IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Taxe de inmatricualre
bartro
post Jan 8 2008, 04:19 PM
Post #1


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



http://www.hotnews.ro/economie/consumator/...arburi_nbsp.htm


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 8 2008, 04:59 PM
Post #2


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Ce comentarii de idioti au aia sub articol...sa-mi arate si mie cineva un "harb" de peste 20 de ani care polueaza mai mult decat daciile 1300 de care este bucurestiul plin. Pana una alta una este TUV-ul din Germania si alta e RAR-ul nostru de 3 lei asa ca normal ca atata vreme cat golful I sau Mercedesul din '75 respecta normele de poluare impuse omul merge cu el nestingherit. D-aia la noi e plin de dacii fara lumini, fara frane si care merg si cu norul dupa ele...de putin ce polueaza.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 8 2008, 05:20 PM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Lasa dacie, ce inseamna povestea asta pentru taxe de inmatriculare pentru un urs, de exemplu?
ps. nu vezi ca in poza puse de iei cu 'harbe' sunt de fapt niste masini de epoca smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alexxx
post Jan 8 2008, 05:25 PM
Post #4


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 371
Joined: 17-November 06
From: Bucharest
Member No.: 477
Car: E46
Engine: 325



Doamne mor pe comentariile astea. Daca exista Dacia 1300 pe strada de ce sa nu pot sa aduc si eu un harb de 30 ani?
SAU: Daca inca se mai arunca gunoaie pe strada de ce sa nu mai arunc si eu un gunoi. In plus vad ca se cramponeaza toti ca mai exista Dacii 1300/1310....CA VAI, SUNT la tot pasul. Ei bine pe orice artera a Bucurestiului trebuie sa stai MINIM 30 minute ca sa mai vezi o Dacie 1310 trecand pe langa tine. Trec numai S-uri, Touareg-uri, E46 (de la o vreme mai numeroase ca Dacia Logan), etc.

This post has been edited by Alexxx: Jan 8 2008, 05:25 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jan 8 2008, 05:33 PM
Post #5


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Am citit si eu comentariile, unul singur mi s-a parut foarte corect:
QUOTE (anonim)
cine are bani de masina noua sau p'aproape, ii lasam taxa mare sa il fortam sa ia masina noua de la dealeri cough*citroen*cough, nu ceva de 6 luni - 1 an din europa, masina care ar polua practic la fel de putin ca una noua.
cine oricum nu are bani de masina noua ci doar 1-2 mii de euro, sa il lasam sa isi ia o mizerie veche de 30 de ani ca poate mai adunam nijte voturi.

Omul asta mi se pare ca are dreptate, si vad in miscarea asta o decizie electorala. Au tarait hotararea asta cat mai mult posibil, iar banii cu siguranta ca nu-i va primi nimeni inapoi. Cat despre masini care polueaza? Hai sa fim seriosi, daciile sunt una, dar camioanele, autobuzele si tractoarele vechi din tot felul de institutii din care unele de stat cine le ia in calcul? Poate ca nu sunt in bucuresti asa multe, dar in provincie e cam plin de ele. Ipocriti si nesimtiti pe deasupra. Platiti taxa de poluare dar noi pastram in primarii si la firma de transport a nepotului care duce taranii la Holboca niste relicve de 1001 ani care polueaza cat mii de masini de 30 ani. Hai sictir "domnilor" guvernanti. Nu am mai votat de 8 sau 9 ani, si nici n-am de gand sa reincep. Am s-o fac poate cand voi avea pe cine alege.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Jan 8 2008, 06:13 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6





comentariile sunt idioate din mai multe puncte de vedere. in primul rand ca este vorba despre o reducere procentuala. o masina euro tashpe (4, 5 cat e ultimul standard), oricum nu plateste taxa, iar pentru masinile noi era oricum mica. este vorba, de ex, la un golf 3 vr6 din 94, pe care ar trebui sa platesc azi 7000 de euro (sapte mii)taxa, in conditiile in care pretul de achizitie a fost de 1400 - daca se reduce taxa cu 90%, voi plati doar 700 de euro, ceea ce nu este putin, dar devine decent. presupun ca asta ar fi si situatia unui e30 cu motor de 2700...

