![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
cumpar bara fata completa,ofer pret bun
0766220909 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
daca vrei din fibra FACUTA EXTREM DE BINE , da mi pm.de asemenea daca vrei niste praguri din kit, da mi pm
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
ti-am trimis pm |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Fibră = G U N O I |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Fibră = G U N O I nu e frumos sa vorbesti manule asa de munca unei persoane. acea fibra se face prin inhalarea multor substante toxice + multa transpiratie + chit + praf de chit inhalat = ???? nu este sigur gunoi, ai de ales, fie cumperi original fie mergi la baieti, multe masini in lumea asta merg la show-uri cu "gunoaie" pe ele, nu toti accepta original, sa nu crezi ca tot ce este original este si bun. de multe ori copiile sunt mult mai bune decat originalele daca nu sunt facute in china. pser sa nu fie cu suparare. respect. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
E foarte frumos, puţin îmi pasă de munca cuiva atâta timp cât rezultatul lasă de dorit.
Nu trebuie neapărat să cumperi bări originale dacă vrei să eviţi fibra şi să iei ceva de calitate, există destule bări aftermarket făcute din plastic, uită-te pe eBay. Multe maşini din România merg la show-uri cu bări din fibră, şi nici nu este de mirare pentru că publicul român este de multe ori lipsit de bun gust. Tot românu' aruncă un eleron cât o băncuţă din parc, nişte bări din fibră şi nişte jante şi crede că a făcut mare tuning. Dacă mai pune si o folie de carbon, deja are impresia că are maşină de show. Bările din fibră nu se pot compara cu cele originale din cauza materialului. În primul rand, finisarea este mult mai slabă, este normal având în vedere procedeul de fabricaţie. În al doilea rând, fibra este casantă, în timp ce plasticul este mult mai elastic. Dacă atingi un pic o bară din plastic de o bordură, te alegi cu o vopsire şi ai rezolvat. Dacă bara e din fibră, problema e mult mai dificilă. Originalul este în cele mai multe cazuri mai bun, totul este să-ţi permiţi. Însă există oricum variante aftermarket de calitate, din plastic. This post has been edited by Ciupanezu: Dec 5 2009, 11:23 AM |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
mare dreptate ai.......fibra=GUNOI ,ai uitat sa precizezi ca oricat de bine lucrata ar fi o bara din fibra se deformeaza in timp,daca treci cu ea 2 ierni si 2 veri cu masina in soare,incepe sa faca valuri.
plus ca cei care lucreaza piese din fibra cer si pe masa si pe tasu...pe o bara fata/spate m tech 2 mi-a cerut 250 euro fix si ne finisate pt. vopsit. oricum cine cauta gaseste,iar eu am gasit bara fata,fusta fata,bara spate originale la 250 euro tot in germania un kit complet m tech 2 este undeva la 400-500euroi |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Aveti idee unde imi pot gasi o bara fata? Tb tinut cont ca tb sa intre si intercooleru ala nesimtit.. (as vrea sa nu se mai vada caloriferu asa 'ostentativ' ![]() Din ce citesc aici mi-ar trebui de plastic (sa nu ma trezesc ca zboara la 280 la ora ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]()
Post
#11
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
Aveti idee unde imi pot gasi o bara fata? Tb tinut cont ca tb sa intre si intercooleru ala nesimtit.. (as vrea sa nu se mai vada caloriferu asa 'ostentativ' ![]() Din ce citesc aici mi-ar trebui de plastic (sa nu ma trezesc ca zboara la 280 la ora ![]() pai o limitezi din soft sa nu mergi mai tare de 279km/h si ii pui de fibra. eu am kit m tech original si la 360 km/h mi-a crapat vopseaua de pe bara fata ![]() ![]() This post has been edited by b86dtm: Dec 12 2009, 11:09 AM |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Diferenţa este că maşina lui chiar prinde 280 la oră, a ta probabil nu prea mai trece de 200...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
E deja limitata din transmisie, a.î. sa nu prinda mai mult de 320Km/h pe gps (pt safety
![]() Sper sa gasesc de plastic aftermarket, sa incapa insa si intercooleru -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Merge, dar probabil o singura data
![]() Nu cred ca rezista kiulasa de M50 la solicitari indelungate (50-60") in full boost (1.1bar) Ea asa urca frumos.. ![]() ![]() 6700rpm inseamna undeva spre 270-280km/h pe gps (nu stiu exact pt ca mi-am schimbat diferentialul, in loc de 2.65 am pus 2.79, si n-am stat sa vad la 6000rpm de ex cat imi arata pe gps.. o sa fac cu prima ocazie poza cu gps si turatie) Motorul e facut sa mearga la 7500rpm (acum e limitat la 7200, dar o sa ridicam la 7400 la urmatoarea resoftare) si nu pare sa se gatuie in vreun fel dupa 6000rpm, io zic ca ar putea ajunge la 7500rpm in tr. a 5-a fara dificultate.. -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Păi şi de ce nu ţi-ai trecut şi la profil?
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
cand am luat masina avea m10 injectie distrus,prindea fantastica viteza de 60km/h (pe bune fara gluma) dar nu ma deranja ca oricum aveam de gand sa-i schimb motorul.a urmat m40.m42,un s14 care m-a costat o groaza de bani fara prea multe performante,m20b27 turbo cu turbosuflanta holset hx40 pe care l-am vandut si plang si acum dupa el.cu banii dupa asta am luat un obosit de s50b36 turbo la care am pus pistoane si bilele JE forged alezat blocul si marita capacitatea la 3800cmc,axe cu came crower,supape si arcuri supape VAC motorsport ,deoarece motorul arata jalnic cand l-am cumparat ,cateva poze inainte sa ma apuc de el...acum este vandut si asta si lucrez la motorul suprem care sper sa ramana definitiv pe tigaia mea de teflon alb si daca sunt harnic la primavara il urc pe masina. asa ca nu avea rost sa pun o lista intreaga a motoarelor care au fost pe masina si am preferat sa ramana scris acolo motorul din acte. This post has been edited by b86dtm: Dec 12 2009, 09:07 PM
Attached File(s)
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
F frumos..
Pai poate iesim in primavara la o plimbarica pe strasse, pana atunci facem rost si de bare ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 12:12 AM |