![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 9-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,011 Car: E30 Engine: M10B18 105 HP ![]() |
Hello, am si eu cateva intrebari la care as dori niste raspunsuri de voi
![]() 1. De unde imi cumpar si eu Spoiler, Eleron si Praguri pentru ursuletul meu ![]() 2. Mi-a murit bateria de tot, cum e prima mea masina, si cum pe baterie nu scria nimic... as vrea sa stiu opinia voastra, ce baterie imi trebuie (Amperaj, Marca) 3. Stie cineva un service bun si ieftin unde sa imi fac tot traseul, si sa imi puna si toba? De preferat borla... dar acum depinde si de bani (sonda lambda a ramas intreaga ![]() Va multumesc ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
sonda lambda la e30 316 din 1985?
![]() cred ca e o greseala edit: si la profil vad ca ai e30 cu M20 de 2,5 L cu 115 cai !!! cred ca faci misto de noi ! ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
sonda lambda la e30 316 din 1985? ![]() cred ca e o greseala edit: si la profil vad ca ai e30 cu M20 de 2,5 L cu 115 cai !!! cred ca faci misto de noi ! ![]() O fi schimbat motor :-) Ca raspuns la intrebare 2, nu stiu cati AH ar fi fost bateria originala, dar treb sa pui cel putin ce a avut 320 daca ai schimbat si motor. Mai mare nu e o problema, mai mic poate fi o problema. Daca ai si un sistem puternic de audio nu strica ceva AH in plus. Eu personal am un Fulmen si sunt foarte multumit. Capacitate mare, curent max. mare, avea 2 ani de zile garantie, si foarte rezistent in timp. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
hai mai Ema e prima masina a lui nu fi rau- Bateria pe la 60 si ceva Amperi traseul de tobe poti cumpara unul sh la fel si spoiler eleron si praguri ,totusi ce motor ai pana la urma
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Scrie undeva ca are 1.8 din '95.
O baterie de 62Ah e mai mult decat suficienta. Zap, Caranda, Fulmen, BOSCH, VARTA, cat te tin buzunarele. Oricare din ele trebuie sa te tina 2 ani linistit. Am o zap pe care am batjocorit-o in fel si chip (gaurita, curs putin lichid din ea, lipita etc), are aproape 2 ani pe dizelul meu si inca se tine bine. Despre capacitate, am avut o Bosch destul de veche, de 50 Ah, care facea fata cu brio la 525i. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 9-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,011 Car: E30 Engine: M10B18 105 HP ![]() |
Da, am motorul schimbat, e de pisicuta din '95. Multumesc de raspunsuri, am luat un rombat de 66Ah si imi merge perfect
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 07:32 PM |