in al doilea rand, cine vrea dacie cu orice pret, tot logan isi va lua nu golf 3, sau e30, sa opel de aceeasi varsta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Jan 8 2008, 06:14 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



macar sa reduca ceva ca sunt aberanti si ca sa nu mai fie vreo unda de neliniste diferente exista intre non euro si euro 2 euro1 practic nu exista iar intre eur3 si eur4 d-abia exista diferenta cu privire la noxe daca fumega nu insemna ca si polueaza exceptand rabele iar referitor la Dacii:d pun anunt Import Dacie impecabila full options.


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alexxx
post Jan 8 2008, 07:41 PM
Post #8


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 371
Joined: 17-November 06
From: Bucharest
Member No.: 477
Car: E46
Engine: 325



Eu sunt de acord ca pt un Golf 3 VR6 din '94 sa se plateasca taxa 7.000 EUR. Ar trebui sa o faca 10.000 EUR pentru a fi atat de prohibitiv pretul incat nici macar maniacii sa nu se gandeasca.
De ce?
Scenariu: Se da un pusti cordit de 19 ani care si-a luat permisul de o luna. Face rost de 1.400 EUR (imparte pliante la Universitate, etc) si isi aduce masina de 300 CP. O data ce e la volan, forjaza la maxim o masina de 300 CP care are 14-30 ani vechime (poate pica orice la ea...cu singuranta la puterea aia nici in .DE nu au fost menajate) pe bulevard si la o trecere de pietoni, pe unde trecea mama impreuna cu prietena mea la piata, iese un carnagiu (morti, raniti, etc). Mucosul are viata distrusa pentru ca si-a varsat la volan toate frustrarile de pana acum...ca pana acum n-avea bani de o saorma si acum se da cu masina de 300 CP...eventual il vad si pitipoancele de 16 ani cat de cool e el...si uite asa...
De aici va puteti imagina N variante la povestea asta. Ignorand faptul vor pandi pericole la tot pasul...nici vei mai avea loc pe strada...pentru ca pustii astia sunt cu sutele de mii si toti vor jucarii cu multi cai putere!
LE: Nu mai zic ca nu vor avea bani nici sa intretina aceste jucarii pe 4 roti asa cum au fost intretinute in .DE si vor pune numai improvizatii, facand ca pericolul sa fie si mai mare.

This post has been edited by Alexxx: Jan 8 2008, 07:52 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 8 2008, 08:14 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (Alexxx @ Jan 8 2008, 07:41 PM) *
Scenariu: Se da un pusti cordit de 19 ani care si-a luat permisul de o luna. Face rost de 1.400 EUR (imparte pliante la Universitate, etc) si isi aduce masina de 300 CP. O data ce e la volan, forjaza la maxim o masina de 300 CP care are 14-30 ani vechime (poate pica orice la ea...cu singuranta la puterea aia nici in .DE nu au fost menajate) pe bulevard si la o trecere de pietoni, pe unde trecea mama impreuna cu prietena mea la piata, iese un carnagiu (morti, raniti, etc). Mucosul are viata distrusa pentru ca si-a varsat la volan toate frustrarile de pana acum...ca pana acum n-avea bani de o saorma si acum se da cu masina de 300 CP.

