BMW E12 528i 1980-Model SUA |
BMW E12 528i 1980-Model SUA |
Nov 13 2011, 08:39 PM
Post
#161
|
|
Cazan owner Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP |
10x 2 autodata
-------------------- |
|
|
Nov 15 2011, 08:33 PM
Post
#162
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
Va multumesc mult.sper sa ma apuc de ea cat mai curand.Din pacate anotimpul nu prea tine cu mine
|
|
|
Nov 15 2011, 09:38 PM
Post
#163
|
|
Cazan owner Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP |
cu placere -------------------- |
|
|
Nov 28 2011, 10:44 PM
Post
#164
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
Va salut.Am schimbat garnitura de chiuloasa de pe noul motor dar am facut o boacana.Cand am dat chiuloasa jos am desfacut pinionul de pe axul cu came si am lasat lantul pe el special ca sa fiu sigur ca-l voi monta la loc pe aceeasi pozitie.problema e ca intre timp am realizat ca intinzatorul de la lant era blocat si am umblat la el ca sa-l deblochez.in timpul asta banuiesc ca in partea de jos a distributiei lantul s-a dus cu un dinte in fata sau in spate.dupa schimbarea garniturii(nestiind de decalajul de 1 dinte) am montat chiuloasa, am pornit-o si banuiesc ca pistoanele bateau in supapa.tin sa mentionez ca nu am turat motorul(mai mult de 4 secunde nu cred ca a stat pornit).am desfacut capacul de la culbutori, am remediat problema si acum pare ok.Intrebarea este: se poate sa-mi fi batut joc de supape ? Daca da care este cea mai buna metoda de a la verifica si cum imi dau seama din modul de functionare al motorului ?
Va salut.Am schimbat garnitura de chiuloasa de pe noul motor dar am facut o boacana.Cand am dat chiuloasa jos am desfacut pinionul de pe axul cu came si am lasat lantul pe el special ca sa fiu sigur ca-l voi monta la loc pe aceeasi pozitie.problema e ca intre timp am realizat ca intinzatorul de la lant era blocat si am umblat la el ca sa-l deblochez.in timpul asta banuiesc ca in partea de jos a distributiei lantul s-a dus cu un dinte in fata sau in spate.dupa schimbarea garniturii(nestiind de decalajul de 1 dinte) am montat chiuloasa, am pornit-o si banuiesc ca pistoanele bateau in supapa.tin sa mentionez ca nu am turat motorul(mai mult de 4 secunde nu cred ca a stat pornit).am desfacut capacul de la culbutori, am remediat problema si acum pare ok.Intrebarea este: se poate sa-mi fi batut joc de supape ? Daca da care este cea mai buna metoda de a la verifica si cum imi dau seama din modul de functionare al motorului ? am uitat:toate operatiile le-am facut la T0 . |
|
|
Dec 2 2011, 06:35 PM
Post
#165
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
Alta problema:nu imi circula apa prin toate furtunele(in special in cele de la instalatia de gaz) si nu baga nici caldura in masina.Am schimbat pompa de apa cu cea de pe motorul vechi, am aerisit, am verificat toate furtunele de frica sa nu fi gresit ordinea sau sa fie infundate.Nu stiu ce sa mai fac! E posibil sa nu circule apa prin chiuloasa ? HELP!
|
|
|
Dec 2 2011, 09:22 PM
Post
#166
|
|
Cazan owner Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP |
mie imi suna a termostat bulit -------------------- |
|
|
Dec 2 2011, 11:09 PM
Post
#167
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
e aerisit bine?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Dec 3 2011, 05:28 PM
Post
#168
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
mie imi suna a termostat bulit Pe motorul vechi furtunele de la instalatia de gaz+caldura din masina functionau inainte sa dea drumul termostatul.Nu prea vad cu ce ar afecta... o sa incerc si fara, sa vedem dar nu prea cred. e aerisit bine? Da.asta a fost primul lucru pe care l-am facut.Nu stiu ce sa mai fac.Imi vine sa-i dau foc. |
|
|
Dec 3 2011, 06:01 PM
Post
#169
|
|
Cazan owner Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP |
sa nu fie cumva termostatul blocat pe deschis...si mie imi functiona, am schimbat antigelul si l-a luat naiba...a trebuit sa il schimb...eu as zice sa il dai jos si sa il pui la fiert intr-o cana cu apa sa vezi daca lucreaza la 90 de grade
-------------------- |
|
|
Dec 3 2011, 06:41 PM
Post
#170
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
sa nu fie cumva termostatul blocat pe deschis...si mie imi functiona, am schimbat antigelul si l-a luat naiba...a trebuit sa il schimb...eu as zice sa il dai jos si sa il pui la fiert intr-o cana cu apa sa vezi daca lucreaza la 90 de grade Am facut asta deja.se deschide cand e la fiert.deschis nu are cum sa fie pt. ca furtunul care pleaca spre radiator in partea de jos este mereu rece(alta chestie ciudata dar am dat vina pe aer).Nu stiu ce sa mai fac.... nu are nicio logica.Ma tot gandesc la pompa de apa dar am schimbat-o ieri si nu avea pic de rugina inauntru fata de cea veche... pe langa asta ambele pompe au mers fara probleme inainte.Tot astazi am scos si un furtun de la instalatia de gaz care pleaca dintr-un T sub vasul de expanisune.In timp ce masina mergea am scos furtunul din plamanul de la instalatie si nu venea nimic pe el in schimb daca il scot din T vine toata apa fiarta pe mine.Am suflat pe el crezand ca e infundat dar nu are nicio problema si nu pot sa inteleg de ce nu baga caldura in masina.Sunt din ce in ce mai convins ca apa sta pe circuit pur si simplu dar nu inteleg cum.Astazi am suflat pe furtunul de tur de la instalatie de gaz si incepuse sa se incinga si plamanul si pt cateva secunde incepuse sa bage caldura si in masina(alt motiv care ma face sa cred ca apa nu circula pur si simplu). |
|
|
Dec 3 2011, 08:04 PM
Post
#171
|
|
Cazan owner Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP |
furtunul de jos de la radiator (adica retur radiator-motor) ar trebui sa fie tot cald atunci cand motorul functioneaza...sunt doua cazuri cand nu e cald: nu e aerisit corect sau e blocat termostatul. din cele spuse de tine nu pare a fi termostatul de aceea ar ramane in picioare varianta cu aerisire incorecta
-------------------- |
|
|
Dec 3 2011, 08:15 PM
Post
#172
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
nu stiu ce combinatie de furtune ai acolo, cu instalatie de gaz, etc. Un M30 chior se aeriseste cam greu, daramite o combinatie ca la tine.
