![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#701
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Super
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#702
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
dupa 2 zile de munca am terminat de facut panoul de protectie termica din spatele motorului si am infoliat capota pe interior...nu am poze pt ca nu stiu pe unde am pus aparatul...am folosit folie cu aluminiu si bitum ground zero peste care am pus folie de 1.9 cm grosime cu aluminiu...a durat atat de mult pentru ca a fost mult de bibilit...la capota am pus doar folia de la ground zero...cealalta s-a terminat, dar pot sa pun si mai tarziu...stiu ca toata lumea zice dynamat dar asta am gasit asta am luat...e rezistenta la temperatura, izoleaza fonic si reduce vibratiile
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#703
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
update: am terminat cu partea din spate (am schimbat chederul de la portbagaj cu ocazia asta si am pus stopul cumparat acum ceva timp) si am dat cu tratament antirugina podeaua...plus am bagat chederele in cada si am le-am frecat 4 ore pana le-am facut boboc...maine ar trebui sa bag motorul si sa pun parbriz, luneta, geamuri etc -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#704
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
n-am facut nimic din ce mi-am propus ieri...insa am montat in partea din fata instalatia electrica, abs-ul, conductele de frana, vasul de spalat parbrizul, am vopsit tulumba si inca niste maruntisuri...ramane pe maine ceea ce trebuia sa fac azi
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#705
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
hai mai repede ca te prinde iarna
|
|
|
![]()
Post
#706
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
incet si bine = deviza chinezului batran din mine...azi am pregatit motorul...reglat distributia (mesterii nu au aliniat-o cum trebuie...adica semnul de pe fulia de la arborele cotit cu cel de la senzorul de deasupra), rezolvat problema tachetilor care tacaneau un pic, pus silicon pe langa garnitura de la baia de ulei (desi am pus-o de noua tot mai curgea cate un pic...cu ocazia asta am gasit si 2 suruburi stranse la mana)...noroc cu chychy...maine bagam motorul si vedem ce mai apucam sa facem pe la batran...am gasit si un haparat foto, asa ca facem si niste poze -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#707
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
abia azi am reusit sa bagam motorul...chychy avea dreptate in legatura cu tampoanele de urs...le-am cumparat in vara si le-am pus acum...motorul sta un pic mai jos si mai in fata...nu mai atinge esapamentul in bara directie, in spatele motorului e loc suficient pt instalatia electrica iar galeria de admisie nu mai atinge tulumba...e bine ce sa mai...dam inainte...cred ca daca m-as apuca sa caut as gasi si niste suporti oem care sa se potriveasca acum ca motorul e intr-o pozitie mai joasa si mai in fata...tema de casa
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#708
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#709
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Ce ai lipit pe capota ca insonorizant?
|
|
|
![]()
Post
#710
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
dupa 2 zile de munca am terminat de facut panoul de protectie termica din spatele motorului si am infoliat capota pe interior...nu am poze pt ca nu stiu pe unde am pus aparatul...am folosit folie cu aluminiu si bitum ground zero peste care am pus folie de 1.9 cm grosime cu aluminiu...a durat atat de mult pentru ca a fost mult de bibilit...la capota am pus doar folia de la ground zero...cealalta s-a terminat, dar pot sa pun si mai tarziu...stiu ca toata lumea zice dynamat dar asta am gasit asta am luat...e rezistenta la temperatura, izoleaza fonic si reduce vibratiile Si eu tre' sa-mi refac izolatia la capota, urmaream topicul de o vreme ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#711
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Bucatele ati facut-o
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#712
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
folie cu bitum de la ground zero si apoi am pus folie de 1.9 cm (gen burete) cu aluminiu pe deasupra...iar la imbinarile dintre bucati am pus silicon ca sa nu intre apa
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#713
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
azi am montat claxoane, nari, galerie admisie, conducte servo, mufari...am mai facut o usa...imi trebuie amortizoare de capota...chiar si dupa ce am pus tampoanele de urs tot mai atingea un pic in tulumba asa ca la sugestia lui chychy am pus pe partea stanga un tampon de e28 iar pe dreapta a ramas cel de urs...si s-a rezolvat problema pt ca motorul s-a inclinat un pic spre dreapta si nu mai atinge...tot el a tras si firele de la instalatia motor in cutia de sigurante...am gasit un meserias care sa faca traseul de evacuare pt ca trebuie modificat cate ceva dupa ce am schimbat pozitia motorului...incepe sa arate a masina...maine imi iau un cric hidraulic crocodil ca sa il am la masina si sa o ridic de acum incolo de la lonjeroane (ce bine ca nu sunt ruginite) si de la bucse punte spate
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#714
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
montat parbriz si luneta...pe fata am pus "inima" noua iar pe spate trebuie sa cumpar dar pana atunci o sa iau de la cel de piese...am terminat si cu usile...si cam atat -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#715
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
o alta mica modificare...tija de la timonerie era mai mare...s-a taiat din ea 3 cm, s-au sudat doua piulite de 10 iar intre ele am pus filet...am tija reglabila
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#716
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
o alta mica modificare...tija de la timonerie era mai mare...s-a taiat din ea 3 cm, s-au sudat doua piulite de 10 iar intre ele am pus filet...am tija reglabila ![]() din pacate sudura nu a tinut...maine facem alta si o sudeaza adevaratul meserias (nu ajutorul lui ![]() intre timp: montat radiator si furtune racire, montat restul de furtune (vacuum, benzina), aranjat instalatia electrica la motor, aerisit sistemul de franare si ambreiajul, schimbat lichidul de servo...maine trebuie sa ducem masina sa facem modificarile la esapament si unghiul de fuga...inca am probleme cu macarelele fata (cand ajung la jumatatea cursei merg foarte greu - pana in primavara doar pe partea dreapta aveam problema asta) -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#717
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
gata...am unghiul de fuga si esapamentul facute cum trebuie...am facut vreo 20 de km azi cu masina...incepe sa arate si sa se comporte ca un bmw
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#718
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
batranul a ajuns la targoviste de vineri seara...mai e de lucru la el dar pot circula legal...merge bine, sta pe curbe...consuma 10% afara cu jante de 17 si cauciucuri de 235 (o sa trec la alea de iarna, care sunt pe 15) la 90-100 la ora, fara sonda lambada...o sa fac si niste poze...mai trebuie sa montez casetofon, manere usi stanga, bandouri, ornamente de pe aripi, proiectoare si alte maruntisuri...o sa fac si poze zilele urmatoare -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#719
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
din ciclu facem pe-o parte pica pe alta...montat casetofon si boxe...curs apa pe la trapa...dat jos tapiterie de la trapa si de la stalpi...furtun infundat....schimbat furtune scurgere fata de la trapa, curatat de mizerie sina de la trapa...facem toate astea si plecam spre severin...la intrare in severin sare una bucata planetara (vina mea: nu le=am strans suficient)...azi am schimbat planetara...vedem ce mai urmeaza
ps: facem si niste poze dar dupa ce montez bandouri, ornamente, proiectoare si manere usi partea stanga -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#720
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
mai bine lucraza incet si cu cap decat sa faci aceeasi traba de 2 ori si sa te mai lase si in drum masina
eu unu astept poze ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 05:27 PM |