![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am inteles, ca MTJul are 450cp pe stand
![]() stiu doar ca are motor M 106 caruia ii stiu potentialul ![]() ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
DGH - a avut 2,5 12 v apoi 2,5 24v 2,0IS dupa care a urmat M5-3,8 ,motorul care este si acum pe masina si a facut atatea victime.
Masina este la dopat acum,urmeaza un turbo. ![]() -------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Da se pare ca MTJ are 450 cai asa zice Sebastian ,WPP avea un 2,5 24 valve acum are un proiect cu un 2l 24 valve il face pt consum cred ![]() si i-ai uitat pe BOH si HUT ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
Catalin BOH-u am vazut ca vinde motorul+turbo+...
![]() -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 8-May 07 Member No.: 923 Car: 325 e30 i (turbat) Engine: m20 2.5 292CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
da asa este il vand cu tot ce se poate de sub capota si proba inainte. Vreau mai departe ceva mai mult nu ne spui ce? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Da se pare ca MTJ are 450 cai asa zice Sebastian ,WPP avea un 2,5 24 valve acum are un proiect cu un 2l 24 valve il face pt consum cred ![]() si i-ai uitat pe BOH si HUT ![]() txa chiar pune turbo pe m5 dar e mult de lucru ca se schimba toate internele ca sa iasa ceva grav,vom vedea la primavara.... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
am inteles, ca MTJul are 450cp pe stand ![]() stiu doar ca are motor M 106 caruia ii stiu potentialul ![]() ![]() ![]() Am auzit, din surse sigure, ca a facut un Porsche Turbo 996 cu plecare de pe loc ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
txa chiar pune turbo pe m5 dar e mult de lucru ca se schimba toate internele ca sa iasa ceva grav,vom vedea la primavara.... poate ne mai povestesti si noua cate ceva.. daca nu e secret ![]() iti urez bafta ![]() Am auzit, din surse sigure, ca a facut un Porsche Turbo 996 cu plecare de pe loc ![]() ![]() hmm.. stiam ca andrei are potential cu subaru' sau, numai de bine am auzit despre el, ma mir, macar asa de curiozitate sa fi incercat.... sunt curios cum pune MTJ asemenea putere si cuplu (care cred ca sare de 600Nm) pe asfalt... ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]()
Post
#10
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
poate ne mai povestesti si noua cate ceva.. daca nu e secret ![]() iti urez bafta ![]() hmm.. stiam ca andrei are potential cu subaru' sau, numai de bine am auzit despre el, ma mir, macar asa de curiozitate sa fi incercat.... sunt curios cum pune MTJ asemenea putere si cuplu (care cred ca sare de 600Nm) pe asfalt... ![]() nu este secret,se lucreaza la motor,acum l-am desfacut complet si astept pistoanele forjate (je piston) si tratate ceramic cu bolturi dure pt turbo ca sa pot aleza blocul motor de asemenea astept si bielele pauter forjate bine inteles,segmenti o sa pun de la firma gaples si anume unii ceramici.......si pana imi vin piesele astea eu lucrez la chiulasa.... mtj are 370 cp pe dyno la master tuner nu stiu la ce presiune in turbo..... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Daca asa arata supapele care au fost pe motorul tau i 2 alternative -- a mancat ff mult cox sau motorul tau este pachet (chiar M sportiv), cred ca alea mai topite is cele de evacuare si s-au facut asa de la Nitro, iar cele de admisie sa pare ca nu mai inchideau bine la cum arata sau eventual nu mai etansau corect. Spor la munca
|
|
|
![]() ![]()
Post
#12
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 142 Joined: 30-November 06 From: BUCURESTI Member No.: 481 Car: e 30 Engine: m5 e34-316cp+nos=490 ![]() |
