Intamplari de pe strazi. |
Intamplari de pe strazi. |
Aug 28 2007, 12:06 PM
Post
#141
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
PS: cumparati-va fratilor scule Draper ca sunt super ieftine! )
am dat pe o tubulara de 19 110mii si in piata era 150mii d-aia chinezeasca de o folosesti de 2 ori si se rupe.. (am rupt eu vreo 2-3 chei si d-alea mari de 17-19..) |
|
|
Aug 28 2007, 12:14 PM
Post
#142
|
|
100% BMW corupt Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Bine ca n-ai patit nimic...
PS. Ai observat cumva cat costa o cheie dinamometrica Draper? Astia parca sunt chiar langa service-ul Dandon, nu? -------------------- 2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP) |
|
|
Aug 28 2007, 12:18 PM
Post
#143
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
asa.. hai ca postasem in topicul "bmw-uri de pe strazi" .. http://www.sculedemana.ro/contact.html acolo e magazinu, langa serviceul Dandon.. e o camera plina de scule, crezi ca am vazut eu cheia aia? ) oricum nu au preturile afisate.. iti zic ei dupa ce vad in calculator.. da un telefon si vezi.. |
|
|
Aug 28 2007, 12:49 PM
Post
#144
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
hi hi. Daca tot umbli mult cu bicla invata sa pui frana cu fata. Ideea e sa te lasi cat mai pe spate si putin jos, ca sa nu te basculeze. Si sa te proptesti cu mainile intinse in ghidon. Apoi trebuie sa dozezi frana de mana. Cand mergeam cu bicla prin oras (am fost o vreme in care am adunat peste 1000km in Bucuresti) opream aproape intr-o roata Acum nu mai am abilitatile astea, dar pot sa-mi revin. De doua ori nu mi-a iesit frana asa cum as fi vrut: o data, abia luasem bicla si zic "hai sa le arat colegilor de facultate ca nu ma dau peste cap cu ea, ca am superbicla". Accelerez, ma apropii de ei si pun frana ca "gheorghe". Bineinteles, am zburat in fata, dar am picat in picioare, am sarit peste ghidon
A doua, pauza de masa de la munca, fugeam dinspre Unirii spre Universitate si dau sa pun o frana asa cum imi place mie... cam intr-o roata. Numai ca spalasera pe jos si asfaltul era ud/samponat. Roata fata s-a dus sanie, apoi si eu la fel pe asfalt. Mi-am rupt un pic pantalonii, Telefonul din buzunar a scos antena prin blugi si cam atat. Revenind la frana, eu asa faceam: intai franam cu fata, cat aveam incredere in ea, dupa care treptat si cu spatele, pana incepea sa piarda spatele aderenta -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Aug 28 2007, 12:58 PM
Post
#145
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
lol.. nu ma invata ca ma pricep si eu la frane pe fata.. o folosesc destul de des pt ca e mai eficienta, dar la franari din scurt si bruste o folosesc pe aia spate..
fac la stoppie-uri (ridic roata spate 1m de la sol) destul de des ) crede-ma ca daca vezi masina la 3metrii in fata si tu ai 20km/h nu mai apuci sa opresti cu nici o frana, de aplecat pe spate si dozat frana nici nu se pune problema.. totul s-a petrecut intr-o fractiune de secunda.. oricum am apucat sa pun pe aia spate si cand am vazut ca ma duc sanie, am pus-o si pe aia de fata, convins fiind ca o sa ma arunce.. cu suspensie pe fata e altceva, ca mai abosarbe din soc.. cu furca rigida poti sa sari peste ghidon si la 5 la ora daca pui brusc |
|
|
Aug 28 2007, 01:21 PM
Post
#146
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
vezi ce se intampla daca neglijezi ursu -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Aug 28 2007, 01:42 PM
Post
#147
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
macar te-ai ales cu un numar de telefon
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Aug 28 2007, 01:49 PM
Post
#148
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
@florin: imi pare rau pt ce ai patit, eu ii trageam 2 palme aleia, proastele dreaq....