Nu cred ca se va intampla asa ceva. Cine vroia masina pentru asa ceva putea sa-si aduca si pana acum, isi lua numere germane pe 3 luni si gata, ca oricum in 3 luni o facea praf. Dupa care o dezmembra si vindea piesele si isi recupera o parte din investitie. Nu platea nici o taxa de inmatriculare. Si cu puterea exagerezi, un Golf 3 VR6 are 174 CP, nu 300. Nu cred ca gasesti masina de 300 CP cu asa de putini bani.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 8 2008, 08:15 PM
Post #10


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Parca am vazut un episod din Apocalypse Now. Daca tie iti e cald si bine in e46 asta nu inseamna ca tuturor le este in masina personala, oricare ar fi ea.
Pana una alta ia uite-te cate din S-urile, ML-urile si alte masini exotice care le vezi tu pe bulevarde sunt conduse de oameni in toata firea si cate sunt conduse de baiatu' mamii. Sau tatii.
Nu este exclus sa apara astfel de cazuri, dar in nici un caz la magnitudinea descrisa de tine. Nu uita ca vorbim de mii de euro si ca sumele alea nu le poti strange chiar asa de pe o zi pe alta.
In fond este vorba de a acorda fiecarui om care se chinuie pentru un salariu ocazia de a-si mai imbunatati viata si de a scapa de troaca de masina care o are de 10 ani. In loc sa te gandesti la poza mare, tu te gandesti in continuare numai la tine. Si asa ajungem sa ne intrebam ce are aia de la ghisheu de e asa de acra.
Cum spuneau si Parazitii, cum vrei sa-l mai intereseze pe omul de rand ca arunca gunoiul pe strada cand el nu are bani de o paine.
De undeva trebuie sa inceapa schimbarea. Nu toata lumea vrea 325, M3, S AMG sau VR6. Majoritatea vor o masina decenta care este mai buna decat ce au putut sa-si permita de pe plaiurile mioritice.
Later edit: +1 la ce a zis George.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Jan 8 2008, 08:53 PM
Post #11


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Baieti, nu va faceti probleme prea mari. Eu vad asa:
- articolul ala a fost scris de niste tembeli. Bart are dreptate, masinilea alea sunt masini de epoca, nu harburi.
- guvernantii nostri sunt niste magari pocriti. Ii tot dau intr-una cu poluarea, da-i doare la basca de ea. Acum ca s-a suparat UE o intorc la 180gr.
- aia care scriu pe sub articol sunt si ei niste idioti. Isi merita guvernantii de mai sus
- noi suntem niste fraieri ca acceptam sa-si bata joc de noi o mana de hoti!

Concluzie: tara de kkt! biggrin.gif

P.S. Sa nu va bucurati prea tare ca se micsoreaza taxa. Poate sa se faca si 0.1%. Daca ei nu vor importuri de masini second, baga impozite. Si tot aia e. Utiati-va acum ce impozit este la capacitati peste 3000cmc, isi smulgi parul din cap. Pe un E39 M5 platesti anual 1000EUR!!!! E scandalos.
Mai e putin si vor introduce impozitul pe varsta masinii.... Asa ca eu zic sa nu va bucurati. sad.gif


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 9 2008, 07:13 AM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Oricum taxele nu vor fi mici pentru masinile vechi, cu toate ca din articole asa suna. Daca ar fi vechi cu norma de poluare Euro 4 sau Euro 3 atunci da, ar fi mici. Dar uitati-va in exemplele de la stiri, taxa pentru o masina non-euro cu motor de pana in 1999 cmc, veche de nu-stiu-cati ani e peste 4000 de euro... Cine-si ia o masina cu 1000 - 1500 Euro si dupa aia palteste inca 4000 sa o inmatriculeze? Pentru aceeasi suma totala va alege o masina mai noua si mai scumpa, la care taxa de prima inmatriculare va fi mai mica. Doar un pasionat va alege o masina mai veche cu taxa de inmatriculare mare.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Jan 9 2008, 08:23 AM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6



