Accidente |
Accidente |
Aug 20 2010, 10:34 AM
Post
#261
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Groaznic R.I.P. Trebuie avut mare grija mai nou. Tot mai multi o sfarsesc in accidente rutiere. Daca s-a dat peste cap in aer Ligheanul avea viteza mult prea mare. Masina plina, sofer iresponsabil, a si platit cu viata. Si asa, vatamarea corporala s-a transformat in omor din culpa...
|
|
|
Aug 20 2010, 11:44 AM
Post
#262
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Culmea este că eu mai stau cu prietena pe băncile alea, cred că am stat de cel puţin 15-20 de ori acolo, chiar după-amiază, adică atunci cānd s-a īntāmplat accidentul.
Ieri chiar am trecut pe acolo pe jos cu vreo 40 de minute īnainte. După părerea mea, şoferul Loganului era un cretin. A venit tare pe banda I, era cu femeile īn maşină si probabil vroia să le arate ce şofer este, iar cānd a văzut că Citroen-ul a intrat pe banda lui, s-a speriat şi a tras de volan. E cea mai mare prostie să faci asta. Cānd accidentul este iminent, cel mai bine este să frānezi şi să ţii masina dreaptă astfel īncāt viteza de impact să fie cāt mai mică. Trăgānd de volan ca un bou ies astfel de tragedii. Dacă ar fi intrat īn Citroen, poate n-ar fi murit nimeni. |
|
|
Aug 20 2010, 11:54 AM
Post
#263
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Sofer nu cred ca avea centura pusa, ca multi soferi adevarati. Deci la varianta de intrat in citroen, tot ar fi fost grav ranit, cel putin. Daca nu a fost atins citroen, poate scape de culpa. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Aug 20 2010, 11:56 AM
Post
#264
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
A fost atins şi Citroen-ul, cel puţin aşa au spus la tv.
|
|
|
Aug 20 2010, 12:04 PM
Post
#265
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Soferul nu avea centura.
Eu nu cred ca a fost impact intre cele doua masini. Nu am dat mare atentie la Citroen ca nu am stiut ca este implicat (ulterior de la stiri am aflat), dar nu parea avariat. Cred ca s-a speriat soferul Loganului si a tras brusc dreapta. LE: la tv au spus ca soferul a murit in urma impactului, ei bine n-a fost asa. Au mai spus ca in masina a fost si un baiat de 16 ani.. nu a fost niciun baiat, doar soferul si 3 fete. Au spus ca au fost 5 grav raniti si un mort, dar au fost 2 morti, un grav ranit si 3 (fetele) care nu aveau mai nimic. Una avea sange pe mana , celelalte nu aveau nimic. |
|
|
Aug 20 2010, 12:07 PM
Post
#266
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Ce aiurea... Mori nevinovat mergānd pe trotuar. |
|
|
Aug 20 2010, 12:53 PM
Post
#267
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Nu e nici primul nici ultimul caz. Daca nu era Citroenul atins, nu ar fi trebuit sa-l inculpe pe sofer cu nimic. E adevarat ca multi gasesc centurile in plus. Asta e. Un cretin mai putin. Mare pacat de pietoni... Ei chiar au fost la locul nepotrivit, la timpul nepotrivit...
|
|
|
Aug 20 2010, 01:07 PM
Post
#268
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Daca nu era Citroenul atins, nu ar fi trebuit sa-l inculpe pe sofer cu nimic. Nu sunt de acord cu asta. Este o discutie care apara frekvent la motociclisti, unde astfel de accidente sa produc des: o masina le taie calea, motociclistul incearca o evitare, sau culca motocicleta, ca in mod normal e mai bine sa te feresti de impact frontal daca esti pe 2 roti. Apoi apari daune la mobra si eventual leziuni la pilot, si des politia pune vina pe cel cu motocicleta, pentru ca nu a fost contact. Motociclistul apoi sa alege cu un dosar penal pentru autovatamare si fara despagubire din partea soferul de masina, care totusi evident este cel vinovat. Am mai auzit mai rar ca in cazuri de gen sa aplica 'vinovat moral'. Legal exista, dar multe politisti se pare ca stiu sau nu vor. Uite un exemplu, cu masini: http://www.ziaruldeiasi.ro/local/caz-rar-d...accident~ni6eil -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Aug 20 2010, 02:32 PM
Post
#269
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Eu ma refeream strict la cazul acesta. Nici mie nu mi se pare normal sa intre cineva brusc in fata ta sau sa franeze violent fara motiv si sa devii vinovat in caz de accident.
