Accidente BMW |
Accidente BMW |
Sep 16 2008, 08:50 PM
Post
#121
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
haifisch>"Cu riscul de a fi rautacios" nu stiu de ce iti dai tu cu parerea fara macar sa fi fost martor...nu zic pasager. E mai bine sa spuna fiecare ce stie, nu ce i se pare sau a auzit. Datul cu parerea e sportul national si chiar traditional romanesc. Asta e, firul vietii. Dovada ca oricat de bine crezi ca iti cunosti masina intotdeauna si oricat de bine stii sa o controlezi tot ea are ultimul cuvant si poate sa-ti dea o palma peste ochi. Una peste alta astept tot spatele nou de la bavaria si o resuscitez urgent.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
Sep 16 2008, 10:51 PM
Post
#122
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
sa inteleg ca era a ta 316i? imi pare rau sincer...sper sa o repari cat mia repede,bine si frumos.bafta.
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Sep 17 2008, 12:34 AM
Post
#123
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
Una peste alta astept tot spatele nou de la bavaria si o resuscitez urgent. hai ca te-ai facut vedeta fara sa vrei ! tu vb serios? tu ai fost acolo cu ursu? daca da, imi pare sincer rau ca l-ai stricat si bine ca nu a fost mai rau ( caii astia cand nu ai grija de ei...... devin naravasi si greu de stapanit ) mai glumim si noi -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Sep 17 2008, 08:57 AM
Post
#124
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
pacat ca s-a desfintat BRD-ul ala in care ai intrat, ca de usa trecusesi.. mai aveai sa ajungi la seif
|
|
|
Sep 17 2008, 11:16 AM
Post
#125
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 310 Joined: 24-May 07 From: bucuresti Member No.: 938 Car: E30/E53 Engine: 2,5=171cp,30i=231cp |
|
|
|
Sep 17 2008, 04:51 PM
Post
#126
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
haifisch>"Cu riscul de a fi rautacios" nu stiu de ce iti dai tu cu parerea fara macar sa fi fost martor...nu zic pasager. E mai bine sa spuna fiecare ce stie, nu ce i se pare sau a auzit. Datul cu parerea e sportul national si chiar traditional romanesc. Asta e, firul vietii. Dovada ca oricat de bine crezi ca iti cunosti masina intotdeauna si oricat de bine stii sa o controlezi tot ea are ultimul cuvant si poate sa-ti dea o palma peste ochi. Una peste alta astept tot spatele nou de la bavaria si o resuscitez urgent. imi dau fiindca am si eu bmw si stiu cum e....si spun ce stiu fiindca am recunoscut masina din linkul postat de evildeath si pana la urma fiecare dintre noi e liber sa isi expuna ideile si parerile.... dar in fine....nu vreau sa ma cert cu tine bafta la reparatie |
|
|
Sep 17 2008, 07:19 PM
Post
#127
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
pacat ca s-a desfintat BRD-ul ala in care ai intrat, ca de usa trecusesi.. mai aveai sa ajungi la seif De acum incolo o sa mi se spuna demolatorul. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
Sep 17 2008, 07:51 PM
Post
#128
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
chiar imi pare rau din cate se vede e destul de afectata, sper sa o repari repede si sa iasa bine
^^^ Gabi_323i |
|
|
Sep 18 2008, 07:37 AM
Post
#129
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP |
asta e...se mai intampla si evenimente din astea...bine ca au scapat sanatosi, ca fierul se indreapta....
-------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
Sep 19 2008, 11:53 PM
Post
#130
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
De acum incolo o sa mi se spuna demolatorul. poate ne povestesti si noua ce s-a intamplat -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Sep 20 2008, 12:50 AM
Post
#131
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Sep 20 2008, 02:31 PM
Post
#132
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Accident langa Vaslui. Nu stiu ce s-a intamplat, un amic mi-a trimis pozele. A spus ca nu era sange pe jos, eu sper sa nu fi fost nimeni in masina.
This post has been edited by xox: Sep 20 2008, 02:33 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Sep 20 2008, 08:17 PM
Post
#133
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
uouu shit!!!
