Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Logan Steppe
BMWZone > DIVERSE > Auto diverse
florin83
Prezentat la salonul de la Geneva smile.gif
florin83
nepretuita smile.gif

e concept ma..
florin83
uite ce scrie pe autoshow:

QUOTE
Pentru prima oara in istoria sa, Dacia dezvaluie la Salonul de la Geneva 2006 un show-car realizat de catre Departamentul de Design Renault. Dezvoltat in jurul temei sporturilor de iarna, acest show-car prefigureaza o noua versiune de caroserie Logan.

Logan Steppe Concept prezinta elemente de caroserie robuste. Jocul de culori exprima o vocatie conviviala si ludica iar materialele utilizate ofera ocupantilor confort si senzatia de caldura. La acestea se adauga un aspect de SUV, in care nici un detaliu nu este inutil, echipamente practice si in acelasi timp simplu de utilizat, precum si un spatiu interior si o luminozitate exceptionale. Niciodata libertatea si modularitatea nu au fost atat de accesibile.

Echipat cu roti de 17'', Logan Steppe Concept beneficiaza de calitati de robustete: bare parasoc masive si scut protector cu insertii de vopsea metalizata. Calandrul si intregul ansamblu al partii frontale, derivate din cele ale modelului Logan, dobandesc un aspect mai atletic. Stergatoarele de parbriz de tip "lama supla" si farurile de tip xenon cu diode confera Logan Steppe Concept un aspect modern. Discurile de frana echipate cu etriere de mari dimensiuni adauga o tusa de performanta.

« Aspectul si modul in care au fost tratate materialele aminteste atmosfera sporturilor de iarna (schi, snowboard)”, explica Kenneth Melville, Director Design Gama Internationala in cadrul Renault. „Detaliile dau mai multa omogenitate farurilor si accesoriilor vehiculului. Utilizarea diodelor cu xenon sporeste eficacitatea farurilor adaugand si o nota tehnologica”.

Inalt de 1,78 m cu tot cu accesoriul pentru bagaje montat pe pavilion, Logan Steppe Concept dispune de proportii echilibrate. Continuand stilul partii frontale, baghetele laterale ofera protectie la nivelul portierelor. Manerele acestora din urma sunt metalizate in timp ce in oglinzile retrovizoare sunt integrate lampi de semnalizare. Nota de dinamism este accentuata de desenul geamurilor de custoda. Destinat echipamentelor pentru sporturile de iarna, accesoriul de bagaje integrat in profilul pavilionului foloseste aceleasi materiale cu cele utilizate pentru bara parasoc si pentru manerele portierelor.

Partea din spate a Logan Steppe Concept sugereaza un spatiu interior exceptional. Accesul la portbagaj este usurat de o comanda tactila: o simpla apasare permite deschiderea celor doua portiere simetrice deasupra unui prag de incarcare aflat la o inaltime accesibila. Geamurile, de mari dimensiuni (peste 3,3 m2 in total), asigura o luminozitate optima in interior. Transparente, blocurile optice din spate, dotate cu lampi cu diode, sunt integrate in ansamblul de protectie care incadreaza portierele laterale.

Interiorul Logan Steppe Concept degaja o impresie de caldura si de convivialitate la care contribuie combinatia de piele de culoare deschisa si de materiale « tehnice ». Scaunele, inspirate din cele de serie, ofera celor cinci ocupanti tot confortul unei berline destinate calatoriilor lungi. Pasagerii din spate au la dispozitie doua ecrane video integrate in tetierele scaunelor frontale. Nimic mai potrivit pentru a urmari inregistrarea ultimelor performante de freestyle pe partie in timp ce unitatea MP3 te ajuta sa asculti muzica dorita. Spatiul de depozitare practicat in plafon permite asezarea in siguranta a numeroase accesorii. In spatele scaunelor, plase de retinere ofera un loc ideal de pastrare a revistelor de actualitate sportiva sau auto. Bancheta spate fractionabila in proportie1/3 2/3 ofera posibilitati multiple de incarcare. Desenul plansei de bord degaja un aer sportiv. In partea de deasupra airbag-ului pentru pasager se distinge o amprenta de clapar.

Partea centrala a plansei reia temele de design si materialele utilizate la exterior. Consola centrala, a carei forma o evoca pe cea a unei partii de coborare cu schiurile, incadreaza maneta schimbatorului de viteze. La baza sa se afla comanda franei de parcare electrice. Toate comenzile (butoane de climatizare, aeratoare, manerele portierelor, maneta schimbatorului de viteze) sunt concepute intr-un spirit functional: foarte practic atunci cand ne-am pus deja manusile inainte de a pleca spre statiunea de schi!

