![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
pai de ce sa nu le desfaca singur ? abia intelege ce are masina pe dedesubt. E foarte usor de zis asta. Oricum e si asta un punct de vedere, dar total neaplicabil in cazul meu. Nu am nici unde, nici scule, si pur si simplu nu stiu cum, ci doar sa imi inchipui. Oricum mi-ar placea. ![]() -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
e f usor.
stai doar la bloc ? sculele te costa 1-2 mil si-ti si raman pt o gramada de treburi. tutoriale p net garla. daca n-oi gasi iti explic eu. e f bine ca un sofer / utilizator de masina sa si vada / inteleaga ce are sub fund. altfel o sa soliciti masina dupa... |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
e f usor. stai doar la bloc ? sculele te costa 1-2 mil si-ti si raman pt o gramada de treburi. tutoriale p net garla. daca n-oi gasi iti explic eu. e f bine ca un sofer / utilizator de masina sa si vada / inteleaga ce are sub fund. altfel o sa soliciti masina dupa... oricum ar fi... trebuie sa ma bag sub masina... pana la urma asta e problema. apoi pp. ca restul vin de la sine. Mult mai ok ar fi o rampa sau chiar un elevator. Oricum... problema nu e aici, ci cum o sa le cumpar pe toate, sau mai bine zis... pe alea care trebuie. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca nu ai experienta, indemanare si sculele necesare nu prea are rost. Mai ales in perioada asta fara o locatie adecvata
![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Cineva... imi promitea la un moment dat...niste piese aproape noi. Ma incantase pretul...900 RON negociabil, mai mult sau mai putin.
Amortizoare BOGE si arcuri H&R... rulate 3000 de km. maxim. Sa zicem aproape noi sau cel putin ma asteptam sa fie intr-o stare excelenta. Si inca o chestie... el le avea de la/pentru un 535i E34, care din varii motive au fost/nu au mai fost puse. Azi am primti pozele de la respectiva persoana.Inainte de a face eu vreun comentariu, in calitate de "Dl. Nepriceputeanu", va las pe voi sa spuneti opinia. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ar trebui sa arunc un ochi la jafurile mele de pe masina, care au mai mult de 50000 km, dar nu cred ca arata in halul asta. Asteptarile tale erau corecte. Trebuia sa fie ca NOI. Au 100000 km lejer, parerea mea. Nu m-ar mira sa fie 300000. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Ar trebui sa arunc un ochi la jafurile mele de pe masina, care au mai mult de 50000 km, dar nu cred ca arata in halul asta. Asteptarile tale erau corecte. Trebuia sa fie ca NOI. Au 100000 km lejer, parerea mea. Nu m-ar mira sa fie 300000. Subscriu, am aceeasi parere. Dupa 3000 de km trebuiau fie doar putin prafuite, asta in cel mai rau caz, nicidecum ruginite. Mai degraba au 3000 km de cand a cumparat el masina. ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Arcurile intr-adevar par a fi mai noi. Dar amortizoarele arata ca cele cu care vin echipate e34-urile din fabrica.
El a zis ca suspensia era sport - 30cm lower. Oricum ar fi... amortizoarele astea nici sport nu sunt. Nu mi-a venit sa cred cand am vazut pozele. Exista si astfel de oameni. Offtopic. Pe celalalt forum... primisem o oferta la un moment dat pe care am refuzat-o bineinteles... 200 lei TOATE piesele. Macar la asta am ras. O sa ii raspund totusi civilizat la email-ul primit. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
L.E. - 3cm lower
-------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sunt f vechi. Chiar si arcurile. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Asa e TiL. Ale mele arata chiar mai bine
![]() -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
M-am uitat la ale mele, vechi de vreo 3 ani, ~50000 km. Cred ca daca le dau cu o carpa uda arata ca si noi.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu n-aş cumpăra piese de articulaţie, suspensie sau frānare la māna a doua. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu m-am fript cu piese noi, de provenienta dubioasa. Alea sunt pe ultimul loc, SH mai merg ca nu dai multi bani.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Normal că nu merită nici piesele noi de proastă calitate.
Decāt să iei ceva prost sau deja uzat, mai bine nu mai iei şi amāni pānă ai bani de ceva bun. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Normal că nu merită nici piesele noi de proastă calitate. Decāt să iei ceva prost sau deja uzat, mai bine nu mai iei şi amāni pānă ai bani de ceva bun. Bineinteles ca prima optiune ramane o piesa noua. Mai ales la directie si suspensie. Totusi am crezut ca un set de amortizoare OEM si arcuri H&R pe ambele punti, cu un rulaj de 4000 de km, nu se vor compara niciodata cu orice alt tip de amortizor nou pe care l-as fi putut lua in 900 de ron (la set ma refer) din toate punctele de vedere: calitate si pret. Daca ar fi fost adevarat (sa aiba 4000 de km rulati) si sa garanteze in continuare pentru calitatea lor, macar cu cuvantul lui, as fi optat pentru aceasta suspensie SH, in detrimentul unor amortizoare noi chiar si de la BILLSTEIN. Din cate stiu eu amortizoarele OEM... sunt de fapt BOGE-SACHS. Daca ma insel atunci mea culpa. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Din cate stiu eu amortizoarele OEM... sunt de fapt BOGE-SACHS. Daca ma insel atunci mea culpa. Amortizoarele spate sigur sunt cele cu care a iesit din fabrica. Sunt identice cu ale mele (BOGE), si pe ale mele am gasit data fabricatiei, deci sunt sigur ca sunt in fabrica. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Deci a mancat doua zerouri: 300000 km
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
De ce oare ar vinde cineva nişte amortizoare după doar 4000 km? E o cardeală ieftină oricum o dai.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 05:39 AM |