Jan 10 2006, 06:52 AM
Post
#1
|
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 |
Majoritatea modificarilor la motor ("tuning") implica folosirea acestuia la turati mai ridicate.
Uitandu-ma prin materialele adunate de-a lungul anilor, am gasit o hartie de prin 1994 in care este prezentata durata estimata de viata a motoarelor BMW M10/M30/M20, in functie de turatia la care sunt folosite in mod frecvent. "Durata de viata" se refera la intervalul pana la urmatoarea reparatie capitala, pleacand de la ideea ca motorul este in perfecta stare de functionare (nou sau imediat dupa o reparatie capitala + rodajul aferent). Valorile de mai jos trebuie tratate ca informatii cu caracter estimativ. 2000 rpm: 5000 de ore (aprox. 350.000 Km); 3000 rpm: 3500 de ore (aprox. 250.000 Km); 4000 rpm: 2000 de ore (aprox. 150.000 Km); 5000 rpm: 500 de ore (aprox. 50.000 Km); 6000 rpm: 75 de ore (aprox. 7000 Km). Obs: - calculul este efectuat pentru motoare care au cursa pistonului in jurul valorii de 80 mm; - durata de viata estimata in ore este mai precisa decat cea estimata in Km. |
|
|
|
Robert Viata motorului versus turatia la care este folosit Jan 10 2006, 06:52 AM
alex230ro :paranoid: eu mai nou schimb in 6000 ture ce ... Jan 10 2006, 10:15 AM
florin83 QUOTE (alex230ro).Oricum nimeni nu tine mai mult d... Jan 10 2006, 10:32 AM
mischu QUOTE (florin83 @ Jan 10 2006, 10:32 AM) ... Dec 18 2007, 11:03 PM
bartro QUOTE (mischu @ Dec 18 2007, 11:03 PM) op... Dec 19 2007, 12:30 AM
TiL QUOTE (bartro @ Dec 19 2007, 12:30 AM) To... Dec 19 2007, 01:30 PM
INTERCEPTOR bai pilotule cum sa o tii cateva minutela 6000.eu ... Jan 14 2006, 04:59 PM
SUPERBEC banda de grafit de la debitmetru arata foarte bine... Jan 14 2006, 07:38 PM
mario.b Nu stiu cat de adevarat este ce au spus baietii ai... Jan 6 2008, 05:45 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th October 2025 - 04:20 AM |