IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> ce-mi trebuie pt omologare motor?
hando
post Jun 29 2006, 10:19 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 36
Joined: 29-June 06
Member No.: 365



mi-am pus un motor de pisica si as vrea sa-l omologhez ca sa pot face si actele pe masina,si am auzit 100 de pareri.e cineva care a facut recent si stie????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jun 29 2006, 10:51 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Trebuie sa mergi la RAR in Voluntari! Acolo la et. 1 este un birou care se ocupa cu chestia asta! Mergi acolo si iti spun aia tot ce-ti trebuie! :nod:

http://www.rarom.ro/


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jul 7 2006, 03:59 PM
Post #3


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





vezi ca este un membru nou pe forum.zelemann.el de abia a facut omologare de cateva zile.iti poate spune exact ce si cum .sper


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Jul 8 2006, 09:03 PM
Post #4


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



pai sa posteze ca sa aflam toti biggrin.gif


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robert_tzara
post Jun 2 2007, 04:23 PM
Post #5


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 310
Joined: 24-May 07
From: bucuresti
Member No.: 938
Car: E30/E53
Engine: 2,5=171cp,30i=231cp



QUOTE (comisaru @ Jul 8 2006, 09:03 PM) *
pai sa posteze ca sa aflam toti biggrin.gif

nu ar fii rau nici akum dupa 1 an biggrin.gif

This post has been edited by robert_tzara: Jun 2 2007, 04:23 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dust
post Jun 3 2007, 09:37 PM
Post #6


God himself?
***

Group: Members
Posts: 630
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (The Highlands)
Member No.: 388
Car: BMW nu mai e
Engine: nici motor





ori is eu orb ori pe rarom.ro nu scrie de omologare motor... are cineva un link direct? sau sectiunea la care e scris?


--------------------
Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post Jun 4 2007, 10:58 PM
Post #7


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



cauta la formulare


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sergiu67
post Oct 31 2007, 11:09 PM
Post #8


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 149
Joined: 26-August 07
From: din zalau, viitura in arad
Member No.: 1,103
Car: bmw e30 turing
Engine: 1,8



nu stiu daca se poate face omologare la rar. am vrut sa-mi pun si eu motor de pisicuta pe urs si am vb cu cei de la rar si mi-au zis ca nu se poate....dar cica mai e o varianta dar mai costisitoare si ca timp si ca bani...adica trebuie facut ceva proiect parca de la cineva autorizat dar asta numai daca puterea noului motor depaseste jumatate din puterea vechiului motor....eu am avut motor m10 de 90 cp si acum am tot m10 de 105 cp....in principiu se poate omologa...dar traiasca spaga pe la rar! mad.gif


--------------------
Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunându-i: “Taci!”.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
uwe
post Nov 1 2007, 10:31 AM
Post #9


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 863
Joined: 2-November 05
From: bucuresti
Member No.: 84
Car: E30
Engine: M42 1,8 136CP



QUOTE (sergiu67 @ Oct 31 2007, 11:09 PM) *
nu stiu daca se poate face omologare la rar. am vrut sa-mi pun si eu motor de pisicuta pe urs si am vb cu cei de la rar si mi-au zis ca nu se poate....dar cica mai e o varianta dar mai costisitoare si ca timp si ca bani...adica trebuie facut ceva proiect parca de la cineva autorizat dar asta numai daca puterea noului motor depaseste jumatate din puterea vechiului motor....eu am avut motor m10 de 90 cp si acum am tot m10 de 105 cp....in principiu se poate omologa...dar traiasca spaga pe la rar! mad.gif
la tine e foarte simplu chiar...nici macar nu trebui sa intrii la omologari artizanale pt. ca nu schimbi modelul de motordaca puneai m40 era altceva asa ....nu ai nici o grijaeu am fost la omologari artizanaleam omologat m42 si in acte aveam m40 a fost foarte simplu...am platit o taxa de 4-500 ron nu mai stiu exact,si a trebuit sa fac si ITPul la eiin orice caz rabdare sa ai ca in rest....e mai greu sa omologhezi un motor daca fata de cel vechi difera anumite chestii cum ar fii:-numarul pistoanelor-noul motor are o putere mai mare cu 40% decat cel vechi-tipul motorului care se doreste a fi omologat nu a mai fost montat de fabrica pe acest tip de caroseriein cazul acesta de la omologari artizanale te trimite la teste de laborator si din ce stiu eu sunt cam scumpe (2000-3000 ron)
QUOTE (hando @ Jun 29 2006, 10:19 AM) *
mi-am pus un motor de pisica si as vrea sa-l omologhez ca sa pot face si actele pe masina,si am auzit 100 de pareri.e cineva care a facut recent si stie????
acum depinde ce motor ai avuteu am facut chestia asta asta vara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Nov 1 2007, 12:28 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





Pe langa ce spune uwe mai sus, va postez mai jos si ce mi-a zis colegul Rares smile.gif :

"Trebe sa faci urmatorii pasi ca sa il poti omologa fara probleme:

1. De undeva trebuie sa ai o factura cu care ai cumparat motorul, ca sa dovedesti ca nu e de pe vreo masina furata sau mai cine stie ce. Poate te ajuta persoana de la cine il cumperi. Daca nu, mergi la un dezmembrari auto si vorbesti acolo cu careva sa iti faca o factura si o chitanta. Bineinteles ca va trebui spaga.

