![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
Cumpar cutia cu sigurante cu mufa spre motor cea cu 20 pini de m40 ursulet
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Aia face parte din toata instalatia masinii, nu se poate scoate separat.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
Aia face parte din toata instalatia masinii, nu se poate scoate separat. am vazut ca o parte intra sub bord,nu am urmarit sa vad unde exact,cu toate ca am desfacut de multe ori bordul.cumpar cu totul daca gasesc unul la dezmembrat.daca nu gasesc am sa fac legaturile direct fir pe fir, fara mufa .am schema pe culori si pini pt. m40 imi lipseste schema la instalatia de m10 sa fac comparatia. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Stai putin. Ai avut motor M10, acum ai pus M40 si nu se potriveste mufa care face legatura intre tablou si motor, nu? Daca despre asta e vorba se rezolva foarte usor fara sa schimbi nici un tablou.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
Stai putin. Ai avut motor M10, acum ai pus M40 si nu se potriveste mufa care face legatura intre tablou si motor, nu? Daca despre asta e vorba se rezolva foarte usor fara sa schimbi nici un tablou. ar fi bine daca ma poti ajuta sa nu muncesc mai mult,mufele sunt la fel cu 20 pini pasivi,numai ca cea de m10 are 9 pini activi,iar cea de m40 15 pini activi.cei care sunt au exact aceeiasi pozitie,numai cei in plus trebuie sa aflu de unde ii scot.multumesc de ajutor |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 189 Joined: 21-August 08 Member No.: 1,751 Car: E36 Engine: E36 2.5 192CP ![]() |
nororc ...tu ar trebui sa schimbi instalatia mortorului ....daca ai schimbat mot.,tabloul cu sigurante ramane pe loc, instalatia se pune ce-a a motorului pe care l-ai pus,1,8m40,nu ramane ce-a de 1,8m10 ca nu se va potrivi nicicum.Am eu instalatie de1,8 M40:D. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
nororc ...tu ar trebui sa schimbi instalatia mortorului ....daca ai schimbat mot.,tabloul cu sigurante ramane pe loc, instalatia se pune ce-a a motorului pe care l-ai pus,1,8m40,nu ramane ce-a de 1,8m10 ca nu se va potrivi nicicum.Am eu instalatie de1,8 M40:D. am cumparat motorul cu instalatia electrica completa,relee,debitmetru,calculator,sonda lambda.etc.....MUFA MEA VECHE DE M10 CARE PLEACA DIN TABLOUL DE SIGURANTE SPRE MOTOR ARE MAI PUTINI PINI DECAT CEA CARE VINE DIN INSTALATIA MOTORULUI This post has been edited by b86dtm: Dec 18 2008, 10:34 AM |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Suna-ma si iti explic. 0721.259.522 / 0763.447.413
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 09:52 AM |