Vezi sa nu ai vre-un furtun care sa faca un fel de U intors In curbura tine aer, apa nu circula pe acolo si uite-asa nu-ti ajunge agentul termic in calorifer. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Dec 3 2011, 08:25 PM
Post
#173
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
furtunul de jos de la radiator (adica retur radiator-motor) ar trebui sa fie tot cald atunci cand motorul functioneaza...sunt doua cazuri cand nu e cald: nu e aerisit corect sau e blocat termostatul. din cele spuse de tine nu pare a fi termostatul de aceea ar ramane in picioare varianta cu aerisire incorecta Am sa incerc maine si fara termostat.Despre aerisire incorecta nu stiu ce sa zic... eu aerisesc pe la surubelul de la carcasa termostatului.Nu prea vad unde as putea sa gresesc mai ales ca nu e prima data cand fac chestia asta. nu stiu ce combinatie de furtune ai acolo, cu instalatie de gaz, etc. Un M30 chior se aeriseste cam greu, daramite o combinatie ca la tine. Vezi sa nu ai vre-un furtun care sa faca un fel de U intors In curbura tine aer, apa nu circula pe acolo si uite-asa nu-ti ajunge agentul termic in calorifer. Am incercat si cu racirea de la gaz anulata si tot asa face.Pe langa asta masina a mers si inainte cu acelasi traseu de furtune... in aceeasi ordine.Si eu m-am gandit la asta... |
|
|
Dec 3 2011, 09:22 PM
Post
#174
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Putem sa ne vedem intr-o seara sa arunc un ochi? Din experienta mea cu M30, aerisirea pe la surubel nu merge pur si simplu, nici daca pui masina cu botul in sus, pana nu incalzesti motorul si-l turezi putin, sa ajungi la termostat deschis si curent de apa dat de pompa cat de cat puternic, sa antreneze toate bulele din instalatie Plus palpat sanatos furtunul care intra sus in radiator. Stiu, ar trebui sa fie foarte simplu, surubel deschis, turnat lichid; multe termostate au si o mica gaurica in partea superioara , ca sa ajute la aerisire, blablabla. Dar nu-i chiar asa. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Dec 3 2011, 09:58 PM
Post
#175
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Dar nu-i chiar asa. Depinde.. desi tot cred ca e o problema de aerisirea, la e12 al meu arunc apa in vas, aerisesc la surub, masez un pic furtunele, mai aerisesc, si gata. Si eu am propus sa trec pe acolo (am avut mai multe discutii pe messenger), dar am zilele incarcate cu maruntisurile familiale. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Dec 3 2011, 10:35 PM
Post
#176
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
AM REUSIT! Am scos termostatul si am pus si un furtun de la gaz un pic mai jos ca sa evid forma in U(asa cum a zis Til).Acum nu stiu care din astea 2 era problema dar promit ca incerc maine si va anunt.Va multumesc mult tuturor pt. ca m-ati ajutat(in special bart si til) si sper sa ne vedem intr-o zi in alte circumstante(mai placute bineinteles).
AM REUSIT! Am scos termostatul si am pus si un furtun de la gaz un pic mai jos ca sa evid forma in U(asa cum a zis Til).Acum nu stiu care din astea 2 era problema dar promit ca incerc maine si va anunt.Va multumesc mult tuturor pt. ca m-ati ajutat(in special bart si til) si sper sa ne vedem intr-o zi in alte circumstante(mai placute bineinteles). Am uit sa-l mentionez pe elvislorin.si asa aveam sa-ti dau un miel ).Acum cred ca iti sunt dator vandut:)). |
|
|
Dec 3 2011, 10:46 PM
Post
#177
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Am vrut sa scriu in postul anterior: daca o sa-ti mearga fara termostat, o sa fie doar noroc chior
Sau poate faptul ca ai mai umblat pe la furtune Succes maine! -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Dec 4 2011, 12:27 AM
Post
#178
|
|
Cazan owner Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP |
asteptam un feedback pe maine...bafta -------------------- |
|
|
Dec 4 2011, 09:39 PM
Post
#179
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
Am incercat azi din nou fara temrostat.Parteaa buna e ca nu mai fierbe apa dar partea nasoala e ca nu merge pistonul 2.Am incercat cu alta fisa
si cu alta bujie dar face la fel.Ori e arsa supapa de la isprava cu lantul de distributie ori sunt dereglati culbutorii(asta in cazul in care am un noroc de ala nesimtit).Maine ii reglez si va anunt. |
|
|
Dec 5 2011, 12:57 PM
Post
#180
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
... esti un mare norocos.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 02:19 PM |