IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> back to the base line, BMW E30 318is
Halogen
post Apr 25 2014, 06:35 PM
Post #161


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (FiveThreeFive @ Apr 25 2014, 01:37 PM) *
Alex, urmaresc cu respect si cu o anumita doza de invidie topicul acesta. Asa ca m-am gandit sa imi exprim si eu opiniile:

- Sustin abordarea ta de a fi cat mai corect dpdv legal. Pe langa faptul ca eviti o potentiala sursa de dureri de cap in relatia cu Statul, toata investitia pe care o faci in masina este intr-un fel garantata, adica nu o sa ajungi niciodata in situatia de a fi nevoit sa "undo" diverse lucruri.

- Eu ti-as recomanda sa pastrezi motorul original al masinii. Din cate inteleg, este un M42, nu? Pe de o parte, un E30 (sau orice alta masina din aceeasi epoca) este cu atat mai interesant si mai valoros acum cu cat este mai stock. Nu uita si faptul ca la un moment dat s-ar putea sa vrei, de buna voie sau fortat de impozite, sa il faci automobil istoric. Pe de alta parte, M42 este, probabil, cel mai reusit motor cu 4 cilindri de la BMW. Iar din banii necesari inlocuirii cu un M20 (care si el o sa aibe nevoie de o buna doza de reparatii) poti sa faci M42-ul sa mearga si sa arate perfect. Gandeste-te bine: 318is este unul dintre cele mai ravnite modele de E30.

- Poate ca 136 CP sunt putini in prezent. Dar combinatia E30 cu M42 este o masina despre care mai toti fanii spun ca a fost foarte reusita: usoara, cu o buna distributie a greutatii, foarte interesanta dpdv dinamic. Sigur ca ai avea mai multa putere cu un M20 de 2.5l, dar la drum intins tot o sa gafai pe langa practic orice masina moderna altfel decat low-cost. In schimb, motorul M42 cred ca ti-ar asigura o dinamica cel putin similara cu M20 pe un traseu cu viraje - care in fapt cred ca va fi locul in care aceasta masina va excela si va surprinde.

- Desi in vremea in care aveam E28-ul am cochetat si eu cu aceasta idee, consider ca un proiect turbo (si intr-o anumita masura unul Megasquirt) este un proiect care nu se termina niciodata. Nu exista resursa de timp si de bani necesara tunarii perfecte a motorului, deci mereu vor fi regimuri de functionare in care masina va merge sub potential. Merge sa incerci un turbo cand vrei sa te joci si sa experimentezi putin. Dar ceea ce faci tu cu E30-ul mi se pare treaba serioasa, nu joaca si nici experiment. E pacat sa iasa din el o struto-camila. In plus, iata ca am ajuns in vremurile in care un motor non-turbo este exceptia, nu regula.

Spor la lucru in continuare.



Imi place ca postezi mereu la obiect si dupa un anumit timp biggrin.gif imi lasi impresia de un guru , de un batranel intelept biggrin.gif on topic: il vrei oem il pastrezi oem renunti la turbo m20uri etc smile.gif vrei distractie iei o coaja care are dejea m20 2.0 sau 2.5 si te distrezi cu ala de nu ai aer si iti faci si poftele

This post has been edited by Halogen: Apr 25 2014, 06:36 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 26 2014, 08:51 PM
Post #162


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Si pentru ca nimeni nu a zis; si S14 se omologheaza pe E30 tongue.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Apr 26 2014, 08:58 PM
Post #163


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





pai daca nu imi dai numarul amicului tau cu 320is,acum aveam un 320is la restaurat biggrin.gif
desi nu e tarziu merge si motorul pus ,poate vrea sa facem schimb ai dau 1,8is ca e mai economic decat 2.0is =))


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jun 3 2014, 11:11 AM
Post #164


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



dat in filler si asteapta randul la vopsit,intre timp fac lista cu piese necesare si ma chinui sa izolez garajul care l-am inchiriat,la ploaie se inflitreaza apa inauntru,daca nu reusesc cel mai porbabil o sa caut alt garaj.


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jun 6 2014, 07:30 AM
Post #165


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



e gata,sau ma rog mai sunt de vopsit ornamentele(shadow line-ul) a iest misto ca si vopsea cu ceva scapari pe partea de pregatire.adica sunt vreo 3 locuri unde nu s-a aplicat vopseaua cum trebuie(ce-i drept sunt unde ar veni un cheder in apropiere sau peste) sunt cateva puncte 5-6 unde se vede ca iese rugina pe sub teroson,din fericire sunt pe podea pe rama interioara si in portbagaj.S-au notat obiectiile se curata din nou punctele si se da din nou cu teroson.Punctele au aparut din cate imi dau eu seama si deoarece masina a stat in ploaie(avea podelele pline de apa) vedem in timp ce se mai intampla.O sa o mai tina cateva zile sa vada daca mai apare vreo problema.Probabil ca o sa o mai tin si eu 1-2 luni desfacuta complet pt a urmari daca mai apar si alte probleme.Am vorbit si o sa imi dea si cateva tuburi de ceara cu furtun ca sa bag eu ceara in praguri usi etc..

