MARE DILEMA |
MARE DILEMA |
May 28 2009, 04:21 PM
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 28-May 09 Member No.: 2,766 Car: URMEAZA Engine: MIN infringe long150cp |
SALUTARE sunt cam nou in domeniu dar am o mare problema:sunt inebunit deBMW vreau sa-mi iau unul dar nu stiu c sa aleg intre e34 sie39.m-am dat cu un e34 525tds si afost super iar cu un e39 am mers500km si am coborat din el fresh.nu intorc banii cu lopata si d aia intreb cunoscatorii intretinere costuri recomandari
|
|
|
May 28 2009, 04:24 PM
Post
#2
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Ia-ţi maşina care ţi-a plăcut mai mult.
|
|
|
May 28 2009, 04:36 PM
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 28-May 09 Member No.: 2,766 Car: URMEAZA Engine: MIN infringe long150cp |
ambele mi-au placut dar nu-s d vanzare |
|
|
May 28 2009, 05:38 PM
Post
#4
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Acum am vazut ca ai 2 topicuri identice deschise. Am zis dincolo. Depinde de ce fonduri ai pentru achizitie, respectiv pentru ce va fi nevoie post-achizitie...
|
|
|
May 28 2009, 06:33 PM
Post
#5
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz |
e 39 sau e34 numai benzinar sa fie.
|
|
|
May 28 2009, 06:41 PM
Post
#6
|
|
73% BMW corupt Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP |
e 39 sau e34 numai benzinar sa fie. De ce? Omul este interesat de seria 5, si pune accent pe confort, din cate vad ... Prin urmare nu e racer. Un diesel s-ar putea dovedi o optiune mai buna, cateodata. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
May 28 2009, 06:47 PM
Post
#7
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Un diesel nu este o opţiune mai bună decāt dacă parcurgi foarte mulţi km anual.
Diesel-urile sunt mai sensibile, mai puţin fiabile, mai costisitor de īntreţinut şi reparat. Cel mai bine este să cumperi un E39 dacă-ţi permiţi unul īn stare foarte bună. Decāt un E39 cazan, mai bine un E34 din ultimii ani de fabricaţie şi īntr-o stare de excepţie. |
|
|
May 28 2009, 07:01 PM
Post
#8
|
|
73% BMW corupt Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP |
Un diesel nu este o opţiune mai bună decāt dacă parcurgi foarte mulţi km anual. N-as zice asta! Nu se rezuma totul la economia de carburant. Diesel-urile sunt mai sensibile, mai puţin fiabile, mai costisitor de īntreţinut şi reparat. Ca sunt mai sensibile e doar ceva ce tine de Romania: la noi sa gaseste mult mai usor motorina proasta decat in alte parti. Dar cu putina atentie se gaseste si motorina buna. Mai costisitor de intretinut... mda si nu... Mai complicate si ceva mai greu de reparat: DA! Mai putin fiabile in nici un caz! Eu sunt de parere ca fiecarei tip de masina i se potriveste un anumit tip de motorizare, in functie de destinatie, si gata. Eu am un E30 benzina si un E38 diesel. Sunt FOARTE incantat cu ele asa cum sunt. NU mi-as lua niciodata E30 diesel sau E38 benzina (in afara de motorul V12, dar daca as avea bani de intretinut ala mai degraba mi-as lua un M5 E39 sau 850. ). La fel as putea spune si despre cutia de viteze: fiecare cutie este potrivita unui scop. La fel, nu mi-as lua automata pe E30 nici mort, dar nici manuala pe E38. In privinta cutiei, pentru un seria 5 recomand cu caldura manuala. Fiabilitatea si costurile minime de intretinere ale unei manuale depasesc cu mult comoditatea celei steptronic (de la E39 de ex. La E34 nu cunosc). Cel mai bine este să cumperi un E39 dacă-ţi permiţi unul īn stare foarte bună. Decāt un E39 cazan, mai bine un E34 din ultimii ani de fabricaţie şi īntr-o stare de excepţie. Aici sunt perfect de acord! +1 -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
May 28 2009, 07:11 PM
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 28-May 09 Member No.: 2,766 Car: URMEAZA Engine: MIN infringe long150cp |
bani pt achizitia unui e39 bunicel ar fi dar costurile intretinerii???asa e pun accent pe confort nu sunt racer dar nici melc si fac si ceva km zilnic.din start as pleca pt un e39 520 dar am inteles k-s ceva probleme cu nikasilu sau cum se chiama aliaju ala.am intrebat detinatori si mi-au spus k-s povesti!!!cat despre diesel tot respectul dar as prefera sa nu.poate gresesc si tocmai d aia am mare nevoie d ajutor
|
|
|
May 28 2009, 07:18 PM
Post
#10
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
