![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Trebuie sa-mi schimb suspensia si am o dilema.... Nu stiu intre cele doau marci ce sa aleg.... Despre FK am auzit pe "alt forum " ca n-ar fi prea bune.... Ca s-ar lasa arcurile in 6 luni.... Despre firma JOM ce ati auzit ? Preturile imi par foarte mici si la JOM si la FK.... Anuntul suna cam asa... Vand kit suspensie( 4 arcuri +4 amortizoare) de la JOM din Germania pentru :BMW E36 Motor: 320i-328i/TDS/ Limo/ Coupe mai putin pentru M-Tech./Touring/Cabrio , an de fabr : 11/90-04/98 ; masa .max. kg fata: 900 ; max. kg spate: 1100 ; coboara: 60mm Anunt similar pt FK..... |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Sunt la fel de turcesti/chinezesti amandoua marcile.
![]() Daca vrei sa fii sigur ca iei ceva de calitate care nu o sa te lase ia cu incredere H&R,KW, Weitec etc. si sh. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
desi nu am avut nici una dintre marci, as inclina spre JOM....FK-urile nu sunt stralucite.... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
eu am avut pe ursulet Weitec (cumparate sh) si am fost super multumit de ele, daca chiar vrei sa schimbi arcurile cumpara ceva bun
![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
ok. Merci pt raspunsuri... Inclinam spre FK si JOM datorita preturilor extrem de mici dar daca spuneti ca sunt pilaf o sa ma multumesc cu amortizoare stock...
N-am aproape 1000 de euro sau peste sa bag in niste suspensii super jmechere... Jom erau 2-300 de euro deci ca pret erau atractive ( 4 arcuri + 4 amortizoare.... ) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Sunt la fel de turcesti/chinezesti amandoua marcile. ![]() Daca vrei sa fii sigur ca iei ceva de calitate care nu o sa te lase ia cu incredere H&R,KW, Weitec etc. si sh. de-a lungul timpului am avut ocazia sa "vad" multe suspensii, KWul nu este ceea ce pare si ar vrea sa fie, mai sunt si chitch-uri, poate cele de inox sa fie mai bune... dar si pretul.... @rifle: mai bine mai strangi si iei ceva bun, si ca sa mai adaug cateva marci: bilstein/koni sau de ce nu sport OEM -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
de-a lungul timpului am avut ocazia sa "vad" multe suspensii, KWul nu este ceea ce pare si ar vrea sa fie, mai sunt si chitch-uri, poate cele de inox sa fie mai bune... dar si pretul.... @rifle: mai bine mai strangi si iei ceva bun, si ca sa mai adaug cateva marci: bilstein/koni sau de ce nu sport OEM Merci pt interesul manifestat... Ma gandesc la niste weitec reglabile pe la 600 de euro.... Cred ca nici pretul nu e prea mare iar ca marca cred ca e destul de ok..... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
Merci pt interesul manifestat... Ma gandesc la niste weitec reglabile pe la 600 de euro.... Cred ca nici pretul nu e prea mare iar ca marca cred ca e destul de ok..... weitec e slabut pe pisica cel putin .... a avut un prieten de-al meu pe o pisica galbena ... multi o stiu ( cea cu RIP la nr ) ... si dupa 1 luna sa inmuiat toata . Avea kit complet, arcuri si amortizoare cumparate de noi au costat undeva la 800 E ... si erau super nasoale dupa 1 luna si ceva .... sincer, ia-ti amortizoarele ... baga un drum pana in ROSU si intareste-ti amortizoarele. cu 100 E sunt strong de-ti sar dintii din gura .... ![]() si daca mai vrei sa lasi masina pune-i niste arcuri sport si aia e .... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Stai ca nu inteleg.... deci sa-mi iau amortizoare stock si sa le intaresc ? Sa-mi pun doar arcuri sport ? care e faza cu ROSU ? In orasul Rosu , arcuri Rosii sau cum....
In orasul ROSU unde le intaresc ? Pot sa-mi pun arcuri sport si amortizoare normale ? Pana acum am auzit asa.... FK- pilaf JOM - Pilaf KW - PILAF Weitec - pilaf Deci mai am de auzit impresii de koni H&R si bilstein .... daca si astea sunt pilaf ? Ce inseamna amortizoare si arcuri sport inmuiate ? La fel de inmuiate ca unele stock sau un fel de amortizoare normale ceva mai tari ? de fapt eu as cam vrea un fel de semi-sport.... Eu dau forja la masina in trafic noaptea nu ma duc la curse ca la un 2.5 de 192 de cai sunt slabete pt curse... O sa ma duc la curse cand o sa-mi faca motorul supermec@nicul_discovery.... ![]() This post has been edited by the_rifle: Feb 12 2009, 01:16 AM |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
Stai ca nu inteleg.... deci sa-mi iau amortizoare stock si sa le intaresc ? Sa-mi pun doar arcuri sport ? care e faza cu ROSU ? In orasul Rosu , arcuri Rosii sau cum.... In orasul ROSU unde le intaresc ? Pot sa-mi pun arcuri sport si amortizoare normale ? Pana acum am auzit asa.... FK- pilaf JOM - Pilaf KW - PILAF Weitec - pilaf Deci mai am de auzit impresii de koni H&R si bilstein .... daca si astea sunt pilaf ? langa militari se afla ..... comuna sau ce cacat e ... se numeste ROSU .... ideea e ca iti poti pune arcuri sport si sa-ti intaresti amortizoarele normale ... ( cele de pe masina ) si asa ai o suspensie sport . H&R am eu .... suspensie ... pe care nu o sa o vand never .... e prea smechera ..... H&R si Koni sunt cam tari .... de bilstein nu stiu ce sa zic .... kw am auzit ca si ei sunt ok ..... cum sa pui FK sau JOM .... e chinezarie direct ![]() si oricum la caii aia din 2.5 24v turbo ..... o sa fie barca ![]() p.s : daca ne luam in vorbe si " smecherie " daia de-a ta ... o sa primesti raspunsuri pe masura .... This post has been edited by walde: Feb 12 2009, 01:21 AM |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
