IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages V  « < 13 14 15 16 17 >  
Reply to this topicStart new topic
> Taxa de lux, ce ne mai asteapta?
Sportivu
post Aug 4 2010, 07:04 PM
Post #281


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



QUOTE (io's® @ Aug 4 2010, 07:44 PM) *
aaa.. sa nu uitati in 2014 sa votati tot portocaliu insa in prealabil sa va cumparati masini cu motoare de 650cmc... pacat ca alea n-o sa fie BMW laugh.gif



nea Io`s, nu te lua de masini cu capacitate mica:lol: ca iti zic asa: cine nu pretuieste o masina mica, nu merita una mare ( asta ca fost posesor de 0.8 L, fiat 600 D, Trabi, fiat 850, etc) laugh.gif laugh.gif

cat despre vot ma abtin. traim al naibii de bine.

@all, nu credeti ca facem cam mult off-topic in vanzarea omului?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Aug 4 2010, 07:05 PM
Post #282


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



ba da, dar robert nu cred ca se supara. in + ii tinem si topicul sus biggrin.gif



CITAT(Sportivu @ Aug 4 2010, 08:04 PM) *
cat despre vot ma abtin. traim al naibii de bine.

laugh.gif acum vreo 8 luni parca nu spuneai asa... huh.gif sau vrei sa pun niste linkuri sa-ti aduci aminte? dry.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Aug 4 2010, 07:25 PM
Post #283


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





si tomado zicea ca traim perfect
acuma.nu mai e la fel
robert nu se supara pe noi.nu e genul nu are firea.......si sigur masina o sa se vanda
din pacate eu nu mai imi permit inc auna.ca as fi luat o imediat


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Aug 5 2010, 10:08 PM
Post #284


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Masinile inmatriculate pe orice institutie publica sau ONG/Fundatie, sunt scutite de impozit! Solutii sunt.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Aug 5 2010, 10:34 PM
Post #285


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



interesant. sursa e sigura? poti pune un link ceva?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Aug 5 2010, 10:50 PM
Post #286


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP





Legea 571/2003 , Codul Fiscal legat de instit publice, iar de fundatii si ONG-uri, sursa sigura din ANAF
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FiveThreeFive
post Aug 6 2010, 09:15 AM
Post #287


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 76
Joined: 4-December 06
Member No.: 485
Car: ex- E28
Engine: M30 3.5



Parerea mea personala este ca trebuie analizat cu mare atentie raportul avantaje / dezavantaje, atunci cand pentru inmatricularea unei masini se opteaza pentru o solutie "alternativa".

Toate solutiile alternative au cateva neajunsuri majore:
1. Desi este masina ta, achizitionata si intretinuta de tine, din punct de vedere legal proprietarul este o alta entitate. Ca urmare, in anumite situatii (cum ar fi revizii tehnice periodice, asigurari, controale la frontiera, vanzare) ai nevoie de procuri, autorizatii, sau chiar trebuie sa apelezi la proprietar. Este o limitare majora asupra dreptului de proprietate si mai mult, depinzi de toanele sau problemele personale ale proprietarului in fapt. In plus, toate aceste apelari la proprietar ascund niste costuri pe care initial nu le iei in considerare.
2. Intr-o anumita masura, induci dificultati suplimentare pentru ceilalti participanti la trafic. Daca creezi anumite probleme in trafic, identificarea ta devine dificila spre imposibila. Deci, poate fara sa vrei, iti asociezi o anumita doza de lipsa de respect si de fentare a responsabilitatii, fata de ceilalti. Cumva, te raliezi (posibil fara o intentie expresa) la un grup cvasi-infractional. Iar ceilalti participanti te stigmatizeaza si te trateaza "la grup" cu ceilalti in situatia ta, chiar daca tu poate esti corect si bine intentionat.
3. Devii o posibila tinta a sicanarilor autoritatilor, care stiu foarte bine de ce ai inmatriculat masina astfel. Deci vei fi oprit mai des in trafic, controlat si amendat cu exces de zel, etc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Aug 6 2010, 09:36 AM
Post #288


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (manole74 @ Aug 5 2010, 10:08 PM) *
Masinile inmatriculate pe orice institutie publica sau ONG/Fundatie, sunt scutite de impozit! Solutii sunt.....


ART. 262

Scutiri

Taxa asupra mijloacelor de transport nu se aplică pentru:

a) autoturismele, motocicletele cu ataş şi mototriciclurile care aparţin persoanelor cu handicap locomotor şi care sunt adaptate handicapului acestora;

b ) navele fluviale de pasageri, bărcile şi luntrele folosite pentru transportul persoanelor fizice cu domiciliul īn Delta Dunării, Insula Mare a Brăilei şi Insula Balta Ialomiţei;

c) mijloacele de transport ale instituţiilor publice;

d) mijloacele de transport ale persoanelor juridice, care sunt utilizate pentru servicii de transport public de pasageri īn regim urban sau suburban, inclusiv transportul de pasageri īn afara unei localităţi, dacă tariful de transport este stabilit īn condiţii de transport public;

e) vehiculele istorice definite conform prevederilor legale īn vigoare

daca ar fi asa cum zici tu cataline, atunci d c trb sa patesti impozitul la zi pt masinile care se scot de pe fundatie si se trec pe persoana fizica ?
daca ar fi ok trb cu ONG cred ca daca ne-am pune la masa si la o discutie serioasa, noi astia ticniti de BMW-uri vechi (stii ca santem destui) ne facem o fundatie (bmw classic club ro) si facem pipi p ei cu delicatete dar si cu bolta...ca avem cu ce...masinile ar ramane oricum ale proprietarilor, se poate face un agreement in statut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Aug 6 2010, 09:52 AM
Post #289


