![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 36 Joined: 29-June 06 Member No.: 365 ![]() |
mi-am pus un motor de pisica si as vrea sa-l omologhez ca sa pot face si actele pe masina,si am auzit 100 de pareri.e cineva care a facut recent si stie????
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Trebuie sa mergi la RAR in Voluntari! Acolo la et. 1 este un birou care se ocupa cu chestia asta! Mergi acolo si iti spun aia tot ce-ti trebuie! :nod:
http://www.rarom.ro/ -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
vezi ca este un membru nou pe forum.zelemann.el de abia a facut omologare de cateva zile.iti poate spune exact ce si cum .sper -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
pai sa posteze ca sa aflam toti
![]() -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 310 Joined: 24-May 07 From: bucuresti Member No.: 938 Car: E30/E53 Engine: 2,5=171cp,30i=231cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
ori is eu orb ori pe rarom.ro nu scrie de omologare motor... are cineva un link direct? sau sectiunea la care e scris? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
cauta la formulare
-------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
nu stiu daca se poate face omologare la rar. am vrut sa-mi pun si eu motor de pisicuta pe urs si am vb cu cei de la rar si mi-au zis ca nu se poate....dar cica mai e o varianta dar mai costisitoare si ca timp si ca bani...adica trebuie facut ceva proiect parca de la cineva autorizat dar asta numai daca puterea noului motor depaseste jumatate din puterea vechiului motor....eu am avut motor m10 de 90 cp si acum am tot m10 de 105 cp....in principiu se poate omologa...dar traiasca spaga pe la rar!
![]() -------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunându-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
nu stiu daca se poate face omologare la rar. am vrut sa-mi pun si eu motor de pisicuta pe urs si am vb cu cei de la rar si mi-au zis ca nu se poate....dar cica mai e o varianta dar mai costisitoare si ca timp si ca bani...adica trebuie facut ceva proiect parca de la cineva autorizat dar asta numai daca puterea noului motor depaseste jumatate din puterea vechiului motor....eu am avut motor m10 de 90 cp si acum am tot m10 de 105 cp....in principiu se poate omologa...dar traiasca spaga pe la rar! la tine e foarte simplu chiar...nici macar nu trebui sa intrii la omologari artizanale pt. ca nu schimbi modelul de motordaca puneai m40 era altceva asa ....nu ai nici o grijaeu am fost la omologari artizanaleam omologat m42 si in acte aveam m40 a fost foarte simplu...am platit o taxa de 4-500 ron nu mai stiu exact,si a trebuit sa fac si ITPul la eiin orice caz rabdare sa ai ca in rest....e mai greu sa omologhezi un motor daca fata de cel vechi difera anumite chestii cum ar fii:-numarul pistoanelor-noul motor are o putere mai mare cu 40% decat cel vechi-tipul motorului care se doreste a fi omologat nu a mai fost montat de fabrica pe acest tip de caroseriein cazul acesta de la omologari artizanale te trimite la teste de laborator si din ce stiu eu sunt cam scumpe (2000-3000 ron)![]() mi-am pus un motor de pisica si as vrea sa-l omologhez ca sa pot face si actele pe masina,si am auzit 100 de pareri.e cineva care a facut recent si stie???? acum depinde ce motor ai avuteu am facut chestia asta asta vara
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Pe langa ce spune uwe mai sus, va postez mai jos si ce mi-a zis colegul Rares ![]() "Trebe sa faci urmatorii pasi ca sa il poti omologa fara probleme: 1. De undeva trebuie sa ai o factura cu care ai cumparat motorul, ca sa dovedesti ca nu e de pe vreo masina furata sau mai cine stie ce. Poate te ajuta persoana de la cine il cumperi. Daca nu, mergi la un dezmembrari auto si vorbesti acolo cu careva sa iti faca o factura si o chitanta. Bineinteles ca va trebui spaga. 2. Iti va trebui sa ai un deviz de montat motor nou. Schimbul de motor poate sa il faca oricine, dar ai nevoie de deviz de la un service autorizat de RAR sa faca schimbari de motoare. Tot asa, poti rezolva la un service. Mergi, vorbesti cu un mecanic, ii spui care ii faza si te rezolva, daca nu dai peste dobitoci. Tot cu spaga. 3. Sa ai mare grija la o chestie. Ca sa il poti omologa, motorul pe care il pui pe masina trebuie obligatoriu sa fi existat ca echipare de fabrica pe masina pe care il pui. De exemplu, nu poti pune un motor M21 pe o caroserie E12. Seria 5 E12 nu a existat din fabrica cu motor diesel/cu bloc motor M21. Asadar, pe E12 se pot pune doar motoare M10/M20/M30. Intelegi ce vreau sa spun? Daca nu ai grijala chestia asta, te vei incadra la motor artizanal. Si te costa de te indoaie." Si din ce am discutat la telefon cu ei (la RAR Voluntari) mi-au confirmat ca se face ITP-ul la pachet cu omologarea. In schimb nu mi-au spus de vre-o hartie (probabil ca sa ma bage "la artizanale" - acest departament fiind la Voluntari) SUCCES! ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
eu am schimbat motorul in vara. nu mi-a trebuit nici factura (i-am zis ca l-am luat din targ) si nici deviz sau dovada ca l-am montat in service specializat. Dar motorul mai fusese prevazut pe acea caroserie si erau tot 6 cilindrii (am trecut de la benzina la motorina).
