![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Ma pus cel cu coarne
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
vezi ca de obicei (la e 12 nu stiu sigur) ornamentul ala e prins de caroserie cu niste cleme de plastic ( de unica folosinta) care cand incerci sa le desfaci se sparg , ori te duci la bavaria si iti comanzi vre-o 2 duzini ori il lipesti cu ceva silicon (cel mai bun e siliconul cu care se lipesc parbrizele)
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Nu este prins cu cleme .Nu stiu de ce ti s-a rupt ornamentul ca nu ar trebui sa iasa asa greu,Incearca sa il scoti prin torsionare dar ai grija sa nu il indoi pra tare ca o sa ai probleme la montaj,deci incerci sa scoti un pic incepand de la capota motor si il rasucesti cate putin in partea stanga si ar trebui sa iasa. This post has been edited by George77: Jul 2 2007, 04:09 AM -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Nu este prins cu cleme .Nu stiu de ce ti s-a rupt ornamentul ca nu ar trebui sa iasa asa greu,Incearca sa il scoti prin torsionare dar ai grija sa nu il indoi pra tare ca o sa ai probleme la montaj,deci incerci sa scoti un pic incepand de la capota motor si il rasucesti cate putin in partea stanga si ar trebui sa iasa. Io's nu e prins cu cleme pare a fi presat din loc in loc..oricum mersi. georgee77 am incercat sal scot asa cate putin si a iesit pana la jumate apoi parca era sudat asa greu iesea pana sa rupt:( sa vad c fac cand scot de la cealalta masina..mersi bye -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
daca e la fel ca la e30 e chinu dracu sa-l pui la loc..
eu ma gandesc cu groaza ca o sa trebuiasca sa le pun la loc dupa ce vopsesc masina.. ![]() nu are nici o clema, are o buza din caroserie pe care intra. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
daca e la fel ca la e30 e chinu dracu sa-l pui la loc.. eu ma gandesc cu groaza ca o sa trebuiasca sa le pun la loc dupa ce vopsesc masina.. ![]() nu are nici o clema, are o buza din caroserie pe care intra. poi stiu eu deja am rupt unu dar mai am de la un e28,dar va tr sal scot si p ala k sal pun la mine la e12...e prins al naibii d urat,parca e presat p buza aia de caroserie din loc in loc... ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 02:29 AM |