bine ca nu ai patit nimic daca te mai suna, poate o inviti la o cafea.. sau ea pe tine Bine ca n-ai patit nimic... PS. Ai observat cumva cat costa o cheie dinamometrica Draper? Astia parca sunt chiar langa service-ul Dandon, nu? mi-am cumparat eu acum cativa ani, am dat ~50 $ (dollari la cursul de atunci) , acum nu stiu cat poate sa mai fie, probabil ca au trecut si ei la euro, eu va zic de ceva timp de sculele de la ei, sooper bune si accesibile la pret, + ca daca se intampla ceva cu ele le schimba fara probleme -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Aug 28 2007, 02:19 PM
Post
#149
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
@florin: imi pare rau pt ce ai patit, eu ii trageam 2 palme aleia, proastele dreaq.... bine ca nu ai patit nimic cand am fugit dupa matiz eram plin de draci ca am crezut ca m-a vazut da a fugit.. la cati draci aveam atunci imi venea sa-i dau 2 bucati indiferent cine era.. chiar daca era si un culturist.. nu mai gandeam, dar cand am vazut-o cat de terminata era mi s-a facut mila.. si am dat-o la pace:D mi-am cumparat eu acum cativa ani, am dat ~50 $ (dollari la cursul de atunci) , acum nu stiu cat poate sa mai fie, probabil ca au trecut si ei la euro, eu va zic de ceva timp de sculele de la ei, sooper bune si accesibile la pret, + ca daca se intampla ceva cu ele le schimba fara probleme pai sunt mai ieftine multe chestii decat alea din piata ) de calitate nu zic nimc:D am schimbat sonda de temperatura folosind cheia aia draper.. a mers f. frumos.. |
|
|
Aug 28 2007, 06:48 PM
Post
#150
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp |
E plin Bucurestiul de "raceri" cu masini "tuninguite". Niste tarani! Aseara, pe Cal. Rahovei stateam la stop si vine langa mine un Ford Focus obosit, cu tabla in valuri, modelul vechi si sigur avea motor mic dupa cum arata. Erau 4 in masina si unul dintre ei imi face semn sa deschid geamul. Am crezut ca nu stie vre-o strada sau am eu ceva la masina. A urmat discutia asta: El: Ne tragem? Eu: De ce? El: Asa. Eu: Nu vreau. El: Ti-e frica, nu? Eu: Nu am de ce. Apoi s-a dat verde si au plecat ca disperatii scartaind rotile cateva secunde. Ce terminati... -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
Aug 28 2007, 09:46 PM
Post
#151
|
|
73% BMW corupt Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 |
Nu pot sa cred ca racerul din tine a rezistat tentatiei...
-------------------- 316
|
|
|
Aug 28 2007, 10:02 PM
Post
#152
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix |
te rog frumos...Bucii se da numai cu A8-uri:))
-------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
|
|
|
Aug 28 2007, 10:06 PM
Post
#153
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
si a8-urile nu se dau cu bucii.. si bucii tot pierde
|
|
|
Aug 28 2007, 11:50 PM
Post
#154
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
E plin Bucurestiul de "raceri" cu masini "tuninguite". Niste tarani! Aseara, pe Cal. Rahovei stateam la stop si vine langa mine un Ford Focus obosit, cu tabla in valuri, modelul vechi si sigur avea motor mic dupa cum arata. Erau 4 in masina si unul dintre ei imi face semn sa deschid geamul. Am crezut ca nu stie vre-o strada sau am eu ceva la masina. A urmat discutia asta: El: Ne tragem? Eu: De ce? El: Asa. Eu: Nu vreau. El: Ti-e frica, nu? Eu: Nu am de ce. Apoi s-a dat verde si au plecat ca disperatii scartaind rotile cateva secunde. Ce terminati... nici eu nu pot sa cred ca ai refuzat poate ti-a venit mintea la cap?! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Aug 29 2007, 01:32 AM
Post
#155
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp |
))))))))))))))))))))))))))))
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
Aug 29 2007, 02:03 AM
Post
#156
|
||||
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
niste imputiti de muncitori de la LUXTEN au dat cateva cabluri (niste cabloaie ) jos de pe stalpi si le-au intins pe unde au crezut ei de cuviinta, peste masini, pe plafoanele lor, pe capote, ii dureau fix in p*^a
marele MEU noroc e ca acolo unde imi parcam eu de obicei masina ( se vede intr-o poza un golf 5 langa un passat alb, in locul la golf) nu am gasit locul liber ca ma pregateam de razboi cu ei si apoi cu casco -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|||
|
||||
Aug 31 2007, 09:33 PM
Post
#157
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Cand am plecat in jur de 18:00 de la munca azi tocmai s-a intamplat un accident pe trecerea de pietoni la intrare de politehnica pe splai / semanatoarea. Victima nu mai era, mai era o balta de sange pe drum, o echipa de politia si o coada de masini. Nu stiu daca persoana respectiva a scapat cu viata. Eram pe bicicleta si m-am simtit rau. Si pentru ca in mod frekvent patesc tot feluri de lucruri pe bicicleta. Am sentiment ca odata se termine norocul. Mai tirziu m-a taia o masina care facea dreapta de pe banda 2 cand eu vroiam sa merg inainte. A dat si claxoane cand a trecut langa mine cu viteze.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Sep 14 2007, 06:26 PM
Post
#158
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp |
Eram pe la piata Cosbuc, imbracat la costum, cu geamul deschis si stateam intr-un blocaj. Aud un "flosc" pe usa si simt ceva ud pe mana Cand ma uit... un mare gainat care s-a imprastiat peste tot in masina si pe costumul meu Cred ca era stricata la stomac! Mai rau ca nu aveam cu ce sa ma sterg, dar am gasit un ziar prin masina -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
Oct 5 2007, 12:28 AM
Post
#159
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp |
Nu-mi vine sa cred ce am patit
Ajung acasa pe la 12 in seara asta (eram cu BMW-ul) si am vazut ca e ceva in bena de la papuc care era parcat in spatele blocului. Am crezut ca e o cutie si o fi aruncat-o cineva. Cand ajung mai aproape, surpriza! Un aragaz aruncat in bena!!! Ce om nebun o fi facut asta? Numai cat s-a chinuit sa ridice ala pana in bena L-am dat jos (era ffff murdar) si l-am abandonat la un gard Scuze de poze, dar e intuneric in spatele blocului. -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
Oct 5 2007, 01:16 AM
Post
#160
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
De la M5 ai ajuns sa cari aragaz...
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 06:02 AM |