IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW E12 528i 1980-Model SUA
elvislorin
post Nov 13 2011, 08:39 PM
Post #161


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



10x 2 autodata


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boghyb
post Nov 15 2011, 08:33 PM
Post #162


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 125
Joined: 7-April 09
From: Bucharest
Member No.: 2,660
Car: e12
Engine: 2.8 184CP



Va multumesc mult.sper sa ma apuc de ea cat mai curand.Din pacate anotimpul nu prea tine cu mine biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 15 2011, 09:38 PM
Post #163


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





cu placere


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boghyb
post Nov 28 2011, 10:44 PM
Post #164


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 125
Joined: 7-April 09
From: Bucharest
Member No.: 2,660
Car: e12
Engine: 2.8 184CP



Va salut.Am schimbat garnitura de chiuloasa de pe noul motor dar am facut o boacana.Cand am dat chiuloasa jos am desfacut pinionul de pe axul cu came si am lasat lantul pe el special ca sa fiu sigur ca-l voi monta la loc pe aceeasi pozitie.problema e ca intre timp am realizat ca intinzatorul de la lant era blocat si am umblat la el ca sa-l deblochez.in timpul asta banuiesc ca in partea de jos a distributiei lantul s-a dus cu un dinte in fata sau in spate.dupa schimbarea garniturii(nestiind de decalajul de 1 dinte) am montat chiuloasa, am pornit-o si banuiesc ca pistoanele bateau in supapa.tin sa mentionez ca nu am turat motorul(mai mult de 4 secunde nu cred ca a stat pornit).am desfacut capacul de la culbutori, am remediat problema si acum pare ok.Intrebarea este: se poate sa-mi fi batut joc de supape ? Daca da care este cea mai buna metoda de a la verifica si cum imi dau seama din modul de functionare al motorului ?

QUOTE (boghyb @ Nov 28 2011, 10:42 PM) *
Va salut.Am schimbat garnitura de chiuloasa de pe noul motor dar am facut o boacana.Cand am dat chiuloasa jos am desfacut pinionul de pe axul cu came si am lasat lantul pe el special ca sa fiu sigur ca-l voi monta la loc pe aceeasi pozitie.problema e ca intre timp am realizat ca intinzatorul de la lant era blocat si am umblat la el ca sa-l deblochez.in timpul asta banuiesc ca in partea de jos a distributiei lantul s-a dus cu un dinte in fata sau in spate.dupa schimbarea garniturii(nestiind de decalajul de 1 dinte) am montat chiuloasa, am pornit-o si banuiesc ca pistoanele bateau in supapa.tin sa mentionez ca nu am turat motorul(mai mult de 4 secunde nu cred ca a stat pornit).am desfacut capacul de la culbutori, am remediat problema si acum pare ok.Intrebarea este: se poate sa-mi fi batut joc de supape ? Daca da care este cea mai buna metoda de a la verifica si cum imi dau seama din modul de functionare al motorului ?

am uitat:toate operatiile le-am facut la T0 biggrin.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boghyb
post Dec 2 2011, 06:35 PM
Post #165


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 125
Joined: 7-April 09
From: Bucharest
Member No.: 2,660
Car: e12
Engine: 2.8 184CP



Alta problema:nu imi circula apa prin toate furtunele(in special in cele de la instalatia de gaz) si nu baga nici caldura in masina.Am schimbat pompa de apa cu cea de pe motorul vechi, am aerisit, am verificat toate furtunele de frica sa nu fi gresit ordinea sau sa fie infundate.Nu stiu ce sa mai fac! E posibil sa nu circule apa prin chiuloasa ? HELP!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Dec 2 2011, 09:22 PM
Post #166


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





mie imi suna a termostat bulit


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 2 2011, 11:09 PM
Post #167


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



e aerisit bine?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boghyb
post Dec 3 2011, 05:28 PM
Post #168


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 125
Joined: 7-April 09
From: Bucharest
Member No.: 2,660
Car: e12
Engine: 2.8 184CP



QUOTE (elvislorin @ Dec 2 2011, 09:22 PM) *
mie imi suna a termostat bulit

Pe motorul vechi furtunele de la instalatia de gaz+caldura din masina functionau inainte sa dea drumul termostatul.Nu prea vad cu ce ar afecta... o sa incerc si fara, sa vedem dar nu prea cred.

