lucian
May 15 2009, 09:01 PM
saluare,
am o nelamurire si de aia intreb: am vazut motoare prin poze, la dif. masini, cu un fel de cera pe capacul de la axa si pe galeria de admisie.
nu stiu daca e ceara, arata ca si cum ar fi.
ceva galbui transulucid uniform imprastiat...
care e treaba? ce reprezinta?
am vazut numai pe motoare m20
Mihai_AMD
May 15 2009, 09:28 PM
eu am vazut si pe m40 si pe un m43,,,sau cat e 2.5tds din '94
bartro
May 15 2009, 09:56 PM
QUOTE (db85amd @ May 15 2009, 10:28 PM)

eu am vazut si pe m40 si pe un m43,,,sau cat e 2.5tds din '94
Am si eu pe e32, de fapt tot compartiment motor e acoperit. Credeam ca e ceva impotriva rugina, pentru caroserie, care si ajuns pe motor..
INTERCEPTOR
May 15 2009, 10:06 PM
eu aveam pe tot compart motor la 25 24 v si acolo este numai plastic...deci cade treaba cu rugina...o fi vre o ceara protectoare...am vazut multe 25 24 v cu ceara de aia
lucian
May 16 2009, 12:02 PM
"ceara" i-am zis eu, da nu cred ca e ceara; s-ar topi daca ar fi ceara, cred ca e altceva.
ionusunt
May 16 2009, 03:40 PM
eu cred ca are legatura cu nivelul de izolare fonica. de exemplu eu la urs am nivelul 1 (bmw ofera mai multe feluri de izolare fonica) si nu am acea ceara in comp motor.si batz la fel ,nivel 1 ,fara dinaia.
Adrian Pintea
May 16 2009, 05:17 PM
Nu e ceva pentru protectie la rugina in tarile cu clima mai umeda, gen, olanda, belgia??? caci si asta e un motiv pt care masinile second sunt mai ieftine ca cele din germania
Rotti
May 16 2009, 11:17 PM
eu zic ca e lac anti-coroziune
Christache
May 18 2009, 09:16 PM
Ihi, lac este.
Am gasit in TIS codul ptr butelca de lac.
Si al meu 318ti M44 are dar m-a mancat undeva sa spal motorul dupa schimbul de antigel si s-a mai cojit pe ici colo, plus ca au aparut diverse urme de coroziune de la solutia de spalat.
Mihai_AMD
May 18 2009, 09:44 PM
CITAT(Rotti @ May 16 2009, 11:17 PM)

eu zic ca e lac anti-coroziune
coroziunea galeriei si a capacului de motor?tocmai piesele de aluminiu se gaseau sa le protejeze anticoroziune?!
lucian
May 19 2009, 06:39 AM
QUOTE (db85amd @ May 18 2009, 10:44 PM)

coroziunea galeriei si a capacului de motor?tocmai piesele de aluminiu se gaseau sa le protejeze anticoroziune?!
e corodat si aluminiu, nu de rugina
sarea sigur ii face rau
Rotti
May 19 2009, 09:32 AM
aluminiul, suruburile colierele, contactele, etc.
Mihai_AMD
May 19 2009, 05:41 PM
CITAT(lucian @ May 19 2009, 06:39 AM)

e corodat si aluminiu, nu de rugina
sarea sigur ii face rau
hmm...am capace de motor din 74,78,galerii la fel,care daca le spal putin sunt ca noi.plus ca modelele mai noi (e36,e34,e32) au fost mult mia inchise la cimpartiment motor ca cele vechi,marefer la chedere pe capota,etc,care intr-un fel nu mai lasau sa intre acolo atata praf...
in fine...
carlan
Nov 25 2009, 11:04 PM
QUOTE (db85amd @ May 19 2009, 06:41 PM)

hmm...am capace de motor din 74,78,galerii la fel,care daca le spal putin sunt ca noi.plus ca modelele mai noi (e36,e34,e32) au fost mult mia inchise la cimpartiment motor ca cele vechi,marefer la chedere pe capota,etc,care intr-un fel nu mai lasau sa intre acolo atata praf...
in fine...
eu am citit undeva pe un site ca este o ceara care se da pe ele mai mult pt design si dupa ea se vede vechimea motorului(km....)....si la e 46 are ceara aia
316i
Nov 26 2009, 01:01 AM
Ceara aia se da pe motoarele masinilor care s-au vandut in tarile nordice impotriva condensului. Aluminiu+apa nu iese bine.
io'sŪ
Nov 26 2009, 01:10 AM
eu am vazut si pe masina adusa din austria..
316i
Nov 26 2009, 09:28 AM
O fi fost friguroasa.
io'sŪ
Nov 26 2009, 11:57 AM
da, poate venea din alpi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.