IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> BMW E21, "CSL"
Rotti
post Apr 28 2009, 10:12 PM
Post #1


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



Bmw e21 320 din 1977 (model pre-facelift) O sa ma apuc de el in iulie sper, am strans o parte din piese, mai am de cautat multe oricum...
Nu o restaurez si nici masina de strada nu o fac, va fi ceva de genul track car.
Planuiesc sa-i fac tinichigeria ca la carte, motorul va fi m30b35 cel mai probabil, mici modificari la articulatie & suspensie si o voi usura cat se va putea de mult.

Sper eu sa fie primul e21 "de pista" de la noi, asta daca nu mi-o ia Gabita inainte. E greu sa faci sa iasa ceva dintr-un e21 (nu ma refer la aspect) e mult limitat fata de e30 la partea mecanica.
Urati-mi succes ca nu o sa mai fiu om dupa ce ii curat toata caroseria pana la tabla.

Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Start new topic
Replies (40 - 59)
Rotti
post Jul 15 2009, 07:05 PM
Post #41


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



a mea are 1030 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rostil
post Jul 15 2009, 10:04 PM
Post #42


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 82
Joined: 20-January 08
From: Iasi
Member No.: 1,422
Car: E28
Engine: M20B20





Ciupi, ce-am condus eu sau ce fel de sofer sunt are prea putina importanta.
Exagerata imi pare grija pe care o porti tu co-forumistilor. Iar felul in care dai verdicte bazate pe faptul ca ai condus un M5 e criminal.
Oricum, inca odata, baieti va doresc succes in tentativa de a aseleniza la bordul unui bmw!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 15 2009, 10:23 PM
Post #43


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Cred că eşti puţin dezorientat sau confuz, permite-mi să te ajut. wacko.gif

Eu nu port de grijă pe internet nimănui, doar īmi expun punctul de vedere.

Dau verdicte pe baza experienţei pe care o am la volanul multor maşini puternice şi pe baza unui mic exerciţiu de logică.

O maşină foarte puternică dar foarte uşoară nu este uşor de controlat pentru nimeni.
O astfel de maşină nu va fi stabilă la viteză mare, nu va fi uşor de condus nici măcar la viteze relativ mici din cauza puterii foarte mari pe o caroserie uşoară.
Distribuţia egală a greutăţii nu este chiar atāt de uşor de pus īn practică, plus că ajungi să investeşti o sumă enormă dacă vrei ca maşina să stea cāt de cāt bine pe şosea şi să şi frāneze.

Un motor de M5 E39 are 400 cp.
Dacă nu ai condus niciodată o maşină de 400 cp, nu ai cum să īnţelegi cāt de brutală este o astfel de maşină.
Iar dacă este atāt de brutal pe o caroserie de ~ 1800 kg, oare cum va fi pe o caroserie de 1 tonă?

This post has been edited by Ciupanezu: Jul 15 2009, 10:24 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jul 15 2009, 11:39 PM
Post #44


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (rostil @ Jul 15 2009, 11:04 PM) *
Oricum, inca odata, baieti va doresc succes in tentativa de a aseleniza la bordul unui bmw!

Priceless. Ma tavalesc pe jos de ras. laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rostil
post Jul 16 2009, 07:02 AM
Post #45


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 82
Joined: 20-January 08
From: Iasi
Member No.: 1,422
Car: E28
Engine: M20B20





Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp?
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jul 16 2009, 09:42 AM
Post #46


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (rostil @ Jul 16 2009, 08:02 AM) *
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it.

Da' neaparat cu tractiune spate ca sa inventezi si un nou sport: drift cu trotineta ca la noi si asa vad ca a devenit sport national pe langa scuipatul de seminte lungime. laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 16 2009, 10:43 AM
Post #47


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (rostil @ Jul 16 2009, 08:02 AM) *
Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp?
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it.


Alea se numesc argumente, e trist dacă nu eşti īn stare să răspunzi īn aceeaşi manieră.

Nu, n-am condus aşa ceva. Tu ai condus?

Mult succes īţi doresc, adevărul este că montarea unui motor de M5 e o adevărată realizare. laugh.gif
Ce contează că nu te poţi folosi de puterea lui, arată totuşi bine cānd deschizi capota.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jul 16 2009, 01:59 PM
Post #48


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (rostil @ Jul 16 2009, 08:02 AM) *
Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp?
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it.


Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rostil
post Jul 16 2009, 04:54 PM
Post #49


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 82
Joined: 20-January 08
From: Iasi
Member No.: 1,422
Car: E28
Engine: M20B20





Masinile de care aminteam sunt argumente, pentru " a vulgar display of power" biggrin.gif Exista, merg, iar un 2002 de 400cp e aproape banal pe linga ele. Daca sconx va reusi e o cu totul alta discutie, iar eu nu am facut altceva decit sa-i tin pumnii.
Chiar nu inteleg, de ce te incapatinezi sa demonstrezi ca ar avea vreo importanta parerea ta? Crezi ca dupa ce a citit postul tau s-a dus in garaj, a scos dihania aia de sub capota si a pus un M10 pentru a face masina controlabila?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 16 2009, 07:40 PM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



A zis că poza aia a găsit-o īntāmplător, nu a pus el motor de M5 E39 pe 2002.

