (Ciupanezu @ May 28 2009, 07:47 PM) *
Diesel-urile sunt mai sensibile, mai puţin fiabile, mai costisitor de īntreţinut şi reparat.

Ca sunt mai sensibile e doar ceva ce tine de Romania: la noi sa gaseste mult mai usor motorina proasta decat in alte parti. laugh.gif Dar cu putina atentie se gaseste si motorina buna.
Mai costisitor de intretinut... mda si nu...
Mai complicate si ceva mai greu de reparat: DA!
Mai putin fiabile in nici un caz!

Eu sunt de parere ca fiecarei tip de masina i se potriveste un anumit tip de motorizare, in functie de destinatie, si gata. Eu am un E30 benzina si un E38 diesel. Sunt FOARTE incantat cu ele asa cum sunt. NU mi-as lua niciodata E30 diesel sau E38 benzina (in afara de motorul V12, dar daca as avea bani de intretinut ala mai degraba mi-as lua un M5 E39 sau 850. tongue.gif ).
La fel as putea spune si despre cutia de viteze: fiecare cutie este potrivita unui scop. La fel, nu mi-as lua automata pe E30 nici mort, dar nici manuala pe E38.

In privinta cutiei, pentru un seria 5 recomand cu caldura manuala. Fiabilitatea si costurile minime de intretinere ale unei manuale depasesc cu mult comoditatea celei steptronic (de la E39 de ex. La E34 nu cunosc).

QUOTE (Ciupanezu @ May 28 2009, 07:47 PM) *
Cel mai bine este să cumperi un E39 dacă-ţi permiţi unul īn stare foarte bună.
Decāt un E39 cazan, mai bine un E34 din ultimii ani de fabricaţie şi īntr-o stare de excepţie.

Aici sunt perfect de acord! +1


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOTTY
post May 28 2009, 07:11 PM
Post #9


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28-May 09
Member No.: 2,766
Car: URMEAZA
Engine: MIN infringe long150cp



bani pt achizitia unui e39 bunicel ar fi dar costurile intretinerii???asa e pun accent pe confort nu sunt racer dar nici melc si fac si ceva km zilnic.din start as pleca pt un e39 520 dar am inteles k-s ceva probleme cu nikasilu sau cum se chiama aliaju ala.am intrebat detinatori si mi-au spus k-s povesti!!!cat despre diesel tot respectul dar as prefera sa nu.poate gresesc si tocmai d aia am mare nevoie d ajutor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 28 2009, 07:18 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





@Shark: Diesel-urile sunt mai puţin fiabile tocmai din cauza motorinei proaste şi din cauză că sunt mai sensibile decāt benzinarele.

Nu mă refer la maşini īn garanţie la urma urmei, acelea sunt foarte fiabile indiferent dacă sunt pe benzină sau pe motorină, problema este că vorbim de maşini de sute de mii de km.

Un E39 525d/530d cu peste 200 000 km la bord necesită destul de mulţi bani investiţi īn mecanică, poate pica orice oricānd.

Eu īnţeleg faptul că ai un E38 diesel, deci e vorba de aceeaşi tehnologie şi aceleaşi motoare, īnsă nu mă poţi convinge că sunt foarte fiabile pentru că nu sunt.

Sunt fiabile atunci cānd ai maşină de servici, cānd parcurgi puţini km cu ele şi ai ceva noroc dar cānd mergi zilnic şi parcurgi mulţi km, problemele apar destul de des.

Trebuie să te contrazic şi īn privinţă cutiilor steptronic.

O cutie automată nu are costuri mari de īntreţinere īn comparaţie cu o cutie manuală.
Dacă steptronicul pică, cu 1000-1500 € l-ai reparat, nu vei mai avea probleme multă vreme.
Un schimb de ulei la steptronic costă 800 Ron, este bine să schimbi uleiul pentru a nu avea probleme pe viitor.

Pe de altă parte, la o cutie manuală poţi schimba kit-ul de ambreiaj, volanta (care nu poate pica la cutiile automate pentru că este o bucată de tablă).
Cu alte cuvinte, schimbarea kit-ului de ambreiaj şi a volantei te costă cāt reparaţia unei cutii steptronic.
Este foarte posibil să schimbi mai multe kit-uri de ambreiaj īn 200 000 km, dar să strici cutii steptronic e mai greu.

Este o chestie de gust, dacă mergi mai ales īn oraş chiar merită o cutie automată.

This post has been edited by Ciupanezu: May 28 2009, 07:20 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 28 2009, 07:25 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (TOTTY @ May 28 2009, 08:11 PM) *
bani pt achizitia unui e39 bunicel ar fi dar costurile intretinerii???asa e pun accent pe confort nu sunt racer dar nici melc si fac si ceva km zilnic.din start as pleca pt un e39 520 dar am inteles k-s ceva probleme cu nikasilu sau cum se chiama aliaju ala.am intrebat detinatori si mi-au spus k-s povesti!!!cat despre diesel tot respectul dar as prefera sa nu.poate gresesc si tocmai d aia am mare nevoie d ajutor


Problema Nikasil apare la E39-urile echipate cu motor M52, adică 520i, 523i şi 528i, toate prefacelift.

520d nu are astfel de probleme, este īnsă o alegere mai proastă decāt un 525d.
525d-ul consumă asemănător dar este mai puternic şi mai silenţios.

O revizie costă sub 10 milioane dacă o faci la un service oarecare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOTTY
post May 28 2009, 07:54 PM
Post #12


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28-May 09
Member No.: 2,766
Car: URMEAZA
Engine: MIN infringe long150cp



ce trebuie verificat mai atent in cazul cumpararii unui e39 (525d sa zicem) de prin 98-2000?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 28 2009, 07:57 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



525d se fabrică din 1999.

Trebuie s-o duci la un tester, s-o urci pe elevator.

Poate īţi este util: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=6371&hl=
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post May 28 2009, 08:28 PM
Post #14


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP





QUOTE (Ciupanezu @ May 28 2009, 08:18 PM) *
Eu īnţeleg faptul că ai un E38 diesel, deci e vorba de aceeaşi tehnologie şi aceleaşi motoare, īnsă nu mă poţi convinge că sunt foarte fiabile pentru că nu sunt.

Bine Ciupanezule, nu mai incerc sa te conving. Ramane fiecare din noi cu parererile proprii. smile.gif La urma urmei de asta suntem pe forum, ca sa dezbatem opinii.

QUOTE (TOTTY @ May 28 2009, 08:54 PM) *
ce trebuie verificat mai atent in cazul cumpararii unui e39 (525d sa zicem) de prin 98-2000?

Oricum, vad totusi ca discutia se indreapta spre un 525d! biggrin.gif

@TOTTY: ghidul ala al Ciupanezului este foarte reusit, citeste-l cu atentie!


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post May 28 2009, 08:33 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Īţi respect părerea, īnsă, cum ţi-am spus, norocul are o mare importanţă. smile.gif

Poţi avea o maşină diesel şi să nu ai probleme sau poţi avea una care să-ţi facă viaţa un calvar.

Totul depinde de cum a fost exploatată şi de cāt de atenţi au fost foştii proprietari.

QUOTE (Shark @ May 28 2009, 09:28 PM) *
@TOTTY: ghidul ala al Ciupanezului este foarte reusit, citeste-l cu atentie!


Mulţumesc! smile.gif

This post has been edited by Ciupanezu: May 28 2009, 08:35 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 04:01 AM