2. Iti va trebui sa ai un deviz de montat motor nou. Schimbul de motor poate sa il faca oricine, dar ai nevoie de deviz de la un service autorizat de RAR sa faca schimbari de motoare. Tot asa, poti rezolva la un service. Mergi, vorbesti cu un mecanic, ii spui care ii faza si te rezolva, daca nu dai peste dobitoci. Tot cu spaga.

3. Sa ai mare grija la o chestie. Ca sa il poti omologa, motorul pe care il pui pe masina trebuie obligatoriu sa fi existat ca echipare de fabrica pe masina pe care il pui. De exemplu, nu poti pune un motor M21 pe o caroserie E12. Seria 5 E12 nu a existat din fabrica cu motor diesel/cu bloc motor M21. Asadar, pe E12 se pot pune doar motoare M10/M20/M30. Intelegi ce vreau sa spun?
Daca nu ai grijala chestia asta, te vei incadra la motor artizanal. Si te costa de te indoaie."

Si din ce am discutat la telefon cu ei (la RAR Voluntari) mi-au confirmat ca se face ITP-ul la pachet cu omologarea. In schimb nu mi-au spus de vre-o hartie (probabil ca sa ma bage "la artizanale" - acest departament fiind la Voluntari)

SUCCES! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post Nov 1 2007, 03:07 PM
Post #11


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



eu am schimbat motorul in vara. nu mi-a trebuit nici factura (i-am zis ca l-am luat din targ) si nici deviz sau dovada ca l-am montat in service specializat. Dar motorul mai fusese prevazut pe acea caroserie si erau tot 6 cilindrii (am trecut de la benzina la motorina).


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Nov 1 2007, 05:13 PM
Post #12


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



QUOTE (Azeea @ Nov 1 2007, 05:07 PM) *
eu am schimbat motorul in vara. nu mi-a trebuit nici factura (i-am zis ca l-am luat din targ) si nici deviz sau dovada ca l-am montat in service specializat. Dar motorul mai fusese prevazut pe acea caroserie si erau tot 6 cilindrii (am trecut de la benzina la motorina).

mai adaug la chestia asta si eu faptul ca am omologat motor 24valve pe caroserie e30 fara nici macar 50 de mii spaga fara factura sau dovada ca l-am montat in service si taxele au fost undeva la 500ron


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uwe
post Nov 2 2007, 09:59 AM
Post #13


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 863
Joined: 2-November 05
From: bucuresti
Member No.: 84
Car: E30
Engine: M42 1,8 136CP



QUOTE (Gabi_323i @ Nov 1 2007, 05:13 PM) *
mai adaug la chestia asta si eu faptul ca am omologat motor 24valve pe caroserie e30 fara nici macar 50 de mii spaga fara factura sau dovada ca l-am montat in service si taxele au fost undeva la 500ron
depinde cand se intampla chestia asta....daca era anul trecut da asa edar de anul asta e alta treaba
QUOTE (CRM112 @ Nov 1 2007, 12:28 PM) *
Pe langa ce spune uwe mai sus, va postez mai jos si ce mi-a zis colegul Rares smile.gif :"Trebe sa faci urmatorii pasi ca sa il poti omologa fara probleme:1. De undeva trebuie sa ai o factura cu care ai cumparat motorul, ca sa dovedesti ca nu e de pe vreo masina furata sau mai cine stie ce. Poate te ajuta persoana de la cine il cumperi. Daca nu, mergi la un dezmembrari auto si vorbesti acolo cu careva sa iti faca o factura si o chitanta. Bineinteles ca va trebui spaga. 2. Iti va trebui sa ai un deviz de montat motor nou. Schimbul de motor poate sa il faca oricine, dar ai nevoie de deviz de la un service autorizat de RAR sa faca schimbari de motoare. Tot asa, poti rezolva la un service. Mergi, vorbesti cu un mecanic, ii spui care ii faza si te rezolva, daca nu dai peste dobitoci. Tot cu spaga. 3. Sa ai mare grija la o chestie. Ca sa il poti omologa, motorul pe care il pui pe masina trebuie obligatoriu sa fi existat ca echipare de fabrica pe masina pe care il pui. De exemplu, nu poti pune un motor M21 pe o caroserie E12. Seria 5 E12 nu a existat din fabrica cu motor diesel/cu bloc motor M21. Asadar, pe E12 se pot pune doar motoare M10/M20/M30. Intelegi ce vreau sa spun? Daca nu ai grijala chestia asta, te vei incadra la motor artizanal. Si te costa de te indoaie."Si din ce am discutat la telefon cu ei (la RAR Voluntari) mi-au confirmat ca se face ITP-ul la pachet cu omologarea. In schimb nu mi-au spus de vre-o hartie (probabil ca sa ma bage "la artizanale" - acest departament fiind la Voluntari)SUCCES! smile.gif
nu ai nevoie de facturi sau devize doar precizezi ca ai cumparat motorul din targ si l-ai montat in regie proprieiar la artizanale intrii daca pui un alt motor decat cel din acte (indiferent ce alt motor)ca sa nu intrii la artizanale trebui sa pui exact acelasi motorin cazul in care pui un motor ce nu s-a mai pus din fabrica atunci de la artizanale mergi la anumite teste
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Nov 2 2007, 07:18 PM
Post #14