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Da, ONG "Masina de lux" tongue.gif Si le trecem toti acolo smile.gif Interceptor isi poate face doar pentru el laugh.gif
Stigmatizat sau nu, e pacat sa fie astfel de masini scoase fortat din circulatie. Bafta la vanzare!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 6 2010, 12:33 PM
Post #290


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





QUOTE (FiveThreeFive @ Aug 6 2010, 10:15 AM) *
Parerea mea personala este ca trebuie analizat cu mare atentie raportul avantaje / dezavantaje, atunci cand pentru inmatricularea unei masini se opteaza pentru o solutie "alternativa".

Toate solutiile alternative au cateva neajunsuri majore:
1. Desi este masina ta, achizitionata si intretinuta de tine, din punct de vedere legal proprietarul este o alta entitate. Ca urmare, in anumite situatii (cum ar fi revizii tehnice periodice, asigurari, controale la frontiera, vanzare) ai nevoie de procuri, autorizatii, sau chiar trebuie sa apelezi la proprietar. Este o limitare majora asupra dreptului de proprietate si mai mult, depinzi de toanele sau problemele personale ale proprietarului in fapt. In plus, toate aceste apelari la proprietar ascund niste costuri pe care initial nu le iei in considerare.
2. Intr-o anumita masura, induci dificultati suplimentare pentru ceilalti participanti la trafic. Daca creezi anumite probleme in trafic, identificarea ta devine dificila spre imposibila. Deci, poate fara sa vrei, iti asociezi o anumita doza de lipsa de respect si de fentare a responsabilitatii, fata de ceilalti. Cumva, te raliezi (posibil fara o intentie expresa) la un grup cvasi-infractional. Iar ceilalti participanti te stigmatizeaza si te trateaza "la grup" cu ceilalti in situatia ta, chiar daca tu poate esti corect si bine intentionat.
3. Devii o posibila tinta a sicanarilor autoritatilor, care stiu foarte bine de ce ai inmatriculat masina astfel. Deci vei fi oprit mai des in trafic, controlat si amendat cu exces de zel, etc.


Total de acord.

Adaug şi eu un punct.
Dacă faci īnţelegerea cu cineva care conduce o fundaţie, iar acea persoană este īnlocuită la un moment dat, există mari şanse să rămāi fără maşină dacă nu te vei putea īnţelege cu noul director.
Orice soluţie care presupune pierderea titlului de propietate nu este o idee bună.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Aug 6 2010, 01:24 PM
Post #291


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



facem un ong si toti suntem directori??who cares..


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 6 2010, 01:26 PM
Post #292


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Ciupanezu @ Aug 6 2010, 01:33 PM) *
Total de acord.

Cam asa e. Dar cumva ne simtim furat pe fata de catre guvernul, si brusc devin interesante toate scheme de ocolire obligatie de plata: fundatie, bulgaria, veterani, motor mic, inscris ca vehicul de epoca. Chiar, am sa sun la retromobil.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Aug 6 2010, 01:30 PM
Post #293


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



suna suna.poate mai e ceva corect in romania


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Aug 6 2010, 06:41 PM
Post #294


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP





CITAT(brown.shark @ Aug 6 2010, 10:36 AM) *
ART. 262

Scutiri

Taxa asupra mijloacelor de transport nu se aplică pentru:

a) autoturismele, motocicletele cu ataş şi mototriciclurile care aparţin persoanelor cu handicap locomotor şi care sunt adaptate handicapului acestora;

b ) navele fluviale de pasageri, bărcile şi luntrele folosite pentru transportul persoanelor fizice cu domiciliul īn Delta Dunării, Insula Mare a Brăilei şi Insula Balta Ialomiţei;

c) mijloacele de transport ale instituţiilor publice;

d) mijloacele de transport ale persoanelor juridice, care sunt utilizate pentru servicii de transport public de pasageri īn regim urban sau suburban, inclusiv transportul de pasageri īn afara unei localităţi, dacă tariful de transport este stabilit īn condiţii de transport public;

e) vehiculele istorice definite conform prevederilor legale īn vigoare

daca ar fi asa cum zici tu cataline, atunci d c trb sa patesti impozitul la zi pt masinile care se scot de pe fundatie si se trec pe persoana fizica ?
daca ar fi ok trb cu ONG cred ca daca ne-am pune la masa si la o discutie serioasa, noi astia ticniti de BMW-uri vechi (stii ca santem destui) ne facem o fundatie (bmw classic club ro) si facem pipi p ei cu delicatete dar si cu bolta...ca avem cu ce...masinile ar ramane oricum ale proprietarilor, se poate face un agreement in statut.