QUOTE (TiL @ Dec 2 2011, 11:09 PM) *
e aerisit bine?

Da.asta a fost primul lucru pe care l-am facut.Nu stiu ce sa mai fac.Imi vine sa-i dau foc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Dec 3 2011, 06:01 PM
Post #169


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



sa nu fie cumva termostatul blocat pe deschis...si mie imi functiona, am schimbat antigelul si l-a luat naiba...a trebuit sa il schimb...eu as zice sa il dai jos si sa il pui la fiert intr-o cana cu apa sa vezi daca lucreaza la 90 de grade


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boghyb
post Dec 3 2011, 06:41 PM
Post #170


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 125
Joined: 7-April 09
From: Bucharest
Member No.: 2,660
Car: e12
Engine: 2.8 184CP





QUOTE (elvislorin @ Dec 3 2011, 06:01 PM) *
sa nu fie cumva termostatul blocat pe deschis...si mie imi functiona, am schimbat antigelul si l-a luat naiba...a trebuit sa il schimb...eu as zice sa il dai jos si sa il pui la fiert intr-o cana cu apa sa vezi daca lucreaza la 90 de grade

Am facut asta deja.se deschide cand e la fiert.deschis nu are cum sa fie pt. ca furtunul care pleaca spre radiator in partea de jos este mereu rece(alta chestie ciudata dar am dat vina pe aer).Nu stiu ce sa mai fac.... nu are nicio logica.Ma tot gandesc la pompa de apa dar am schimbat-o ieri si nu avea pic de rugina inauntru fata de cea veche... pe langa asta ambele pompe au mers fara probleme inainte.Tot astazi am scos si un furtun de la instalatia de gaz care pleaca dintr-un T sub vasul de expanisune.In timp ce masina mergea am scos furtunul din plamanul de la instalatie si nu venea nimic pe el in schimb daca il scot din T vine toata apa fiarta pe mine.Am suflat pe el crezand ca e infundat dar nu are nicio problema si nu pot sa inteleg de ce nu baga caldura in masina.Sunt din ce in ce mai convins ca apa sta pe circuit pur si simplu dar nu inteleg cum.Astazi am suflat pe furtunul de tur de la instalatie de gaz si incepuse sa se incinga si plamanul si pt cateva secunde incepuse sa bage caldura si in masina(alt motiv care ma face sa cred ca apa nu circula pur si simplu).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Dec 3 2011, 08:04 PM
Post #171


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



furtunul de jos de la radiator (adica retur radiator-motor) ar trebui sa fie tot cald atunci cand motorul functioneaza...sunt doua cazuri cand nu e cald: nu e aerisit corect sau e blocat termostatul. din cele spuse de tine nu pare a fi termostatul de aceea ar ramane in picioare varianta cu aerisire incorecta


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 3 2011, 08:15 PM
Post #172


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



nu stiu ce combinatie de furtune ai acolo, cu instalatie de gaz, etc. Un M30 chior se aeriseste cam greu, daramite o combinatie ca la tine.
Vezi sa nu ai vre-un furtun care sa faca un fel de U intors wink.gif In curbura tine aer, apa nu circula pe acolo si uite-asa nu-ti ajunge agentul termic in calorifer.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boghyb
post Dec 3 2011, 08:25 PM
Post #173


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 125
Joined: 7-April 09
From: Bucharest
Member No.: 2,660
Car: e12
Engine: 2.8 184CP



QUOTE (elvislorin @ Dec 3 2011, 08:04 PM) *
furtunul de jos de la radiator (adica retur radiator-motor) ar trebui sa fie tot cald atunci cand motorul functioneaza...sunt doua cazuri cand nu e cald: nu e aerisit corect sau e blocat termostatul. din cele spuse de tine nu pare a fi termostatul de aceea ar ramane in picioare varianta cu aerisire incorecta

Am sa incerc maine si fara termostat.Despre aerisire incorecta nu stiu ce sa zic... eu aerisesc pe la surubelul de la carcasa termostatului.Nu prea vad unde as putea sa gresesc mai ales ca nu e prima data cand fac chestia asta.