@Shark: Diesel-urile sunt mai puţin fiabile tocmai din cauza motorinei proaste şi din cauză că sunt mai sensibile decāt benzinarele. Nu mă refer la maşini īn garanţie la urma urmei, acelea sunt foarte fiabile indiferent dacă sunt pe benzină sau pe motorină, problema este că vorbim de maşini de sute de mii de km. Un E39 525d/530d cu peste 200 000 km la bord necesită destul de mulţi bani investiţi īn mecanică, poate pica orice oricānd. Eu īnţeleg faptul că ai un E38 diesel, deci e vorba de aceeaşi tehnologie şi aceleaşi motoare, īnsă nu mă poţi convinge că sunt foarte fiabile pentru că nu sunt. Sunt fiabile atunci cānd ai maşină de servici, cānd parcurgi puţini km cu ele şi ai ceva noroc dar cānd mergi zilnic şi parcurgi mulţi km, problemele apar destul de des. Trebuie să te contrazic şi īn privinţă cutiilor steptronic. O cutie automată nu are costuri mari de īntreţinere īn comparaţie cu o cutie manuală. Dacă steptronicul pică, cu 1000-1500 € l-ai reparat, nu vei mai avea probleme multă vreme. Un schimb de ulei la steptronic costă 800 Ron, este bine să schimbi uleiul pentru a nu avea probleme pe viitor. Pe de altă parte, la o cutie manuală poţi schimba kit-ul de ambreiaj, volanta (care nu poate pica la cutiile automate pentru că este o bucată de tablă). Cu alte cuvinte, schimbarea kit-ului de ambreiaj şi a volantei te costă cāt reparaţia unei cutii steptronic. Este foarte posibil să schimbi mai multe kit-uri de ambreiaj īn 200 000 km, dar să strici cutii steptronic e mai greu. Este o chestie de gust, dacă mergi mai ales īn oraş chiar merită o cutie automată. This post has been edited by Ciupanezu: May 28 2009, 07:20 PM |
|
|
May 28 2009, 07:25 PM
Post
#11
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
bani pt achizitia unui e39 bunicel ar fi dar costurile intretinerii???asa e pun accent pe confort nu sunt racer dar nici melc si fac si ceva km zilnic.din start as pleca pt un e39 520 dar am inteles k-s ceva probleme cu nikasilu sau cum se chiama aliaju ala.am intrebat detinatori si mi-au spus k-s povesti!!!cat despre diesel tot respectul dar as prefera sa nu.poate gresesc si tocmai d aia am mare nevoie d ajutor Problema Nikasil apare la E39-urile echipate cu motor M52, adică 520i, 523i şi 528i, toate prefacelift. 520d nu are astfel de probleme, este īnsă o alegere mai proastă decāt un 525d. 525d-ul consumă asemănător dar este mai puternic şi mai silenţios. O revizie costă sub 10 milioane dacă o faci la un service oarecare. |
|
|
May 28 2009, 07:54 PM
Post
#12
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 28-May 09 Member No.: 2,766 Car: URMEAZA Engine: MIN infringe long150cp |
ce trebuie verificat mai atent in cazul cumpararii unui e39 (525d sa zicem) de prin 98-2000?
|
|
|
May 28 2009, 07:57 PM
Post
#13
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
525d se fabrică din 1999.
Trebuie s-o duci la un tester, s-o urci pe elevator. Poate īţi este util: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=6371&hl= |
|
|
May 28 2009, 08:28 PM
Post
#14
|
|
73% BMW corupt Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP |
Eu īnţeleg faptul că ai un E38 diesel, deci e vorba de aceeaşi tehnologie şi aceleaşi motoare, īnsă nu mă poţi convinge că sunt foarte fiabile pentru că nu sunt. Bine Ciupanezule, nu mai incerc sa te conving. Ramane fiecare din noi cu parererile proprii. La urma urmei de asta suntem pe forum, ca sa dezbatem opinii. ce trebuie verificat mai atent in cazul cumpararii unui e39 (525d sa zicem) de prin 98-2000? Oricum, vad totusi ca discutia se indreapta spre un 525d! @TOTTY: ghidul ala al Ciupanezului este foarte reusit, citeste-l cu atentie! -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
May 28 2009, 08:33 PM
Post
#15
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Īţi respect părerea, īnsă, cum ţi-am spus, norocul are o mare importanţă.
Poţi avea o maşină diesel şi să nu ai probleme sau poţi avea una care să-ţi facă viaţa un calvar. Totul depinde de cum a fost exploatată şi de cāt de atenţi au fost foştii proprietari. @TOTTY: ghidul ala al Ciupanezului este foarte reusit, citeste-l cu atentie! Mulţumesc! This post has been edited by Ciupanezu: May 28 2009, 08:35 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 04:01 AM |