![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca cumpar o masina noua (sau nu), fabricata in germania sau europa (sa spunem un BMW e90/92), din SUA, nu o inmatriculez deloc acolo, o urc pe platforma pana in port apoi in container si o ridic din port de la constanta...
1: se poate recupera TVAul de la americani avand in vedere ca masina nu se inmatriculeaza la ei ci se exporta? 2: in afara TVAului care trebuie platit la intrarea in Rro, se mai percep taxe vamale ??? (daca masina e fabricata in UE) 3: cat costa transportul cu tot cu asigurare 4: cat timp dureaza transportul 5: daca masina e noua, beneficiez de garantie internationala as dori raspunsuri cat mai reale, nu de genul "eu cred ca.." sau "normal asa ar trebui" etc -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() xX ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 545 Joined: 25-October 05 From: London, UK Member No.: 63 Car: K13R - soon Engine: 1.3 4L ![]() |
Eu cred ca (
![]() -------------------- xi // GSR
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
1. Daca e din SUA deci nu din comunitate, tva-ul se poate recupera. 2. Nu conteaza unde e fabricata masina, conteaza de unde o importi. Daca o importi din SUA, platesti vama 10% din valoarea facturii. 3. Transportul costa in jur de 1000 de dolari cu tot cu asigurare. 4. Despre durata o sa-l intreb pe un amic care e din Constanta si s-a documentat foarte mult pt aducerea unei masini. 5. Da. This post has been edited by Ciupanezu: Oct 27 2007, 10:23 AM |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
cipanezu, la punctul 2 am mai auzit asta, insa mi se pare o MAREEE aberatie, asta inseamna ca daca imi cumpar un X5 (care e fabricat in US) second hand din germania nu mai platesc taxa vamala la intrarea in Rro? (sau asa ar trebui)
![]() 3: numai 1000$ ????... oare? sixx: cred ca asa am sa fac, si am sa vb si la vama la noi ![]() oricum mai astept raspunsuri de la cei care stiu EXACT -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Pai daca masina e second-hand s-a platit deja vama cand a fost adusa in Germania deci numai platesti fiindca Germania e in UE.
Da numai 1000 de dolari insa iti voi da date exacte de la Dan98 care e constantean si care s-a interesat. This post has been edited by Ciupanezu: Oct 27 2007, 11:24 AM |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
cipanezu, la punctul 2 am mai auzit asta, insa mi se pare o MAREEE aberatie, asta inseamna ca daca imi cumpar un X5 (care e fabricat in US) second hand din germania nu mai platesc taxa vamala la intrarea in Rro? (sau asa ar trebui) ![]() Probabil a platit taxa vamala cel care l-a inmatriculat in Germania. Asta ar trebui sa fie explicatia... E doar o parere. LE: Vad ca am postat in acelasi timp cu Ciupanezu si a spus acelasi lucru. E logic sa fie asa. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Exact, este logic pentru ca nu e normal sa se plateasca vama de 2 ori pentru un bun.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
si mie tot logic mi se pare sa nu platesc vama la un lucru FABRICAT IN UE indiferent de unde il aduc, si de pe MARTE
daca aduc din afara europei... un lucru fabricat in Rromania, platesc vama???? ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() xX ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 545 Joined: 25-October 05 From: London, UK Member No.: 63 Car: K13R - soon Engine: 1.3 4L ![]() |
daca aduc din afara europei... un lucru fabricat in Rromania, platesc vama???? ![]() ![]() Inainte de UE parca auzisem niste horror storys despre oameni care si-au cumparat Logan din Germania si au platit vama & stuff aici. -------------------- xi // GSR
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu cred ca ![]() ![]() Ce te faci daca iei din US o masina de epoca facuta intr-o tara care ulterior a intrat in UE? Nu cred ca te-ar ierta de vama nici in ruptul capului. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 81 Joined: 30-May 07 Member No.: 945 Car: E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
daca cumpar o masina noua (sau nu), fabricata in germania sau europa (sa spunem un BMW e90/92), din SUA, nu o inmatriculez deloc acolo, o urc pe platforma pana in port apoi in container si o ridic din port de la constanta... 1: se poate recupera TVAul de la americani avand in vedere ca masina nu se inmatriculeaza la ei ci se exporta? Da. se recupereaza. Daca cumperi pe firma chiar vei putea plati masina la pretul netto, deoarece orice factura de export se emite fara tva, conform codului fiscal american. Vei mai plati insa un comision de 1% din valoarea de factura, pentru export. Asta cade de regula in sarcina vanzatorului, fiind un fel de impozit pentru export, dar va fi inclus mai mult ca sigur in pret. E bine sa discuti amanuntul asta cu vanzatorul. Zic ca e mai bine pe firma ca sa nu stai cu banii blocati si, in plus, cu banii aia poti plati transportul. 2: in afara TVAului care trebuie platit la intrarea in Rro, se mai percep taxe vamale ??? (daca masina e fabricata in UE) Daca vei cumpara pe firma si inmatriculezi pe firma nu mai platesti TVA. E cea mai buna solutie, vezi si punctul anterior. Daca cumperi pe persoana fizica, vei plati TVA. Recomandabil pe firma, faci astfel o economie, avand in vedere ca vei plati taxe vamale, pe langa taxa de prima inmatriculare. Indiferent de cine si unde e fabricata masina, platesti taxe vamale daca nu o cumperi de pe teritoriul UE. Libera circulatie a marfurilor fara taxe vamale este valabila doar pe teritoriul UE. Stai linistit, si americanii patesc la fel daca importa un bun nefabricat pe teritoriul SUA, Canada sau British Columbia. 3: cat costa transportul cu tot cu asigurare Eu stiu sigur ca un container de gen masina ajunge cu tot cu asigurare la aproximativ 2200 USD. Maxim 2500. Depinde cu cine transporti. 4: cat timp dureaza transportul 2 saptamani minim. De regula cam 20 de zile, ca sa fiu sincer. N-am vazut 14 zile, never ever. In contractul de shipping scrie chiar "from 14 to 21 days". 5: daca masina e noua, beneficiez de garantie internationala De regula da, insa depinde de producator. Daca te referi la BMW, da, e posibil, cu conditia sa mai platesti aproximativ 500 USD, cam atat costa o hartie care sa ti se elibereze de la BMW America si sa ai "International Protection Plan". Daca e vrb de alta masina, in principiu, da... Cam toti producatorii au asa ceva dar nu cunosc detalii exacte. Mai stiu de chestia asta la Chevrolet-urile fabricate in Germania si vandute in SUA si readuse apoi in UE, precum si la Toyota si Nissan. Ciudat, la Renault nu... dar oricum nu prea vand ei in SUA. as dori raspunsuri cat mai reale, nu de genul "eu cred ca.." sau "normal asa ar trebui" etc Sper ca ai inteles cat mai exact care e situatia reala. ![]() This post has been edited by Apple: Oct 30 2007, 01:02 AM |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
iti multumesc mult pt raspunsuri
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 07:32 AM |