This post has been edited by alex230ro: Jun 6 2014, 07:34 AM


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jun 13 2014, 08:46 PM
Post #166


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





si 2 poze tongue.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jun 26 2014, 11:30 AM
Post #167


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Inseamna ca a fost pregatita bine de tot suprafata inainte sa dea cu teroson daca in timp asa scurt deja a inceput sa iasa rugina din ea...


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jun 26 2014, 01:17 PM
Post #168


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



la vopsitor din ce mi-am dat eu seama nu s-au chinuit prea mult sa mai pregateasca zonele enumerate de mine,nu conteaza ,acum refac toata treaba.le-am zis dupa ce o refac sa o mai lase cateva sapt sa vedem ce mai apare smile.gif)
unde au dat cu vopsea se pare ca au pregatit ok,dar din motive care imi scapa la teroson nu s-au mai chinuit smile.gif
Una peste alta nu am ce face ,oricum masina va ramane doar cu geamuri si faruri pentru ceva timp tocmai pentru a vedea daca mai apar probleme .

This post has been edited by alex230ro: Jun 26 2014, 01:21 PM


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 26 2014, 01:40 PM
Post #169


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Hai ca m-ai depasit, a mea tot nu e colorata.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jun 26 2014, 03:25 PM
Post #170


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





well,degeaba,mai am o tona de luat.intre timp am luat:
-chedere trapa-mucio dinero
-conducte frana
-bucse spate si flanse amortizor spate


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 2 2014, 10:18 AM
Post #171


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



sapt viitoare ar trebui sa il iau.

This post has been edited by alex230ro: Jul 2 2014, 10:19 AM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 12 2014, 08:50 PM
Post #172


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



a ajuns la "noua" lui casa,aici se va echipa apoi sa vedem care e urmatorul pas.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 13 2014, 07:39 PM
Post #173


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Felicitari! Cred ca esti foarte fericit.

Abia astept s-o vad si pe a lui Bartro terminata.

This post has been edited by Ciupanezu: Jul 13 2014, 07:39 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 13 2014, 08:18 PM
Post #174


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





Ehh sunt fericit dar mai am treaba destula.Stie cineva daca gasesc in Romania POR15?


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 13 2014, 11:40 PM
Post #175


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu cred. Poate gasesti ceva similar la Wurth.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 14 2014, 08:52 AM
Post #176


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (alex230ro @ Jul 13 2014, 09:18 PM) *
Ehh sunt fericit dar mai am treaba destula.Stie cineva daca gasesc in Romania POR15?

Am luat o cutie din Germania, dar am pierdut-o in haosul care se numeste viata. Daca vrei facem o comanda impreuna.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 14 2014, 09:01 AM
Post #177


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



facem comanda impreuna,la ceara ce ai ales pana la urma?
PS:mai vorbim pe email,la munca nu merge messengerul.

This post has been edited by alex230ro: Jul 14 2014, 09:04 AM


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 16 2014, 04:59 PM
Post #178


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





QUOTE (alex230ro @ Jun 6 2014, 08:30 AM) *
e gata,sau ma rog mai sunt de vopsit ornamentele(shadow line-ul) a iest misto ca si vopsea cu ceva scapari pe partea de pregatire.adica sunt vreo 3 locuri unde nu s-a aplicat vopseaua cum trebuie(ce-i drept sunt unde ar veni un cheder in apropiere sau peste) sunt cateva puncte 5-6 unde se vede ca iese rugina pe sub teroson,din fericire sunt pe podea pe rama interioara si in portbagaj.S-au notat obiectiile se curata din nou punctele si se da din nou cu teroson.Punctele au aparut din cate imi dau eu seama si deoarece masina a stat in ploaie(avea podelele pline de apa) vedem in timp ce se mai intampla.O sa o mai tina cateva zile sa vada daca mai apare vreo problema.Probabil ca o sa o mai tin si eu 1-2 luni desfacuta complet pt a urmari daca mai apar si alte probleme.Am vorbit si o sa imi dea si cateva tuburi de ceara cu furtun ca sa bag eu ceara in praguri usi etc..

well bad news,am mers azi cu tinichigiul pentru a da cu ceara si a curata ceea ce parea o oxidare de suprafata,totusi la o inspectie mai atenta-adica s-a bagat surubelnita cu simt de raspundere s-a descoperit o gaurica de cativa mm,mergand mai departe am descoperit ca sub podea unde vin gaurile de montare ale scaunelor fata este rugina(practic acolo e o bucata de metal prinsa intre 2 table.so back to tinichigerie. a buzunarul spate dreapta mai prezinta semne de oxidare vedem si acolo ce si cum.si ca distractia sa fie completa nu gasesc rahatul ala de suport pe realoem.

This post has been edited by alex230ro: Aug 16 2014, 05:06 PM


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edison
post Aug 16 2014, 07:30 PM
Post #179


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 68
Joined: 19-May 10
From: Iasi
Member No.: 3,398
Car: E30
Engine: M20B20 1990cmc 92 kw



Oare de ce nu ma mira nimic din ceea ce povestesti ?!? Nasol ... oricum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 22 2014, 01:01 PM
Post #180


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,459
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



s-a rezolvat,mai am un petec in podea smile.gif se mai da cu ceara prin masina acum,sapt viitoare e gata din nou .


--------------------
cotetz 1,8is
cazan 140i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Pages V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 06:32 AM