mike.omega
Mar 9 2006, 06:26 PM
Intrebare: cum poate fi un cauciuc resapat nou?! :retard:
Din cate stiu eu cauciucurile resapate sunt cauciucuri vechi care printr-un anumit procedeu li se mai adauga un strat de "carne" pentru a le prelungi viata
PS: umbla vorba pe niste forumuri ca nici prea sigure nu sunt :ninja:
alexandru_83
Mar 9 2006, 09:04 PM
Eu unul nu mi-as pune resapate nici mort
florin83
Mar 9 2006, 09:11 PM
eu am pe masina din octombrie 2004 pana acum (adica un an jumate).. inca sunt intreg..

am mers cu 230 cu ele, am mers 2 ierni, am mers pe 30+ grade, cerculete la greu.. :unibrow:
singurul lucru care nu imi place la ele e distanta la franare care e mai lunga, dar m-am obisnuit

. o singura data era s-o comit din vina lor...
alexandru_83
Mar 9 2006, 09:46 PM
QUOTE (florin83)
am mers cu 230 cu ele
foarte curajos
io'sŪ
Mar 10 2006, 12:00 AM
QUOTE (alexandru_83)
QUOTE (florin83)
am mers cu 230 cu ele
foarte curajos

si eu i-am spus acelasi lucru
316i
Mar 10 2006, 09:29 AM
Eu am mers pe dyno de cateva ori cu ~220km/h / 193km/h reali cu astea resapate de iarna. Nu recomand viteze extreme cu Pneus-uri, dupa fiecare run se incingeau foarte mult...adica _foarte_ mult.
florin83
Mar 10 2006, 11:01 AM
QUOTE (316i)
~220km/h / 193km/h reali
asta da abatere.. :eek: :eek:
eu la 230 am 214 real
QUOTE (316i)
Nu recomand viteze extreme cu Pneus-uri, dupa fiecare run se incingeau foarte mult...adica _foarte_ mult.
stiu..
QUOTE (alexandru_83)
Eu unul nu mi-as pune resapate nici mort
nu zic ca sunt super cauciucuri, dar nici de lepadat nu sunt. ai avut vreodata cauciucuri resapate de esti asa contra?
CAT
Mar 10 2006, 11:28 AM
un prieten de-al meu are cauciucuri resapate si incerca o data pe saptamana sa le echilibreze... degeaba
florin83
Mar 10 2006, 11:30 AM
ghinion? :dis:
eu m-am chinuit cu unele sh care aratau bine.. cica erau niste sarmulitze rupte pe interior si nu le puteai echilibra..am fost la mai multe vulcanizari..
comisaru
Mar 10 2006, 11:40 AM
depinde foarte mult unde au fost reesapate. Cu unele reesapate prin partea noastra de Europa iti zbura calea de rulare de pe ele la cerculete de ziceai ca nici n-a fost.
CAT
Mar 10 2006, 11:44 AM
cred ca sunt de la metro sau practiker - probabil de prin zona noastra
au fost cam 1.5 mil bucata - ghinion?
pentru iarna cred ca sunt ok
alexandru_83
Mar 10 2006, 05:29 PM
QUOTE (florin83)
QUOTE (alexandru_83)
Eu unul nu mi-as pune resapate nici mort
nu zic ca sunt super cauciucuri, dar nici de lepadat nu sunt. ai avut vreodata cauciucuri resapate de esti asa contra?
Nu am avut niciodata.
Imi e frica sa nu sara "carnea" de pe ele la viteza...
TiL
Mar 13 2006, 05:54 PM
Am cauciucuri resapate, profil de iarna, pe spate. Nu mi-a fost teama sa merg cu 180 cand aveam 525-ul. Acum, cu td-ul n-am trecut de 160. Pot sa spun ca sunt super-super bune. Nici o problema pe zapada, dar slabe prin noroi. Bineinteles ca pierd putin la stabilitate cu ele, dar asta se datoreaza si dimensiunilor 195/65 R15.
Am auzit multe povesti cu resapate belite, dar cred ca daca esti putin atent poti sa iei ceva care merita. Astea pe care le am sunt garantate doi ani si au indice de viteza 190km/h
florin83
Mar 13 2006, 09:08 PM
eu nu le-am menajat absolut deloc si n-au nici pe dracu..
asta cu zburatul "carnii" cred ca basm..
cristic
Mar 13 2006, 11:03 PM
mai eu am vazut cauciucuri reesapate la care le-a "zburat carnea" dar asta se intampla cu niste cauciucuri facute la Victoria Floresti in anii '88-'92, in ziua de azi nu cred ca mai e posibil asa ceva .... dar totusi sa nu uitam ca suntem in ROMANIA
alexandru_83
Mar 13 2006, 11:06 PM
QUOTE (cristic)
.... dar totusi sa nu uitam ca suntem in ROMANIA
:nod: KORECT!
florin83
Mar 13 2006, 11:15 PM
si cauciucurile sunt facute in italia..
ma.. repet.. nu zic ca sutn super cauciucuri.. sunt chiar varza pe langa unele de marca sh, dar voi exagerati..
deci eu intr-un an jumate le-am folosit nonstop, indiferent de vreme, le-am bagat peste tot, am mers cu viteza mare si n-au nici pe dracu.. mai tin inca pe atat lejer..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.