IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E36 325i
Rating 5 V
BBo
post Jun 4 2008, 09:50 AM
Post #141


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54



Sper sa te tina mai mult ca pe mine. smile.gif
Ale mele s-au ovalizat si imi tremura volanul la franare... n-am nici 3000 km cu ele... N-am prins nici o ploaie, n-am spalat masina cu ele incinse... naiba sa le ia, nu stiu ce s-o fi intamplat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 4 2008, 02:30 PM
Post #142


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



nasol.. huh.gif
oricum e diferenta fata de cele vechi care erau si ovalizate si tocite rau.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jun 5 2008, 12:07 AM
Post #143


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





CITAT(BBo @ Jun 4 2008, 10:50 AM) *
Sper sa te tina mai mult ca pe mine. smile.gif
Ale mele s-au ovalizat si imi tremura volanul la franare... n-am nici 3000 km cu ele... N-am prins nici o ploaie, n-am spalat masina cu ele incinse... naiba sa le ia, nu stiu ce s-o fi intamplat.

blink.gif

ATE????

exact la fel am patit si eu dar cu zimmerman sport, insa dupa 5000km sad.gif si am avut grija de ele, rodaj bla bla etc samd , ... sau e feature la e46 treaba asta sad.gif

mi-a mai zis cineva ca e posibil sa faca asa din pivoti, ca au bucsa ai de cauciuc de jur-imprejur si cica a imbatranit si cand se incalzeste devine moale ...... intradevar numia cand se incalzeste masina imi tremura la franare

eu mai stiu ce dreaq sa mai cred sad.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBo
post Jun 5 2008, 12:19 AM
Post #144


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54



Da, PowerDiscuri. Imi tremura doar daca apas usor frana. In curbe, mai ales in coborare, daca ma infig tare in ea, nu zice nimic. Insa e frustrant pe autostrada sa incetinesti 10-15km/h si sa ti se bataie volanul in mana... Nu stiu ce sa zic cu pivotii, s-au dus naiba in doar 3000 km, majoritatea in afara Bucurestiului ?
Sunt discurile mai mult ca sigur, dar nu imi pot da seama cum naiba s-au ovalizat la drum intins, fara ploaie, fara spalat masina... nici suprasolicitate n-au fost, nimic. M-au cam dezamagit, o sa le schimb la urmatorul schimb de placute, dar nu stiu ce sa mai iau, daca toate fac la fel. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jun 5 2008, 12:21 AM
Post #145


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(BBo @ Jun 5 2008, 01:19 AM) *
M-au cam dezamagit, o sa le schimb la urmatorul schimb de placute, dar nu stiu ce sa mai iau, daca toate fac la fel. sad.gif

AUTOMOBILE BAVARIA unsure.gif

edit: ai schimbat si bratele pe fata? (pivotii)


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBo
post Jun 5 2008, 12:23 AM
Post #146


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54





Mda, probabil ca o sa optez pentru unele originale.
Nu, pivotii sunt OK, de fapt a fost verificate toate articulatia la revizie, acum ~3000 km si era OK. In plus, cu discurile vechi care erau praf, nu zicea nimic, sa fi murit pivotii in nici 3000 km ? (care inseamna 4 drumuri Bucuresti-Tg Jiu, de fapt) ?

This post has been edited by BBo: Jun 5 2008, 12:26 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jun 5 2008, 12:31 AM
Post #147


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(BBo @ Jun 5 2008, 01:23 AM) *
Mda, probabil ca o sa optez pentru unele originale.
Nu, pivotii sunt OK, de fapt a fost verificate toate articulatia la revizie, acum ~3000 km si era OK. In plus, cu discurile vechi care erau praf, nu zicea nimic, sa fi murit pivotii in nici 3000 km ? (care inseamna 4 drumuri Bucuresti-Tg Jiu, de fapt) ?

putin probabil, ma gandesc ca poate de la caldura, la mine cel putin pana sa se faca asa cald nu simteam mai nimic, poate se inmoaie cauciucul ala care e de jur-imprejurul pivotului mic (de la roata) huh.gif

hai ca am facut topicul lui florin varza laugh.gif sper sa nu se supere smile.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBo
post Jun 5 2008, 12:40 AM
Post #148


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54



Nu se supara, ca o intereseaza si pe masina lui tongue.gif.
Cica nu exista termenul de "discuri ovalizate": http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml# , totul se datoreaza depunerilor neuniforme de material pe discuri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jun 5 2008, 01:33 AM
Post #149


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(BBo @ Jun 5 2008, 01:40 AM) *
Nu se supara, ca o intereseaza si pe masina lui tongue.gif.
Cica nu exista termenul de "discuri ovalizate": http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml# , totul se datoreaza depunerilor neuniforme de material pe discuri.

si mai pe romaneste biggrin.gif http://www.google.com/translate?u=http%3A%...sl=en&tl=ro


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jun 5 2008, 06:17 AM
Post #150


