IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Motor M10 de la carburator la injectie ...ajutooooorrrr
eugene12
post Jan 17 2009, 01:26 PM
Post #1


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



Salutare.Azi am avut o tentativa de a monta injectie jetronica pe un M10B18.Am desfacut galeria cu carburatorul si apoi la montaj au aparut urmatoarele probleme:
-Instalatia masinii(firele ce duc la alternator,bobina,sonda ulei,apa)nu o sa mai fie functionala deoarece am toata instalatia care vine de la injectie....ce sa fac cu cea veche?O las sa atarne pe acolo sau sa o tai?
-Delcoul cand am vrut sa-l montez am observat ca are pinionul cu dintii pe invers...deci:cel de la carburator se invarte spre dreapta...cel ptr injectie trebuie sa se invarta spre stanga(m-am uitat pe sageata de pe delco).Daca ii schimb pinionul de la un delco la celalalt s-ar potrivi numai ca nu s-ar mai invarti in sensul indicat pe delco,se poate sa mearga cititorul ala de turatii de pe delco(asa am inteles ca ii zice)in sens invers?Se poate sa ii schimb fisele si ordinea de aprindere ca sa nu mai schimb axa cu came?
-Sonda lambda imi trebuie?nu am nici o mufa care sa duca la vreo sonda...injectia este luata dupa un M10B18, e 30
-Mufa care intra in tabloul de sigurante....nu am acea mufa pe tabloul meu....asta am inteles ca mi-o leaga cineva.
Va rog care dintre voi stie ce sa fac cu delco-ul?O sa pun si cateva poze mai tarziu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 17 2009, 04:25 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Eu am luat M30 carburatie de pe E12, l-am pus pe E28 unde aveam deja injectia jetronic. Nu am umblat la delco, a ramas cel de la E12.
Sa fie mai complex la M10...? Cum adica sa se invarta invers. Ca sa se invarta invers nu trebuie alta axa cu came?

Sonda lambda mai rar la M10.

Instalatia veche ar trebui sa iasa frumos, intreaga de pe masina iar asta noua sa-i ia locul. Doar daca are carpeli se agata pe motor/caroserie.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Jan 18 2009, 06:42 PM
Post #3


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44





QUOTE (TiL @ Jan 17 2009, 04:25 PM) *
Eu am luat M30 carburatie de pe E12, l-am pus pe E28 unde aveam deja injectia jetronic. Nu am umblat la delco, a ramas cel de la E12.
Sa fie mai complex la M10...? Cum adica sa se invarta invers. Ca sa se invarta invers nu trebuie alta axa cu came?

Sonda lambda mai rar la M10.

Instalatia veche ar trebui sa iasa frumos, intreaga de pe masina iar asta noua sa-i ia locul. Doar daca are carpeli se agata pe motor/caroserie.

La delcoul asta nou am o mufa pe el ,si vine un fir de pe la injectie care se mufeaza acolo.Da din cauza axei cu came se invarte invers.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 18 2009, 07:49 PM
Post #4


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



uaa nu stiam ca si e12 a avut delco care sa invarte 'invers'. La 2002 asa erau, intradavar. Nu pot sa schimbi numai pinion, ca avans atunci devine invers si el.. Daca vrei neaparat delco mai noua ai de schimbat chiulasa. Nu sa invarta axa invers, dinti sunt pe invers, atat. Vezi daca, cum a zis Til, nu poti pastra delcou veche cumva. Sunt sanse ca fir din calculator sa fie numai o alimentare, si atunci sa rezolva usor. Dar trebuie verificat.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jan 18 2009, 07:55 PM
Post #5


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



la e 12 au fost 2 feluri de delcou..
si anume
1 cu platina http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=05
2 cu aprindere electronica(asa mi s a zis) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=05

iar din cate am inteles eu , delcoul 2 are morcovul mai gros, si se invarte in sens invers....


asta e doar ce am auzit...daca am zis vre o prostie corectati ma...

desi m ma uitat in poze si mi se pare ca dinti au sensuri de orientare diferiti


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Jan 21 2009, 10:36 PM
Post #6


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44





astea sunt delco-urile:
injectia:
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 22 2009, 12:28 PM
Post #7


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (eugene12 @ Jan 21 2009, 10:36 PM) *
astea sunt delco-urile:
injectia:

Cum am zis, pastreaza delco de carburator mai bine.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 22 2009, 01:42 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Nu-i trebuie aprinderea electronica de la Jetronic?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th July 2025 - 10:19 PM