E32 730i, Iata, am luat septar :) |
E32 730i, Iata, am luat septar :) |
Apr 10 2008, 09:58 PM
Post
#161
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Daca e crapata chiuloasa, sunt firme care verifica si rezolva problema. In Cluj nu stiu sa fie. Cea mai apropiata de mine e una in Bistrita Nasaud. Eu prieten de-al meu avea chiuloasa crapata si ii disparea apa din borcanul de expansiune. A dat jos chiuloasa, e dezechipat-o si a trimis-o la firma respectiva. In cateva zile i-a venit inapoi. L-a costat parca undeva in jur de 300 lei (anul trecut) si de atunci apa e constanta, la nivel. Sper sa nu ai nevoie, dar daca chiar trebuie, ma interesez si revin cu un numar de telefon sau ceva date de contact. Iti tin pumnii sa nu fie nimic grav. Mersi de informatie. Pana nu dau jos chiulasa nu o sa stiu care exact este problema. Va tin la curent -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 10 2008, 10:28 PM
Post
#162
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
eu cred ca e vb doar de garnitura de chiulasa, M30 este un motor prea rezistent sa cedeze asa, imediat
oricum te asteapta "santier" pe acolo -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Apr 11 2008, 07:18 AM
Post
#163
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
daca tot faceti chiulasa verificati si tot sistemul de racire si schimbati ce e uzat-vasc ,radiator.. -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Apr 11 2008, 08:27 AM
Post
#164
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
daca tot faceti chiulasa verificati si tot sistemul de racire si schimbati ce e uzat-vasc ,radiator.. Vasc, da. Radiator e din 2003, deci nu cred ca e nevoie. Oricum, motor nu s-a fiert.. a cedat pur si simplu. eu cred ca e vb doar de garnitura de chiulasa, M30 este un motor prea rezistent sa cedeze asa, imediat oricum te asteapta "santier" pe acolo Am ceva emotii totusi, pentru ca cand e motor rece nu scoate fum sau abur ( sau mai putin ), pana incalzeste. Asta poate fi de la o chiulasa fisurat. This post has been edited by bartro: Apr 11 2008, 08:33 AM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 11 2008, 08:30 AM
Post
#165
|
|
Roadrunner Group: Members Posts: 2,378 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
Vac, da. Radiator e din 2003, deci nu cred ca e nevoie. Oricum, motor nu s-a fiert.. a cedat pur si simplu. Am ceva emotii totusi, pentru ca cand e motor rece nu scoate fum sau abur ( sau mai putin ), pana incalzeste. Asta poate fi de la o chiulasa fisurat. Iti tin pumnii sa nu fie chiulasa, oricum trebuie investigat si de ce s-a intamplat asta. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
Apr 11 2008, 12:49 PM
Post
#166
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Slabe sanse sa fie chiulasa. Daca tot umbli acolo, da jos si radiatorul si spala-l. Se infunda destul de tare in doi ani, daca se merge mult cu masina pe-afara. Incearca sa-l desfaci cat mai repede, sa nu mergi cu el asa, pentru ca acum aproape sigur iti rasufla prin niste pori creati in chiulasa, pe langa garnitura. Porii astia se maresc foarte mult in situatia asta si o sa fii nevoit sa iei cam mult din ea la rectificare daca mai mergi asa. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Apr 11 2008, 01:34 PM
Post
#167
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros |
vezi daca iti bolboroseste in vas cand e motorul pornit
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
Apr 11 2008, 01:38 PM
Post
#168
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
sa nu mergi cu el asa Bicicleta si asa aveam nevoie de o motivatie in plus. Masina ramana in parcare pana se eliberreaza un loc la Interceptor. Pana atunci cred ca o sa golesc niste cutii de WD40 pe suruburi de admisie, ca deja ma pregatesc la o lupta grea cu ele. Cand fac treaba cu masina o sa vad si de radiator si toate alea. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 11 2008, 02:40 PM
Post
#169
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Nu uita si de suruburile de la galeria de evacuare.
