![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am schimbat uleiul din cutie. Poate ca rulmentu-i de vina.
O alta sugestie data de un amic care a avut opel diesel: rulmentul nu avea nimic, doar ca surubul care-l fixa se slabea si asa incepea sa faca urat ![]() Exista o singura modalitate de a afla, asa ca intr-o zi cu soare cineva, o sa desfaca ce-i de desfacut si o sa spuna sigur care-i buba. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
QUOTE (TiL) .
O alta sugestie data de un amic care a avut opel diesel: rulmentul nu avea nimic, doar ca surubul care-l fixa se slabea si asa incepea sa faca urat ![]() tu nu ai ce surub sa strangi... vb cu Interceptor poate iti da el un rulment bun ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
si la mine huruie cand nu apas pedala de ambreiaj, si am fost la cineva care se ocupad de cutii, si mi-a spus ca e rulmentul. Si pot sa va spun ca nou rulmentul e 55 ron, si placa e 360 RON. Apropo, daca tot umblii la cutie ai putea schimba si tampoanele de la cutie care sunt noi doar 30 ron/set. Cam astea sunt preturile pe care le am eu de la un prieten. La mine scutura si suna putin interesant cand ridic piciorul de pe acceleratie... suspectez chestia aia de pe cardan... daca stiti deva mai mult sa-mi spuneti si mie. Poate sa scuture cand iau piciorul de pe acceleratie pt ca e cardanul stramb? sau care ar fii motivul? 524d/84, original a fost 525e, dar eu asa l-am cumparat. diferentialul am auzit ca suna in continuu sau nu suna de loc. -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE (84 HOT) La mine scutura si suna putin interesant cand ridic piciorul de pe acceleratie... suspectez chestia aia de pe cardan... daca stiti deva mai mult sa-mi spuneti si mie. Poate sa scuture cand iau piciorul de pe acceleratie pt ca e cardanul stramb? sau care ar fii motivul? 524d/84, original a fost 525e, dar eu asa l-am cumparat. diferentialul am auzit ca suna in continuu sau nu suna de loc.
N-am inteles exact, dar cred ca vrei sa descrii comportamentul pe care-l are si al meu. La pragul intre accelerare si frana de motor pare ca huruitul rulmentului de la cutie se transmite pe tot traseul cardanului, il aud pana in spate... Cred ca din cauza parlitului de rulment s-a cam dus si cutia posibil si alte chestii... "chestia de pe cardan"=flansa? La mine trebuie schimbata. Sau vorbesti de rulmentul intermediar de pe cardan? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Da cred ca asa ii spune, mi-au aratat-o si mie la un mag de piese auto.
Dar cred ca e doar rulmentul, ca am intrebat un mecanic bun si a spus ca e doar rulmentul, si intr-adevar pragul dintre acceleratie acolo se aude. -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Acumulatorii sunt butoiase scurte de 3V, nu R6 de 1,x volti, ca inainte. Identice s-au pastrat doar carcasa neagra din fata si ceasul vitezometrului , care e gradat diferit, doar din 50 in 50 km/h la cel nou fata de 25 la cel vechi, dar intra perfect in locul celuilalt. Back ontopic: pentru ca tot am masina pe dreapta, pana montez turbina (sper sa se intample in seara asta), dimineata am dat jos bordul, sa-i schimb acumulatorii. La GPBateries surpriza: "acumulatorii" sunt de fapt baterii cu litiu, de 3V. Au gasit unele pe stoc, asemanatoare, doar cu ~ 1 mm mai lungi, la 140.000 bucata. Am mai dat 150.000 pe manopera ca s-au cam chinuit cu ele. Pentru curiosi, aveam baterii Sanyo CR14250SE. Acelasi model ar fi venit pe comanda la pretul de 400-600 mii bucata ![]() Hi hi, ma uit acum pe bateriile mele cele noi, scrie best before JUL 2014 ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Poate parea prosteasca intrebarea mea. Se potriveste pe E28 bordul de E34 sau.........................E30???????
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
De E30 in nici un caz. Si 99% nici cel de E34 nu mere.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 36 Joined: 13-November 05 From: Bucuresti / Militari Member No.: 97 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
cate baterii au fost de schimbat? si cat a costat in total?
-------------------- 528i (e28)
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, sunt doua bucati acumulatori R6 sau baterii mai ciudate.
Beleaua-i ca asta e deja al doilea bord la care schimb acumulatorii/bateriile si totusi ServiceIndicators nu merg. S-a observat o schimbare in comportamentul lor, dar tot nu-i pot reseta. Tot aiurea se aprind ![]() La acumulatori am avut o scuza pentru nefunctionare: nu i-am lasat la incarcat inainte de montare, asa cum mi-au recomandat cei din service. Dar acum am baterii si tot nu merge... Cat despre costuri... am scris mai sus despre baterii: aproape 500.000 cu manopera. Data trecuta am scapat mult mai ieftin, doar o suta si ceva de mii, ca acumulatorii de 1,2V erau mai ieftini iar pe manopera imi cerusera ~20.000 ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 07:31 AM |