Nu cred că īnţelegi ideea unui forum.
Forumul este pentru păreri, discuţii, nu pentru aplauze şi laude.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jul 16 2009, 08:25 PM
Post #51


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Oameni buni, faceti un topic separat cu treaba asta, ca deja i-ati facut varza topicul lui Rotti... Ciupanezule, ai putea face un topic in care sa ne zici ce configuratii de masini avem dreptul sa visam tongue.gif Si eu vreau sa-mi pun pe masina in viitor cel mai mare motor diesel pe care il gasesc made by BMW, si poate ma trezesc ca nu am voie no.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 16 2009, 08:43 PM
Post #52


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Suntem pe internet, de unde atāta rigoare?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jul 16 2009, 09:56 PM
Post #53


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp





din bun simt poate

QUOTE (Ciupanezu @ Jul 15 2009, 10:23 PM) *
Distribuţia egală a greutăţii nu este chiar atāt de uşor de pus īn practică, plus că ajungi să investeşti o sumă enormă dacă vrei ca maşina să stea cāt de cāt bine pe şosea şi să şi frāneze.

pt asta exista frane de M5, seria 8 si altele. intereseaza-te si ai sa ramai surprins de preturi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 16 2009, 10:21 PM
Post #54


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu cred că am dat dovadă de nesimţire, am vorbit civilizat.

Vorbeşti de piese sh de pe maşini dezmembrate?

This post has been edited by Ciupanezu: Jul 16 2009, 10:24 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jul 16 2009, 10:33 PM
Post #55


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



etrieri sh, garnituri noi, placute & discuri noi pt m5 e34 aproximativ 500e asta ar fi un exemplu. daca opresc o masina de 340 cai si 1700 kg vor fi ok pt una de 400 cai si 1200 kg zic eu

This post has been edited by Rotti: Jul 16 2009, 10:34 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jul 16 2009, 11:05 PM
Post #56


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (Rotti @ Jul 16 2009, 11:33 PM) *
etrieri sh, garnituri noi, placute & discuri noi pt m5 e34 aproximativ 500e asta ar fi un exemplu. daca opresc o masina de 340 cai si 1700 kg vor fi ok pt una de 400 cai si 1200 kg zic eu

rotti, spor la munca, iar daca o sa ai probleme cu repartizarea greutatii o sa rezolvi cu 2 saci de ciment in portbagaj.
cat despre ciupanez doar vorbe bune.
mi ma promis mie ca nu mai intru pe forumul asta pentru ca de o bucata de vreme si eu o ard mai mult in off topic decat ceva concret.
tu daca ti ai pus in gand sa faci treaba asta..baga mare, nu te impiedica de vre un ciot din asta care are e39 si i se pare blasfemie ca un motor de e39 sa ajunga pe un cazan din 82 83. si caren u tine cont ca a lui masina facuta la presiune precum o sticla de bere din plastic. singura diferenta e ca dupa ce ocnsumi berea sticla se recicleaza, el nici macar la fier vechi nu si paote da masina. poate la vre o fabrica de pahare de unica folosinta.
asi vrea sa vad totusi sugestii si propuneri de la userii care chiar mai stiu ceva mecanica si care se mai pricep la ceva, care chiar pun mana si fac cand e nevoie. suntme destui care in iernile cand era frigul mai mare noi eram pe sub masini.
iar cei care folosesc patentul sa scoata morcovii din pamant, sau sau surubelnita speciala sa desfaca pc-ul...sa si indrepte privirile catre altceva...gen forumuri de telenovele...
spor la munca. eu am icnrederea c o sa iasa foarte bine.
o sa fie o masina pentur fun excelenta


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 16 2009, 11:16 PM
Post #57


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Eşti chiar obraznic.

N-ai argumente să mă contrazici dar vorbeşti de maşina mea de parcă ar fi vreun gunoi.

Nu poţi să fii respectat dacă nu respecţi la rāndul tău.

Aici suntem cumva pe 4tuning, nu putem discuta civilizat despre un subiect?
E topic de aplauze, laude şi cumetrii?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jul 16 2009, 11:21 PM
Post #58


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



http://memimage.cardomain.com/ride_images/...70175_large.jpg


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Jul 17 2009, 12:23 AM
Post #59


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=42613
uitati-va aici si calmati-va lnr (1).gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jul 17 2009, 01:10 AM
Post #60


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Mie mi se pare o treaba de toata lauda sa faci din bucati (fie ele si sh, ca doar nu toata lumea are bani de noi) masini de putere care sa faca furori. Masinile stock sunt de regula un compromis intre performante, pret, consum, fiabilitate, etc. In functie de ce scop urmaresti, iti poti face masina ideala. Si nu ar trebui sa obiecteze nimeni nimic.
@Ciupanezu: nu e un gunoi masina ta sub nicio forma smile.gif Doar ca unii prefera masinile din "garda veche". Si cu o masina de 25-30 de ani traiesti viata mai intens. Iar daca ii poti pune o inima noua si o aduci la performante actuale e si mai bine tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 10:48 AM