Frumoasa vreme, numai buna de bicicleta. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Apr 11 2008, 04:11 PM
Post
#170
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Nu uita si de suruburile de la galeria de evacuare. Frumoasa vreme, numai buna de bicicleta. Da, typo, de evacuare vroiam sa spun, logic. In vas nu prea se vede mare lucru, iese apa violent daca o desfac.. undeva se creaza presiune. Nu am testat inca cu motor rece, o sa fac asta maine. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 11 2008, 08:23 PM
Post
#171
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Vedeti cum face vas de expansiune in film (xvid facut cu telefon) atasat, dati cu incredere fast forward ca nu sa intample mare lucru decat la 0:47 si 3:55.
Attached File(s)
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 13 2008, 08:00 PM
Post
#172
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Mai am un pont pentru posesori de masini mai veche: verificat-i va sigurante din masina. Si daca sunt puse valori care trebuie, daca nu au cumva o sarma ca s-au ars si au 'reparat' si daca nu au contacte corodate sau murdare de alta natura. Spun asta pentru ca ultima data cand m-am uitat la sigurante in toamna, tot era aparent ok, iar acuma am gasit siguranta de la electroventilator jumatate topita. Cauza: contacte oxidate, din care rezulta o rezistenta ridicate intre siguranta si cinector de masina. Din cauza asta apare o diferenta de tensiune, deci si se produce caldura. Vedeti poza atasata pentru rezultat.
Am scos imediat toate sigurante, am gasit 2 cu sarme legate care nu se vedea de sus, pe care am inlocuit, si restul am curatat cu un spray de curatat contacte electronice. Am dat si cu spray pe contace din cutie, si la releuri, LKM, ce mai am gasit pe acolo. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 17 2008, 07:45 AM
Post
#173
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
A inceput actiunea garnitura de chiulasa. Ieri am stat pana la ora 10 in strada, sa desfac tot cea ce e in calea garniturei.
Ieri fiind mai rece afara, motor a mers ca inainte, fara fumuri sau alte simptome. Nu stiu inca ce o fi cauza, dar este strans legat cu temperatura de afara. Azi - maine o sa stiu mai multe. Sunt curios cum arate cilindrii dupa 295.000km. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 17 2008, 10:15 AM
Post
#174
|
|
55% BMW corupt Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 |
Sunt curios cum arate cilindrii dupa 295.000km. Eu, cand am desfacut la mine chiulasa, am avut parte de o surpriza foarte placuta. Cilindrii aratau foarte bine. Am incercat cu degetele pe fiecare in parte si nu am simtit nici un fel de umar format in partea superioara. Pistoanele erau negre de calamina, dar s-a curatat fiecare in parte, atat cat a fost posibil. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
Apr 17 2008, 11:04 AM
Post
#175
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Eu, cand am desfacut la mine chiulasa, am avut parte de o surpriza foarte placuta. Cilindrii aratau foarte bine. Am incercat cu degetele pe fiecare in parte si nu am simtit nici un fel de umar format in partea superioara. Pistoanele erau negre de calamina, dar s-a curatat fiecare in parte, atat cat a fost posibil. Da, dar a ta are 150.000km mai putin la bord parca -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 17 2008, 11:33 AM
Post
#176
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Spor la treaba, sa o iei la drum cat mai curand
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Apr 17 2008, 03:36 PM
Post
#177
|
|
55% BMW corupt Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 |
Da, dar a ta are 150.000km mai putin la bord parca Are 200.000 mai putin la bord decat a ta. This post has been edited by Rares: Apr 17 2008, 03:37 PM -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
Apr 17 2008, 03:56 PM
Post
#178
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
bartro, stai linistit, o sa ramai placut surprins cand ai sa vezi cat de bine se prezinta blocul motor eu am desfacut motorul la BABA cand cand l-am luat si avea 335k km si mi-a placut nu ar fi rau sa-i pui un set de segmenti daca tot l-ai desfacut -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Apr 17 2008, 04:49 PM
Post
#179
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
nu ar fi rau sa-i pui un set de segmenti daca tot l-ai desfacut Cred ca nu vreau sa merg chiar pana acolo.. nu am scos motor din masina si nici nu intetionez. Daca o fi nevoie in viitor, pot sa fac asta si fara sa mai dau jos chiulasa, cred? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 17 2008, 06:54 PM
Post
#180
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
io`s te referi la 2.8?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 06:24 PM |