iar m-ai taxat
![]() ![]() Tzin la caterinca nu-i problema ![]() Oricum la telefon paream doi oameni seriosi ..... ![]() ![]() ![]() oricum nu ne-am luat gatul.... ne-am luat doar suspend pe 10 zile ![]() This post has been edited by the_rifle: Feb 12 2009, 01:23 AM |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
iar m-ai taxat ![]() ![]() Tzin la caterinca nu-i problema ![]() Oricum la telefon paream doi oameni seriosi ..... ![]() ![]() ![]() oricum nu ne-am luat gatul.... ne-am luat doar suspend pe 10 zile ![]() macar prezinta-te ... ![]() aveam si eu intrebari pt tine .... |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Pai la telefon nu ma prezint cu numele de scena
![]() Sper sa nu te fi injurat cineva la telefon si sa crezi ca am fost eu.... te-am intrebat de niste piese de E36 nu mai stiu exact ce piese dar mi-ai zis ca nu mai ai.... This post has been edited by the_rifle: Feb 12 2009, 01:28 AM |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
macar imi zici si mie ce electronica folosesti la caii aia ? Stai putin sa ne intelegem.... Eu am motorul stock.... In discutia respectiva discutam de un mecanic pe care-l stiu eu.... Daca tot te framanta electronica aia e vorba de un calculator reprogramabil in jur de 2000 de euro care-ti face toata jmecheria... Poate sa-ti puna injectie monopunct multipunct cum "vrea' muschii tai.... Poti sa-ti setezi masina sa traga cu 100 de cai sau cu 400.... Si nu stiu daca din buton ca in fast and furios sau trebuie sa reprogrameze calculatorul... Jmenul care mi s-a parut dubios e ca la calculatorul ala nu-i mai pui debitmetru ca toata treaba o face calculatorul.... Foloseste pistoane forjate dar nu mai stiu exact ce profil de piston folositi in NASCAR pe care-i aduce din state si segmenti japonezi de vreo 4000 de euro.... Daca esti mecanic poate stii mai multe eu iti spun doar cat am inteles si cat am reusit sa asimilez din ce am auzit.... In discutia respectiva am exagerat recunosc.... ![]() Duce M5-ul de 3.6 la 5-600 de cai... nu 2.5-ul.... oricum toata jmecheria duce undeva la 12 mii de euro.... Cel putin pt mine e prea mult.... oricum din motorul original foloseste doar blocul motor.... Cat despre sistem de franare amortizoare etc nu stiu nimic... This post has been edited by the_rifle: Feb 12 2009, 01:46 AM |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
Stai putin sa ne intelegem.... Eu am motorul stock.... In discutia respectiva discutam de un mecanic pe care-l stiu eu.... Daca tot te framanta electronica aia e vorba de un calculator reprogramabil in jur de 2000 de euro care-ti face toata jmecheria... Poate sa-ti puna injectie monopunct multipunct cum "vrea' muschii tai.... Poti sa-ti setezi masina sa traga cu 100 de cai sau cu 400.... Jmenul care mi s-a parut dubios e ca la calculatorul ala nu-i mai pui debitmetru ca toata treaba o face calculatorul.... Foloseste pistoane forjate dar nu mai stiu exact ce profil de piston si segmenti japonezi de vreo 4000 de euro.... Daca esti mecanic poate stii mai multe eu iti spun doar cat am inteles si cat am reusit sa asimilez din ce am auzit.... In discutia respectiva am exagerat recunosc.... ![]() Duce M5-ul de 3.6 la 5-600 de cai... nu 2.5-ul.... ai strans cercurile de " suspecti " enorm de mult ![]() calculatorul ala de care vorbesti e posibil sa fie haltech e6x care costa 1200 $ ... si e normal sa aiba mai multe harti ... de consum, de curse ... pe calculator il mai cheama si ecu stand alone ![]() am inteles ideea .... cred ca stiu despre cine e vorba ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Sa inteleg ca acum suntem in aceeasi tabara ....
![]() ![]() Poate ca nu eram chiar atat de dobitoc dupa cum ai crezut tu.... Poate chiar stiam despre ce vorbeam.... ![]() ![]() Daca il cunosti si ai fost la el in atelier cred ca-mi dai dreptate ca arata garajul lui ca pe discovery.... La vara sper sa aiba timp sa-mi desfaca si mie motorul si daca esti tovaras cu el poate treci si tu sa stam la o bere ![]() Bafta This post has been edited by the_rifle: Feb 12 2009, 01:57 AM |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
Sa inteleg ca acum suntem in aceeasi tabara .... ![]() ![]() Poate ca nu eram chiar atat de dobitoc dupa cum ai crezut tu.... Poate chiar stiam despre ce vorbeam.... ![]() ![]() Daca il cunosti si ai fost la el in atelier cred ca-mi dai dreptate ca arata garajul lui ca pe discovery.... daca ti-ai scoate si interdictia aia de mesaj privat ...... cred ca 95% stiu despre cine e vorba ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
stai ca o scot acum dar nu stiu cum...
![]() Gata ! Am rezolvat... This post has been edited by the_rifle: Feb 12 2009, 02:04 AM |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 19-November 08 Member No.: 2,341 Car: e36 Engine: 1.6i 75kw ![]() |
care e faza cu arcurile?? eu am skimbat doar amortizoarele noi am luat dar ieftinele pe gaz Optimal
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 10:10 PM |