IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> intra apa pe la trapa, E34 Touring
PaulTgMs
post Nov 22 2008, 12:31 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 86
Joined: 16-July 08
From: Tg. Mures
Member No.: 1,706
Car: 520i E34 Touring
Engine: M50B20 150 CP



Salutare, astazi, odata cu ploile mari am observat si o problema foarte deranjanta...am un E34 520i Touring cu trapa dubla... cand masina stationeaza cateva ore in ploaie imi intra apa pe la colturile trapei....ce pot face? Am vazut ca sunt ceva canale mici , banuiesc ca sunt de scurgere...are cineva vreo idee cum as putea remedia problema? In timpul mersului nu face asa dar dupa ce se aduna incetul cu incetul apa incepe sa curga pe la colturi inauntru in masina si e f deranjant sad.gif sad.gif sad.gif


--------------------
"Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted
- One moment -
Would you capture it or just let it slip?"
Eminem

BMW 520i Touring E34
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 22 2008, 02:28 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



trebuie sa verifici canalele de scurgere care trec, cred prin cei patru stalpi de la parbriz si luneta.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Nov 22 2008, 07:57 AM
Post #3


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





probabil sunt cele 4 canale infundate, eu la E28 le-am curatat cu un cablu otelit din ala impletit, destul de subtire, caruia i-am facut un nod la unul din capete....ce am scos din canalele alea, nu vrei sa stii. cert este ca mi-a rezolvat problema.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PaulTgMs
post Nov 24 2008, 06:40 PM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 86
Joined: 16-July 08
From: Tg. Mures
Member No.: 1,706
Car: 520i E34 Touring
Engine: M50B20 150 CP



QUOTE (MeHigh @ Nov 22 2008, 07:57 AM) *
probabil sunt cele 4 canale infundate, eu la E28 le-am curatat cu un cablu otelit din ala impletit, destul de subtire, caruia i-am facut un nod la unul din capete....ce am scos din canalele alea, nu vrei sa stii. cert este ca mi-a rezolvat problema.


Bun,in fata am bagat un cablu otelit in ambele gauri,a intrat de tot a si iesit pe partea cealalta sau cel putin asa auzeam cand rasuceam din partea opusa... cand a intrat apa in masina imi era in panta,botul mai sus decat spatele si a stationat asa vreo 3 ore si ploua foarte tare... asta inseamna ca toata apa a curs spre canalele din spate... intrebare: exista posibilitatea ca gaurile din spate sa se inguste la un moment dat (intreb asta deoarece am bagat acelasi cablu care am bagat in gaurile din fata si nu am intrat decat 40 cm)...sau canalele sa aiba o cotitura mai abrupta si sarma sa nu se indoaie conform formei canalului? Am pus apa in toate gaurile,iasa pe partea cealalta,voi ce spuneti,oare cum a fost masina in panta si a curs apa in spate,mai precis masina era si in diagonala deci toata apa se concentra pe gaura stanga spate sa fi fost problema? dar totusi,ar trebui sa intre multa apa sa nu mai faca fata gaura aia care are diamtetru de vreo 0.8 cm...


--------------------
"Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted
- One moment -
Would you capture it or just let it slip?"
Eminem

BMW 520i Touring E34
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Nov 24 2008, 09:34 PM
Post #5


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



trebuia sa te mai joci putin cu cablul, de iesit pe partea cealalta sigur iese, eu la E28 am bagat cablul printr-un capat al canalului, si l-am scos cu tot cu nod pe celalalt capat, l-am scos de tot, cu toata mizeria adunata acolo. am facut asta pentru fiecare gaura, de 2-3 ori, sa fiu sigur ca in urmatorii 2-3-4 ani nu se mai obtureaza, cred ca asta ar trebui sa intre la intretinerea masinii, din cauza prafului in abundenta la noi.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th June 2025 - 04:25 AM