![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Ma tot gandesc ca una din optiunile pe care as dori sa o aibe urmatorul meu BMW este cutia automata.
Folosesc o denumire generica, mi-ar place un SMG sau un steptronic (sau cum s-o numi la BMW) dar cel mai probabil o sa am bani de o cutie automata standard. E ceva atat de rau la modele cu cutie automata? Nu ma intereseaza liniutele, am condus Espero cu cutie hidramata si am fost impresionat (avea orice optiune de care as fi beneficiat de la o cutie manuala). Din pacate am vazut si cat costa reparatia la o cutie hidramata, fie ea si de Espero. Sufera cutiile automate BMW de "traume" din copilarie (aka bug-uri de fabricatie/fiabilitate)? Daca durata de viata a unei cutii automate trece de 300-400.000 km, eu m-as declara multumit. Dati-va cu parerea va rog (daca stiti de anumite modele care sunt ok, spuneti-mi ca sa stiu ce sa caut). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
cutiile automate de ultima generatie bat cutiile manuale
vezi :f1; wrc; dtm etc eu sunt pentru mai ales la ce trafic e acu... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() xX ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 545 Joined: 25-October 05 From: London, UK Member No.: 63 Car: K13R - soon Engine: 1.3 4L ![]() |
Despre fiabilitate nu stiu, dar am facut cam 1000km cu un 320i E46 steptronic si am ramas foarte impresionat de ce poate face automata.
Si eu inclin catre un steptronic/smg la E46-le care il voi cumpara peste destul de mult timp ![]() -------------------- xi // GSR
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
s-a pus SMG si pe alte modele decat M?
E46 320Ci e modelul dupa care ma uit. Din cate stiu cutiile automate au si ele niste senzori, control-module, etc. Pot sa am incredere intr-o diagnoza facuta cu tester la AB sau Filaret? Sau e posibil sa apara totul bine la tester si totusi sa am probleme mai curand decat m-as astepta? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
si z4 poate fii cu smg
![]() si compact e46 dar foarte rare -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
merita, parerea mea, la seria 7 sau la orice serie daca are motor DIESEL,
nu se merita la seria 3 cu motor in 4 deoarece e destul de puturoasa cu manuala iar la un motor puternic nu ai aceleasi satisfactii cand vrei sa te joci cu masina (aici e vb de automata, nu SMG) asta este parerea mea! ![]() This post has been edited by io`s: Nov 30 2006, 02:18 AM -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 1-October 06 Member No.: 454 Car: Seria 3 Engine: N54/M42 ![]() |
Eu zic ca merita cutia automata.Cutiile steptronic sunt fiabile si performante.SMG exista si pe alte modele,nu numai pe M.
Nu as opta pentru un SMG daca nu ar fi in garantie. O diagnoza electronica poate arata anumite probleme ale cutiei,dar nimeni nu poate garanta ca nu vor fi probleme in viitor. Pentru modelele mai vechi exista mai multe cutii,unele au mai avut probleme,altele nu,in functie de anul de fabricatie si de model. Eu am un E36 din 95 cu cutie automata si nu am avut absolut nici o problema cu ea.La cele vechi ,cu ulei ATF trebuie schimbat la timp uleiul si filtrul si nu prea apar probleme.La Steptronic exista uleiul lifetime,care ar trebui si el schimbat la aprox 100.000+filtru.Cei de la BMW recomanda la 160.000km,dar depinde de piata unde este vanduta masina. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
De acord cu io's, pentru diesel e recomandat automata, ca manuala iti cam mananca zilele si transmisia. Despre benzina nu stiu ce sa zic. Dar manuala pe benzina imi place ![]() N-am condus automata niciodata. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Parerea mea ca daca circuli mult in trafic aglomerat atunci merita sa ai automata daca nu nu as da doi bani pe automata .
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 10:48 AM |