![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 7-December 08 From: Romania/ USA Member No.: 2,381 Car: E46, E92, VW Passat Engine: 1.9, 3.9, 2.0 ![]() |
Salut,
Dupa multe "Check Engine"-uri in urma carora am schimbat sonda Lambda (Bosch- 450 RON), valva PCV (BMW 250 RON), Canistra de purjare (BMW 350 RON), neavand ce face am curatat si IAC-ul. Totul OK, numai ca dupa o zi intreaga de alergatura (schimbarea in bine se cere savurata), si dupa o stationare de vreo 4 ore, incercand sa plec am avut surpriza sa constat ca nu tine ralanti-ul...De fapt murea motorul in primele 3 secunde. M-au apicat dracii aia mari si am verificat inca o data ce facusem...totu;l era Ok, nu mai zic ca am schimbat si furtunele de la PCV, asa ca am desfacut IAC-ul din nou. L-am pus la loc si totul a revenit la normal. Problema este: Motor cald>pornire fara pedala>turatie 1000 2 sec.>scade la 600>revine la 800 si acolo ramane. Daca o pornesc cu pedala, de la 100 revine instant la 800. Ma gandesc sa cumpar un IAC nou, sau astept de la voi sfaturi sau solutii. Are cineva idee ce s-a intamplat ? Toate piesele erau noi, nimic sh, Masina 316I, 2000, E46, 1895 cc. Multumesc, Daniel |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 10:27 PM |