IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> Vand BMW e30, pregatit :D
sebaa
post Jun 3 2010, 09:41 AM
Post #21


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



QUOTE (MeHigh @ Jun 1 2010, 01:14 PM) *
sebaa, daca masina este in parametri normali de functionare , nu are de ce sa nu ia ITP-ul, fie ea si din 1910 masina. daca vezi pe strada cazaturi de masini, indiferent de model/marca si vechime, nu inseamna ca toate modelele marcii respective sunt cazane.
acest e30 arata foarte bine dpdv optic, iar tehnic e prezentat ca fiind "la zi".
succes la vanzare.

NU contest starea tehnica a masinii, ci doar sunt mirat ca nu s-a aplicat zvonul acela care anunta interdictia itp-ului pentru masinile vechi. Sunt curios daca ar fi trecut itp-ul un E3/un rechin,etc.. Oricum..scuze de offtopic si spor la vanzare!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jun 3 2010, 10:43 AM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Sunt doar zvonuri, n-au cum sa scoata din circulatie o masina care pana si in ziua de azi se prezinta conform normelor/standardelor din anul cand respectiva masina a fost fabricata.
Anul trecut, la unul din E21-urile mele am facut ITP la RAR Voluntari. smile.gif

L.E. Scuze de offtopic si succes la vanzare!

Ca idee, eu la ABI cu grupul 3.91 si impreuna cu cei 125 cai prins scartz cu a 3-a. Nu m-am cronometrat dar prinde destul de repejor suta. Dar la el cum o fi oare cu inca vreo 70 cai frumosi ? ( la semnatura are 200cp )
Apropo, cate grade are axa ?

This post has been edited by 05aBi: Jun 3 2010, 10:51 AM


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 3 2010, 10:55 AM
Post #23


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (05aBi @ Jun 3 2010, 11:43 AM) *
Sunt doar zvonuri, n-au cum sa scoata din circulatie o masina care pana si in ziua de azi se prezinta conform normelor/standardelor din anul cand respectiva masina a fost fabricata.

Zvonuri va fi intotdeuna in tara asta, ca si propuneri idioate de legislatie. Cum era zvon ala ca nu avai voie sa ies din tara cu masina cu 3 prezoane per roata?
Eu totusi ma astept sa ne baga pe gat o taxa ceva pentru masini sub Euro2, la un moment dat. Chiar, in unele orase in Europa nu te mai lasa sa intri cu masini poluante peste un anumit nivel.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
capitanu
post Jun 3 2010, 11:13 AM
Post #24


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 183
Joined: 18-January 07
Member No.: 541
Car: e30,e34
Engine: m20 2.5 200+cp



Sa lamurim problema ITP-ului; Daca te duci ca "inecatu'" la prima statie ITP pe care o vezi in fata ochiloe este foarte posibil sa nu-l iei chiar daca ai masina noua.
Asta nu inseamna ca masina mea a avut nevoie de "interventii" ca sa ia inspectia, ci pur si simplu daca cunosti pe cineva la ITP este mai usor sa treci fara batai de cap inutile. De exemplu la masina mea nu merg lampile pe marsalier, sa zicem ca e putin mai zgomotoasa decat un 325 normal, si daca vrei gasesti multe chichite de acest gen dar inginerul care mi-a facut verificarea a bagat-o la standul de franare (unde a iesit excelent -inclusiv frana de mana), apoi a verificat directia si jocul in articulatii si cand a vazut ca toate sunt in forma maxima (la o masina de 25 de ani) nu l-a mai interesat de faptul ca nu mi merge lampa pe marsalier.
Daca ai norocul si dai de vreun "legist" atunci nu ai nici o sansa sa treci ITP-ul cu atat mai mult cu o masina de aceasta varsta si cu asemenea modificari.

05aBi - axul cu came este Schrick de 286 de grade (parca).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 3 2010, 09:01 PM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (sebaa @ Jun 3 2010, 10:41 AM) *
NU contest starea tehnica a masinii, ci doar sunt mirat ca nu s-a aplicat zvonul acela care anunta interdictia itp-ului pentru masinile vechi. Sunt curios daca ar fi trecut itp-ul un E3/un rechin,etc.. Oricum..scuze de offtopic si spor la vanzare!


