Aşa şi este.
Pentru că unii useri au început să scrie tot pe acel topic, le răspund aici:
QUOTE (mario.b @ Sep 3 2010, 07:44 PM)
Ca idee, pe alte forumuri s-a inceput discutia pentru un interior de m3 e36 de la suma de 1200 de euro, intr-o saptamana s-a vandut, nu stiu exact pe ce suma. acum daca cineva cere pe retapitat 500 euro asta nu inseamna ca trebuie sa si dai, de obicei interioarele smechere si retapitatul lor costa cam mult, asta pentru ca multi o considera inca o fita, desi multi fac treaba de mantuiala. e dreptul omului sa ceara cat vrea pe el dar mi se pare deranjant ca vine ion care nu are nicio treaba cu masinile si spune ca este mult (nu fac referire la colegii de aici, pur si simplu am vazut useri de 5 post-uri care afirmau ca este scump un lucru care pur si simplu era o oferta in acel moment). Cat despre pretul omului, fiecare cere cat vrea, daca vine georgica care are tacsu o galagie de bani plateste, daca in schimb vine un user cu experienta asteapta sa scada pretul (cand vezi ca nu se vinde scazi preturile, normal asa este) dupa care incepe tocmeala, colegul are 3 alternative - 1 vine georgica si plateste tatal lui cat cere el, 2 scade pretul pretul pana il vinde sau 3 il opreste pentru el.
Hai să fim serioşi, asta e exact mentalitatea care ne trage în jos.
Faptul că un utilizator are 3 sau 3000 de posturi chiar nu contează.
Faptul că mulţi naivi dau foarte mulţi bani pe nişte interioare în stare proastă pentru că nu sunt bine documentaţi sau primesc banii pe degeaba şi din acest motiv nu au valoarea banului nu înseamnă că ar trebui să trecem la tăcere atunci când cineva încearcă să vândă ceva cu un preţ obscen de parcă toată lumea ar fi picată din cer.
Dacă tot vrem să fim o comunitate, trebuie să învăţăm să ne ajutăm între noi, nu să tăcem din gură astfel încât nişte indivizi să facă bani nemeritaţi pe spinarea altora.
Dacă eşti un om inteligent, nu pui un preţ prohibitiv în aşteptarea unui idiot care să plătească acea sumă pentru că e contraproductiv.
Mai degrabă pui un preţ mediu, preţul pieţii, iar apoi, vânzând produsele mai rapid, nu ţii banii blocaţi şi astfel faci profit mai mare din cauza unui volum mai mare de vânzări.
Însă e mai greu aşa pentru că trebuie să şi gândeşti.