![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am vazut ca pentru motorul meu exista 2 tipuri de termostat: de 88 si de 92 de grade Celsius.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35 Vreau sa-mi schimb termostatul si nu stiu de care sa iau. Cei de la AB mi-au dat un pret de 120 RON, dar nu mi-au zis de care e termostatul (88 sau 92 grade). In TIS am gasit ca ar fi (pe baza seriei BG72539 de la finalul seriei caroseriei) de 92 de grade, iar cei de la Augsburg mi-au facut oferta (tot pe baza lui bg72539) pentru termostat de 88 grade (Wahler, la 31.33 RON). Vreau sa-mi schimb si cele 2 curele cu ocazia asta. Si pentru schimbarea termostatului trebuie scos o parte din antigel din motor. Cu tip de antigel se foloseste la E34? Stiu ca la masinile VAG cam de dupa 1998-2000 se foloseste un antigel special cu norma G12, exista si la BMW ceva de genul asta sau merge la E34 orice fel de antigel? Mai am pe acasa o sticla de 1.5 litri de antigel german HEPU (parca), asta e fi bun? Si cum fac sa dau o parte din antigel jos, din surubul din partea de jos a radiatorului care seamana cu cel de aerisire? Sau altfel trebuie procedat? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:10 PM |