Help - Search - Members - Calendar
Full Version: merita acest e38 banii
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 7 > E38
soare
Salutare tuturor acum 3 zile un prieten si a cumparat masina si anume un e 38
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=3

am sa atasez si niste poze cu el in caz ca nu merge link ul de mai sus .Masina dupa cum scrie la anunt are ceva probleme si anume nu are modul de abs si cutia are o eroare, mai trebuie cauciucuri .Bmw este aproape full ,aproape pt ca nu are navi,scaune electrice,parktronic fata spate,telefon,perdelute,jante porsche,suspensie sport reglabila si cam atat
Modulul de abs am rezolvat noi cumva am pus unu de 530 d dar tot nu merge cutia,intra in eroare adica merge numai retur si apoi treapta 4 si 5 .Momentan nu este vanzare dar in luna august a zis ca daca vreau sa l cumpar eu, mi l vinde cu 7000 de euro facut dar daca i dau 6500 mi l da.Pretul pe net a fost 5200 el la cumparat undeva in 4800 ,i a cumparat cauciucuri pe spate dimensiune 285/30/18 300 euro 2 buc, i am sudat o janta spate 300 ron ca nah normal am intrat in romania, numere de tol pe 3 luni care si alea sunt undeva in 400 de euro.Eu mai am o masina de bucuresti :un seat arosa ,un urs pe care nu l vand orice ar fi .Intrebarea mea este face banii ?se merita sa l cumpar?
Am vreo 2 mii de euro de pe seat si mai vreau sa imprumut 4 mii de la banca pe o perioada mai mare timp ca sa am o rata undeva la 100,150 de euro se poate sa girez cu masina(e38) pt a obtine imprumutul ?Bani de la banca sper sa i platesc in scurt timp poate chiar pana in iarna dar daca nu am sa reusesc sa fie o rata accesibila.Poate sa ma ajute cineva care lucreaza in domeniu bancar cu treaba asta ?
soare
Pt ca am deschis topicul la bmw tehnic am fost ,am sa pun si o alta intrebare :cum ar putea fi rezovata problema cu cutia ,ea este buna dar nu merge 1 ,2,3 intra in avarie.Am fost la un baiat in suceava care a lucrat la mercedes in germania vreo 10 ani si are service ,l a pus el o mie de calc.a dat el un telefon si la un prieten de al lui care lucreaza la bavaria si concluzia ar fi urmatoarea:fiind modulul de la abs de la 530,datele care le trimite ala difera fata de seria 7 si cutia intra in eroare ,grupul la 5 e intr un fel la 7 e altfel si calc de la cutie zice ca patineaza grupul si intra in eroare .plauzibil?ati inteles ceva din explicatie? nu s prea bun cu mecanica
tomado e28 owner
Eu zic sa stai linistit... E inscris in Ro sau cum?
haifisch
nu partea cu masina inscrisa/neinscrisa imi atrage atentia

nu pot sa inteleg pe asemenea vremuri cum te gandesti sa te bagi in asemenea kk cu bancile pt masina asta ....ma scuzi de exprimare

stai linistit vorba lui tomado
Ciupanezu
Calmează-te, asta e o maşină care nu merita cumpărată nici dacă nu avea cutia picată, dar aşa e chiar amuzantă oferta.

1. Ca să repari cutia aia ai nevoie de 1500 €.
2. Nu este înmatriculată.
3. E o maşină costisitoare, iar la 7000 € cred că iei un 730d înmatriculat în România. În perioada asta se găsesc maşini de genul acesta la preţuri foarte bune. Un amic şi-a luat un E39 530d cu piele, navigaţie, DSC, jante pe 17, volan M, suspensie sport şi cutie automată cu 7000 €, maşina fiind înmatriculată în România.
4. Dacă e prieten cu tine, nu prea e frumos să încerce să-ţi paseze ţie ţeapa.
tomado e28 owner
Cursul valutar e instabil, bancile nu te prea iarta... Pentru cine are credite luate, urmeaza vremuri grele. Cu noul impozit nu prea e de joaca la 3000cmc. Si eu visam sa-mi iau ceva 3.0d, dar... no.gif
soare
ieri am fost pe la el si am schimbat module de abs,calc toate si nimic e dusa cutia .Avand in vedere ca masina a costat 5200 in germania nu mi se pare mult 6500 plus toate reparatiile au fost facute de el,azi ii schimba si cutia (omul are dezmembrari).Deci in 6500 masina in stare de functionare ,neinmatriculata.
tomado e28 owner
Sunt convins ca la banii aia iti gasesti ceva mai ok si inmatriculat.
Ciupanezu
Iar o cutie din dezmembrări nu reprezintă nici o garanţie.
soare
nu stiu ce sa zic ,mie nu mi se pare scump deloc la cum arata masina tot ,km,pai ce e asa de scumpa in germania a costat 5000 de euro la 5000 de euro nu este nici unu care sa arata asa de bine si ingrijit,reparatia se face imediat nu i problema maine cred ca e gata,apoi pui drumul 500 de euro ,numerele 350 ca s pe 3 luni ,cauciucurile 300 de euro ,janta reparatia 300 ron ,cautia care nu mai zic ,schimburile toate ca s au facut acuma (ulei filtre tot )si l cumpar cu 6500 -7000 mii ,eu sunt hotarat sa l cumpar ,cu bancile nu prea am cum ca am cartea de munca oprita si nu prea am vechime multa desi mi ar fi convenit ca sa pot sa platesti toti banii odata daca ii ai,leasing nu prea se baga ca e masina veche asa ca ramane sa vad de unde ma combin de vreo 4000 mii .
tomado e28 owner
Si unde inmatriculezi masina?
MeHigh
ti se pare normal sa ai o astfel de masina? daca iti pica ceva pe la ea, o piesa scumpa de 1000-1500Euro, ce faci cu masina apoi? Sa nu te superi pe mine, eu zic sa iti vezi lungul nasului si sa nu il iei. In afara faptului ca te-ai baga in rahat pentru cativa ani cu banca, risti sa ramai si fara masina, si cu o impresie...gresita a celorlalti fata de tine.
Cu siguranta vei fi mult mai apreciat in gasca de prieteni daca apari cu un super septar, dar ponoasele care le tragi cu o astfel de masina numai tu o sa le stii. Nu iti da painea de la gura pentru un fier. Daca erai un om de afaceri de succes, ti-as fi zis sa il iei, oricum cateva mii de euro nu insemnau mare lucru, dar in situati asta mai bine stai linistit si mergi cu Seat-ul.
la rata de banca adauga impozit, RCA, consumabile, bucsaraie, combustibilul si abia apoi vezi daca iti permiti masina.
bartro
QUOTE (soare @ Jul 5 2010, 01:49 PM) *
... ,km, ..