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Sep 28 2008, 04:41 PM
Post
#134
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Ieri, in Iasi. Pozele nu-s facute de mine, din ce am inteles era un tip la 23 ani care se intorcea de la identificare, masina era abia cumparata. Din pacate n-a supravietuit accidentului, desi s-au deschis 6 airbag-uri. Centuri nu stiu daca avea, nici el nici pasagerul din dreapta care din fericire a scapat, a fost transportat la spital de urgenta dar nu stiu in ce stare e. Strada e abia refacuta in zona aia, deci daca vrei s-o calci sunt cateva portiuni pe care ai unde. Cum spune cineva care a trebuit sa fie prezent la locul accidentului, prin natura slujbei sale: "Nu conteaza ce firma era masina, nici experienta soferului, tragic este rezultatul si important mesajul: AI CURAJ SA INVETI CEVA DIN ASTA?" -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Sep 28 2008, 07:06 PM
Post
#135
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
pai ce sa mai invatam la varsta asta daca n-am invatat la 18 ani cand am luat permisul si nea zis mama si tata sa nu mergem tare...fiecare din noi a calcat masina el putin o data in viata,bmw sau oltcit si a zis "hai ca nu oi face aident chiar aum"..asa zicem toti,doar nu e cineva care sa stie dinainte...numai cel de sus...si treaba urata e ca unii nu mai au a2a sansa ca sa poata invata din cea dinainte...poate daca soferul decedat ar fi sapat cu viata nush cat de recent ar mai fi calcat o masina peste 100-120..sau el din dreapta care a scapat cu viata cred ca daca vreodata o sa fie teribilist la volan o sasi aduca aminte de amicul sau si i se va inmuia piciorul pe pedala....
ei drept poti deceda la volan si fiind parcat si manand o shaorma ,da vreun nebun in tine in spate..dar macar nu participi si tu la decesul tau..dar cand cali masina a sai vezi performantele..deja e sinuidere... vad acum oprit la 140...din masina nu e viteza mare,poate din acel e46 si nu numai nu se simte acea viteza,e ca si cum ai merge cu dacia cu 40..dar...din exterior ai aceeasi viteza cu dacia care are 140...diferenta e la siguranta.dar si airbagrile..ce rost si eficienta sa aiba si ele?intelesesem ca sunt 100% efiiente la viteze de pana la 90km/h...multi tineri se red in deplina siguranta si la 180 ca de au airbaguri..degeaba busesc cele 12 airbaguri cand deja ai tablele din fata mulate pe corp si bordul il ai la gura ce sa mai...RIP tanarului care era de varsta cu mine si..cum e vorba...de ce tr sa moara un om ca sa putem intelege riscul unor gesturi la volan?!.... This post has been edited by db85amd: Sep 28 2008, 07:10 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Sep 29 2008, 10:39 AM
Post
#136
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros |
poate ca suna macabru dar cred in selectia naturala
Dumnezeu sa-i ierte ! -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
Sep 29 2008, 12:14 PM
Post
#137
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
la ce viteza avea erau inutile airbagurile alea
mi-a placut f mult ce a spus cel care a fost martor la asa ceva.....e f adevarat ce a spus R.I.P |
|
|
Sep 29 2008, 12:15 PM
Post
#138
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP |
RIP...pacat de viata pierduta, dar totusi numai el este de vina... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
Sep 29 2008, 06:52 PM
Post
#139
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,474 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Pacat....
Continui cu paranoia mea... diesel power. Te imbie, iti place ca incepe sa traga dupa anumite turatii si-i dai si-i dai. Si nu realizezi ca de fapt esti pe cale sa ramai in capcana lui, nu-l mai conduci tu. Te duce el..... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Oct 1 2008, 09:34 PM
Post
#140
|
|
beemwe - ist Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 |
Pacat.... Continui cu paranoia mea... diesel power. Te imbie, iti place ca incepe sa traga dupa anumite turatii si-i dai si-i dai. Si nu realizezi ca de fapt esti pe cale sa ramai in capcana lui, nu-l mai conduci tu. Te duce el..... Eu credeam ca sunt singurul care are parerea asta depre diesel.. .oricum un lucru e clar..in tara noastra nu ai cum sa conduci in siguranta...drumurile la noi sunt precum niste capcane ce-si asteapta periodic prada...eu unul nu mai dau in gura la nici o masina pentru ca factorii ce duc la producerea unui accident sunt din ce in ce mai multi, de la carute nesemnalizate, gropi imense, santuri pana la soferi beti,drogati. imprudenti, ce nu-s in stare sa respecte nici macar 1 regula de circulatie...la toate astea mai adaugam si politia rutiera care nu stie decat sa cheltuie si sa produca bani de la noi. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th March 2024 - 01:16 PM |