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Sa stiti ca si la mine aveam vibratii in volan la franare si senzatia ca in franare o ia in directia in care vrea ea, si era din cauza unui cap de bara cu joc. S-a rezolvat dupa ce l-am schimbat.
Daca nu se rezolva pasul urmator ar fi fost bratele superioare (la E34). La E46 sistemul e diferit, am vazut ca e o bascula, nu are brate ca la E34. Din fericire s-a rezolvat.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 6 2008, 08:23 AM
Post #151


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Au inceput sa scartaie placutele la franari usoare, gen oprit la semafor. Nu fac mereu, dar ma enerveaza rau.
In schimb la franari puternice se comporta f.bine. Am incercat frana blana de la 160+... happy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBo
post Jun 6 2008, 08:58 AM
Post #152


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54



O sa se "aseze" in timp. Si mie imi faceau la fel cand le schimbasem pe spate... dupa un timp a disparut scartaitul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 8 2008, 01:37 PM
Post #153


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Mi-am montat xenonul azi. Din pacate un balast e defect. Bazaie si palpaie becul. Maine merg sa mi-l schimbe sad.gif
Attached Image
Attached Image

Attached Image
Attached Image


Imi curgea ulei pe la capacul de la tacheti si am dat cu niste silicon.. Garnitura era noua

Attached Image
Attached Image

Attached Image
Attached Image


Attached Image
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jun 8 2008, 09:56 PM
Post #154


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





e diferenta cu csenonu'?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jun 8 2008, 10:52 PM
Post #155


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(BBo @ Jun 5 2008, 01:40 AM) *
Nu se supara, ca o intereseaza si pe masina lui tongue.gif.
Cica nu exista termenul de "discuri ovalizate": http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml# , totul se datoreaza depunerilor neuniforme de material pe discuri.

sa stii ca e posibil, azi am trantit o frana mai violenta de pe la 180 pana la 20 apoi la urmatoarele apasari pe frana am simtit cum cum s-a diminuat batzaiala din volan , NU glumesc !


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 9 2008, 07:05 AM
Post #156


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (io`s @ Jun 8 2008, 10:56 PM) *
e diferenta cu csenonu'?


E diferenta enorma, chiar daca sunt reglate farurile la ochi si date putin in jos ca sa nu-i orbesc pe ceilalti. Pe stradute mici si slab luminate se face ziua cand merg.tongue.gif Nici nu prea e nevoie de faza lunga. Daca o aprind nici nu prea se observa.
Lumineaza mai puternic si e putin mai albastrui decat un xenon original de E46 ca am comparat cu masina unui prieten aseara.
Intre timp si-a revenit si droserul ala defect, dar oricum merg sa-l schimb azi.
O chestie ma deranjeaza rau. Pozitia e pe farurile de faza lunga si se vede galben rau. Exista becuri de pozitie albe, apropiate de lumina xenonului?

Attached Image
Attached Image
Attached Image


si un test cu niste roti de E46. Cred ca trebuie distantier de ~5mm pt a le monta pe E36, pt ca distanta intre cauciuc si tija amortizorului (imi scapa acum denumierea) e f.mica, 2-3mm.
Attached Image

Attached Image
Attached Image
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 9 2008, 08:14 AM
Post #157


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



am gasit asa ceva:
http://www.seleniu.ro/bec-philips-blue-vis...2v5w-p-394.html

A incercat cineva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBo
post Jun 9 2008, 08:34 AM
Post #158


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54





Am avut eu pe proiectoare becuri BlueVision, dar nu e asa mare diferenta fata de cele stock. Marketingul functioneaza, insa biggrin.gif.
Ia-ti NightVision sau XtremPower, tot de la Philips...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 11 2008, 07:01 AM
Post #159


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Am gasit pana la urma la cel de unde am luat xenonul leduri albe de pozitie. Abia saptamana viitoare mi le aduce.
Am schimbat si droserul ala defect. Acum merge calumea tongue.gif
E diferenta uriasa fata de halogen. Problema e ca imi mai da eroare pe obc "low beam failure", dar nu mereu sad.gif

Am dat si primul cerculet cu ea de cand o am laugh.gif Eram obisnuit de la ix sa o tin in 4-5000ture si sa dau drumul la ambreiaj.. rezultatul un nor mare de fum..

Dupa ~3000km de cand am montat obc-ul am consum mediu(are 2 consumuri care se pot reseta. unul il resetez la drum, iar celalalt e neresetat niciodata) de 9.4%, mers 70% in afara si restul in oras.

QUOTE (florin83 @ Jun 8 2008, 02:37 PM) *
Imi curgea ulei pe la capacul de la tacheti si am dat cu niste silicon.. Garnitura era noua


tot curge,dar mai putin sad.gif
Trebuie sa ajung pana la urma undeva sa o ridic sa vad pe unde curge.
Pb e ca trebuie sa schimb si uleiul, dar pana nu o rezolv nu il schimb.
Castrol Edge Sport 10w60 e bun? Sau imi recomandati altceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jun 11 2008, 07:27 AM
Post #160


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



mai bine uita-te in carte si vezi ce ulei zice BMW sa pui, parca 10W40


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Pages V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd June 2025 - 11:34 PM