back to the base line, BMW E30 318is |
back to the base line, BMW E30 318is |
Apr 25 2014, 06:35 PM
Post
#161
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
Alex, urmaresc cu respect si cu o anumita doza de invidie topicul acesta. Asa ca m-am gandit sa imi exprim si eu opiniile: - Sustin abordarea ta de a fi cat mai corect dpdv legal. Pe langa faptul ca eviti o potentiala sursa de dureri de cap in relatia cu Statul, toata investitia pe care o faci in masina este intr-un fel garantata, adica nu o sa ajungi niciodata in situatia de a fi nevoit sa "undo" diverse lucruri. - Eu ti-as recomanda sa pastrezi motorul original al masinii. Din cate inteleg, este un M42, nu? Pe de o parte, un E30 (sau orice alta masina din aceeasi epoca) este cu atat mai interesant si mai valoros acum cu cat este mai stock. Nu uita si faptul ca la un moment dat s-ar putea sa vrei, de buna voie sau fortat de impozite, sa il faci automobil istoric. Pe de alta parte, M42 este, probabil, cel mai reusit motor cu 4 cilindri de la BMW. Iar din banii necesari inlocuirii cu un M20 (care si el o sa aibe nevoie de o buna doza de reparatii) poti sa faci M42-ul sa mearga si sa arate perfect. Gandeste-te bine: 318is este unul dintre cele mai ravnite modele de E30. - Poate ca 136 CP sunt putini in prezent. Dar combinatia E30 cu M42 este o masina despre care mai toti fanii spun ca a fost foarte reusita: usoara, cu o buna distributie a greutatii, foarte interesanta dpdv dinamic. Sigur ca ai avea mai multa putere cu un M20 de 2.5l, dar la drum intins tot o sa gafai pe langa practic orice masina moderna altfel decat low-cost. In schimb, motorul M42 cred ca ti-ar asigura o dinamica cel putin similara cu M20 pe un traseu cu viraje - care in fapt cred ca va fi locul in care aceasta masina va excela si va surprinde. - Desi in vremea in care aveam E28-ul am cochetat si eu cu aceasta idee, consider ca un proiect turbo (si intr-o anumita masura unul Megasquirt) este un proiect care nu se termina niciodata. Nu exista resursa de timp si de bani necesara tunarii perfecte a motorului, deci mereu vor fi regimuri de functionare in care masina va merge sub potential. Merge sa incerci un turbo cand vrei sa te joci si sa experimentezi putin. Dar ceea ce faci tu cu E30-ul mi se pare treaba serioasa, nu joaca si nici experiment. E pacat sa iasa din el o struto-camila. In plus, iata ca am ajuns in vremurile in care un motor non-turbo este exceptia, nu regula. Spor la lucru in continuare. Imi place ca postezi mereu la obiect si dupa un anumit timp imi lasi impresia de un guru , de un batranel intelept on topic: il vrei oem il pastrezi oem renunti la turbo m20uri etc vrei distractie iei o coaja care are dejea m20 2.0 sau 2.5 si te distrezi cu ala de nu ai aer si iti faci si poftele This post has been edited by Halogen: Apr 25 2014, 06:36 PM |
|
|
Apr 26 2014, 08:51 PM
Post
#162
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Si pentru ca nimeni nu a zis; si S14 se omologheaza pe E30
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Apr 26 2014, 08:58 PM
Post
#163
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
pai daca nu imi dai numarul amicului tau cu 320is,acum aveam un 320is la restaurat desi nu e tarziu merge si motorul pus ,poate vrea sa facem schimb ai dau 1,8is ca e mai economic decat 2.0is =)) -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jun 3 2014, 11:11 AM
Post
#164
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
dat in filler si asteapta randul la vopsit,intre timp fac lista cu piese necesare si ma chinui sa izolez garajul care l-am inchiriat,la ploaie se inflitreaza apa inauntru,daca nu reusesc cel mai porbabil o sa caut alt garaj.
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jun 6 2014, 07:30 AM
Post
#165
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
e gata,sau ma rog mai sunt de vopsit ornamentele(shadow line-ul) a iest misto ca si vopsea cu ceva scapari pe partea de pregatire.adica sunt vreo 3 locuri unde nu s-a aplicat vopseaua cum trebuie(ce-i drept sunt unde ar veni un cheder in apropiere sau peste) sunt cateva puncte 5-6 unde se vede ca iese rugina pe sub teroson,din fericire sunt pe podea pe rama interioara si in portbagaj.S-au notat obiectiile se curata din nou punctele si se da din nou cu teroson.Punctele au aparut din cate imi dau eu seama si deoarece masina a stat in ploaie(avea podelele pline de apa) vedem in timp ce se mai intampla.O sa o mai tina cateva zile sa vada daca mai apare vreo problema.Probabil ca o sa o mai tin si eu 1-2 luni desfacuta complet pt a urmari daca mai apar si alte probleme.Am vorbit si o sa imi dea si cateva tuburi de ceara cu furtun ca sa bag eu ceara in praguri usi etc..
