![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ieri am avut o surpriza neplacuta ... Dupa ce am pornit masina (E23 - 2800) a mers cam 20 de secunde si s-a oprit. Facea figuri mai de mult, relantiu oscilant, fum negru la greu cu miros de benzina si mi-am zis sa verific bujiile. Toate erau ude rau. Le-am uscat, le-am curatat, le-am montat la loc, aceeasi figura.
Care ar putea fi cauzele ? Ar fi posibil sa se inece din cauza senzorului acela de temperatura sau din cauza debitmetrului ? Cum se poate verifica debitmetrul, am auzit ceva de masurat rezistenta intre pinii 7 si 8 ? Ce ar trebui sa indice ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Verifica intai si-ntai senzorul de temperatura. Mai porneste motorul? Daca senzorul e dus nu prea mai porneste decat daca tii pedala de acceleratie apasata. Am patit lucrul asta dupa ce am schimbat motorul la 525. Nu pornea, umplea cilindrii. Pana ne-a lamurit George77 ca sonda-i dusa si-am luat una SH.
Despre verificarea debitmetrului nu stiu, presupun ca trebuie sa dea o valoare variabila in functie de pozitia clapetei de aer. Sonda de temperatura cred ca trebuie sa aiba 1-2 Kohm. E una cu conector cu doua fire, asemanator celui de injector. Beleaua-i ca tu ai doua sonde de-astea parca... nu-mi dau seama la ce folosesc doua. Poate una-i pt webasto? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ce sa spun, pornesteintr-un final cu pedala la fund dar merge ca vai de ea. De fapt, se opreste. M-am gandit si eu la sonda de apa dar nu stiu care e din cele 3 ... ![]() In ceea ce priveste debitmetrul, am pus mana pe un manual Haynes. Din pacate, nu este si pentru E23, dar are pentru 528i, cred ca motoarele sunt identice. Acolo zice ca debitmetrul se poate verifica cu multimetru, odata se masoara rezistenta intre pinii 7 si 8 si a doua oara, senzorul de temperatura din debitmetru, pinii 7 si 9 (parca). Rezistenta trebuie sa creasca constant la deschiderea clapetei, iar rezistenta senzorul de temperatura trebuie sa aiba o anumita valoare, nu o mai tin minte. Al meu esueaza spectaculos la ambele teste si nu prea stiu ce sa fac ... -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E clar, sonda de temperatura. Debitmetrul n-o mai fi chiar in parametri, dar motorul tot trebuie sa porneasca.
Trebuie sa schimbi sonda pt ecu si eu "pariez" pe cea din mijloc. In nici un caz cea cu doua conectoare separate. Aia e pentru bord. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
inainte de a schimba sonda sa te uiti la mufa ,deasupra mufei are ca un burdufel de cauciuc,da-l la o parte si uita-te la firele care intra in mufa ,s-ar putea de acolo sa fie iar ca sa identifici mufele faci urmatorul lucru,:deci sunt trei sonde apropiate una de alta ,aia cu un singur papucel este pt indicatorul din bord iar sonda mare ,este o sonda mai masiva ,aia este termo- time switch,asa ca ramane o singura mufa care are doi pini pe mufa,sonda, de fapt mufa sondei ar fi trebuit sa aibe culoarea crem deschis ,acum probail ca este un crem inchis,sau in cel mai rau caz daca cineva a schimbat-o sa fie albasta dar cea albastra este pt motoarele m20
This post has been edited by George77: Feb 7 2007, 06:45 PM -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 59 Joined: 7-January 07 Member No.: 509 Car: e 28 Engine: m30 2.8 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Exact ,aceea este
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Mersi frumos, am dibuit-o pana la urma. Este cea mica, ultima din dreapta asa cum ati spus. In disperare de cauza le-am desfacut pe amandoua si am vazut ca cea mare este de fapt termo switch-ul. Are pe el o inscriptie VDO - 35gr - 8 sec, cam asa ceva.
Am masurat sonda cu multimetrul si ce sa spun, pare in regula ... La temperatura ambianta indica in jur de 1,8 - 1,9 kohmi Nu mi-a dat prin cap sa ma uit si la fire dar o sa verific cat mai curand. Am o banuiala, mai de mult a umblat cineva acolo si a rupt din greseala siguranta conectorului. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Imi vine sa-mi dau cu tesla in cap ...
![]() Nu mai stiam ce sa mai fac - am ramas in pana de idei si m-am dus la un service de am chemat un baiat. Vine individul, se uita la bujii si-mi spune, "vin imediat - ma duc sa ard bujiile astea" ! Am ramas perplex. Se intoarce, le monteaza tacticos la loc si ce sa vezi, masina porneste ca unsa la sfert ... Imi venea sa urlu de ciuda pentru ca nu mi-a dat prin cap si mie sa fac asta si doar mai pateam asa ceva la Dacie ! M-a costat o gramada de bani chestia asta, nu spun cat ca o sa radeti de mine. ![]() ![]() Si eu care ma credeam mecanic ... ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
pai ai spus c-ai uscat si curatat bujiile -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
pai oricum trebuie descoperit de ce erau ude bujiile alea..
