![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 27-February 08 From: DR. TR. Severin Member No.: 1,494 Car: E46 Engine: M43B19 1.8 118 CP ![]() |
Nu stiu ce sa aleg, am 2 masini la dispozitie acelasi an, aceiasi motorizare, mentionez ca au putin peste 100k la bord reali.
Am inebunit sa tot citesc topicuri cu diferenta dintre ele, dar nimic concret, fiecare isi lauda masinuta. Am inteles ca D-ul ar avea probleme cu turbina, ca e zgomotos ca motor, ca ar costa mai mult intretinerea: filtre, ulei, piese. I-ul consuma mult 10-14% Ca daca e sa aleg, sa ma orientez la cati km fac pe an. Vreau sa spun ca habar nu am, poate sa varieze, si chiar foarte mult. Pe mine ma intereseaza cel mai mult sa nu fie lenesa. As prefera diesel, pt ca m-am obisnuit cu el si mai ales ador cum toarce motorul unui diesel, ma unge pe suflet, zau. Nu vreau sa alerg cu ea, sa dau liniute, dar cand ma bag in depasire sa nu ma rog de ea, sa aiba un pic "scartz". Vreau sa primesc raspunsuri de la cei care au, sau au mers cu ele, cel putin la drum lung. Cum se comporta? Vreau dieselul, dar tare mi-e sa nu-mi para rau dupa aia. V-am spus, cel mai mult ma intereseaza in depasiri, tinand cont ca fac drumuri unde e plin de tiruri. Nu am multe pretentii de la el, dar sa se "infiga" cat de cat. Multumesc antipat! |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
..... V-am spus, cel mai mult ma intereseaza in depasiri, tinand cont ca fac drumuri unde e plin de tiruri. ..... parerea mea e ca niciuna din modele nu exceleaza la reprize, amandoua au performante asemanatoare, nu ai de unde alege daca zici ca masinile au dotari similare si km la fel, fa un calcul la pretul de achizitie si gandeste-te si la intretinere + consum parerea mea ! PS: daca vrei reprize in depasiri, ar trebui sa alegi intre 330d si 330i sau cel putin de la 325i in sus ![]() edit: da-ne mai multe detalii despre modele, an fabricatie, putere, dotari, km, etc -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 27-February 08 From: DR. TR. Severin Member No.: 1,494 Car: E46 Engine: M43B19 1.8 118 CP ![]() |
PS: daca vrei reprize in depasiri, ar trebui sa alegi intre 330d si 330i sau cel putin de la 325i in sus ![]() edit: da-ne mai multe detalii despre modele, an fabricatie, putere, dotari, km, etc [/quote] Nu vreau reprize, dar nici sa stea pe loc ![]() 320D din 2000 136 CP 320i la fel din 2000 170CP (de asta nu sunt sigura), Dotarile sunt la fel, pretul nu difera foarte mult (dar nu e asta important) Iar km sunt la fel cum am scris putin peste 100.000 dieselul 135.000 benzolu 115.000 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Nu vreau reprize, dar nici sa stea pe loc ![]() 320D din 2000 136 CP 320i la fel din 2000 170CP (de asta nu sunt sigura), Dotarile sunt la fel, pretul nu difera foarte mult (dar nu e asta important) Iar km sunt la fel cum am scris putin peste 100.000 dieselul 135.000 benzolu 115.000 nu recomand modelul de 136 hp, mai bine iei benzinaru', diferenta de putere e mare, daca era 320d de 150hp era altceva edit: dieselul din 2000 are DOAR 135k km ??? eu nu prea cred asta, a mers doar duminica cu el ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
subscriu pentru " i "
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
-------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 27-February 08 From: DR. TR. Severin Member No.: 1,494 Car: E46 Engine: M43B19 1.8 118 CP ![]() |
Multumesc baieti pt raspunsuri.
Chiar asa lenesa e Diesel-utza? Am varza creierii, pana acum o luna eram chitita pe diesel, acum insa am ajuns sa fiu 99% pt benzinara. Nu stiu ce sa ma fac. Va anunt cand o iau. Sper sa nu-mi dati cu bata in cap pt alegere ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Daca faci multe drumuri in afara merita mai mut benzina , dieselul are o mare problema legata de arborele cotit , si e zgomotos si tremura mult, deh 4 pistoane in loc de 6 si este una din generatiile primare de comonrail asa ca vezi ca pompa de inalta presiune se invarte la ~2000 EUR iar un injector e 800 ron , turbina nu e asa de mare problema atata timp cat s-a lasat sa se raceasca dupa ce s-a ajuns la destinatie si de reparat nu e un capat de tara.