This post has been edited by alex230ro: Jun 6 2014, 07:34 AM -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jun 13 2014, 08:46 PM
Post
#166
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jun 26 2014, 11:30 AM
Post
#167
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Inseamna ca a fost pregatita bine de tot suprafata inainte sa dea cu teroson daca in timp asa scurt deja a inceput sa iasa rugina din ea...
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
Jun 26 2014, 01:17 PM
Post
#168
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
la vopsitor din ce mi-am dat eu seama nu s-au chinuit prea mult sa mai pregateasca zonele enumerate de mine,nu conteaza ,acum refac toata treaba.le-am zis dupa ce o refac sa o mai lase cateva sapt sa vedem ce mai apare )
unde au dat cu vopsea se pare ca au pregatit ok,dar din motive care imi scapa la teroson nu s-au mai chinuit Una peste alta nu am ce face ,oricum masina va ramane doar cu geamuri si faruri pentru ceva timp tocmai pentru a vedea daca mai apar probleme . This post has been edited by alex230ro: Jun 26 2014, 01:21 PM -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jun 26 2014, 01:40 PM
Post
#169
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Hai ca m-ai depasit, a mea tot nu e colorata.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Jun 26 2014, 03:25 PM
Post
#170
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
well,degeaba,mai am o tona de luat.intre timp am luat: -chedere trapa-mucio dinero -conducte frana -bucse spate si flanse amortizor spate -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jul 2 2014, 10:18 AM
Post
#171
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
sapt viitoare ar trebui sa il iau.
This post has been edited by alex230ro: Jul 2 2014, 10:19 AM -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jul 12 2014, 08:50 PM
Post
#172
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
a ajuns la "noua" lui casa,aici se va echipa apoi sa vedem care e urmatorul pas.
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jul 13 2014, 07:39 PM
Post
#173
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Felicitari! Cred ca esti foarte fericit.
Abia astept s-o vad si pe a lui Bartro terminata. This post has been edited by Ciupanezu: Jul 13 2014, 07:39 PM |
|
|
Jul 13 2014, 08:18 PM
Post
#174
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
Ehh sunt fericit dar mai am treaba destula.Stie cineva daca gasesc in Romania POR15? -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jul 13 2014, 11:40 PM
Post
#175
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Nu cred. Poate gasesti ceva similar la Wurth.
|
|
|
Jul 14 2014, 08:52 AM
Post
#176
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Ehh sunt fericit dar mai am treaba destula.Stie cineva daca gasesc in Romania POR15? Am luat o cutie din Germania, dar am pierdut-o in haosul care se numeste viata. Daca vrei facem o comanda impreuna. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Jul 14 2014, 09:01 AM
Post
#177
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
facem comanda impreuna,la ceara ce ai ales pana la urma?
PS:mai vorbim pe email,la munca nu merge messengerul. This post has been edited by alex230ro: Jul 14 2014, 09:04 AM -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Aug 16 2014, 04:59 PM
Post
#178
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
e gata,sau ma rog mai sunt de vopsit ornamentele(shadow line-ul) a iest misto ca si vopsea cu ceva scapari pe partea de pregatire.adica sunt vreo 3 locuri unde nu s-a aplicat vopseaua cum trebuie(ce-i drept sunt unde ar veni un cheder in apropiere sau peste) sunt cateva puncte 5-6 unde se vede ca iese rugina pe sub teroson,din fericire sunt pe podea pe rama interioara si in portbagaj.S-au notat obiectiile se curata din nou punctele si se da din nou cu teroson.Punctele au aparut din cate imi dau eu seama si deoarece masina a stat in ploaie(avea podelele pline de apa) vedem in timp ce se mai intampla.O sa o mai tina cateva zile sa vada daca mai apare vreo problema.Probabil ca o sa o mai tin si eu 1-2 luni desfacuta complet pt a urmari daca mai apar si alte probleme.Am vorbit si o sa imi dea si cateva tuburi de ceara cu furtun ca sa bag eu ceara in praguri usi etc.. well bad news,am mers azi cu tinichigiul pentru a da cu ceara si a curata ceea ce parea o oxidare de suprafata,totusi la o inspectie mai atenta-adica s-a bagat surubelnita cu simt de raspundere s-a descoperit o gaurica de cativa mm,mergand mai departe am descoperit ca sub podea unde vin gaurile de montare ale scaunelor fata este rugina(practic acolo e o bucata de metal prinsa intre 2 table.so back to tinichigerie. a buzunarul spate dreapta mai prezinta semne de oxidare vedem si acolo ce si cum.si ca distractia sa fie completa nu gasesc rahatul ala de suport pe realoem. This post has been edited by alex230ro: Aug 16 2014, 05:06 PM -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Aug 16 2014, 07:30 PM
Post
#179
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 68 Joined: 19-May 10 From: Iasi Member No.: 3,398 Car: E30 Engine: M20B20 1990cmc 92 kw |
Oare de ce nu ma mira nimic din ceea ce povestesti ?!? Nasol ... oricum.
|
|
|
Aug 22 2014, 01:01 PM
Post
#180
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
s-a rezolvat,mai am un petec in podea se mai da cu ceara prin masina acum,sapt viitoare e gata din nou .
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 01:51 PM |