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE mai de mult a umblat cineva acolo si a rupt din greseala siguranta conectorului cap-de-guma asta e cumva http://bmwzone.ro/forums/index.php?showuser=7 ? Daca sonda-i buna inseamna ca s-a intamplat ca o data sa nu faca bine contact, motorul sa se inece, dupa care sa nu mai poata porni chiar daca ai remediat problema... Da cu un spray de contacte sau macar cu degripant pe mufe. Imi pare rau pentru siguranta rupta, nu i-am dat atentie prea mare pentru ca la 525 nu aveam nici o siguranta, nici la sonde, nici la conectorii injectoarelor, dar n-am avut niciodata probleme cu mufe sarite/contacte slabe. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
cap-de-guma asta e cumva http://bmwzone.ro/forums/index.php?showuser=7 ? Cap de guma ?? ![]() Stai linistit, nu e nici o problema, eu ma bucur ca s-a intamplat aici si nu pe la cucuietii din deal unde as fi stat sa ma uit lung la ea . Si nu esti tu de vina, oricum s-ar fi rupt la prima atingere, batranetea isi spune cuvantul. Deci, am reusit sa o pornesc, ceea ce e foarte bine, dar cauza s-ar putea sa fi ramas. Cu prima ocazie, mergem si curatam injectoarele la ultrasunete (poate mai scap si de fum in felul asta) si oricum, trebuie neaparat umblat la debitmetru. Ma enerveaza la culme mirosul de benzina din gazele de esapament si cred ca s-a inecat tocmai din cauza asta, ca merge cu amestec prea bogat. Acum imi dau seama si de ce indicatorul de benzina tinde mereu catre zero ![]() @comisaru: am curatat bujiile, intr-adevar, dar dupa asta am mai facut probe cu ea si s-a inecat la loc. Cred. Si oricum, nu le-am curatat prea bine , frecate cu peria de sarma si lasate la soare sa se usuce ... Tipul le-a ars cu ceva. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Hai sa-ti reglam debitmetrul ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Hai sa-ti reglam debitmetrul ![]() Pai dupa ce imi schimb uleiul, ca acum cred ca e plin e benzina de cat am frecat-o ... Ar fi misto daca as gasi pe cineva cu un analizor de gaze, sa o facem ca la carte ca asa am mai umblat si eu pe la arcul mare dar fara mari rezultate. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Cate o-ringuri imi trebuie pentru injectoare, 12, nu ?
-------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
12 parca da,unde ai gasit sa iti cureti injectoarele si la ce bani?
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Cate o-ringuri imi trebuie pentru injectoare, 12, nu ? 12 da, cate 2 / injector, vezi ca sunt f scumpe, eu mi-am cumparat cu 8 ron/buc ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
12 parca da,unde ai gasit sa iti cureti injectoarele si la ce bani? Am gasit prin Tei vreo 2 service-uri care fac curatari cu ultrasunete, unul ar fi Dan-Don iar celalalt nu stiu cum ii zice dar sunt numai baieti - unul si unul. La un schimb de ulei au reusit sa-mi rupa busonul de la baie si sa-mi monteze garnitura de la filtru incorect de s-a taiat si am pierdut o gramada de ulei pana m-am prins. Cum dreaq or face operatii mai complicate daca nu sunt in stare sa faca un schimb de ulei, nu stiu. Iar ca bani - 40 RON/ buc, mi-a cam cazut fata cand am vazut pretul ... Oricum, am cautat si pe net si se pare ca asta ar fi pretul in Bucuresti. Culmea e ca daca mi le fac la Cluj, imi iau numai 27 RON/buc. De unde diferenta asta - habar nu am. Si nici nu prea vad de ce trebuie sa faca pretul per bucata dar ma rog, Romania este tara tuturor posibilitatilor .... Ar trebui sa ma duc la ei si sa le zic vreau sa-mi cureti numai injectorul 6, sau unul din mijloc, sa vedem atunci ce or sa mai zica ! ![]() Ok, deci 12 o-ring-uri, cam la 8 lei/buc. Sunt toate la fel, adica cele 6 de la baza sunt identice cu cele 6 de la rampa ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Si nici nu prea vad de ce trebuie sa faca pretul per bucata dar ma rog, Romania este tara tuturor posibilitatilor .... Ar trebui sa ma duc la ei si sa le zic vreau sa-mi cureti numai injectorul 6, sau unul din mijloc, sa vedem atunci ce or sa mai zica ! ![]() Pai majoritatea masinilor au 4 injectoare, de-aia pretul trebuie sa fie la bucata... DanDon sunt vestiti pentru curatat injectoare cu ultrasunete. Sunt totusi cam nesimtiti cu posesorii de masini mai vechi. La mine la Audi nu au vrut sa se uite ca e prea veche. Si de motoare cu carburator am auzit ca nici nu vor sa auda, la fel si de diesel. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 08:13 PM |