![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
salutare. daca poate cineva sa ma ajute cu o schema electrica pt ce e in poze.spar sa se vada cat de cat. am toate firele care ies dar nu stiu unde sa le leg.toate firele is pe culori.
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
nu cred ca poti. pentru ca tu ai motor in 4 cilindri si nu ai sonde pentru a-ti indica tie ce arata acolo. chesti aia a fost pusa pe mot in 6 cilindri. deci eu zic ca iti iei gandu.
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
multumesc de informatie! e drept ca l-am luat de pe un 325! atunci cred ca am sa-l fac un fel de orga de lumini ![]() -------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Inafara de nivelul de ulei poate sa ii arate tot.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
si inca o rugaminte.. cineva mi-a pus un fir de la maneta pt stergatoare si acestea imi mergeau tot timpul,trebuia sa scot siguranta.ieri am scos firul si acum merge dupa cum trebuie dar tot nu se opreste ci merge pe temporizare....da-mi te rog o idee ce sa fac pe unde sa ma uit.multumesc
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
daca zici ca numai uleiul nu-l arata e ok si asa!ai ceva schema? -------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
tre sa iei vasu de expansiune de pe 6 cil si rez de la spaltoru de parbriz, etc etc.... pentru ca alea au gauri pentru sonde... si cred ca sondele alea sunt plug and play etc etc. stie vlad mai multe.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Nu ai nevoie maneta de la trapa si plasticul in care intra? Ca vad ca-ti lipsesc. Eu imi pun trapa electrica si dau manivela jos.
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Enjoy.
![]()
Attached File(s)
![]() ![]() ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
nu am nevoie de manivela pt ca nu am trapa. asa am gasit de la unul cu trapa ca cel care a fost pe masina era distrus si l-am gasit pe asta la pret bun.multumesc tare mult.am sa incerc sa le leg si am sa vad daca merge. -------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
nu stiu ce are masina asta a mea ca numai probleme electrice are.cred ca am sa ma chinuiesc ceva cu montatul la acc dar asta e.....e un manunchi de fire acolo...alte probleme care le am sunt:nu imi merg lampile de ceata si de mers inapoi....unde trebuie sa ma uit? iar cea mai naspa chestie o am cu stergatoarele de parbriz,adica cineva mi-a legat la maneta de stergatoare un fir pt rezervorul de apa pt parbriz.si de atunci stergatoarele se pornesc singure si merg pe viteza maxima.am scos firul de la maneta si acum respecta treptele care i le dau,dar cand stau cu masina la relanti se opresc,daca ma duc linistit is pe temporizator si daca pun frana is pe viteza maxima.ca sa le opresc trebuie sa scot siguranta ca am patit ca si cu motorul pornit sa se porneasca singure(si parbrizul e nou).in afara de schimbatul manetei mai am alta varianta?si vreau sa pun din nou in functiune sprituitorul de parbriz si nu vreau sa fac improvizatii de genul butoane si alte intrerupatoare in plus cu mi-a zis cineva sa pun.inca o problema e ca litrometrul oscileaza(am fost ieri la un drum mai lung), si azi nu mi-a mai facut nici o figura.motorul merge super.care e problema?cum dau jos sticla de pe stop?ca mi crapat si intra apa la stop.cred ca am sa cresc niste pestisori in stop
![]() -------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
sticla spate de pe stop nu stiu daca nu cumva e turnata cu totul.un stop sh nu are mare valoare cateva sute de mii.pt marsalier verifica pe cutia de viteze sonda de marsalier.cu stergatoarele nu stiu ca e prea complicat pt mine.la ceata sa verifici lacasurile pt bec din spate si cu o lampa de control sa vezi daca vien curent.si sau becurile.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
multumesc de informatie. becurile is bune.
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Trebuie sa vezi firele care ies din cutie de la contactul de marsarier, sa vezi daca sunt cuplate si sa incerci sa le urmezi pe sub mocheta, sa nu fie taiate, cum erau la mine la cel alb. Spor la cautat si la munca. -------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Mai intai...ce fir ti-a legat la stergatoare? A incercat sa ia vreun plus de pe acolo? Muta firul mai jos...la contact....sau la bricheta...ca acolo e un plus sanatos...
Apoi...la faza a doua...cu becurile de marsarier...baga-te sub masina, mai intai pune contactul pe pozitia motor, fara a porni masina, si cu un creion de tensiune vezi daca ai plus pe unul dintre cele doua fire care intra in cutia de viteze, la sonda situata pe peretele dinspre dreapta al cutiei de viteze...daca ai plus 12volti, uneste cei doi papuci si vezi daca s-au aprins becurile de marsarier...daca da...curata bine contactele (care e posibil sa fie naclaite de noroi/ulei etc) si pune-le la loc...iesi din rampa/de sub masina si baga in marsarier....daca nu se aprind becurile...e din comutatorul acela din cutia de viteze... PS: daca nu ai posibilitatea sa te bagi in rampa...ridica manseta de piele a schimbatorului de viteze si vezi ca ai acolo o mufa cu doua fire care vin exact de la senzorul din cutie....poti sa masori acolo tensiunea si sa faci scurtul intre cele doua fire acolo....de asemeni, cu mufa scoasa si cu un instrument de masura pe pozitia ohmetru, poti verifica continuitatea firelor dinspre senzor si, implicit, a senzorului cu schimbatorul de viteze in marsarier (nu mai conteaza contactul motorului daca e pus sau nu)... This post has been edited by iulian518i: Sep 13 2007, 11:06 PM -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
s-a adaugat de doua ori postul anterior...
![]() This post has been edited by iulian518i: Sep 13 2007, 11:04 PM -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
multumesc de informatie. am sa ma uit ca e tare naspa fara lampa de marsarier mai ales noaptea ca nu vad nimic in spate.
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
la maneta de stergatoare mi-a legat un fir de la motorasul de la rezervorul de apa pt parbriz si celalalt l-a legat la siguranta de la stergatoare.le-am scos toate firele ca nu vreau sa-mi faca vreun scurt.firul care era legat la maneta nu pot sa-ti exact pe ce pozitie era legat,dar atunci mergea bine cand dadeam sa spele parbrizul.dupa ce am scos firele mai mult mergea pe temporizator.poate ai citit ce figuri facea. -------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
m-am uitat la mufa de la cutia de viteze si am pus si aparatul de masura dar nu imi dadea ca am curent.de la mufa de la cutie era numai un fir nu doua, dar la schimbator is doua fire maro(ca si de la cutie)si la acel fir era curent. mufa de care mi-ai zis o pun in atasament, dar nu are curent.nici nu stiu pt ce e.si mai este o mufa alba care nici aia nu stiu pt ce e.si ultima de care zic e tot langa schimbator.daca stie careva pt ce is mufele alea va rog sa-mi spuneti si mie.
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Mufa neagra e de la A/C (negru/mov ii spune lui ECU daca ai presiune in sistem si negru/rosu ii spune lui ECU ca ai pornit aerul) si cealalta e de la instalatia de geamuri electrice spate.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2025 - 06:16 AM |