E32 730i, Iata, am luat septar :) |
E32 730i, Iata, am luat septar :) |
Apr 17 2008, 08:25 PM
Post
#181
|
|
55% BMW corupt Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 |
Cred ca nu vreau sa merg chiar pana acolo.. nu am scos motor din masina si nici nu intetionez. Daca o fi nevoie in viitor, pot sa fac asta si fara sa mai dau jos chiulasa, cred? Teoretic, poti da jos baia de ulei, desfaci bielele de pe arborele cotit si scoti pistoanele afara, pe jos. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
Apr 17 2008, 10:30 PM
Post
#182
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
Cred ca nu vreau sa merg chiar pana acolo.. nu am scos motor din masina si nici nu intetionez. Daca o fi nevoie in viitor, pot sa fac asta si fara sa mai dau jos chiulasa, cred? nu , nu poti pune segmenti fara sa dai chiulasa jos, acum e bine de facut daca pistoanele au ceva joc ca altfel e pacat de munca depusa acum io`s te referi la 2.8? nope, la motorul M106 ma refer cand am luat masina (745i - pt motor) avea blocul crapat (inghetase apa) si a trebuit sa-l chelesc de tot ca sa-l pot suda fara sa se topeasca ceva prin el de fapt cred ca e pe undeva povestea asta -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Apr 18 2008, 09:16 PM
Post
#183
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Am dat chiulasa jos, se pare ca am scapat 'ieftin', garnitura este distrusa. Nu are o mica defecta, e afectat in general, cel mai mult pe la cilindrii de la margine, 1, 2, 5, 6. Nu mai am vazut asa ceva, inelele par ruginite, o bucata la o trecere cu apa e mancata, nu stiu ce sa zic. Nu e original deci mai a fost umblat pe acolo. Pun vina pe banuiala ca la reparatia trecuta nu a fost rectificat chiulasa si/sau nu au fost strans cum trebuie suruburi care tin chiulasa pe bloc. La demontarea de suruburi sta unele chiar a iesit greu pentru ca s-a depus calamine pe ele.. deci garnitura nu mai tinea deloc. E de mirat ca masina chiar a mers decent si asa. Pozele mai jos.. am pozat si un cilindru, cum a zis io's sunt ok chair se vede inca urme de honuire pe ele, nu stiu daca e din fabrica asa sau nu.. Mai am pus si o poza cu axa u came ca sa vedeti ce se intampla daca nu primeste ulei. This post has been edited by bartro: Apr 18 2008, 09:20 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 18 2008, 09:39 PM
Post
#184
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Mai pun o poza cu o camera de ardere observati bujie relativ ok avand in vedere stare de garnitura si lipsa de sonda lambda
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 18 2008, 11:15 PM
Post
#185
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
mda, era de asteptata sa arate asa, nici nu ma asteptam sa vad altceva pt un motor M30 de ~300k km
acum ai ceva de munca, trebuie sa rectifici chiulasa (supape/planare), sa schimbi semeringurile de la supape...etc ai grija unde planezi chiulasa, sa nu o planeze la piatra, sa o planeze la cutit si sa nu ia mult din ea, atat cat trebuie, daca vrei iti pot lasa un nr de tel just PM me ar fi bine sa schimbi si prezoanele care strang chiulasa, astea mai mult ca sigur ca sunt intinse, nu costa ft mult, ~150 ron/set cred axa cu came arata in halul ala pt ca si ea trebuie schimbata la un moment dat, stiam (parca) fabricantul recomanda schimbarea ei la ~80k km , cine stie cati km o avea in spate si totodata trebuiesc schimbati si culbutorii, altfel nu ai sa scapi de zgomotul tachetilor niciodata mai mult ca sigur a mai fost umblat si a fost umblat PROST, nu avea voie sa se intample asa ceva, probabil cum ai zis, ori nu s-a rectificat/planat chiluasa ori nu a fost strans suficient iti recomand sa cumperi garnitura GOETZE sau ELRING, nimic altceva SPOR LA TREABA ! daca vrei sa tii masina, mai gandeste-te la segmentii aia -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Apr 18 2008, 11:51 PM
Post
#186
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
80.000 pentru o axa e putin. Din cate stiu se recomanda reglarea tachetilor la interval de 30.000 km parca. Axa lui Bart s-a uzat pentru ca nu ajungea uleiul pe axa. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Apr 19 2008, 08:52 AM
Post
#187
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
80.000 pentru o axa e putin. Din cate stiu se recomanda reglarea tachetilor la interval de 30.000 km parca. Axa lui Bart s-a uzat pentru ca nu ajungea uleiul pe axa. Asa cred si eu, daca lant e 'lifetime' ar fi ciudat sa schimb axa la 80.000, un pic peste kilometraj de o curea de M20 . Axa mea are pe 2 locuri zura care se vede in poze, in rest e 'impecabila'. Daca ar fi fost uzura normala, ar fi fost pe toate 12 asa. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 19 2008, 04:45 PM
Post
#188
