![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
As vrea sa imi pun gratii la o fereastra la apartament. Am vazut undeva acum vreo 2 luni un atelier de confectii metalice si am intrat sa intreb cat ar costa. Am avut un soc cand mi-a zis ca pentru o fereastra cam ca a mea (aproximativ 80x110 cm, n-am masurat-o) ma costa 3.5 sau 2.5 milioane (nu mai tin minte exact, oricum mi s-a parut exagerat pretul). Am intrebat daca e pretul cu tot cu materiale, si a mai venit o surpriza. Nu, era numai manopera. Asa ca am plecat.
Stie cineva unde as putea sa fac gratiile la un pret mai bun? Alta varianta ar fi sa proiectez eu gratiile, sa cumpar eu materialele, sa le tai la dimensiune si sa merg la un unchi la tara la parintii mei sa mi le sudeze el. Dar parca mai simplu ar fi sa mi le faca altcineva, ca nu am sculele necesare pentru taiat, si nici nu stiu de unde as putea sa cumpar materialele necesare (fier de grosimea potrivita). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Eu mi-am facut singur grilajul la birou. Mie mi-a cerut cineva 100 euro cu materialele si mi s-a parut mult, asa ca mi-am cumparat fierul, l-am taiat si sudat la atelierul liceului mamei mele (e profa de mate) si gata grilajul cu costuri minime
![]() This post has been edited by butcky: Aug 27 2007, 03:18 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
De unde ai cumparat fierul? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
la obor, pe sina este un depozit de "tot felul de fiare"
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
De unde ai cumparat fierul? De l un depozit de fier beton. Acolo aveau tot feluri de fiare, cornier, tevi etc. Dar poti sa gasesti la orice depozit de materiale de constructii mai mare. Stiu cateva pe Luica, Sos. Alexandriei spre Bragadiru, prelungirea Ghencea. Uite ca am facut poze la grilajul facut de mine ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Uite ca am facut poze la grilajul facut de mine ![]() oho.. da' te pricepi, nu gluma ! da-i un PM lui georgem si spune-i cat vrei manopera, poate faci si tu un ban cinstit, ai vazut ce preturi cer uamenii ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
![]() butcky uite cum isi descopera unii talentele ascunse. Gata SRL-ul ![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
oho.. da' te pricepi, nu gluma ! da-i un PM lui georgem si spune-i cat vrei manopera, poate faci si tu un ban cinstit, ai vazut ce preturi cer uamenii ![]() ![]() ![]() butcky uite cum isi descopera unii talentele ascunse. Gata SRL-ul ![]() Ma bucur ca va place ![]() Fac multe chestii prin casa, de ex: mi-am zugravit singur, trag sapa, gletuiesc pereti, fac instalatii electrice, sanitare etc etc etc, dar nu fac pentru altii! Nu sunt de meserie si nu vreau sa stric la oameni casa si chiar nu m-am gandit sa scot bani din chestia asta ![]() ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
la fel am zis si eu si mi-am facut singur apartamentul, si-mi place ce a iesit
![]() BRAVO buci!!! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
buci esti harnic bravo tie .da e clar construiesti la betoane si demolezi la bmw uri . ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Vorbim despre fier zilele urmatoare. Intre timp o sa fac masuratori la geam, o sa desenez cum ar trebui sa arate gratiile ca sa calculaez exact cat imi trebuie. Fereastra are cam 80 x 105 cm.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
O sa-ti intre undeva la 25-30 m de fier. Nu am facut exact calculul, dar cam asa mi-a intrat si mie.
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi-au iesit aproape 15 metri, cu aproximativ 13 cm intre barele metalice, pe orizontala si verticala...
Oricum trebuie sa iau dimensiunea exact, ca de dimineata n-am gasit nici un instrument de masurat prin casa... In schimb am o ruleta in torpedou la masina si inca una la birou. Trebuia sa fie una si prin casa, dar n-am vrut sa rascolesc. Nu prea stiu ce sistem de prindere sa folosesc astfel incat un eventual hot sa nu le dea jos chiar asa de usor, sa se chinuie un pic macar daca tot intra... Daca le prind cu holzsuruburi ma gandesc ca vine cu o surubelnita si le desface. Ceva idei? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
se face putin gaurica in zid se face pe suportul de fier .pe el se sudeaza 4 urechi care vor fi ingropate in ciment adancime 3 4 cm.peretele va arata ca nou.cel mai sigur asta e . ca sa il sparga va face mult zgomot.si multa munca -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Multumesc pentru idee. Cred ca cel mai bine ar fi sa fixez suportii cu ciment in pereti si sa sudez gratiile dupa aceea pe suporti (ca sa gauresc mai putin in pereti).
Imi pun chiar acum in geanta o ruleta ca sa nu mai uit sa masor geamul, sa vad exact dimensiunile si poate reusesc sa ma apuc de treaba. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
gratiile le poti prinde LINISTIT in dibluri de 12(sau 14)X80 cu suruburi (8 sau 10mm)cu cap hexagonal (13 sau 17) strans cu cheia (tubulara cu crichet) sau daca gasesti alte suruburi cap imbus, vezi de treaba ca nu sta hotul sa se apuce sa desfaca cu tubulara suruburile, sunt destul de lungi si i-ar lua mult timp , in + face si galagie (crichetul - cri cri cri
![]() ![]() daca le bagi in perete, poate v-a trebui vreodata sa le dai jos , ce faci??? te apuci sa spargi peretii ???? parerea mea! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ema george a zis bine .baga suporti in perete si sudeaza de el suportul cu gratiile.asa cum va suda gratiile de suport tot asa le va da jos .cu flexul. faci minuni.e cel mai bine.si cel mai sigur.daca e sa bazaie el cu flezul o va face feriicit:PP cand o sa le dea jos
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu am zis parerea mea si cum as face eu, repede si eficient, fara sa ma complic cu spart de pereti, sudura etc apoi.. hotul cand vede gratii... doar sa nu fie prinse cu sarma ca altfel nu cred ca se mai complica sa intre, el trebuie sa intre repede si neobservat cu cat mai putina galagie.... doar sa nu fie o casa in pustietate, in camp, in varf de munte unde nu prea trece lume si e pustiu ca asa doar blindajul mai ajuta ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
corect am dat fiecare cu parerea vede el cum e mai bine .
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Vb mai pe PM k citeste hotu topicele si afla cum lea prins
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:00 PM |