QUOTE (Alexxx @ Jan 8 2008, 07:41 PM) *
Eu sunt de acord ca pt un Golf 3 VR6 din '94 sa se plateasca taxa 7.000 EUR. Ar trebui sa o faca 10.000 EUR pentru a fi atat de prohibitiv pretul incat nici macar maniacii sa nu se gandeasca.
De ce?
Scenariu: Se da un pusti cordit de 19 ani care si-a luat permisul de o luna. Face rost de 1.400 EUR (imparte pliante la Universitate, etc) si isi aduce masina de 300 CP. O data ce e la volan, forjaza la maxim o masina de 300 CP care are 14-30 ani vechime (poate pica orice la ea...cu singuranta la puterea aia nici in .DE nu au fost menajate) pe bulevard si la o trecere de pietoni, pe unde trecea mama impreuna cu prietena mea la piata, iese un carnagiu (morti, raniti, etc). Mucosul are viata distrusa pentru ca si-a varsat la volan toate frustrarile de pana acum...ca pana acum n-avea bani de o saorma si acum se da cu masina de 300 CP...eventual il vad si pitipoancele de 16 ani cat de cool e el...si uite asa...
De aici va puteti imagina N variante la povestea asta. Ignorand faptul vor pandi pericole la tot pasul...nici vei mai avea loc pe strada...pentru ca pustii astia sunt cu sutele de mii si toti vor jucarii cu multi cai putere!
LE: Nu mai zic ca nu vor avea bani nici sa intretina aceste jucarii pe 4 roti asa cum au fost intretinute in .DE si vor pune numai improvizatii, facand ca pericolul sa fie si mai mare.



eu iti dadeam un exemplu concret: EU am o astfel de masina, si am trecut de mult de varsta despre care zici. 1400 costa in olanda, stai linistit, nu in tara asta minunata unde totul este mult mai scump. nu as lua acum o masina noua nici sa ma pici cu ceara. sa stau dupa revizii in serviceuri de 2 lei bucata dar cu preturi si pretentii de lux, sa ma rog de super-mega-electronica pestelui si sa nu stiu ce vad cand ma uit sub capota.
cat despre pustii corditi, aia si in dacie din '80 toamna se cred in masina de 300 de cai. si stai linistit, ca ala care imparte pliante ca a isi ia masina, cred ca este capabil sa aprecieze un lucru pentru care a muncit.
pericolul mare sunt aia de le ia tata masina ca au luat bacalaureatul.

in concluzie, fiecare are dreptul la opinia personala. eu cred ca toate argumentele in favoarea taxei sunt eronate complet. si mai cred ca doar o revizie tehnica corecta si completa, aplicabila tuturor masinilor care circula acum pe strazi ne poate feri de drobul de sare despre care ai povestit tu mai sus.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Jan 9 2008, 08:35 AM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21





Zom @ ai perfecta dreptate , revizia ar trb sa fie factorul de curatire al parcului auto , nu o taxa care nu face decit sa ia bani din buzunarul contribuabilului simplu si sa-i puna la dispozitia guvernantilor pt alte cheltuieli absurde...
PS ; mi-ar place sa ma duc la RAR cu un Ford T...(care sa aiba si TUV-ul facut de 1 saptamina)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 9 2008, 09:05 AM
Post #15


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Jan 9 2008, 08:35 AM) *
mi-ar place sa ma duc la RAR cu un Ford T...(care sa aiba si TUV-ul facut de 1 saptamina)

Ca illustratie, cand am fost cu 2002-ul pentru CIV si ITP nu s-au uitat decat la seria de sasiu si motor. Mai au intrebat cat de viteze are cutie, apoi a plecat inginer, s-a intors dupa ceva minute cu intrebare 'ce dimensiuni au cauciucuri', si asta a fost. Mentionez ca nu am dat spaga.
Totusi a zis ca la urmatoare ITP o sa fie testat pe bune. Pana atunci teoretic pot sa circul legal cu o masina de 39 de ani la care nu a fost facut nici o inspectie tehnica din 2001.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 9 2008, 11:20 AM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Ca sa scapam de rable ar trebui sa se faca ITP-ul pe bune pentru toate masinile, nu sa fie taxe mari pentru prima inmatriculare. Degeaba iti aduci o masina gratis din afara daca nu o poti inmatricula pentru ca nu trece ITP-ul... Asta ar fi cea mai buna metoda sa scapam de rable. Dar probabil se pierd voturile celor cu rable, si ei nu sunt putini...