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Parca auzisem pe undeva ca lantul e recomandat 1-2 sute de mii de mile. Dar nu bag mana in foc.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Apr 19 2008, 06:28 PM
Post
#189
|
|
55% BMW corupt Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 |
Parca auzisem pe undeva ca lantul e recomandat 1-2 sute de mii de mile. Dar nu bag mana in foc. Da, asa stiu si eu. Lant distributie, intinzator, etc + lant pompa ulei recomandat de schimbat la max. 200.000 km. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
Apr 20 2008, 03:03 AM
Post
#190
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
lantul e alta mancare de peste, stiu ca undeva la ~400K km se schimba insa axa cu came...... ar trebui sa ne interesam mai bine, eu asa stiam , ca se schimba pe la ~80K km, 80-100-120K... asta nu mai stiu -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Apr 21 2008, 08:46 AM
Post
#191
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
lantul e alta mancare de peste, stiu ca undeva la ~400K km se schimba insa axa cu came...... ar trebui sa ne interesam mai bine, eu asa stiam , ca se schimba pe la ~80K km, 80-100-120K... asta nu mai stiu Cred ca trebuie schimbat axa, ca si lant, in moment cand uzura depaseste niste cote. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 21 2008, 09:14 AM
Post
#192
|
|
Roadrunner Group: Members Posts: 2,378 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
ti-a venit raspunsul referitor la axa cu came:
Pentru 730i din 1986 pana in 1995. Axa came - 795.00 ron -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
Apr 21 2008, 10:29 AM
Post
#193
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
ti-a venit raspunsul referitor la axa cu came: Pentru 730i din 1986 pana in 1995. Axa came - 795.00 ron Am vazut Pe ebay am vazut la 120Euro standard si treisuteceva un Schrick sau Dbilas ... Daca nu gasesc ceva bun SH ramane ce am pana pun mana pe ceva mai sporty. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 25 2008, 03:25 PM
Post
#194
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
M-a sunat Interceptor cu vesti de la strungar; i-a bufnit rasul cand am vazut ce am eu acolo. Nota: 6 supare evacuare, 6 ghidaje evacuare, vreo 4 culbutori distruse, ceva scaune supape, si ce stiam deja, axa cu came. A zis ca arate cum ar fi dat cu polizir pe unele pise. Nu stiu daca am tinut minte de toate, dar lista e lunga Singura piese mai greu este axa, nu am destui bani pentru ceva noua, desi am inceput sa sun la anunturi cu dezmembrari.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 25 2008, 03:38 PM
Post
#195
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
A zis ca arate cum ar fi dat cu polizir pe unele pise. Lipsa ulei acolo unde era necesar -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Apr 26 2008, 07:58 PM
Post
#196
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Lipsa ulei acolo unde era necesar Lipsa bun simti unde era necesar. Ce ma mai oftic, http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...E:X:RTQ:DE:1123 nu trimite in Romania nici nu vrea PayPal. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 27 2008, 03:03 AM
Post
#197
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
Ce ma mai oftic, http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...E:X:RTQ:DE:1123 nu trimite in Romania nici nu vrea PayPal. pacat, nu trebuie ratat asa ceva? nu cunosti pe nimeni in .de sa-ti trimita apoi aici? cat despre paypal, nici nu e o suma mare si vad ca are 100% pozitiv feedback-ul, nu cred ca sunt probleme -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
May 13 2008, 09:27 AM
Post
#198
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Time for an update. Intre timp nu am terminat inca reparatia. Chiulasa e inca la strungar. Am axa cu came noua, 4 tacheti SH de la Interceptor, 6 supape evacuare noi, 4 scaune supape noi. Ce imi lipseste sunt 6 ghiduri de supape evacuare. Se pare ca ghiduri erau de reparatie, 14,2mm, si nu le mai gasesc. Sper ca cei de la strungarie poate face ghiduri ca nu am gasit la magazinul de piese, si nici BMW nu le mai are. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
May 13 2008, 10:55 AM
Post
#199
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
ma apucă fiorii cānd văd ce ai de facut pe acolo şi cānd mă gandesc la egalitatea şanselor vs. m30'u meu
Bine ca e pe final; sper sa se termine cu happy end că din ce deduc, greul a cam trecut. |
|
|
May 13 2008, 03:45 PM
Post
#200
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
ma apucă fiorii cānd văd ce ai de facut pe acolo şi cānd mă gandesc la egalitatea şanselor vs. m30'u meu Stai linistit, sanse sunt mici. Am inteles de la Interceptor ca e cel mai distrusa chiulasa vazut de el ever. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 04:03 PM |