In spatele volanului cu 4 brate si airbag compact se disting contoarele de bord luminate cu diode. Acele indicatoare, care par suspendate in lumina, incadreaza ecranul cu functii multiple. In Logan Steppe Concept, libertatea se regaseste in cele mai mici detalii.

Partea din spate a Logan Steppe Concept este dedicata relaxarii. Odata deschise portierele te intampina o atmosfera calma, linistita. Este exact ceea ce ti-ai putea dori la intoarcerea dupa o escapada pe piscuri!

Pentru a se relaxa, ocupantii nu au decat sa deplieze bancheta amovibila. Ei vor putea apoi sa se incalzeasca cu un ceai sau o cafea din recipientele termos plasate in suporturi speciale. Intr-unul din numeroasele spatii de depozitare practicate in interior se poate gasi o trusa tehnica: atunci cand bancheta este echipata cu suportul sau, pregatirea cu parafina a schiurilor sau snowboard-ului devine o simpla joaca... In spatele banchetei sunt prevazute suporturi speciale pentru uscarea manusilor si claparilor uzi.

O trusa completa de prim ajutor este situata in partea interioara a uneia dintre portiere. Cealalta portiera gazduieste un echipament video cu ecran de control: totul este pregatit pentru analiza fina a inregistrarii cu erorile de parcurs pe partie. Odata ce bancheta este pliata, este suficient sa se rabateze al doilea rand de scaune pentru ca ocupantii sa se poata relaxa pe suprafata plata astfel degajata. Cu o lungime de 4,47 metri si beneficiind de un portbagaj modulabil, al carui volum poate atinge 1,7 m3, Logan Steppe Concept isi demonstreaza din plin caracterul functional.

Accesoriul pentru bagaje plasat deasupra pavilionului se integreaza perfect in liniile vehiculului. Un deflector situat in prelungirea parbrizului asigura o protectie perfecta a accesoriului fata de intemperii sau solicitarile aerodinamice. In cursul deplasarii, fluxul de aer este canalizat din fata vehiculului indiferent de viteza de rulare sau de echipamentul instalat.

Adaptabil in functie de nevoie, accesoriul pentru bagaje este dedicat sporturilor de iarna. Capacul cu deschidere asistata permite un acces direct la snowboard. Manerul de inchidere, a carui forma este inspirata din cea a sistemelor de fixare a schiurilor, permite pastrarea plansei in cele mai sigure conditii. In partea din fata, incadrand deflectorul aerodinamic, doua spoturi cu diode puternice, a caror actionare este independenta de cea a farurilor, asigura la nevoie un plus de lumina pe soseaua inzapezita.
Viper05
arata chiar bine mai ales fata :nod:
da_joint
Arata prea bine....din pacate cred ca va ramane la stadiul de concept...mi se pare mie sau aduce a Volvo???
Ionut
ti se pare...eu mi-as lua una....sa incapa o groaza de oameni in ea, cand plecam de la baute...nu conteaza cine conduce, conteaza sa incapem toti... biggrin.gif
alexandru_83
QUOTE (Viper05)
arata chiar bine mai ales fata :nod:

Ce arata asa bine?
E golan doar ca i-au pus alta bara si farurile sunt cu lupa :finger:
CAT
eu as zice ca e in linia generala renault-nissan. daca ar face-o de serie, ar trebui sa fie destul de buna , avand in vedere experientza celor de la nissan. la vreo 20 - 22 de mii ar fi in categoria Toyota Rav, Kia Sportage etc
speed
Stati usurel. Ca aia nu e pt romania. Modelul pt romania apare abia la toamna si o sa inceapa de la 6800Euro. Aia nu ara cum sa coste doar atat............
cristic
stati calmi, varianta de serie sigur va fi un kkt
CAT
mda
uitasem ca va fi tot o cutie marca Dacia...
cristic
a si inca o chestie unde naiba e tv (navi+tv - eventual daca nu cer prea mult) ??? sau sunt doar niste poze puse in tetierele alea?

cass/cd unde e ??
florin83
alea ie tetris color... :paranoid:
cristic
la asta nu m-am gandit biggrin.gif :eek:
Rotti
e vb de modestie... nu se lauda biggrin.gif
ccc
Asta din poze arata f. bine. mult mai bine decat Loganul.
Dar sunt curios cum va fi cea de serie...
Viper05
am vazut niste poze cu logan pickup(eu zic ca era cel combi),arata intr-adevar ca dracu,mult mai rau decat berlina :puke:
florin83
ma.. aia e concept..
oare merge?
mihaidv
chiar daca e doar un concept,io zic ca ie unu' foarte reusit , pentru dacia sau chiar pentru un producator mai cu pretentii. sa speram ca,vorba lor, sint " pe drumul cel bun".
florin83
http://nark.ro/viewpage.php?page_id=25
mertan
da ati vazuto pe aia break sau pe aia hatcback? sau pe aia pickup? ce penal arata toate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.