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP





m-am uitat pe factura
omologare data 22.05.2007 pret 472 RON
Gabi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Jun 6 2008, 11:11 AM
Post #15


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



deci pe un e30 316i cu M10b18 in carte, se poate omologa M50b25 fara teste dinamice?
M42B18 stiu ca se poate omologa sigur, probabil si M50B20 , nu?
daca sunt doar 500 ron taxele e ok...daca e mai mult e "buba"
poate sa imi raspunda cineva? merci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jun 6 2008, 11:38 AM
Post #16


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



e treaba dracului cu motoarele. pe mine m-au tinut de la 9 dimineata pana la 16:00 ca sa imi ia actele. Si motorul de pe caroserie e LA FEL cu cel care a fost inainte. acelasi cod. difera doar seria. si faptul ca e batuta cu un scris mai mic, din spusele inginerilor de acolo, motorul asta e " pisea de schimb" . Au luat actele, toate bune si frumoase. Dar acu fac aia de la militie, militistii, figuri, pt ca nu am act de VC pe motor, am doar copie dupa carte. m-au disperat, nu imi mai pot lua zile libere de la munca sa alerg dupa prostiile lor, deja am 4 zile libere luate pt masina, sa o inscriu, si inca nu e gata sad.gif
sfatul meu - tine motorul care-l ai, fa-i orice vrei tu, schimba chiulase, galerii, turbine, dar NU schimba blocul. ca sa scapi de toata tarasenia cu seriile.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Jun 6 2008, 01:04 PM
Post #17


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



QUOTE (MeHigh @ Jun 6 2008, 12:38 PM) *
e treaba dracului cu motoarele. pe mine m-au tinut de la 9 dimineata pana la 16:00 ca sa imi ia actele. Si motorul de pe caroserie e LA FEL cu cel care a fost inainte. acelasi cod. difera doar seria. si faptul ca e batuta cu un scris mai mic, din spusele inginerilor de acolo, motorul asta e " pisea de schimb" . Au luat actele, toate bune si frumoase. Dar acu fac aia de la militie, militistii, figuri, pt ca nu am act de VC pe motor, am doar copie dupa carte. m-au disperat, nu imi mai pot lua zile libere de la munca sa alerg dupa prostiile lor, deja am 4 zile libere luate pt masina, sa o inscriu, si inca nu e gata sad.gif
sfatul meu - tine motorul care-l ai, fa-i orice vrei tu, schimba chiulase, galerii, turbine, dar NU schimba blocul. ca sa scapi de toata tarasenia cu seriile.

pfoa..bataia a dracului de cap se pare.. si eu care aveam ca penultima optiune sa pun 1,8 M42 .. si ultima era sa umblu la asta
costa prea multi bani in comparatie cu un swap sa modific pe acesta.. si capacitatea cilindrica suplimentara are avantajele ei, ca sa nu zic de aia 2 cilindri in plus;)) ; evit motoarele M20 ,cum am evitat si la achizitia masinii,deoarece nu imi convine distributia pe curea
aiurea asa...
tu ai vrut sa treci de la benzina la diesel ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jun 6 2008, 01:22 PM
Post #18


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





nop, de la TD la TD, s-a scimbat motorul cu unul identic.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 6 2008, 11:23 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,511
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cu M50 B25 sari peste 40% puterea motorului => teste dinamice.
Cu M50B20, esti la limita rau, probabil fix peste limita sad.gif

Mihai, actul asta ti-a fost cerut la Pitesti, nu?
Daca aflu ca si la Bucuresti e la fel, imi iau adio de la gandul omologarii... unde gasesc eu neamtul care-i ultimul proprietar in cartea masinii donoare?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jun 7 2008, 10:07 AM
Post #20


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



da, la pitesti mi l-au cerut, cand am mers sa o inscriu la politie


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th May 2025 - 08:40 AM