O masina din Germania din 1999 pe motorina si 140.000km nu exista.

LE: scrie Scheckheftgepflegt. In caz asta trebuie sa apara in baze de date la reprezentant BMW, nu? Poti sa verifici Km macar.
Ciupanezu
Sunt de aceeaşi părere cu MeHigh.
O astfel de maşină este o gaură neagră, piesele costă foarte mult, nici măcar nu se pot compara cu piesele de E30.
Fiabilitatea nu este foarte mare, ce faci dacă trebuie să schimbi turbina sau îţi aspiră o valvă din galeria de admisie în motor şi după te costă 1300-1500 € să recondiţionezi motorul, asta fiind o problemă comună la M57.
În plus, dacă tu vrei din 7000 să te împrumuţi 4000 €, chiar nu-ţi permiţi maşina.
Asta e o maşină pentru un om care are un venit de minim 1500 € pe lună.
E mai bine să-ţi iei o maşină pe care ţi-o permiţi cu adevărat şi care să nu constituie o povară din punct de vedere financiar.
Mai ales că vine şi o perioadă destul de proastă, o sărăcie crâncenă, va fi foarte greu să dai banii înapoi şi să te şi plimbi cu maşina şi să şi plăteşti datoria.

Şi nu cred că merită 7000 € nefiind înmatriculată în România.
soare
Am cumparat-o ieri pana la urma ,aveam mai multe masini prin curte am mai vandut din ele am mai facut niste bani si l am luat .Cum zicea si Jeremy de la TOP GEAR unele alegeri le faci cu inima,a luat seful meu inca unu la dezmembrat si a zis ca tot ce se strica la el se schimba gratuit ,brate,......nu stiu la motor dar cutia e schimbata ma gandesc ca nu o sa plece motorul mai ales ca nu prea merg cu el decat sambata sau seara cand vin de la munca ca in rest cu gandacul (seat arosa )Km are 220 de mii acuma vedem sper sa nu fi nimerit una stricaciosa
MeHigh
sa ai succes, si sa o stapanesti sanatos.
io's®
prezint-o in forumul dedicat (masina mea) s pune niste poze mai mari, sa o vedem mai bine.
era un topic si pe celalalt forum cu masina asta, am retinut pt ca e vb de jantele alea de porsche
bogdyy
S-o porti sanatos,dar...te compatimesc,nu as vrea sa fu in locul tau,ca posesor la o asfel de masina nici rugat,implorat si la jumatate de bani,oricum,sa fi sanatos tu.
MAD520
Felicitari pt alegere! Iti doresc sa te bucuri de ea cat mai mult. Merita.
soare
multumesc pentru urari dar s a stricat s-a dus calculatorul desi cred ca baiatul de la servici e un mare ciubucar .M-am bucurat de ea fix 4 zile ,in care am umblat peste tot sa dau rotile la reparat ca erau strambe iar doua din ele rupte una in 12 locuri si rotile nu au iesti cum trebuie .le au sudat aiurea ,cand le au dat jos mi au rupt un cauciuc unu era ciupit de la groapa iar alea de spate unu am mers pe pana fara sa mi dau seama si unu zice baiatul de la vulcanizare ca nu e bun deci acuma trebuie sa dau ceva banuti pe cauciucuri dar asta e ,sunt fericitul posesor al unui seria 7 smile.gif))
Ciupanezu
Din păcate, astfel de lucruri nu-ţi vor fi deloc străine.

tomado e28 owner
Tu trebuie sa fii masochist smile.gif Sau ai crezut ca te pacalim...
soare
Din pacate nu am mai scris mai nimic pe forum pentru ca am tot fost plecat din tara si nu am avut timp,legat de acel seria 7 l am vadut dupa o luna pe o combinatie si anume un seat leon cupra diesel si niste bani (bine ca l am dat ca sincer nu erau multi care sa dea 6000 mii pe un e 38 neinmatriculat)dar acuma l am cumparat inapoi smile.gif)) cu 4000 de euro si in rate smile.gif).Am sa va povestesc ce s a mai intamplat cu masina dupa ce am vandut o ,noul proprietar a luat un santulet binenteles semnalizat de la cei cu asfaltarile si au sarit toate air bagurile de pe partea dreapta ,dupa o luna s a dus turbina ,a schimbat toate bratele cat si telescoapele ,s a blocat un injector,a indreptat rotile ca ,el a fost mai inspirat ca mine a pus pe el jante pe 19 smile.gif) am sa postez poze cu el sa vedeti ce inseamna un an de romania cu proprietar un roman .salutari tuturor
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2018 Invision Power Services, Inc.