La benzina te pot paste niste senzori de arbore si axe , o bobina de inductie eventual ,( astea nu crapa sa de des )sau un debitmetru iar legat de catalizatoare vezi ca exista si universale deasemenea pompa de benzina cat si cea de diesel incep sa dea semne de oboseala dupa 100000km daca s-a mers cu minim de combustibil ( rezervoarele au un sistem idiot de vacumuri care trage din dreapta in stanga nu ca la alea vechi cu o teava intre ele.... ) Oricare alegere o sa o faci verifica masina din toate punctele de vedere mai mult nu stiu ce sa-ti spun aaa si daca au mers mult prin RO vezi ca s-ar putea sa nu mai aiba amortizoare Intereseaza-te de asa zisul FULL SERVICE HISTORY daca se poate Multa bafta si spor la treaba This post has been edited by Sorin: May 30 2008, 09:46 PM -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 13-March 08 Member No.: 1,521 Car: E46 Engine: M54, 2.2, 170CP ![]() |
Vezi ca s-ar putea ca 320i sa aiba 150 de cai. Eu sunt fan benzina dar un sfat ar fi sa mergi cu amandoua si sa o alegi pe cea in care te simti mai bine.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Daca iti place dieselul si faci mai mult de 20000km pe an, mai ales prin oras atunci diesel clar. Te ajuta si in depasiri scurte avand cuplu mare la turatii mici, deci nu pierzi timp si combustibil aiurea ca sa aduci motorul in plaja de turatii mari. Partea proasta e exact cum spune si Sorin, dieselul e mai putin fiabil si modelele pana in 2003 au probleme destul de dese cu turbosuflanta. 320i e putin mai rapid, insa ca sa simti diferenta trebuie sa fii tot timpul intr-o plaja de turatii mai mari (peste 3500 rpm) si aici deja se simte consumul. Daca nu vrei viteza neaparat si faci km putini, vrei fiabilitate mai buna, revizii mai iefitne, un motor mai rafinat atunci mergi pe benzinar. Eu m-as orienta si dupa norma de poluare daca cumperi masina din afara pt ca se simte totusi o diferenta la taxa de poluare, taxa de drum, etc pe viitor. De ex. 320D pana in 2004 e Euro 3, iar dupa 2004 e E 4. Pe de alta parte un 320i are E4 chiar din 2002 daca bine tin minte. Si nu in ultimul rand uite-te la dotari, fa un test cu amandoua si vezi care iti place mai mult. Una e in poze si altceva in realitate. -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 27-February 08 From: DR. TR. Severin Member No.: 1,494 Car: E46 Engine: M43B19 1.8 118 CP ![]() |
Buna baieti!
Mi-am luat pana la urma masina, dar in nici un caz ceia ce am vrut sa iau initial. Am luat un 1.8i dar din 98. Sa nu ma injurati dar nu mi-a trebuit mult sa aleg intre cea de 2.0 din 2000 si asta. Arata impecabil, intretinuta, merge perfect, am fost mutumita de ea din prima sec cand am apasat pe acceleratie. Singurul lucru de care imi era frica era sa nu fie Euro 3, dar acasa cand am ajuns la RAR mi-au incadrat-o la Euro 3, sunt happy, platesc si taxa putin 496E Am facut drumul Roma-Drobeta, fara nici o problema, asa am facut si consumu, 800km cu 40L......... bine, pe autostrada, maxim 140. Timisoara-Drobeta (220km) am facut in 6 ore jumate, sa ma sinucid. Am plecat si singura la drum. Acum am lasat masina acasa, m-am intors inapoi cu numerele si cartea ca s-o radiez de aici, dupa care ii trimit actele mamei si se ocupa ea de inmatriculare. Oricum, cert este ca drumu m-a costat 200E, 1895km. Multumesc pt sfaturi!!! |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,511 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Bine ca ai ales ceva de care esti multumita, s-o stapanesti sanatoasa!
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 27-February 08 From: DR. TR. Severin Member No.: 1,494 Car: E46 Engine: M43B19 1.8 118 CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
asa am facut si consumu, 800km cu 40L......... ![]() ![]() 5L/100km ???? credeam ca numai la diesel se poate consumul asta ! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 27-February 08 From: DR. TR. Severin Member No.: 1,494 Car: E46 Engine: M43B19 1.8 118 CP ![]() |
![]() ![]() 5L/100km ???? credeam ca numai la diesel se poate consumul asta ! Asta credeam si eu, oricum, mers, numai pe autostrada cu maxim 140, normal 120 (aveam bucsa de la brat dusa si nu am avut timp s-o schimb, am luat masina vineri seara, iar duminica noaptea am plecat), mi s-a aprins becu' cand am iesit pe autostrada din Roma si am bagat exact 40 L, ca restu banilor ii aveam in portbagaj si nu aveam chef sa mai deschid sa caut, iar inainte sa ies din Italia mi s-a aprins becu iar, si facusem 800 km. Nu aveam cum sa gresesc. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,511 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am scos si eu vreo 5 cu ursuletul 1.8 M10 dar am mers cu 80-90, rar 100
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 4-October 08 Member No.: 2,076 Car: e46 Engine: 2.0 1995 150CP ![]() |
Nu stiu ce sa aleg, am 2 masini la dispozitie acelasi an, aceiasi motorizare, mentionez ca au putin peste 100k la bord reali. Am inebunit sa tot citesc topicuri cu diferenta dintre ele, dar nimic concret, fiecare isi lauda masinuta. Am inteles ca D-ul ar avea probleme cu turbina, ca e zgomotos ca motor, ca ar costa mai mult intretinerea: filtre, ulei, piese. I-ul consuma mult 10-14% Ca daca e sa aleg, sa ma orientez la cati km fac pe an. Vreau sa spun ca habar nu am, poate sa varieze, si chiar foarte mult. Pe mine ma intereseaza cel mai mult sa nu fie lenesa. As prefera diesel, pt ca m-am obisnuit cu el si mai ales ador cum toarce motorul unui diesel, ma unge pe suflet, zau. Nu vreau sa alerg cu ea, sa dau liniute, dar cand ma bag in depasire sa nu ma rog de ea, sa aiba un pic "scartz". Vreau sa primesc raspunsuri de la cei care au, sau au mers cu ele, cel putin la drum lung. Cum se comporta? Vreau dieselul, dar tare mi-e sa nu-mi para rau dupa aia. V-am spus, cel mai mult ma intereseaza in depasiri, tinand cont ca fac drumuri unde e plin de tiruri. Nu am multe pretentii de la el, dar sa se "infiga" cat de cat. Multumesc antipat! Salut Eu am un 320 d din 2003 oct. si se comporta foarte bine la drum lung ... n-am avut probleme cu ea...singura chestie e ca nu stiu de ce fluiera asa tare turbina dupa 1700 de turatii ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2025 - 06:08 AM |