Multe zvonuri sunt doar aberaţii.

QUOTE (05aBi @ Jun 3 2010, 11:43 AM) *
Sunt doar zvonuri, n-au cum sa scoata din circulatie o masina care pana si in ziua de azi se prezinta conform normelor/standardelor din anul cand respectiva masina a fost fabricata.
Anul trecut, la unul din E21-urile mele am facut ITP la RAR Voluntari. smile.gif

L.E. Scuze de offtopic si succes la vanzare!

Ca idee, eu la ABI cu grupul 3.91 si impreuna cu cei 125 cai prins scartz cu a 3-a. Nu m-am cronometrat dar prinde destul de repejor suta. Dar la el cum o fi oare cu inca vreo 70 cai frumosi ? ( la semnatura are 200cp )
Apropo, cate grade are axa ?


Ca să scoţi suta īn sub 6 secunde ai nevoie de cam 250-260 cp pe o caroserie de E30.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
capitanu
post Jun 4 2010, 01:01 PM
Post #26


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 183
Joined: 18-January 07
Member No.: 541
Car: e30,e34
Engine: m20 2.5 200+cp





Sunt tare curios ce calcule ai facut de ai ajuns la acest rezultat laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jun 4 2010, 05:41 PM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Chiar sunt curios daca scoate sub 6 secunde suta, dar dupa aprecierea mea suta ar trebui sa prinda suta undeva putin peste 6 secunde.

This post has been edited by 05aBi: Jun 4 2010, 05:45 PM


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 4 2010, 10:27 PM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Vreo 7 secunde.

QUOTE (capitanu @ Jun 4 2010, 02:01 PM) *
Sunt tare curios ce calcule ai facut de ai ajuns la acest rezultat laugh.gif


Cānd SGM avea turbo pe 2.5 dar fără soft şi avea 250 cp, făcea suta īn 6 secunde.

This post has been edited by Ciupanezu: Jun 4 2010, 10:28 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jun 5 2010, 09:59 AM
Post #29


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



nu caii putere te duc repejos la suta ci cuplul mare iar un motor aspirat pe benzina se stie ca nu are cuplu cine stie ce.. asa e explicabil de ce smg face(a) suta in 6 sec..

daca comparam 2 motoare pe benzina, amandoua de 250hp (de exemplu) dar unul turbo si altul asirat o sa vedem ca cel turbo iese intotdeauna in fata wink.gif

asteptam cu interes sa ne demonstrezi ceea ce afirmi, pana atunci sunt iluzii.. dorinte... sau vise biggrin.gif

PS: faptul ca ai raport scurt la diff nu este un castig in timpii 0-100, cel mai probabil atingi 100 in tr 3a iar asta inseamna ca schimbi de 2 ori rezultand pierderi de timp la schimb..
rapoartele scurte in transmisie ajuta masinile cu motoare mici dar sunt limitate in viteze mari

deci...?!


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 5 2010, 09:39 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Total de acord cu ceea ce ai spus.

*Cu menţiunea că nu doar cuplul ci şi puterea contează, mai ales că puterea şi cuplul sunt īn strānsă legătură.

P(HP) = C(Nm) x RPM(rot/min) / 5252,1

Este clar că o masină supraalimentată va avea mai mult cuplu decāt una aspirată, īnsă există şi alte variaţii.
De exemplu, un motor V8 are mai mult cuplu decāt un motor L6.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 5 2010, 09:53 PM
Post #31


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Cred ca ce a vrut sa spune io's este ca un motor turbo are cuplu decent disponibil pe o plaja mai larga de turatie fata de o masina aspirata.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 5 2010, 09:59 PM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Da, aşa este.
Mai mult cuplu, mai de jos şi pe o plajă de turaţii mai largă.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jun 6 2010, 11:46 PM
Post #33


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



fiecare intelege ce vrea din ceea ce am zis eu, important e ca un urs 325 M20 nu ia suta in 6 sec sau mai putin fara modificari majore sub capota tongue.gif



ciupane: normal ca motorul tau V8 de 3.5 are mai mult cuplu decat un L6.. dar aspirat.

app: te-ai gandit vreodata la supraalimentare? cred ca masina aia a ta va sta mult timp pe la tine, cred ca asa cum a fost baba pt mine biggrin.gif


scuze de off!