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Jan 9 2008, 06:40 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



eu vad lucrurile un pic mai simplu...sau poate nu...
toata tasarenia asta e strangulata din fasa.

ex:eu cetatean francez imi achizitinez masina second euro 2 sa zicem din germania pe care doresc sa o inmatriculez in franta.pentru asta nu cred ca trebuie sa platesc o imensitate de taxa de prima inmatriculare.

aelasi ex de mai sus insa inlocuim cetateanul francez cu unul roman.
ambele tari sunt membre ale comunitatii europene.
raspuns simplu: Romania face un abuz in acest caz ,comunitatea europeana ameninta cu masuri insa guvernantilor romani li se rupe in 14.
Banii inapi u siguranta nu ii mai vedea nimeni deoarece banii aia(si nu sunt putini la numar)sau dus in alte parti unde fie sunt gauri mai mari si nu au de unde sa ii dea inapi ori nu vor.
ce putem face noi?Nimik -suntem la mana lor.
teoretic cat si practic daca fiecare care este prejudiciat in acest fel ar putea da in judecata statul roman(logic ar fi sa aiba fiecare castig de cauza)insa suntem in romania iar eu nu cred in justitie si sa stau sa ajung cu judecata pana la Haga....mai bine ma lipsesc si astept.

Mi-ar place sa se introduca la alegeri o casuta pe buletinul de vot care sa nu reprezinte nici o formatiune politica-pe care daca ai pus stampila sa insemne un vot de Blank intregii clase politice.Sunt convins ca multi intre varste de la 18-45 ani si care au un anumit nivel de pregatire ar face la fel.
in ultima perioada prezenta la vot a scazut spun statisticile....normal ...lumea e deja scarbita de ce se petrece...si nu are de unde alege...decat sa vina sa voteze un x-ulescu oarecare mai bine sta acasa.


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jan 9 2008, 08:58 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





cat de cat on-topic au anuntat ca au "trimis scrisoare" la comisia UE cu noua formula (imi cer scuze daca nu e prea coerent):

euro 4 si 5 - se tripleaza sau dubleaza
euro 2 si 3 - scade cu 20%
non-euro - creste si aia.

Si off-topic: Ar fi buna treaba cu casuta blank pe buletinul de vot - macar pentru statistici.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 9 2008, 09:20 PM
Post #19


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Cum adica non euro sa creasca? laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Jan 9 2008, 10:04 PM
Post #20


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Daca tot ce scrie in acel articol este adevarat, eu zic sa asteptam pana la sfarsitul lunii ianuarie, ca sa vedem ce se intampla!
In alta ordine de idei, oricand ar fi posibil as alege un E28, in locul unui E39 oricat de M5 ar fi acel E39. Pentru oamenii pasionati care tin la astfel de masini, pe care altii nu dau nici 2 bani, acest lucru ar fi o mana cereasca.
Uitati-va ca suntem singura tara cu aceste taxe atat de mari si atat de aberante, pana si in Bulgaria e bine sa emigrezi acum, doar doar ca sa iti vezi visul implinit cu ochii.
Revenind la cele spuse mai sus, mi se pare nedrept, ca in Romania anului 2008, sa se comita astfel de discriminari. Eu nu cred ca romanul de rand, in cazul in care s-ar fi renuntat la taxa de prima inmatriculare, s-ar duce in Germania si si-ar cumpara primul BMW intalnit la 500 - 600 de euro, cu care sa creada ca va lua RAR-ul fara nicio problema aici in tara. Eu cred ca cineva care ar vrea o masina intr-o stare buna, dar veche, indiferent de marca, si-ar lua ceva la care sa tina, care sa nu aiba probleme, care sa fie sigura. Oricum acele masini sunt scumpe si acolo la ei. Vorbim aici de cazul in care dai 5000 de euro pe un E34 de exemplu, la care sa fii nevoit sa mai platesti inca 5000 inmatricularea; tocmai aici este aberatia de care guvernul Tariceanu da dovada.

Sa auzim de bine.


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th July 2025 - 02:09 AM