![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
aaa.. sa nu uitati in 2014 sa votati tot portocaliu insa in prealabil sa va cumparati masini cu motoare de 650cmc... pacat ca alea n-o sa fie BMW ![]() nea Io`s, nu te lua de masini cu capacitate mica:lol: ca iti zic asa: cine nu pretuieste o masina mica, nu merita una mare ( asta ca fost posesor de 0.8 L, fiat 600 D, Trabi, fiat 850, etc) ![]() ![]() cat despre vot ma abtin. traim al naibii de bine. @all, nu credeti ca facem cam mult off-topic in vanzarea omului? |
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ba da, dar robert nu cred ca se supara. in + ii tinem si topicul sus
![]() cat despre vot ma abtin. traim al naibii de bine. ![]() ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
si tomado zicea ca traim perfect acuma.nu mai e la fel robert nu se supara pe noi.nu e genul nu are firea.......si sigur masina o sa se vanda din pacate eu nu mai imi permit inc auna.ca as fi luat o imediat -------------------- |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Masinile inmatriculate pe orice institutie publica sau ONG/Fundatie, sunt scutite de impozit! Solutii sunt.....
|
|
|
![]()
Post
#285
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
interesant. sursa e sigura? poti pune un link ceva?
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Legea 571/2003 , Codul Fiscal legat de instit publice, iar de fundatii si ONG-uri, sursa sigura din ANAF |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
Parerea mea personala este ca trebuie analizat cu mare atentie raportul avantaje / dezavantaje, atunci cand pentru inmatricularea unei masini se opteaza pentru o solutie "alternativa".
Toate solutiile alternative au cateva neajunsuri majore: 1. Desi este masina ta, achizitionata si intretinuta de tine, din punct de vedere legal proprietarul este o alta entitate. Ca urmare, in anumite situatii (cum ar fi revizii tehnice periodice, asigurari, controale la frontiera, vanzare) ai nevoie de procuri, autorizatii, sau chiar trebuie sa apelezi la proprietar. Este o limitare majora asupra dreptului de proprietate si mai mult, depinzi de toanele sau problemele personale ale proprietarului in fapt. In plus, toate aceste apelari la proprietar ascund niste costuri pe care initial nu le iei in considerare. 2. Intr-o anumita masura, induci dificultati suplimentare pentru ceilalti participanti la trafic. Daca creezi anumite probleme in trafic, identificarea ta devine dificila spre imposibila. Deci, poate fara sa vrei, iti asociezi o anumita doza de lipsa de respect si de fentare a responsabilitatii, fata de ceilalti. Cumva, te raliezi (posibil fara o intentie expresa) la un grup cvasi-infractional. Iar ceilalti participanti te stigmatizeaza si te trateaza "la grup" cu ceilalti in situatia ta, chiar daca tu poate esti corect si bine intentionat. 3. Devii o posibila tinta a sicanarilor autoritatilor, care stiu foarte bine de ce ai inmatriculat masina astfel. Deci vei fi oprit mai des in trafic, controlat si amendat cu exces de zel, etc. |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Masinile inmatriculate pe orice institutie publica sau ONG/Fundatie, sunt scutite de impozit! Solutii sunt..... ART. 262 Scutiri Taxa asupra mijloacelor de transport nu se aplică pentru: a) autoturismele, motocicletele cu ataş şi mototriciclurile care aparţin persoanelor cu handicap locomotor şi care sunt adaptate handicapului acestora; b ) navele fluviale de pasageri, bărcile şi luntrele folosite pentru transportul persoanelor fizice cu domiciliul īn Delta Dunării, Insula Mare a Brăilei şi Insula Balta Ialomiţei; c) mijloacele de transport ale instituţiilor publice; d) mijloacele de transport ale persoanelor juridice, care sunt utilizate pentru servicii de transport public de pasageri īn regim urban sau suburban, inclusiv transportul de pasageri īn afara unei localităţi, dacă tariful de transport este stabilit īn condiţii de transport public; e) vehiculele istorice definite conform prevederilor legale īn vigoare daca ar fi asa cum zici tu cataline, atunci d c trb sa patesti impozitul la zi pt masinile care se scot de pe fundatie si se trec pe persoana fizica ? daca ar fi ok trb cu ONG cred ca daca ne-am pune la masa si la o discutie serioasa, noi astia ticniti de BMW-uri vechi (stii ca santem destui) ne facem o fundatie (bmw classic club ro) si facem pipi p ei cu delicatete dar si cu bolta...ca avem cu ce...masinile ar ramane oricum ale proprietarilor, se poate face un agreement in statut. |