-------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
eu am schimbat motorul in vara. nu mi-a trebuit nici factura (i-am zis ca l-am luat din targ) si nici deviz sau dovada ca l-am montat in service specializat. Dar motorul mai fusese prevazut pe acea caroserie si erau tot 6 cilindrii (am trecut de la benzina la motorina). mai adaug la chestia asta si eu faptul ca am omologat motor 24valve pe caroserie e30 fara nici macar 50 de mii spaga fara factura sau dovada ca l-am montat in service si taxele au fost undeva la 500ron -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
mai adaug la chestia asta si eu faptul ca am omologat motor 24valve pe caroserie e30 fara nici macar 50 de mii spaga fara factura sau dovada ca l-am montat in service si taxele au fost undeva la 500ron depinde cand se intampla chestia asta....daca era anul trecut da asa edar de anul asta e alta treabaPe langa ce spune uwe mai sus, va postez mai jos si ce mi-a zis colegul Rares nu ai nevoie de facturi sau devize doar precizezi ca ai cumparat motorul din targ si l-ai montat in regie proprieiar la artizanale intrii daca pui un alt motor decat cel din acte (indiferent ce alt motor)ca sa nu intrii la artizanale trebui sa pui exact acelasi motorin cazul in care pui un motor ce nu s-a mai pus din fabrica atunci de la artizanale mergi la anumite teste
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
m-am uitat pe factura omologare data 22.05.2007 pret 472 RON Gabi. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
deci pe un e30 316i cu M10b18 in carte, se poate omologa M50b25 fara teste dinamice?
M42B18 stiu ca se poate omologa sigur, probabil si M50B20 , nu? daca sunt doar 500 ron taxele e ok...daca e mai mult e "buba" poate sa imi raspunda cineva? merci |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
e treaba dracului cu motoarele. pe mine m-au tinut de la 9 dimineata pana la 16:00 ca sa imi ia actele. Si motorul de pe caroserie e LA FEL cu cel care a fost inainte. acelasi cod. difera doar seria. si faptul ca e batuta cu un scris mai mic, din spusele inginerilor de acolo, motorul asta e " pisea de schimb" . Au luat actele, toate bune si frumoase. Dar acu fac aia de la militie, militistii, figuri, pt ca nu am act de VC pe motor, am doar copie dupa carte. m-au disperat, nu imi mai pot lua zile libere de la munca sa alerg dupa prostiile lor, deja am 4 zile libere luate pt masina, sa o inscriu, si inca nu e gata
![]() sfatul meu - tine motorul care-l ai, fa-i orice vrei tu, schimba chiulase, galerii, turbine, dar NU schimba blocul. ca sa scapi de toata tarasenia cu seriile. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
e treaba dracului cu motoarele. pe mine m-au tinut de la 9 dimineata pana la 16:00 ca sa imi ia actele. Si motorul de pe caroserie e LA FEL cu cel care a fost inainte. acelasi cod. difera doar seria. si faptul ca e batuta cu un scris mai mic, din spusele inginerilor de acolo, motorul asta e " pisea de schimb" . Au luat actele, toate bune si frumoase. Dar acu fac aia de la militie, militistii, figuri, pt ca nu am act de VC pe motor, am doar copie dupa carte. m-au disperat, nu imi mai pot lua zile libere de la munca sa alerg dupa prostiile lor, deja am 4 zile libere luate pt masina, sa o inscriu, si inca nu e gata ![]() sfatul meu - tine motorul care-l ai, fa-i orice vrei tu, schimba chiulase, galerii, turbine, dar NU schimba blocul. ca sa scapi de toata tarasenia cu seriile. pfoa..bataia a dracului de cap se pare.. si eu care aveam ca penultima optiune sa pun 1,8 M42 .. si ultima era sa umblu la asta costa prea multi bani in comparatie cu un swap sa modific pe acesta.. si capacitatea cilindrica suplimentara are avantajele ei, ca sa nu zic de aia 2 cilindri in plus;)) ; evit motoarele M20 ,cum am evitat si la achizitia masinii,deoarece nu imi convine distributia pe curea aiurea asa... tu ai vrut sa treci de la benzina la diesel ? |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
nop, de la TD la TD, s-a scimbat motorul cu unul identic. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,511 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cu M50 B25 sari peste 40% puterea motorului => teste dinamice.
Cu M50B20, esti la limita rau, probabil fix peste limita ![]() Mihai, actul asta ti-a fost cerut la Pitesti, nu? Daca aflu ca si la Bucuresti e la fel, imi iau adio de la gandul omologarii... unde gasesc eu neamtul care-i ultimul proprietar in cartea masinii donoare? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
da, la pitesti mi l-au cerut, cand am mers sa o inscriu la politie
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2025 - 08:40 AM |