![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
sebaa, daca masina este in parametri normali de functionare , nu are de ce sa nu ia ITP-ul, fie ea si din 1910 masina. daca vezi pe strada cazaturi de masini, indiferent de model/marca si vechime, nu inseamna ca toate modelele marcii respective sunt cazane. acest e30 arata foarte bine dpdv optic, iar tehnic e prezentat ca fiind "la zi". succes la vanzare. NU contest starea tehnica a masinii, ci doar sunt mirat ca nu s-a aplicat zvonul acela care anunta interdictia itp-ului pentru masinile vechi. Sunt curios daca ar fi trecut itp-ul un E3/un rechin,etc.. Oricum..scuze de offtopic si spor la vanzare! |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Sunt doar zvonuri, n-au cum sa scoata din circulatie o masina care pana si in ziua de azi se prezinta conform normelor/standardelor din anul cand respectiva masina a fost fabricata.
Anul trecut, la unul din E21-urile mele am facut ITP la RAR Voluntari. ![]() L.E. Scuze de offtopic si succes la vanzare! Ca idee, eu la ABI cu grupul 3.91 si impreuna cu cei 125 cai prins scartz cu a 3-a. Nu m-am cronometrat dar prinde destul de repejor suta. Dar la el cum o fi oare cu inca vreo 70 cai frumosi ? ( la semnatura are 200cp ) Apropo, cate grade are axa ? This post has been edited by 05aBi: Jun 3 2010, 10:51 AM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Sunt doar zvonuri, n-au cum sa scoata din circulatie o masina care pana si in ziua de azi se prezinta conform normelor/standardelor din anul cand respectiva masina a fost fabricata. Zvonuri va fi intotdeuna in tara asta, ca si propuneri idioate de legislatie. Cum era zvon ala ca nu avai voie sa ies din tara cu masina cu 3 prezoane per roata? Eu totusi ma astept sa ne baga pe gat o taxa ceva pentru masini sub Euro2, la un moment dat. Chiar, in unele orase in Europa nu te mai lasa sa intri cu masini poluante peste un anumit nivel. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Sa lamurim problema ITP-ului; Daca te duci ca "inecatu'" la prima statie ITP pe care o vezi in fata ochiloe este foarte posibil sa nu-l iei chiar daca ai masina noua.
Asta nu inseamna ca masina mea a avut nevoie de "interventii" ca sa ia inspectia, ci pur si simplu daca cunosti pe cineva la ITP este mai usor sa treci fara batai de cap inutile. De exemplu la masina mea nu merg lampile pe marsalier, sa zicem ca e putin mai zgomotoasa decat un 325 normal, si daca vrei gasesti multe chichite de acest gen dar inginerul care mi-a facut verificarea a bagat-o la standul de franare (unde a iesit excelent -inclusiv frana de mana), apoi a verificat directia si jocul in articulatii si cand a vazut ca toate sunt in forma maxima (la o masina de 25 de ani) nu l-a mai interesat de faptul ca nu mi merge lampa pe marsalier. Daca ai norocul si dai de vreun "legist" atunci nu ai nici o sansa sa treci ITP-ul cu atat mai mult cu o masina de aceasta varsta si cu asemenea modificari. 05aBi - axul cu came este Schrick de 286 de grade (parca). |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
NU contest starea tehnica a masinii, ci doar sunt mirat ca nu s-a aplicat zvonul acela care anunta interdictia itp-ului pentru masinile vechi. Sunt curios daca ar fi trecut itp-ul un E3/un rechin,etc.. Oricum..scuze de offtopic si spor la vanzare! Multe zvonuri sunt doar aberaţii. Sunt doar zvonuri, n-au cum sa scoata din circulatie o masina care pana si in ziua de azi se prezinta conform normelor/standardelor din anul cand respectiva masina a fost fabricata. Anul trecut, la unul din E21-urile mele am facut ITP la RAR Voluntari. ![]() L.E. Scuze de offtopic si succes la vanzare! Ca idee, eu la ABI cu grupul 3.91 si impreuna cu cei 125 cai prins scartz cu a 3-a. Nu m-am cronometrat dar prinde destul de repejor suta. Dar la el cum o fi oare cu inca vreo 70 cai frumosi ? ( la semnatura are 200cp ) Apropo, cate grade are axa ? Ca să scoţi suta īn sub 6 secunde ai nevoie de cam 250-260 cp pe o caroserie de E30. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Sunt tare curios ce calcule ai facut de ai ajuns la acest rezultat ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Chiar sunt curios daca scoate sub 6 secunde suta, dar dupa aprecierea mea suta ar trebui sa prinda suta undeva putin peste 6 secunde.
