![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
tot ce e posibil man, tot ce e posibil.
uite mai jos pozele facute cu vechile si noile esapamente, cele cu sonda sunt care le-am cumparat de la bucuresti, si pe care le-a vazut edutxu in masina cand a luat el E28-ul ![]() dupa cum se vede, nu e nici o gaura ( astupata sau nu) in vechiul esapament, de-asta am concluzionat eu ca nu are sonda. plus ce mi-a spus florica mai demult cand am vrut sa ii pun sonda lambda, cum ca masina e facuta pt italia si la aia nu se "purtau" sonde lambda atunci. pozele vorbesc de la sine ![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Ala TPS ul, il controlam cand vin sa ti aduc radiatorul.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
tot ce e posibil man, tot ce e posibil. uite mai jos pozele facute cu vechile si noile esapamente, cele cu sonda sunt care le-am cumparat de la bucuresti, si pe care le-a vazut edutxu in masina cand a luat el E28-ul ![]() dupa cum se vede, nu e nici o gaura ( astupata sau nu) in vechiul esapament, de-asta am concluzionat eu ca nu are sonda. plus ce mi-a spus florica mai demult cand am vrut sa ii pun sonda lambda, cum ca masina e facuta pt italia si la aia nu se "purtau" sonde lambda atunci. pozele vorbesc de la sine ![]() mda...de asta am uitat,si Mirel mia zis ca pt unele tari nu s-a exportat u sonda dar nu am stiut ca a ta a fost pt italia oricum nu red ca puneau nemtii degeaba mufa aia acolo,sau gandit poate ca daca vrei sai pui sa ai unde sa o legi,sper sa mio recunoasca ecu ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
sper ca sonda sa fie rezolvarea problemei tale, sa ne zici si noua ce si cum, ca eu cat timp am avut motorul ala pe masina am fost neimpacat de faza cu sonda lambda...
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
problema continua,chiar un pic mai accentuat...
de vreo 2 zile am obs ca dupa ce se incalzeste bine,sa zicem dupa 20km,daca opresc ca porneste mai greu plus a nu numia ca da in nas la plecare din loc daca nu o turezi bine dar da sa si moara.si nu numai la plecarea din loc si in loc cu motor cald daca o turez mia brusc aproape ca moare,tr turata f usor sa ia turatia constant nu am nici piese de rezerva de motronic ca incercam cu alea de fapt am bobina de inductie de la jetronic(dar nu are acelasi cod),nush daca sa fie de la bobina?! as avea de unde sa iau de proba si o alta pompa de benzina,dar iarasi mi-e sa nu o incerc degeaba,,,, mentionez ca la rece merge impecabil,relanti sta super acul sta fix la 750rpm,oricum nu osileaza nici un fir de par...asta pana sa fa 15-20km sau sa o tin pornita sa se faca cald in ea,10min,la fel face apoi ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by db85amd: Feb 11 2009, 07:36 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Senzor de temperatura e conectata si functionala? Motorul merge bogat sau sarac in momentele astea? ai idea? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
nu stiu cum merge bogat sau sara...oricum prima pica um a ar merge bogat a totusi imi consuma bine,am 8 afara la drum ,asta fara sonda lambda,eu zic ca e ok.
senzor de temp e la locul ei,si e onetata..fara ea nu porneste am verificat,,,daca nu ma insel senz de temp e de la un 2.5,a mea e2.0..dar pe realoem sunt codurile la fel la sonda de temp de 2.0 si 2.5 -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
scuze ca ma amestec ca musca... dar u am avut m20 cu aceeasi manifestare. s-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie. poate n-ar fi rau sa incerci si asta inainte de schimbat alte piese. bafta maxima!
