![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
salut
mi-am luat e39 530 d touring, automat, full, din 2000, inscris, 6000 euro, 200000km probleme: bratele mari fata trebuie schimbate, pivotii dusi; bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, bucsi punte spate, amortizoare spate, probabil tampoane de motor,,care ma poate ajuta cu ceva preturi orientative, ca sa stiu unde ma invart? de schimbat le schimb eu alte probleme: nu stiu dc merge pilotul automat, webasto, si angeleyeul din dreapta, am observat un fir care atarna acolo, dc il cuplez in mufa se aprinde semnalizarea..are faruri schimbate, serie noua care stie de automate, cum se merge cu ele, mai ales in oras, la semafor? am inteles ca de asta trebuie sa am cel mai mare grija sper sa ajung cu el la intalnire, fac cinste -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Chestia asta cu automatele cred ca e cel mai discutat subiect posibil despre cutii de viteze. Milioane de pareri daca te uiti pe Google. Oricum, daca studezi problema in general sa vezi cam care e tendinta majoritara, se recomanda ca in oras sa stai cu piciorul pe frana, chiar si la semafor. Uzura se pare ca e mai mare daca muti la P si apui iarasi la D dupa doar cateva sec-un minut. Explicatii tehnice insa nu prea are nimeni. Probabil ca nu trebuie sa-ti faci prea mari griji de asta, merita sa o treci in P doar daca stai mult de tot, blocat in coloana pe undeva sau la vreo bariera... In rest... Sa nu te apuci sa tractezi cu ea alte masini (sau remorca) sau sa o tractezi pe ea. Cel mai bine, daca ai o problema este platforma. De fapt scrie si in carte sa nu o tractezi pe distanta mare sau cu viteza...
Cam asta. P.S. Ce cutie este, automatic din ala clasic sau steptronic? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
pai..steptronic cred, ca am si optiune de manuala la ea, dar n-am folosit-o si nici nu intentionez cum trebuie mers cu motorul si cutia asta, pana in ce ture s-o duc pana la schimbare? -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu-ti mai face atatea griji, schimba ea in functie de cat apesi tu pe acceleratie, sau treci pe "manual" si schimbi cand vrei tu..... sau ea in turatie maxima
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am eu o cutie automata la E32, ca si la mine sunt sigur ca in manualul masinei scrie o gramada de informatie. Despre stil de mers, probabil cutie sa adapteaza la stilul tau de mers
![]() Felicitari cu achizitie, sa te bucur de masina in primul rand ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Ce mi se pare mie superb la steptronicul asta este ca poti face frana de motor EXACT la ca la manuala: pui in M si dai in jos. E un deliciu sa cobori pe serpentine si sa te uiti la toti agiamii aia din fata cum aprind stopurile la greu, aproape tot timpul iar tu sa iti alegi linistit treapta de viteza si sa cobori in voie. A..., si inca ceva, daca prinzi pe vreunul mai lent si calci acceleratia, treci racheta pe langa el, ca in M schimba numai la redline! Hihihi! Chiar, Bart, exista si la E32 feature-ul asta, nu? Am vazut multe masini de pretentii cu tiptronic (dintre care cel mai curioasa e Skoda Superb) la care nu se poate asta.... -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce mi se pare mie superb la steptronicul asta este ca poti face frana de motor EXACT la ca la manuala: pui in M si dai in jos. E un deliciu sa cobori pe serpentine si sa te uiti la toti agiamii aia din fata cum aprind stopurile la greu, aproape tot timpul iar tu sa iti alegi linistit treapta de viteza si sa cobori in voie. A..., si inca ceva, daca prinzi pe vreunul mai lent si calci acceleratia, treci racheta pe langa el, ca in M schimba numai la redline! Hihihi! Chiar, Bart, exista si la E32 feature-ul asta, nu? Am vazut multe masini de pretentii cu tiptronic (dintre care cel mai curioasa e Skoda Superb) la care nu se poate asta.... Da, este. Chiar scrie in cartea masini ca nu am voie sa-l pun in '3' la viteze peste 180/ora ca sa supratureaza motor ![]() Nu am incercat daca schimbe la redline cand e pe 'M'. N cred. Ce nu are cutia mea este auto adaptare la conditiile de mers, cutiile de pe motor M30 nu avea. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
care stie de automate, cum se merge cu ele, mai ales in oras, la semafor? am inteles ca de asta trebuie sa am cel mai mare grija Cel mai important este să nu pleci tare de pe loc, îi dai talpă abia după ce ai plecat de pe loc. Mă rog, poţi să pleci tare câteodată dar să nu faci un obicei din asta. Modul manual mi se pare inutil pentru că ai aceleaşi performanţe ca în Sport iar controlul este limitat. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Cel mai important este să nu pleci tare de pe loc, îi dai talpă abia după ce ai plecat de pe loc. Pai nu poti! ![]() ![]() Modul manual mi se pare inutil pentru că ai aceleaşi performanţe ca în Sport iar controlul este limitat. Asa e, performantele sunt aceleasi dar frana de motor nu exista in Sport, doar in M. Si e foarte bun M si iarna, ca nu schimba cutia pe zapada sau pe gheata cand vrea ea, sa te ia prin surprindere, ci schimbi tu cand stii ca e safe. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 08:59 PM |