This post has been edited by 05aBi: Jun 4 2010, 05:45 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu caii putere te duc repejos la suta ci cuplul mare iar un motor aspirat pe benzina se stie ca nu are cuplu cine stie ce.. asa e explicabil de ce smg face(a) suta in 6 sec..
daca comparam 2 motoare pe benzina, amandoua de 250hp (de exemplu) dar unul turbo si altul asirat o sa vedem ca cel turbo iese intotdeauna in fata ![]() asteptam cu interes sa ne demonstrezi ceea ce afirmi, pana atunci sunt iluzii.. dorinte... sau vise ![]() PS: faptul ca ai raport scurt la diff nu este un castig in timpii 0-100, cel mai probabil atingi 100 in tr 3a iar asta inseamna ca schimbi de 2 ori rezultand pierderi de timp la schimb.. rapoartele scurte in transmisie ajuta masinile cu motoare mici dar sunt limitate in viteze mari deci...?! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Total de acord cu ceea ce ai spus. *Cu menţiunea că nu doar cuplul ci şi puterea contează, mai ales că puterea şi cuplul sunt īn strānsă legătură. P(HP) = C(Nm) x RPM(rot/min) / 5252,1 Este clar că o masină supraalimentată va avea mai mult cuplu decāt una aspirată, īnsă există şi alte variaţii. De exemplu, un motor V8 are mai mult cuplu decāt un motor L6. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cred ca ce a vrut sa spune io's este ca un motor turbo are cuplu decent disponibil pe o plaja mai larga de turatie fata de o masina aspirata.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Da, aşa este.
Mai mult cuplu, mai de jos şi pe o plajă de turaţii mai largă. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
fiecare intelege ce vrea din ceea ce am zis eu, important e ca un urs 325 M20 nu ia suta in 6 sec sau mai putin fara modificari majore sub capota
![]() ciupane: normal ca motorul tau V8 de 3.5 are mai mult cuplu decat un L6.. dar aspirat. app: te-ai gandit vreodata la supraalimentare? cred ca masina aia a ta va sta mult timp pe la tine, cred ca asa cum a fost baba pt mine ![]() scuze de off! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Da, m-am gāndit. Poate o s-o supraalimentez cāndva, īnsă e mărişoară investiţia. Cu un compresor bun aş putea să scot nişte performanţe la nivel de M5 E39, poate chiar mai mult. Īnsă mi-ar trebui alte pistoane pentru asta. Dacă o să fac aşa ceva, probabil alezez motorul să ajung la cilindreea de 540i (4.4 litri), deci schimb şi pistoanele. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu zic ca o sa fii multumit si doar cu low boost pentru a nu face ft multe modificari si a umbla in internele motorului
cred ca problema cea mai mare va fi cutia de viteze daca umbli mai serios in motor ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Īţi garantez că nu are nici un rost să pun compresor cu cutia asta automată.
Nu cred că ar rezista mai mult de 10-15 000 km. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Ohoooo!!!!
![]() Glumeam, in fine, o sa incerc saptamana asta sa vin cu "dovada", intre timp va rog nu mai aruncati cu pietre in mine. Tot off topic un motor in 6 cilindri are mai mult cuplu decat un motor in 8 cilindri - la aceiasi capacitate cilindrica bineinteles. Cand vorbesti despre cuplu vorbesti in chintesenta de marimea si greutatea pistonului, asadar la aceiasi capacitate cilindrica un motor V8 va avea pistonul mai mic decat un motor L6 deci si cuplu mai mic. Ciupa - tie cred ca ti se potriveste compresorul lui The rifle - Eaton M112 - cred ca e special creat pt V8. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
UP, de vanzare 3000 E fix, se poate vedea in Bucuresti. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Tot off topic un motor in 6 cilindri are mai mult cuplu decat un motor in 8 cilindri - la aceiasi capacitate cilindrica bineinteles. Cand vorbesti despre cuplu vorbesti in chintesenta de marimea si greutatea pistonului, asadar la aceiasi capacitate cilindrica un motor V8 va avea pistonul mai mic decat un motor L6 deci si cuplu mai mic. Ai dreptate. Motoarele īn V au această configuraţie pentru a le face mai compacte. Un motor īn linie este mai bine echilibrat, acesta ar fi principalul avantaj faţă de un motor īn V. Ciupa - tie cred ca ti se potriveste compresorul lui The rifle - Eaton M112 - cred ca e special creat pt V8. Dacă aş face acest pas, aş cumpăra un kit complet dedicat motorului meu. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Dacă aş face acest pas, aş cumpăra un kit complet dedicat motorului meu. eu nu am gasit decat pt 540 -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 08:38 PM |