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Da, ONG "Masina de lux"
![]() ![]() ![]() Stigmatizat sau nu, e pacat sa fie astfel de masini scoase fortat din circulatie. Bafta la vanzare! |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Parerea mea personala este ca trebuie analizat cu mare atentie raportul avantaje / dezavantaje, atunci cand pentru inmatricularea unei masini se opteaza pentru o solutie "alternativa". Toate solutiile alternative au cateva neajunsuri majore: 1. Desi este masina ta, achizitionata si intretinuta de tine, din punct de vedere legal proprietarul este o alta entitate. Ca urmare, in anumite situatii (cum ar fi revizii tehnice periodice, asigurari, controale la frontiera, vanzare) ai nevoie de procuri, autorizatii, sau chiar trebuie sa apelezi la proprietar. Este o limitare majora asupra dreptului de proprietate si mai mult, depinzi de toanele sau problemele personale ale proprietarului in fapt. In plus, toate aceste apelari la proprietar ascund niste costuri pe care initial nu le iei in considerare. 2. Intr-o anumita masura, induci dificultati suplimentare pentru ceilalti participanti la trafic. Daca creezi anumite probleme in trafic, identificarea ta devine dificila spre imposibila. Deci, poate fara sa vrei, iti asociezi o anumita doza de lipsa de respect si de fentare a responsabilitatii, fata de ceilalti. Cumva, te raliezi (posibil fara o intentie expresa) la un grup cvasi-infractional. Iar ceilalti participanti te stigmatizeaza si te trateaza "la grup" cu ceilalti in situatia ta, chiar daca tu poate esti corect si bine intentionat. 3. Devii o posibila tinta a sicanarilor autoritatilor, care stiu foarte bine de ce ai inmatriculat masina astfel. Deci vei fi oprit mai des in trafic, controlat si amendat cu exces de zel, etc. Total de acord. Adaug şi eu un punct. Dacă faci īnţelegerea cu cineva care conduce o fundaţie, iar acea persoană este īnlocuită la un moment dat, există mari şanse să rămāi fără maşină dacă nu te vei putea īnţelege cu noul director. Orice soluţie care presupune pierderea titlului de propietate nu este o idee bună. |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
facem un ong si toti suntem directori??who cares..
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Total de acord. Cam asa e. Dar cumva ne simtim furat pe fata de catre guvernul, si brusc devin interesante toate scheme de ocolire obligatie de plata: fundatie, bulgaria, veterani, motor mic, inscris ca vehicul de epoca. Chiar, am sa sun la retromobil. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
suna suna.poate mai e ceva corect in romania
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
ART. 262 Scutiri Taxa asupra mijloacelor de transport nu se aplică pentru: a) autoturismele, motocicletele cu ataş şi mototriciclurile care aparţin persoanelor cu handicap locomotor şi care sunt adaptate handicapului acestora; b ) navele fluviale de pasageri, bărcile şi luntrele folosite pentru transportul persoanelor fizice cu domiciliul īn Delta Dunării, Insula Mare a Brăilei şi Insula Balta Ialomiţei; c) mijloacele de transport ale instituţiilor publice; d) mijloacele de transport ale persoanelor juridice, care sunt utilizate pentru servicii de transport public de pasageri īn regim urban sau suburban, inclusiv transportul de pasageri īn afara unei localităţi, dacă tariful de transport este stabilit īn condiţii de transport public; e) vehiculele istorice definite conform prevederilor legale īn vigoare daca ar fi asa cum zici tu cataline, atunci d c trb sa patesti impozitul la zi pt masinile care se scot de pe fundatie si se trec pe