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
scuze ca ma amestec ca musca... dar u am avut m20 cu aceeasi manifestare. s-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie. poate n-ar fi rau sa incerci si asta inainte de schimbat alte piese. bafta maxima! ah nu-i vb ca te amesteci ca musca,orice idee e binevenita.... ![]() in ce sens curatare?ca aolo am vazut ca e ulei,si mazga asa...ca niste ulei intarit,depus...ulei care stiu de la jetronic ca curge (cacofonie inevitabila ![]() nush ce sa zic,la jetronic aveam la fel clapeta murdara,si cu ulei pe acolo si nu aveam simptomele astea ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
ah nu-i vb ca te amesteci ca musca,orice idee e binevenita.... ![]() in ce sens curatare?ca aolo am vazut ca e ulei,si mazga asa...ca niste ulei intarit,depus...ulei care stiu de la jetronic ca curge (cacofonie inevitabila ![]() nush ce sa zic,la jetronic aveam la fel clapeta murdara,si cu ulei pe acolo si nu aveam simptomele astea ![]() detalii despre ce si cum se curata nu stiu sa-ti dau, ca a facut asta mecanicul, nu eu, dar sigur stiu baietii sa iti explice. sub capota masinii mele nu prea era decat praf. vechi, ce-i drept, si tot a imbacsit clapeta aia. vezi si tu intai curata pe-acolo, incearca solutiile simple si necostisitoare, apoi treci sa te gandesti la senzori, sonde, pompe, etc. cand mi-a decedat partial pompa de benzina imi murea mototul de tot si stateam ceva pana il porneam iar. plus ca bazaia biata pompa de te apuca mila. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
cand mi-a decedat partial pompa de benzina imi murea mototul de tot si stateam ceva pana il porneam iar. plus ca bazaia biata pompa de te apuca mila. si faza cu pompa la rece dadea sa iti moara motorul? nu de alta dar si pompa mea se aude de la 10km cum bazaie ![]() insa la rece repet motorul merge impecabil -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
de murit murea cand ii venea bazdacul. cand imi era lumea mai draga... cand am scos-o din rezervor si am desfacut-o, avea filtrul ala fin astupat aproape complet. l-am spalat dar s-a cam ciuruit, a fost o solutie temporara pana la schimbarea pompei. intre timp am vandut masina si cel care a luat-o a schimbat pompa.
dar, repet: murea de tot. tregeam pe dreapta si dadeam la automat pana imi veneau spumele. uneori pleca imediat, alteori... plus ca nu se manifesta tot timpul, ci doar cand se astupa de tot filtrul. si nici nu exista un moment anume. putea sa fie imediat dupa ce am plecat de pe loc, sau dupa ce mersesem 100 km. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
de murit murea cand ii venea bazdacul. cand imi era lumea mai draga... cand am scos-o din rezervor si am desfacut-o, avea filtrul ala fin astupat aproape complet. l-am spalat dar s-a cam ciuruit, a fost o solutie temporara pana la schimbarea pompei. intre timp am vandut masina si cel care a luat-o a schimbat pompa. dar, repet: murea de tot. tregeam pe dreapta si dadeam la automat pana imi veneau spumele. uneori pleca imediat, alteori... plus ca nu se manifesta tot timpul, ci doar cand se astupa de tot filtrul. si nici nu exista un moment anume. putea sa fie imediat dupa ce am plecat de pe loc, sau dupa ce mersesem 100 km. mmm..nu prea se aseamana simptomele..la mine porneste greu,uneori dintr-a 2a sau a 3a,insa PORNESTE plus ca face numia la cald iar eu am pompa aici sub bancheta ca la e28 nu e in rezervor..... ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
mai, nu vreau sa te zapacesc mai mult, pentru sunt destui care stiu mai multe decat mine. incearca sa cureti clapeta aia, si apoi vezi daca mai face. au trecut cativa ani de cand am dat bmw-ul ![]() iti tin pumnii sa rezolvi problema. This post has been edited by Zom: Feb 11 2009, 09:18 AM |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Posibil sa fie pompa,la urs facea la fel la cald murea trebuia sa stea motorul cam o ora doua ,apoi pornea si mergea fara probleme,a inainte sa moara incepea sa nu mai traga si nu se mai tura..
PS:asta cu bazaitu nu stiu ce sa zic,si la E46 bazaie pompa aia ca dracu. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
hmmmmm....deocamdata incep u ce e mia ieftin..adica gratis,sa curat acolo clapeta aia si sa pun o pompa a unui amic sa vad ce si cum
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 08:59 PM |