![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Cam cat costa sa schimb pistonasele si garniturile la etrieri? Merita sa le fac eu sau sa merg la o firma specializata?
Am gasit o firma in Arad dar mi se par cam scumpi ![]() - sablat, acoperirea etrierilor cu zinc, schimbat pistonase, garnituri si ventilele, la final testarea lor - 50 euro / etrier - vopsirea in diferite culori (rosu, negru sau galben) - 20 euro / etrier -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Discurile le-ai schimbat??
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
decat sa te apuci de reconditionat mai bine cumpara toate piesele ORIGINALE.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu am invatat un lucru de cand imi tot bag nasul in fiare. Daca un lucru merge bine, nu te baga sa-l desfaci, sa-i schimbi chestii(chiar cu unele noi), sa-i aduci inbunatatiri, pentru ca de cele mai multe ori il strici. Asa ca butcky, daca-ti functioneaza bine etrierele, lasa-le sa-si faca treaba-n continuare.
![]() -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
pai tocmai asta este ca nu prea sunt in stare buna
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Mie nu-mi place cum franeaza ![]() Acum 2 seri am fost nevoit sa ajung repede la Urgenta - Floreasca din Berceni. Am facut cam 10 minute, dar pe la Romana deja nu ma mai tineau franele. Cum se incing nu mai lucreaza aproape deloc. Cand am ajuns m-am speriat cat fum iesea din roti. Am crezut ca a luat ceva foc ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ai auzit de fading?
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
pai la brembo-urile cu care este dotata dacia se simte diferenta acum la urs
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Eu propun sa-ti pui o pompa de frana de E32 si etrieri de 740i fatza spate
![]() ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Mie nu-mi place cum franeaza nu mai aveai frana pt ca ai placute de proasta calitate,cand ne intalnim pt hartiile alea o sa-ti explic ce fel de placute iti trebuiesc , care cand se incing franeaza mai bine, nu te apuca sa bagi bani cu nemiluita.. poate iti trebuie doar sa schimbi un set de placute de frana ![]() Acum 2 seri am fost nevoit sa ajung repede la Urgenta - Floreasca din Berceni. Am facut cam 10 minute, dar pe la Romana deja nu ma mai tineau franele. Cum se incing nu mai lucreaza aproape deloc. Cand am ajuns m-am speriat cat fum iesea din roti. Am crezut ca a luat ceva foc ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
poate iti trebuie doar sa schimbi un set de placute de frana ![]() Si lichidul de frana, daca are 3 ani de cand n-a mai fost schimbat. Daca masina merge cu lichid de frana DOT4, atunci poti pune si DOT5.1, care cica ar fi mai rezistent la fading (nu confundati DOT5 cu DOT5.1, DOT5.1 e perfect compatibil cu DOT4, in timp de DOT5 NU e compatibil si NU trebuie pus in masinile cu DOT4). Pentru placute am inteles ca Ferodo DS2500 ar fi mai deosebite... PS. Eu la Audi nu l-am schimbat niciodata (si am masina din 2001) si in continuare am frane excelente... Nu-mi explic. Si-am facut in toamna si un drum spre Brasov prin Cheia cu derapaje de la subvirare pe serpentine, dar franele n-au avut nici o problema, desi le-am solicitat foarte tare. Anvelopele all-season de pe fata s-au simtit insa (foarte usor intra in subvirare masina din cauza ca sunt moi, aproape ca si cum ar fi de iarna). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si eu am mai facut-o sa scaoata fum din frane (cand exagerez
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
la tine s-au inrosit si cand te-ai oprit au inceput sa arda
![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai ce ziceam.. am exagerat.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
butcky lasa etrierele si mai bine schimba placutele , discurile si lichidul
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu am auzit ca daca schimbi lichidul(dot4) cu unul cu vascozitate mai mica(dot 5.1) ai sanse sa-nceapa sa curga pe la garnituri. Ca o reactie adversa la schimbare
![]() This post has been edited by comisaru: Mar 9 2007, 06:59 PM -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Nici vorba de asa ceva. "4" si "5.1" nu reprezinta vascozitatea ca la uleiurile de motor. Chiar e recomandat sa pui DOT5.1 in loc de DOT4 pentru motivul ca rezista mult mai bine la fading.
Sa nu fi auzit tu de DOT5, care are o cu totul alta compozitie si care corodeaza conductele de la masinile cu DOT4. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Am inteles ca etrierii de e28 se potrivesc la prinderi pe e30. Asa e? De e34 nu pot sa pun? -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu cred ca faci nimic daca schimbi doar etrierii. Ideea e ca schimbi etrierii ca sa pui discuri mai mari.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ai schimbat discuri, placute, lichid, etc.. si nu esti multumit?
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 01:31 AM |