Dar in acest caz, daca Loganul venea cu o viteza foarte mare, asta a cauzat tragedia. Diferenta dintre o accidentare usoara si accident grav cu mai multe victime e imensa. Asadar, de ce sa fie inculpat soferul Citroenului pentru omor din culpa? In opinia mea, vinovat pentru moartea pietonilor e doar soferul Loganului, iar daca purta centura poate scapa si el. |
|
|
Aug 20 2010, 03:34 PM
Post
#270
|
|
100% BMW corupt Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
-------------------- 2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP) |
|
|
Aug 20 2010, 03:44 PM
Post
#271
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
mda Citroenul de vina ,ma rog e discutabil deoarece acolo din ce tin minte de pe 3 benzi se trece pe 4 parca,oricum soferul Loganului nu avea experienta manevra de evitare a facut-o prea violent,de aia iubesc cateodata directia "grea"a BMW-ului
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Aug 20 2010, 04:18 PM
Post
#272
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Multi imi spun ca-i stricat servo la E46-le meu
Oricum, viteza pare intr'adevar mare. Nu stiu cum e in realitate, dar banui ca in final de asta se cheama accident. Mai multi factori care au dus la o tragedie. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Aug 20 2010, 04:23 PM
Post
#273
|
|
100% BMW corupt Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
mda Citroenul de vina ,ma rog e discutabil Se vede chiar la inceputul filmului ca amandoi schimba banda cam in acelasi timp sa-l depaseasca pe cel din fata prin dreapta (citroenul pe clio alb, loganul pe citroen). Daca soferul citroenului s-a asigurat inainte sa schimbe banda ca nu e nimeni in dreapta lui chiar nu avea cum sa-l vada pe cel cu loganul, pentru ca in momentul respectiv loganul era in spatele lui. Ca sa-l vada ar fi trebuit sa se uite in oglinda pe tot timpul manevrei de schimbare a benzii. Si evident loganul avea viteza mai mare decat cea legala, asa ca vina mai mare consider ca are cel cu loganul (desi ambii au gresit ca au vrut sa depaseasca prin dreapta). Si se vede si lipsa de experienta din cum a pierdut controlul masinii. Si dupa cum remarca un coleg de birou, nu a incercat sa franeze nici un moment. -------------------- 2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP) |
|
|
Aug 20 2010, 04:44 PM
Post
#274
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Cred ca ambele soferi erau 'talentati'. Sigur ca cel cu citroen nu s-a asigurat 100% bine. Nimeni nu face in oras, unde nu te astepti sa fie autovehicule cu viteza mult mare mare. Si in caz asta, s-a produs un accident. Parca cel cu logan s-a dat seamna si tarziu ca citroen isi schimba banda de mers, ca prea s-a dus spre el inainte de impact. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Aug 20 2010, 05:18 PM
Post
#275
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
cred ca are dreptate bart.....
soferul cu citroenul cu manevra aia iar loganul mergea mult prea tare....pana sa se rastoarne a facut vreo 4-5 teste de elan.....cam aiurea |
|
|
Aug 20 2010, 05:38 PM
Post
#276
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
Nu pot sa inteleg de ce n-a franat cand a fost acrosat. Loganul nu cred ca are probleme cu pedala de acceleratie... Decizie fatala. Cel cu citroenul avea permis de 6 luni, nu avea mare experienta. Se intampla de multe ori ca o masina aflata in dreapta-spate sa nu fie observata. Plus ca a aparut brusc...
|
|
|
Aug 20 2010, 06:40 PM
Post
#277
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp |
M-am uitat de cateva ori la filmulet, iar ceea ce am vazut eu a fost ca soferul loganului venea tare dinspre banda 2 ( nu alta banda ), iar soferul citroenului ( a vrut sa treaca de pe banda 3 pe banda 2 ) cand ia taiat calea, soferul loganului din instinct a tras dreapta de volan, incercand sa evite accidentul ( daca era ca soferul loganului sa-si fi pastrat banda, fara nici un dubiu, loganul se oprea in fundul citroenului ), citroenul s-a dus mai in dreapta decat a anticipat soferul loganului ( calcand un pic si pe banda 1 citroenul ) , loganul a acrosat citroenul, a facut sa piarda controlul masini ...