persoana fizica ? daca ar fi ok trb cu ONG cred ca daca ne-am pune la masa si la o discutie serioasa, noi astia ticniti de BMW-uri vechi (stii ca santem destui) ne facem o fundatie (bmw classic club ro) si facem pipi p ei cu delicatete dar si cu bolta...ca avem cu ce...masinile ar ramane oricum ale proprietarilor, se poate face un agreement in statut. Nu stiu exact de ce te pun astia sa dai impozit cand treci masina de pe o fundatie sau ONG , la PF.....poate una din conditii fiind aceea ca masina nu poate fi vanduta/instrainata decat in anumite conditii! Eu ma refer strict la 2 variante,pe care le voi expune pe larg, ca sa nu mai existe amibiguitate din partea mea, sau sa credeti ca am vreun interes ascuns: 1. Parohiile de pe intinsul Romaniei sunt asimilate instiitutiilor private de utilitate publica(cf Legii Cultelor),ca atare ...scutit de ORICE IMPOZIT,inclusiv impozitul auto! De unde stiu? E simplu.......am avut la parohie un autoturism Dacia 1310, 1999....pe care am dorit sa-l radiez ! Surpriza a costat ca la eliberarea fiscalului sa mi se ceara pe ultimii 2 ani imp+penalitati de 276 lei! Cum stiam sigur ca nu se percep imp auto.....dar nu cunoasteam amanunte, am platit si am forat net, alertat cunostinte, consultat avocati, juristi, anagajati fisc, ANAF si am gasit raspunsu lpe care daca e cineva interesat, il pot face public. Drept pentru care am inaintat un memoriu documentat si argumentat, iar Primaria azi mi-a virat banii in cont! 2. Fundatii/ONG La fel....in cunostinta de cauza , pentru ca ma aflu in plina activitate de constituire a unei fundatii, am aflat ....nu la Radio Erevan, ca fundatiile sunt scutite de plata impozitelor, atata vreme cat nu au in subsidiar activitati comerciale, sau au infiintat diverse alte forme de sociere care genereaza profit! Sursa.....ANAF! Va stau la dispozitie pe privat cu mai multe amanunte....... aaa.....in ambele cazuri, procura notariala este cea care reglementeza dreptul de utilizare al auto...turismelor/vehiculelor! This post has been edited by manole74: Aug 6 2010, 06:43 PM |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Cu alte cuvinte intelegem ca nu platesti impozit la 3.5.
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#296
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
nici sa nu platesti la nenorocitii astia
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#297
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
facem un ong si toti suntem directori??who cares.. ti-am ai zis, demult, cand tot te comandau aia d la retromobil sa faci una alta la masinile tale , p banii tai dar dupa cheful lor ca un ONG pe masini d epoca le-ar da peste bot la greu. nu e vreo lege sa nu se poata face mai multe ONG p tema asta, acu' fiind noi in UE, deabia astept sa zica vreun tribunal sau alta autoritate ca nu s poate face, sa vezi c mandrete d proces la nivel EU iese... santem membrii, colegi d ticneala, tot aia e |
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
daca ar fi asa cum zici tu cataline, atunci d c trb sa patesti impozitul la zi pt masinile care se scot de pe fundatie si se trec pe persoana fizica ? Din cate stiu se cere ca fundatia sa nu aiba datorii la fisc si atat. Nu se cere ca impozitul masinii sa fie platit. Dar atat timp cat are datorii la fisc, fiscul nu o lasa sa instraineze nici un bun, pentru ca in caz de neplata, la un moment dat o sa o execute silit pe bunurile pe care le are. Ori, daca le vinde, statul nu mai are ce sa-i ia ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mi se taie si caldura vad:
http://www.gandul.info/news/persoanele-cu-...calzire-7326796 mai e si: http://www.gandul.info/news/din-2011-poses...ai-mari-7313594 5 minute presa romaneasca dupa o saptamana de Franta, si mi s-a facut rau. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Niste nesimtiti care vor sa ne lase in pielea goala.
Am ajuns mai rau pe timpul lui Ceausescu. Cum vine asta, nu mai dau ajutor unei famili care are o masina cu cilindrea mai mare de 1600 cmc ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 02:09 AM |