IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Motor inecat ..., Cauze ?
io'sŪ
post Feb 12 2007, 01:54 PM
Post #21


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 12:02 PM) *
Ok, deci 12 o-ring-uri, cam la 8 lei/buc. Sunt toate la fel, adica cele 6 de la baza sunt identice cu cele 6 de la rampa ?

da!

QUOTE (georgem @ Feb 12 2007, 01:48 PM) *
Pai majoritatea masinilor au 4 injectoare, de-aia pretul trebuie sa fie la bucata...

sau 3... sau 5... sau 8 cilindrii si asta e motivul pt care pretul este per bucata


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Feb 12 2007, 01:57 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Don draci sunt scumpi a facut Til mai demult o curatare din asta eftin la vro 20-30RON bucata da nu stiu daca mai exista aia.


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Feb 12 2007, 02:06 PM
Post #23


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





QUOTE (georgem @ Feb 12 2007, 01:48 PM) *
DanDon sunt vestiti pentru curatat injectoare cu ultrasunete. Sunt totusi cam nesimtiti cu posesorii de masini mai vechi. La mine la Audi nu au vrut sa se uite ca e prea veche. Si de motoare cu carburator am auzit ca nici nu vor sa auda, la fel si de diesel.



Si daca desfac eu injectoarele si ma duc cu ele in punga la ei, mai comenteaza ?

Chestia e ca nu stiu care e siguranta la pompa de benzina sa depresurizez instalatia ...sad.gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Feb 12 2007, 02:24 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 02:06 PM) *
Chestia e ca nu stiu care e siguranta la pompa de benzina sa depresurizez instalatia ...sad.gif

Nu cred ca e nevoie de depresurizare. Eu mi-am scos de cateva ori injectoarele la Audi (dupa ce mi-a scos un mecanic un injector si am vazut cum se face). Tot asa, la inceput imi faceam griji ca am citit ca trebuie depresurizata instalatia... Dar el a ras de mine ca "o sa il omoare cateva picaturi de benzina...". Nu a curs nici o picatura de benzina.
Banuiesc ca nici la alte motoare nu curge benzina daca le scoti.

Referitor la curatar injectoare, unii curata cu ultrasunete, altii cu solutie. Am inteles ca e mai bine cu ultrasunete, dar am si citit pe internet (parca pe carbibles.com, dar nu mai gasesc unde) ca daca le cureti cu ultrasunete se vor strica mai repede. Totusi am auzit pe prea multi ca si le-au curatat cu ultrasunete si ca rezultatele au fost spectaculoase ca sa cred ca se strica.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Feb 12 2007, 02:34 PM
Post #25


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 02:06 PM) *
Chestia e ca nu stiu care e siguranta la pompa de benzina sa depresurizez instalatia ...sad.gif
nu are legatura, nu se depresurizeaza daca scoti siguranta la pompa, sa desfaci mai cu grija furtunul de TUR sa nu-ti sara benzina in ochi.. ca ustura al-dreaq.. conf (9).gif

edit: si ai grija cum scoti mufele de la injectoare ca se sparg f repede si apoi nu mai tin siguranta, incearca sa scoti cu ceva ascutit sigurantele apoi mufele

This post has been edited by io`s: Feb 12 2007, 02:36 PM


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Feb 12 2007, 02:44 PM
Post #26


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





QUOTE (io`s @ Feb 12 2007, 02:34 PM) *
nu are legatura, nu se depresurizeaza daca scoti siguranta la pompa, sa desfaci mai cu grija furtunul de TUR sa nu-ti sara benzina in ochi.. ca ustura al-dreaq.. conf (9).gif


Cred ca asa o sa fac daca nu gasesc siguranta respectiva. Apropo de siguranta de la pompa de benzina, ma gandeam sa o scot si pe urma porneam motorul si-l lasam sa mearga pana se opreste, cu benzina din rampa. Depresurizam instalatia fara riscul de a-mi sari benzina in toate partile. smile.gif

off topic: mai de unde bagati voi smile-urile astea smekere ? laugh.gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Feb 12 2007, 02:48 PM
Post #27


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 02:44 PM) *
off topic: mai de unde bagati voi smile-urile astea smekere ? laugh.gif

de la butonul cu smile-uri laugh.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Feb 12 2007, 02:55 PM
Post #28


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



QUOTE (io`s @ Feb 12 2007, 02:48 PM) *
de la butonul cu smile-uri laugh.gif


De unde, ca eu nu am decat cateva ... 12 cu totul ... huh.gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 12 2007, 03:01 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



ai aici ambele variante.. fast si addreply smile.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Feb 12 2007, 05:37 PM
Post #30


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





1000 de ani daca stateam si tot nu-mi dadeam seama ... wacko.gif

DAR ACUM E ALTA VIATA ! dance2.gif snf (30).gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jorj3l
post Feb 12 2007, 06:37 PM
Post #31


!@#$%^&*~ !!!!,nu ?
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-May 06
From: Ro,Iasi
Member No.: 283
Car: --
Engine: Z14XEP



QUOTE (nmg @ Feb 12 2007, 02:44 PM) *
Cred ca asa o sa fac daca nu gasesc siguranta respectiva. Apropo de siguranta de la pompa de benzina, ma gandeam sa o scot si pe urma porneam motorul si-l lasam sa mearga pana se opreste, cu benzina din rampa. Depresurizam instalatia fara riscul de a-mi sari benzina in toate partile. smile.gif



nu mai depresuriza nimic...pui mana pe surubelnitza, si incepi birjareala, iulian325ix a schimbat injectoarele noaptea cu ledul de la o bricheta !
maestru dom`le !
treaba de cofetar ! tongue.gif

si cred ca ar fi bine sa tii minte fiecare mufa la ce injector corespunde, le faci neshte numere....


--------------------
"volan de bmw pe dacia nova..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 13 2007, 03:59 PM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Injectoarele se scot foarte simplu: rampa e prinsa cu 2-3 suruburi cap de 10 pe admisie. Mai ai 2-3 furtune de dat la o parte (al treile ar fi de la inj de pornire).
Vorba lui io-s da-o dracu de siguranta si ai grija sa nu te usture ochii dup-aia snf (45).gif

Despre curatare... eu le-am dat jos la Interceptor si am mers la un vecin de-al lui, care avea o instalatie facuta de el cred. Era un fost inginer de la Dacia, zicea ca el a proiectat aprinderea electronica la berlina.

Le-a facut la ultrasunete, cate 4 deodata, cu verificat debit, inchidere/deschidere. Astea le vedeam cu ochiu meu. Mi-a aratat atunci cum un staniol se face ciur in cateva secunde daca-l bagi in solutia in care se balacesc injectoarele la ultrasunete wink.gif

M-a costat 200.000 bucata acum 2-3 ani. Nu stiu daca a avut ceva efect curatarea asta. Eram la inceput cu BMW-ul. Stiu doar ca injectoarele astea superchinuite puse pe motorul ca nou luat de la interceptor fac treaba superb si acum.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th July 2025 - 12:20 AM