Am patit si eu mai demult o faza asemanatoare, n-am atins frana, am reactionat la fel ca soferul loganului, doar ca am avut suficient timp sa ma uit sa vad daca vine cineva pe banda alaturata iar pe langa asta, daca am vazut ca cel care mi-a facut faza asta e dobitoc, m-am dus mult mai in dreapta decat era normal, ca sa nu-mi faca o faza ca ceea ce mai sus ... This post has been edited by 05aBi: Aug 20 2010, 06:41 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
Aug 20 2010, 10:01 PM
Post
#278
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Nu sunt de acord cu asta. Este o discutie care apara frekvent la motociclisti, unde astfel de accidente sa produc des: o masina le taie calea, motociclistul incearca o evitare, sau culca motocicleta, ca in mod normal e mai bine sa te feresti de impact frontal daca esti pe 2 roti. Apoi apari daune la mobra si eventual leziuni la pilot, si des politia pune vina pe cel cu motocicleta, pentru ca nu a fost contact. Motociclistul apoi sa alege cu un dosar penal pentru autovatamare si fara despagubire din partea soferul de masina, care totusi evident este cel vinovat. De cele mai multe ori, fazele astea se īntāmplă la viteze mult mai mari de 60 km/h. Dacă nu respecţi viteza legală, asta-i viaţa, mergi pe răspunderea ta. Cānd maşina īţi taie calea, iar tu 150 km/h īn oras, inconştienţa motociclistului e factorul principal care duce la accident. Se vede chiar la inceputul filmului ca amandoi schimba banda cam in acelasi timp sa-l depaseasca pe cel din fata prin dreapta (citroenul pe clio alb, loganul pe citroen). Daca soferul citroenului s-a asigurat inainte sa schimbe banda ca nu e nimeni in dreapta lui chiar nu avea cum sa-l vada pe cel cu loganul, pentru ca in momentul respectiv loganul era in spatele lui. Ca sa-l vada ar fi trebuit sa se uite in oglinda pe tot timpul manevrei de schimbare a benzii. Si evident loganul avea viteza mai mare decat cea legala, asa ca vina mai mare consider ca are cel cu loganul (desi ambii au gresit ca au vrut sa depaseasca prin dreapta). Si se vede si lipsa de experienta din cum a pierdut controlul masinii. Si dupa cum remarca un coleg de birou, nu a incercat sa franeze nici un moment. +1 Exact aşa cred şi eu. Loganul venea foarte tare şi se vede clar că nu mergea fix īn spatele Citroenului cānd amāndoi au schimbat banda, Loganul era un pic īn dreapta, aşa că probabil că cel cu Citroen s-a uitat īn oglinzi, īnsă Logan-ul era īn unghi mort. După părerea mea, fiecare păţim chestii de genul acesta măcar o dată pe zi, adică cel puţin o dată te trezeşti cu unul care nu te-a văzut şi schimbă banda sau īncearcă să schimbe banda pānă cānd īl claxonezi şi astfel īşi dă seama că eşti acolo. Dacă Logan-ul ar fi avut o viteză cāt de cāt decentă sau măcar mai multă prezenţă de spirit, probabil că ar fi reuşit să evite accidentul. Īn loc să frāneze şi să ţină maşina dreaptă, a bruscat volanul şi a pierdut controlul, adică a facut exact pe dos. |
|
|
Aug 20 2010, 10:27 PM
Post
#279
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Cānd maşina īţi taie calea, iar tu 150 km/h īn oras, inconştienţa motociclistului e factorul principal care duce la accident. Se intample si la viteze mici, in caz de motociclete. Si 150.ora cu mobra prin oras u e chiar asa usor de facut. QUOTE Logan-ul era īn unghi mort. In alte locuri pe planeta asta, daca tu nu vezi ce e in ungiu mort, esti considerat vinovat de accident. Ai obligatie sa te asiguri bine. Daca nu vezi, nu te bagi. Ma rog, dau seamna ca ajung iar la niste lucruri teoretice. Practica e ca ala cu Logon i-a mancat undeva sa merge tare cu 1.5dci, si a dat de alt inspirat in Citroen asta. Daca plecasera 1 minut mai tarziu de unde venea, inca sa dadea cu 100km/ora prin oras. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Aug 20 2010, 10:36 PM
Post
#280
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
E uşor, īnsă asta nu īnseamnă că e normal.
Dacă ai chef să mergi atāt de tare, mergi pe un circuit, eu aşa văd treaba. Sau măcar mergi pe autostradă, nu-i da 150 km/h sau mai mult prin oraş, iar apoi te plāngi că şoferii nu te-au văzut. Păi cred şi eu că nu te-au văzut. E normal să fii vinovat, īnsă aici e şi altă treabă. Dacă tu vrei să trăieşti, te uiţi şi tu mai bine cānd eşti īn unghiul mort al unei alte maşini, nu-ţi laşi viaţa īn māinile altcuiva. Doar poţi ajunge ca aici, mort şi cu culpă comună. Cam nasol aşa... Nu contest că şi şoferul Citroen-ului a avut vina lui, īnsă asta nu īnseamnă că Logan-ul nu are vina cea mai mare. Dacă viteza ar fi fost mult mai mică, accidentul poate că ar fi avut loc, īnsă nu ar fi murit nimeni măcar. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 01:04 PM |