Daca asa arata supapele care au fost pe motorul tau i 2 alternative -- a mancat ff mult cox sau motorul tau este pachet (chiar M sportiv), cred ca alea mai topite is cele de evacuare si s-au facut asa de la Nitro, iar cele de admisie sa pare ca nu mai inchideau bine la cum arata sau eventual nu mai etansau corect. Spor la munca pai cox mult e clar ca a mancat ca este m,am pus poze numai cu cele de evacuare-cele de admisie sunt mult mai mari,la ce anume te referi cand spui ca erau topite?merci...de inchis cum trebuie e clar ca nu mai inchideau ca motorul a fost prima data desfacut acum de mine si e ceva timp din 1991 si pana in 2007 si 205.000 km parcursi!?!?!?!.... |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
mtj are 370 cp pe dyno la master tuner nu stiu la ce presiune in turbo..... la aprox 1-1.1 bar, asta daca nu are modificat traseul de evacuare, motorul ala care il are mtj il stiu ft bine, are potential ![]() ![]() ![]() bafta si sa auzim numai de bine respect pt toti cei care fac aceste lucruri ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
la aprox 1-1.1 bar, asta daca nu are modificat traseul de evacuare, motorul ala care il are mtj il stiu ft bine, are potential ![]() ![]() ![]() bafta si sa auzim numai de bine respect pt toti cei care fac aceste lucruri ![]() well, sa va spun in mare parte ce se stie sau ce nu se stie despre mtj . Am avut onoarea sa merg cu un sofer asa de nebun cand masina facea 350 de cp la 1.1 bari . Pe atunci venise DGH sa se dea cu el, dupa ce s-au dat la 313 cp, aceasta era puterea in care facea rodajul mtj . Vorbim de o turbina veche de 20 si ceva de ani, normal ca nu se simtea presiunea asa cum trebuia pe treapta 1 nici pe treapta a2a foarte mult, dar in treapta a3a deja nu mai stiai cat ai la ora . Pot sa zic ca atunci cand am fost cu el in masina, nu ii mergea nici vitezometrul nici turometrul ( asa e obisnuit ) ![]() Ce sa ca spun, si-a furat-o nasi atunci, dar acum cred ca sunt egali ( cand o sa scoata si nasi masina ) . Masina a mai crescut in cai, destul de mult de atunci si ar pune in pericol suprematia multor masini . Aripile spate sunt foarte evazate, masina chiar NU fugea de cur, asta poate sa confirme si roscatul care era si el atunci . Investitie minima, satisfactie maxima si nu au de gand baietii sa se opreasca aici . Seful de echipa, Cristi de la bobocica, are multe planuri pt baieti, dar cum au tinut tacerea pana acum, o vor face si de acum incolo . Masina e intradevar TARE, mai bine spus motorul, fiindca coaja e .. praf . S-a dat cu porschele 996 de pe loc si din mers, filmele ruleaza pe youtube cam astea ar fi cu porschele : 1. http://www.youtube.com/watch?v=lvOIUNmVWCU...feature=related 2. http://www.youtube.com/watch?v=jXIVuuO1nAw...feature=related Masina asta e surpriza multora, eu pot sa zic ca magia de acum incepe . Era frumos sa vedem cum sta cu mariustxa inainte sa se apuce de M5 turbo, vorbim de direct shot-ul ala de NOS, care era chiar tare . |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
ca o completare, mtj-ul ca sofer cred ca e la fel de bun ca un pilot de cnr / vtm si nu exagerez . A avut el si daune, dar ca sofer, el poate fi numit SOFER . Eu oricum, cu el la volan nu ma mai urc nici in tramvai
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
S-a dat cu porschele 996 de pe loc si din mers, filmele ruleaza pe youtube cam astea ar fi cu porschele : 1. http://www.youtube.com/watch?v=lvOIUNmVWCU...feature=related 2. http://www.youtube.com/watch?v=jXIVuuO1nAw...feature=related eu cand am spus ca acest motor (M102/106) are potential, am stiut ce spun, drept dovada aceste filme ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
si cand te gandesti ca motorul e stock ![]() ![]() eee... nu e chiar stock, stock poti spune cand are 252hp/4900rpm si 380Nm/2200 rpm ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ce imi plac mie secretosii
![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th June 2025 - 09:13 PM |