Nu stiu exact de ce te pun astia sa dai impozit cand treci masina de pe o fundatie sau ONG , la PF.....poate una din conditii fiind aceea ca masina nu poate fi vanduta/instrainata decat in anumite conditii! Eu ma refer strict la 2 variante,pe care le voi expune pe larg, ca sa nu mai existe amibiguitate din partea mea, sau sa credeti ca am vreun interes ascuns:
1. Parohiile de pe intinsul Romaniei sunt asimilate instiitutiilor private de utilitate publica(cf Legii Cultelor),ca atare ...scutit de ORICE IMPOZIT,inclusiv impozitul auto! De unde stiu? E simplu.......am avut la parohie un autoturism Dacia 1310, 1999....pe care am dorit sa-l radiez ! Surpriza a costat ca la eliberarea fiscalului sa mi se ceara pe ultimii 2 ani imp+penalitati de 276 lei! Cum stiam sigur ca nu se percep imp auto.....dar nu cunoasteam amanunte, am platit si am forat net, alertat cunostinte, consultat avocati, juristi, anagajati fisc, ANAF si am gasit raspunsu lpe care daca e cineva interesat, il pot face public. Drept pentru care am inaintat un memoriu documentat si argumentat, iar Primaria azi mi-a virat banii in cont!
2. Fundatii/ONG La fel....in cunostinta de cauza , pentru ca ma aflu in plina activitate de constituire a unei fundatii, am aflat ....nu la Radio Erevan, ca fundatiile sunt scutite de plata impozitelor, atata vreme cat nu au in subsidiar activitati comerciale, sau au infiintat diverse alte forme de sociere care genereaza profit! Sursa.....ANAF! Va stau la dispozitie pe privat cu mai multe amanunte.......

aaa.....in ambele cazuri, procura notariala este cea care reglementeza dreptul de utilizare al auto...turismelor/vehiculelor!

This post has been edited by manole74: Aug 6 2010, 06:43 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Aug 6 2010, 06:49 PM
Post #295


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Cu alte cuvinte intelegem ca nu platesti impozit la 3.5. biggrin.gif


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dani88br
post Aug 6 2010, 07:55 PM
Post #296


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 522
Joined: 6-October 07
From: Braila
Member No.: 1,196
Car: e36
Engine: M41 1.7TDS 90CP



nici sa nu platesti la nenorocitii astia


--------------------


Uploaded with ImageShack.us

www.bmwinfo.com
www.autodata.ltd.uk
www.e34.de
www.e36.de
www.e30.de
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Aug 6 2010, 08:02 PM
Post #297


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (INTERCEPTOR @ Aug 6 2010, 02:24 PM) *
facem un ong si toti suntem directori??who cares..


ti-am ai zis, demult, cand tot te comandau aia d la retromobil sa faci una alta la masinile tale , p banii tai dar dupa cheful lor ca un ONG pe masini d epoca le-ar da peste bot la greu. nu e vreo lege sa nu se poata face mai multe ONG p tema asta, acu' fiind noi in UE, deabia astept sa zica vreun tribunal sau alta autoritate ca nu s poate face, sa vezi c mandrete d proces la nivel EU iese... santem membrii, colegi d ticneala, tot aia e
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 9 2010, 10:04 AM
Post #298


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





QUOTE (brown.shark @ Aug 6 2010, 10:36 AM) *
daca ar fi asa cum zici tu cataline, atunci d c trb sa patesti impozitul la zi pt masinile care se scot de pe fundatie si se trec pe persoana fizica ?


Din cate stiu se cere ca fundatia sa nu aiba datorii la fisc si atat. Nu se cere ca impozitul masinii sa fie platit. Dar atat timp cat are datorii la fisc, fiscul nu o lasa sa instraineze nici un bun, pentru ca in caz de neplata, la un moment dat o sa o execute silit pe bunurile pe care le are. Ori, daca le vinde, statul nu mai are ce sa-i ia wink.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 20 2010, 05:43 PM
Post #299


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Mi se taie si caldura vad:

http://www.gandul.info/news/persoanele-cu-...calzire-7326796

QUOTE (bartro @ Sep 20 2010, 05:38 PM) *

mai e si:

http://www.gandul.info/news/din-2011-poses...ai-mari-7313594

5 minute presa romaneasca dupa o saptamana de Franta, si mi s-a facut rau.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Sep 20 2010, 06:44 PM
Post #300


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



Niste nesimtiti care vor sa ne lase in pielea goala.

Am ajuns mai rau pe timpul lui Ceausescu.

Cum vine asta, nu mai dau ajutor unei famili care are o masina cu cilindrea mai mare de 1600 cmc ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Pages V  « < 13 14 15 16 17 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th July 2025 - 02:08 AM