QUOTE (TiL @ Dec 3 2011, 08:15 PM) *
nu stiu ce combinatie de furtune ai acolo, cu instalatie de gaz, etc. Un M30 chior se aeriseste cam greu, daramite o combinatie ca la tine.
Vezi sa nu ai vre-un furtun care sa faca un fel de U intors wink.gif In curbura tine aer, apa nu circula pe acolo si uite-asa nu-ti ajunge agentul termic in calorifer.

Am incercat si cu racirea de la gaz anulata si tot asa face.Pe langa asta masina a mers si inainte cu acelasi traseu de furtune... in aceeasi ordine.Si eu m-am gandit la asta...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 3 2011, 09:22 PM
Post #174


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Putem sa ne vedem intr-o seara sa arunc un ochi? Din experienta mea cu M30, aerisirea pe la surubel nu merge pur si simplu, nici daca pui masina cu botul in sus, pana nu incalzesti motorul si-l turezi putin, sa ajungi la termostat deschis si curent de apa dat de pompa cat de cat puternic, sa antreneze toate bulele din instalatie smile.gif Plus palpat sanatos furtunul care intra sus in radiator.

Stiu, ar trebui sa fie foarte simplu, surubel deschis, turnat lichid; multe termostate au si o mica gaurica in partea superioara , ca sa ajute la aerisire, blablabla. Dar nu-i chiar asa.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 3 2011, 09:58 PM
Post #175


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ Dec 3 2011, 09:22 PM) *
Dar nu-i chiar asa.

Depinde.. desi tot cred ca e o problema de aerisirea, la e12 al meu arunc apa in vas, aerisesc la surub, masez un pic furtunele, mai aerisesc, si gata.
Si eu am propus sa trec pe acolo (am avut mai multe discutii pe messenger), dar am zilele incarcate cu maruntisurile familiale.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boghyb
post Dec 3 2011, 10:35 PM
Post #176


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 125
Joined: 7-April 09
From: Bucharest
Member No.: 2,660
Car: e12
Engine: 2.8 184CP



AM REUSIT! Am scos termostatul si am pus si un furtun de la gaz un pic mai jos ca sa evid forma in U(asa cum a zis Til).Acum nu stiu care din astea 2 era problema dar promit ca incerc maine si va anunt.Va multumesc mult tuturor pt. ca m-ati ajutat(in special bart si til) si sper sa ne vedem intr-o zi in alte circumstante(mai placute bineinteles).

QUOTE (boghyb @ Dec 3 2011, 10:27 PM) *
AM REUSIT! Am scos termostatul si am pus si un furtun de la gaz un pic mai jos ca sa evid forma in U(asa cum a zis Til).Acum nu stiu care din astea 2 era problema dar promit ca incerc maine si va anunt.Va multumesc mult tuturor pt. ca m-ati ajutat(in special bart si til) si sper sa ne vedem intr-o zi in alte circumstante(mai placute bineinteles).

Am uit sa-l mentionez pe elvislorin.si asa aveam sa-ti dau un miel smile.gif).Acum cred ca iti sunt dator vandut:)).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 3 2011, 10:46 PM
Post #177


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am vrut sa scriu in postul anterior: daca o sa-ti mearga fara termostat, o sa fie doar noroc chior tongue.gif
Sau poate faptul ca ai mai umblat pe la furtune wink.gif

Succes maine!


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Dec 4 2011, 12:27 AM
Post #178


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





asteptam un feedback pe maine...bafta


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boghyb
post Dec 4 2011, 09:39 PM
Post #179


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 125
Joined: 7-April 09
From: Bucharest
Member No.: 2,660
Car: e12
Engine: 2.8 184CP



Am incercat azi din nou fara temrostat.Parteaa buna e ca nu mai fierbe apa dar partea nasoala e ca nu merge pistonul 2.Am incercat cu alta fisa
si cu alta bujie dar face la fel.Ori e arsa supapa de la isprava cu lantul de distributie ori sunt dereglati culbutorii(asta in cazul in care am un noroc de ala nesimtit).Maine ii reglez si va anunt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 5 2011, 12:57 PM
Post #180


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,477
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



... esti un mare norocos.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Pages V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 11:40 AM