![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Ok, deci 12 o-ring-uri, cam la 8 lei/buc. Sunt toate la fel, adica cele 6 de la baza sunt identice cu cele 6 de la rampa ? da! Pai majoritatea masinilor au 4 injectoare, de-aia pretul trebuie sa fie la bucata... sau 3... sau 5... sau 8 cilindrii si asta e motivul pt care pretul este per bucata -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Don draci sunt scumpi a facut Til mai demult o curatare din asta eftin la vro 20-30RON bucata da nu stiu daca mai exista aia.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
DanDon sunt vestiti pentru curatat injectoare cu ultrasunete. Sunt totusi cam nesimtiti cu posesorii de masini mai vechi. La mine la Audi nu au vrut sa se uite ca e prea veche. Si de motoare cu carburator am auzit ca nici nu vor sa auda, la fel si de diesel. Si daca desfac eu injectoarele si ma duc cu ele in punga la ei, mai comenteaza ? Chestia e ca nu stiu care e siguranta la pompa de benzina sa depresurizez instalatia ... ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Chestia e ca nu stiu care e siguranta la pompa de benzina sa depresurizez instalatia ... ![]() Nu cred ca e nevoie de depresurizare. Eu mi-am scos de cateva ori injectoarele la Audi (dupa ce mi-a scos un mecanic un injector si am vazut cum se face). Tot asa, la inceput imi faceam griji ca am citit ca trebuie depresurizata instalatia... Dar el a ras de mine ca "o sa il omoare cateva picaturi de benzina...". Nu a curs nici o picatura de benzina. Banuiesc ca nici la alte motoare nu curge benzina daca le scoti. Referitor la curatar injectoare, unii curata cu ultrasunete, altii cu solutie. Am inteles ca e mai bine cu ultrasunete, dar am si citit pe internet (parca pe carbibles.com, dar nu mai gasesc unde) ca daca le cureti cu ultrasunete se vor strica mai repede. Totusi am auzit pe prea multi ca si le-au curatat cu ultrasunete si ca rezultatele au fost spectaculoase ca sa cred ca se strica. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Chestia e ca nu stiu care e siguranta la pompa de benzina sa depresurizez instalatia ... nu are legatura, nu se depresurizeaza daca scoti siguranta la pompa, sa desfaci mai cu grija furtunul de TUR sa nu-ti sara benzina in ochi.. ca ustura al-dreaq.. ![]() ![]() edit: si ai grija cum scoti mufele de la injectoare ca se sparg f repede si apoi nu mai tin siguranta, incearca sa scoti cu ceva ascutit sigurantele apoi mufele This post has been edited by io`s: Feb 12 2007, 02:36 PM -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
nu are legatura, nu se depresurizeaza daca scoti siguranta la pompa, sa desfaci mai cu grija furtunul de TUR sa nu-ti sara benzina in ochi.. ca ustura al-dreaq.. ![]() Cred ca asa o sa fac daca nu gasesc siguranta respectiva. Apropo de siguranta de la pompa de benzina, ma gandeam sa o scot si pe urma porneam motorul si-l lasam sa mearga pana se opreste, cu benzina din rampa. Depresurizam instalatia fara riscul de a-mi sari benzina in toate partile. ![]() off topic: mai de unde bagati voi smile-urile astea smekere ? ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
off topic: mai de unde bagati voi smile-urile astea smekere ? ![]() de la butonul cu smile-uri ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
de la butonul cu smile-uri ![]() De unde, ca eu nu am decat cateva ... 12 cu totul ... ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
1000 de ani daca stateam si tot nu-mi dadeam seama ... ![]() DAR ACUM E ALTA VIATA ! ![]() ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Cred ca asa o sa fac daca nu gasesc siguranta respectiva. Apropo de siguranta de la pompa de benzina, ma gandeam sa o scot si pe urma porneam motorul si-l lasam sa mearga pana se opreste, cu benzina din rampa. Depresurizam instalatia fara riscul de a-mi sari benzina in toate partile. ![]() nu mai depresuriza nimic...pui mana pe surubelnitza, si incepi birjareala, iulian325ix a schimbat injectoarele noaptea cu ledul de la o bricheta ! maestru dom`le ! treaba de cofetar ! ![]() si cred ca ar fi bine sa tii minte fiecare mufa la ce injector corespunde, le faci neshte numere.... -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Injectoarele se scot foarte simplu: rampa e prinsa cu 2-3 suruburi cap de 10 pe admisie. Mai ai 2-3 furtune de dat la o parte (al treile ar fi de la inj de pornire).
Vorba lui io-s da-o dracu de siguranta si ai grija sa nu te usture ochii dup-aia ![]() Despre curatare... eu le-am dat jos la Interceptor si am mers la un vecin de-al lui, care avea o instalatie facuta de el cred. Era un fost inginer de la Dacia, zicea ca el a proiectat aprinderea electronica la berlina. Le-a facut la ultrasunete, cate 4 deodata, cu verificat debit, inchidere/deschidere. Astea le vedeam cu ochiu meu. Mi-a aratat atunci cum un staniol se face ciur in cateva secunde daca-l bagi in solutia in care se balacesc injectoarele la ultrasunete ![]() M-a costat 200.000 bucata acum 2-3 ani. Nu stiu daca a avut ceva efect curatarea asta. Eram la inceput cu BMW-ul. Stiu doar ca injectoarele astea superchinuite puse pe motorul ca nou luat de la interceptor fac treaba superb si acum. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 12:20 AM |