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 7 2010, 09:19 AM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Da, m-am gāndit.

Poate o s-o supraalimentez cāndva, īnsă e mărişoară investiţia.

Cu un compresor bun aş putea să scot nişte performanţe la nivel de M5 E39, poate chiar mai mult.

Īnsă mi-ar trebui alte pistoane pentru asta.

Dacă o să fac aşa ceva, probabil alezez motorul să ajung la cilindreea de 540i (4.4 litri), deci schimb şi pistoanele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jun 7 2010, 07:47 PM
Post #35


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



eu zic ca o sa fii multumit si doar cu low boost pentru a nu face ft multe modificari si a umbla in internele motorului
cred ca problema cea mai mare va fi cutia de viteze daca umbli mai serios in motor sad.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 7 2010, 11:11 PM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Īţi garantez că nu are nici un rost să pun compresor cu cutia asta automată.

Nu cred că ar rezista mai mult de 10-15 000 km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
capitanu
post Jun 15 2010, 12:59 PM
Post #37


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 183
Joined: 18-January 07
Member No.: 541
Car: e30,e34
Engine: m20 2.5 200+cp



Ohoooo!!!! cha (40).gif Lipseste si omul o saptamana si sariti pe el cu 10 mii de posturi.
Glumeam, in fine, o sa incerc saptamana asta sa vin cu "dovada", intre timp va rog nu mai aruncati cu pietre in mine.

Tot off topic un motor in 6 cilindri are mai mult cuplu decat un motor in 8 cilindri - la aceiasi capacitate cilindrica bineinteles. Cand vorbesti despre cuplu vorbesti in chintesenta de marimea si greutatea pistonului, asadar la aceiasi capacitate cilindrica un motor V8 va avea pistonul mai mic decat un motor L6 deci si cuplu mai mic.

Ciupa - tie cred ca ti se potriveste compresorul lui The rifle - Eaton M112 - cred ca e special creat pt V8.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
capitanu
post Jun 23 2010, 11:47 AM
Post #38


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 183
Joined: 18-January 07
Member No.: 541
Car: e30,e34
Engine: m20 2.5 200+cp





UP, de vanzare 3000 E fix, se poate vedea in Bucuresti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 23 2010, 09:36 PM
Post #39


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (capitanu @ Jun 15 2010, 01:59 PM) *
Tot off topic un motor in 6 cilindri are mai mult cuplu decat un motor in 8 cilindri - la aceiasi capacitate cilindrica bineinteles. Cand vorbesti despre cuplu vorbesti in chintesenta de marimea si greutatea pistonului, asadar la aceiasi capacitate cilindrica un motor V8 va avea pistonul mai mic decat un motor L6 deci si cuplu mai mic.


Ai dreptate.
Motoarele īn V au această configuraţie pentru a le face mai compacte.
Un motor īn linie este mai bine echilibrat, acesta ar fi principalul avantaj faţă de un motor īn V.

QUOTE (capitanu @ Jun 15 2010, 01:59 PM) *
Ciupa - tie cred ca ti se potriveste compresorul lui The rifle - Eaton M112 - cred ca e special creat pt V8.


Dacă aş face acest pas, aş cumpăra un kit complet dedicat motorului meu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jun 23 2010, 11:25 PM
Post #40


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(Ciupanezu @ Jun 23 2010, 09:36 PM) *
Dacă aş face acest pas, aş cumpăra un kit complet dedicat motorului meu.

eu nu am gasit decat pt 540


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th June 2025 - 08:38 PM